Sowieso, fuck off.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:31 schreef gcjoel het volgende:
het boeit me niet of mijn huis netjes is. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die zomaar langs komen.
Ook als je aanbelt trouwens, maar dat is weer een ander verhaal.
Mensen mogen je ondergoed toch niet zien!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze aan de lijn hangen zijn ze schoon toch, ik zie het probleem niet.
Leuke mensen danquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja kreeg ineens een berichtje, Goh waar ga je heen? Ik denk hoe kan hij nou weten dat ik van huis ben als hij in Duitsland zit, zodoende kwam ik erachter. Als ik boodschappen had gedaan dan wist hij het al, als ik iets had gekocht wist hij het al.
Vervolgens toen mijn man overleed heeft de schoonfamilie de verkoop van het huis alleen maar tegen gewerkt. Nee nooit weer, de moeder van mijn vriend heb ik nu in 6 jaar tijd ook aar een paar keer gezien. We doen elkaar wel de groeten en dan is het ook mooi
Aan dit aspect van de preutsheid heb ik zelfs nog nooit gedacht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mensen mogen je ondergoed toch niet zien!Stel je voor.
Ben toch geen slet!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat. Zo moeilijk is het niet. Ongevraagd voor je deur staan is sowieso niet handig. Laatst wilde mijn vader het voegwerk bekijken. Mijn vriendin en ik lagen nog in bedquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:33 schreef Samzz het volgende:
Visite prima, maar eerst even bellen/appen of t uitkomt.
Dit zegt wel watquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan dit aspect van de preutsheid heb ik zelfs nog nooit gedacht.
Ik neem aan dat je je ook doucht met kleren aan.quote:
Daar heb ik nog nooit last van gehad. Al belde een van mijn exen altijd op om te vragen waar ik was. En niet 1x per dag ofzo (wat al best zorgelijk kan zijn), maar meerdere keren op een dag. Op een moment ook gezegd dat ze dat niet moet doen omdat ik het storend vind. Werd ze helemaal laaiend en kwaadquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja toppers, zo'n familie blijft je altijd bij
Nu ik alleen woon is het wel vreemd als mijn ouders zien dat er vrouwenondergoed aan het drogen is, kom ik niet meer mee weg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
It's super effective!quote:
Is joel mocro?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je ook doucht met kleren aan.
Alsof zij daar wat mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ik alleen woon is het wel vreemd als mijn ouders zien dat er vrouwenondergoed aan het drogen is, kom ik niet meer mee weg.
Wat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie op youtube net een reclame voor afbreekbare tampons, die het respectloos noemt dat mannen vagina's een klamme dot of een mossel noemen.
Hoepel op met je aidsreclame.
Hoe anders?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je ook doucht met kleren aan.
Klamme dotquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie op youtube net een reclame voor afbreekbare tampons, die het respectloos noemt dat mannen vagina's een klamme dot of een mossel noemen.
Hoepel op met je aidsreclame.
Die wil ik zien!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hun slogan was 'onze tampons zijn afbreekbaar, ons zelfrespect niet'![]()
![]()
Ik weet niet altijd waar mijn vriend is,maar goed kan dan als ik hem zie altijd vragen wat hij heeft gedaan uit interesse en niet uit controlequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit last van gehad. Al belde een van mijn exen altijd op om te vragen waar ik was. En niet 1x per dag ofzo (wat al best zorgelijk kan zijn), maar meerdere keren op een dag. Op een moment ook gezegd dat ze dat niet moet doen omdat ik het storend vind. Werd ze helemaal laaiend en kwaadDie 'relatie' duurde ook niet lang
Met stalen gezicht zeggen, die zitten zo lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ik alleen woon is het wel vreemd als mijn ouders zien dat er vrouwenondergoed aan het drogen is, kom ik niet meer mee weg.
Als je het uit controle moet gaan vragen dan is er al een issue met vertrouwen. En dat is vrij vaak ook meteen de doodsteek.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet niet altijd waar mijn vriend is,maar goed kan dan als ik hem zie altijd vragen wat hij heeft gedaan uit interesse en niet uit controle
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
Die klamme dot volblaffen met bud.
Hansje T
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
Die klamme dot volblaffen met bud.
Hansje T
Ja daarom, gewoon uit interesse, gister was hij weer druk met zijn woonboot bezigquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je het uit controle moet gaan vragen dan is er al een issue met vertrouwen. En dat is vrij vaak ook meteen de doodsteek.
Zeg eht ze, meis! je bent het waard!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:47 schreef gcjoel het volgende:
En dan zeggen ze tegen mij, nee dat zin de religies van die mensen dat zijn de tradities van die mensen,
Dat is de manier van leven voor die mensen , dat is de cultuur van die mensen
daar moet je respect voor hebben.
HEB IK GEEN RESPECT VOOR, VIND HET SUKKELS, sorry!
Nep FOK!kerquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:48 schreef rival het volgende:
Vrienden mogen gewoon onverwachts aan de deur staan hoor, gezellig
En allah vind alle nederlandse vrouwen hoeren!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:47 schreef gcjoel het volgende:
En dan zeggen ze tegen mij, nee dat zin de religies van die mensen dat zijn de tradities van die mensen,
Daar ben ik te auti voorquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:48 schreef rival het volgende:
Vrienden mogen gewoon onverwachts aan de deur staan hoor, gezellig
Mooi hè.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:47 schreef gcjoel het volgende:
Als mijn huis niet aan kant is is het altijd nog schoner/netter dan mijn mannelijke vrienden dus daar ook niks om me druk om te makenquote:
Moet ik hier respect voor hebben?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:47 schreef gcjoel het volgende:
Weet je waar ik respect voor heb, Heils Angels!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik hier respect voor hebben?
Ik doelde op het vrienden gedeeltequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Als mijn huis niet aan kant is is het altijd nog schoner/netter dan mijn mannelijke vrienden dus daar ook niks om me druk om te maken
En als ik bv lekker zit te gamen blijf ik dat ook rustig doen(Bewijs dat ik wel degelijk FOK!ker ben
)
Dat lees je dan ook mee precies zoals hij het zegt, met elke intonatie, temporisering etc.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En allah vind alle nederlandse vrouwen hoeren!!!
En daar heeft ie volkomen gelijk in!!!
Maar dan moeten die zandvrouwtjes niet denken, oh dan doe ik snel een doek om mijn kop, ben ik geen hoer meer.
NEE, dan ben je een hoer met een doek om je kop!
Kom op zeg!!
Haha omg jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En allah vind alle nederlandse vrouwen hoeren!!!
En daar heeft ie volkomen gelijk in!!!
Maar dan moeten die zandvrouwtjes niet denken, oh dan doe ik snel een doek om mijn kop, ben ik geen hoer meer.
NEE, dan ben je een hoer met een doek om je kop!
Kom op zeg!!
Dat op zich niet, maar de nevenactiviteiten welquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet je waar ik respect voor heb, Heils Angels!!!
Wat is er nou op tegen dat een paar bonkerige klere nichten zich een beetje aftrekken in een blokhut???
Is dat zo erg???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |