Maar was het de handjeugd? Waarom zijn ze dan niet achter slot en grendel als ze de pistool hebben getrokken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:51 schreef matspontius het volgende:
[..]
De pistool, het is het pistool. Dat is een van de voorvallen in de overlast die de omgeving daar ervaart. Lees je toch eens in man voordat je reageert ....
Zie hem losgaan dan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een raar ongemakkelijk kereltje die Nawijn.
Wat is handjeugd? En is het nou de of het pistool?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Maar was het de handjeugd? Waarom zijn ze dan niet achter slot en grendel als ze de pistool hebben getrokken?
Ik ben geen fan van de man maar dit is wel een makkelijke manier om de aandacht af te leiden van het werkelijke probleem.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een raar ongemakkelijk kereltje die Nawijn.
Deze jongens dienen respect te hebben voor elke agent, welke kleur en afkomst maakt niet uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:02 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Deze jongens hebben een standje nodig van donkere politieagenten. Dan zouden ze waarschijnlijk serieus nog wat respect tonen, inbinden en inzien hoe achterlijk het gedrag is.
Of naar luisteren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:30 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Deze jongens dienen respect te hebben voor elke agent, welke kleur en afkomst maakt niet uit.
Dan vraag ik mij nog af hoe effectief dat is, een agent uit hun gemeenschap zullen ze waarschijnlijk als verrader of collaborateur beschouwen.
In Argentinië lopen er lui rond met vuurwapens en niets te verliezen. Nogal een verschil met Nederland waar die mongooltjes allemaal in de watten worden gelegd met uitkeringen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:13 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee precies, je krijgt dan wijken waar de politie niet of amper nog komt of gewoon bang zijn. De politie hier in Nederland straalt ook nul autoriteit uit. De wijkagent komt even langs - lachen jongens zo'n sukkel.
Ik ben in Argentinië geweest - daar loopt de politie zwaar bewapend en met een kogelvrij pak rond. Dan laat je het wel om brutaal te zijn en de bijdehand uit te hangen. Die stralen iets uit van wij zijn de baas, niet jullie
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:56 schreef SpaceOddity het volgende:
Groen links (Zoetermeer) noemt het interview provocerend omdat het in het nabijzijn van "jongeren" is opgenomen....
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]MEEN je!
Dus als je op een plek waar een misdaad is begaan een interview wil houden over de misdaad zelf, moet je dat niet doen zolang er mensen in de buurt zijn die zich aangesproken kunnen voelen?
Ik heb het 2e filmpje nog rustig zitten bekijken en blijkbaar was het een "mattie" van hen genaamd Wessel die dat overkomen was met die pistool (of ze verwoorden het wat ongelukkig en bedoelen dat die mattie het juist gedaan had), en ze zijn boos dat er NOOIT een camera daar gestaan heeft, en nu ineens staan ze "als bitches" daar te filmen.quote:
Da's hetzelfde als wanneer je zegt dat iemand een loodgieter is, hij komt bij je binnen, repareert je douche en hij zegt: "en als je nou nog eens durft te zeggen dat ik een loodgieter ben, dan kom ik nog een keer terug en repareer je keukenkraan ook nog, begrepen?".quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
In hun ogen is het zwart maken en publiekelijk afkraken van de wijk/bevolkingsgroep dus woede. Ironisch genoeg leidt het tot een nog slechter beeld.
De 18-jarige Wessel is 9 oktober doodgeschoten door de politie daar en dat was een vriend van ze. Dan begrijp ik het wel wat beter. Jongen doodgeschoten door politie, best erg om iemand te verliezen, waarschijnlijk is daar nog nooit enige media of politicus geweest en dan nu gaan ze daar staan om te filmen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het 2e filmpje nog rustig zitten bekijken en blijkbaar was het een "mattie" van hen genaamd Wessel die dat overkomen was met die pistool (of ze verwoorden het wat ongelukkig en bedoelen dat die mattie het juist gedaan had), en ze zijn boos dat er NOOIT een camera daar gestaan heeft, en nu ineens staan ze "als bitches" daar te filmen.
Dus je mag blijkbaar alleen ergens filmen als je dat vaker doet, en Groen Links is het daar mee eens?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
De 18-jarige Wessel is 9 oktober doodgeschoten door de politie daar en dat was een vriend van ze. Dan begrijp ik het wel wat beter. Jongen doodgeschoten door politie, best erg om iemand te verliezen, waarschijnlijk is daar nog nooit enige media of politicus geweest en dan nu gaan ze daar staan om te filmen.
In Nederland moet je het echt wel heel bont maken al wil je doodgeschoten worden door de politiequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
De 18-jarige Wessel is 9 oktober doodgeschoten door de politie daar en dat was een vriend van ze. Dan begrijp ik het wel wat beter. Jongen doodgeschoten door politie, best erg om iemand te verliezen, waarschijnlijk is daar nog nooit enige media of politicus geweest en dan nu gaan ze daar staan om te filmen.
Hmmm neergeschoten omdat hij een pistool op zak had, en dat was een mattie van hen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja, betekent niet dat als Wessel een gun op zak heeft, de rest het ook allemaal heeft natuurlijk. Maar het is duidelijk te zien dat het absoluut geen lekkere typjes zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm neergeschoten omdat hij een pistool op zak had, en dat was een mattie van hen.
Dus het zijn bij elkaar niet zomaar een stel belhameltjes die het even lekker stoer vinden om een interview te onderbreken.
Ja maar dan nog; nu die Wessel neergeblaft is mag de pers daar niet staan omdat ze er normaal ook nooit staan, dus met andere woorden mag de pers dus nooit ergens filmen als er iets gebeurd is. En daarnaast mag de pers van hen ook niets zeggen over drugshandel of -gebruik door Antillianen daar, want dat zou volgens hen niet kloppen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:35 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja, betekent niet dat als Wessel een gun op zak heeft, de rest het ook allemaal heeft natuurlijk. Maar het is duidelijk te zien dat het absoluut geen lekkere typjes zijn.Maar ik begrijp nu de reactie wel wat beter. Ze voelen zich waarschijnlijk niet gehoord en moeten dan dat even laten zien op zo'n agressieve manier.
Als ie nou wel een kick onder zijn ass krijgt dan wordt het Bilrand Napijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:24 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Ik vind het wel grappig altijd hoe die politici gewoon stomverbaasd, zonder enige emotie, blijven staan in zulke situaties. Iemand komt nogal dreigend op je af, schreeuwt van alles en nog wat, richt iets op je (wel is waar een telefoon, maar ook niet heel prettig) en je geeft geen enkele kick.
En nee, hij hoeft niet te rennen voor zijn leven of in een of andere super-defense mode te komen, maar wel een koele kikker.
Ze waren juist boos omdat hun (blanke) vriend Wessel (zoon van een agent notabene) door de politie was neergeschoten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan nog; blanken zijn natuurlijk allemaal "kk-racisten" in hun ogen. En dan woon je in een land vol van dat soort mensen.
Klopt, dat was inmiddels wel bekend, maar dan uiten ze het op de verkeerde personen; een raadslid en een cameraploeg die een interview hebben over dat er iemand daar een pistool tegen de kop kreeg, en dan gaan ze ook nog drammen over dat de media niet mag zeggen dat Antillianen daar drugs zitten te dealen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ze waren juist boos omdat hun (blanke) vriend Wessel (zoon van een agent notabene) door de politie was neergeschoten.
M.i. is het gewoon smerig tuig dat in heropvoedingskampen gesmeten mag worden om ze discipline in te rammen. Maar het is denk ik geen zwart vs blank kwestie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, dat was inmiddels wel bekend, maar dan uiten ze het op de verkeerde personen; een raadslid en een cameraploeg die een interview hebben over dat er iemand daar een pistool tegen de kop kreeg, en dan gaan ze ook nog drammen over dat de media niet mag zeggen dat Antillianen daar drugs zitten te dealen.
Die ene die neergeblaft was, was idd blank ja. Maar degenen die de camerateam hier lastig vallen......quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
M.i. is het gewoon smerig tuig dat in heropvoedingskampen gesmeten mag worden om ze discipline in te rammen. Maar het is denk ik geen zwart vs blank kwestie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |