Idd, krek een NO GO area.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat het in die wijk gewoon puur om belhamelgedrag gaat, zoals je zegt. Echt geen teken dat er meer aan de hand is. Pistolen, drugshandel, een minister bedreigen, de pers de wijk uit jagen; gewoon mallotigheid van wat snotjochies daar!Alleen provincialen zouden hier moeilijk over doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
Vind het wel een vaag verhaal, want ik neem aan dat de dader daarvan is opgepakt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 11:38 schreef ToT het volgende:
Dat was namelijk de reden waarom dat interview daar was; een vakkenvuller van de supermarkt daar was met karretjes bezig toen die vanuit het niets ineens een pistool tegen zijn kop kreeg.
Wat is dit en wat heeft dit te maken met Zoetermeer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zal dit vast ook een gezellig feestje noemen:
[ afbeelding ]
Of hooguit dat dit niet veel anders is dan hoe voetbalhooligans zich gedragen.
Die kereltjes zien er volgens mij toch wel wat ouder uit dan 14 hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 11:20 schreef Isdatzo het volgende:
Storm. Water. Glas.
Wat pubertjes die denken stoer te moeten doen voor de camera. Lekker boeiend. Next.
Bedreiging met een vuurwapen en drugshandel zou ik geen belhamelgedrag willen noemen, maar ik zie niet hoe dat direct te maken heeft met wat stoer(sneu)doenerij voor de camera.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat het in die wijk gewoon puur om belhamelgedrag gaat, zoals je zegt. Echt geen teken dat er meer aan de hand is. Pistolen, drugshandel, een minister bedreigen, de pers de wijk uit jagen; gewoon mallotigheid van wat snotjochies daar!Alleen provincialen zouden hier moeilijk over doen!
Wanneer je 't in het belachelijke gaat trekken dan zijn we snel uitgepraat wat mij betreft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zal dit vast ook een gezellig feestje noemen:
[ afbeelding ]
Of hooguit dat dit niet veel anders is dan hoe voetbalhooligans zich gedragen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:24 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Wat is dit en wat heeft dit te maken met Zoetermeer?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks mis met multiculti totdat relschoppers zelf met gasmaskers komen aanzetten, zoals in Parijs!
[ afbeelding ]
Bedreiging definiėren als "wat stoer(sneu)doenerij voor de camera" doet naar mijns inziens niet geheel recht aan de situatie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bedreiging met een vuurwapen en drugshandel zou ik geen belhamelgedrag willen noemen, maar ik zie niet hoe dat direct te maken heeft met wat stoer(sneu)doenerij voor de camera.
Ja nee, vooral geen verbanden trekken met wat er daar aan de hand is idd!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bedreiging met een vuurwapen en drugshandel zou ik geen belhamelgedrag willen noemen, maar ik zie niet hoe dat direct te maken heeft met wat stoer(sneu)doenerij voor de camera.
Ach kom op joh, ze hadden maar 20 man opgetrommeld die op hen af kwamen om hen weg te jagen. Dat kun je toch geen bedreiging noemen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:37 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Bedreiging definiėren als "wat stoer(sneu)doenerij voor de camera" doet naar mijns inziens niet geheel recht aan de situatie.
Ja nee, vooral de boel heel erg groot makenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, vooral geen verbanden trekken met wat er daar aan de hand is idd!
Een pistool op het hoofd van een supermarktmedewerker zetten is dan ook iets triviaals .....quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja nee, vooral de boel heel erg groot maken. Je doet het voorkomen alsof Zoetermeer een soort mini Rio de Janeiro onder de rook van Den Haag is
.
NÓG niet nee, maar als je de boel hier gaat bagatelliseren van dat het ondeugend doch onschuldig boefjesgedrag is, ga je het op den duur ook hier zo krijgen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:39 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
In Frankrijk is het heel erg, maar totaal niet te vergelijken met Nederland.
Dat is me dus niet duidelijk: waren dat ook die hangjongeren? En als die hangjongeren de daders zijn, waarom staan ze daar dan nog?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:47 schreef matspontius het volgende:
[..]
Een pistool op het hoofd van een supermarktmedewerker zetten is dan ook iets triviaals .....
Blijkbaar mag je dat niet in verband zien met dat het interview daarover verstoord werd door kansenjongeren die hen de buurt uit schopten met 20 man sterk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:47 schreef matspontius het volgende:
[..]
Een pistool op het hoofd van een supermarktmedewerker zetten is dan ook iets triviaals .....
Het gaat om het gedrag en overlast, niet alleen om deze actie. Je moet echt alles tegenwoordig voorkauwenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:48 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dat is me dus niet duidelijk: waren dat ook die hangjongeren? En als die hangjongeren de daders zijn, waarom staan ze daar dan nog?
Oh, dus de pistool staat los van de hangjeugd? Ik zie nl. nergens het verband staan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het gaat om het gedrag en overlast, niet alleen om deze actie. Je moet echt alles tegenwoordig voorkauwen
De pistoolquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:50 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Oh, dus de pistool staat los van de hangjeugd? Ik zie nl. nergens het verband staan.
Ten eerste is Nawijn geen minister.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]Is niet anders.
Je ziet ook hoe zo'n schijt ze hebben aan die minister omdat ie er zo kneuzerig bij staat.
Anders waren het vastzittende jongeren, dat zijn ze nog niet daarom kunnen ze er nog staan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:48 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dat is me dus niet duidelijk: waren dat ook die hangjongeren? En als die hangjongeren de daders zijn, waarom staan ze daar dan nog?
Die "kanker" roepende belhamels zijn zijn matties.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:53 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ten eerste is Nawijn geen minister.
Ik zie veel grotere "kneuzen" en vind het een een beetje kinderachtig om Nawijn aan te vallen op zijn naar jou inziens verkeerde lichaamshouding.
Het is natuurlijk een raar ongemakkelijk kereltje die Nawijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:53 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ten eerste is Nawijn geen minister.
Ik zie veel grotere "kneuzen" en vind het een een beetje kinderachtig om Nawijn aan te vallen op zijn naar jou inziens verkeerde lichaamshouding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |