Waarom doet de overheid ons dit aan dan? Wat winnen zij er mee?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:29 schreef cempexo het volgende:
[..]
De zelfstandige en goed tot hoogopgeleide mensen gaan weg. De vraag is inderdaad dan: Wat hou je als land dan over ?
De overheid, de Nederlandse overheid, heeft geen contact met de burger.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:29 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waarom doet de overheid ons dit aan dan? Wat winnen zij er mee?
Nee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:27 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
dus de blanken gaan weg en de getinte komen er voor terug?
Ik snap ook niet hoe dit zover heeft kunnen komen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:34 schreef cempexo het volgende:
[..]
De overheid, de Nederlandse overheid, heeft geen contact met de burger.
De huidige nieuwe ontwikkeling is dat de groep jonge mensen in de leeftijd van 23-30 jaar met een goed en hoogopgeleid niveau Nederland aan het verlaten zijn.
De reden is heel simpel als wel onthutsend: Er zijn geen woningen meer voor hen. Die woningen gaan naar de asielzoekers toe. Die hebben namelijk voorrang. In Nederland dan wel te verstaan.
Omdat het niet klopt wat Cempexo beweert. Hij geeft verkeerde cijfers en hij plaatst cijfers uit de context.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:36 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe dit zover heeft kunnen komen.
2.059.566 emigranten zijn uit Nederland weggegaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:54 schreef FYazz het volgende:
[..]
Omdat het niet klopt wat Cempexo beweert. Hij geeft verkeerde cijfers en hij plaatst cijfers uit de context.
70% van de emigranten zijn vertrekkende immigranten.
Het is niet zo dat alle zelfstandige en hoogopgeleide mensen vertrekken.
Het is zo dat mensen met een hoger inkomen en/of opleidingsniveau vaker emigreren dan mensen met een laag inkomen en/of opleidingsniveau.
Daarbij is de samenstelling van NL altijd in beweging en vanaf de Tweede Wereldoorlog hebben we reeds vele migratiegolven gehad die geen nadelig effect hebben gehad op de ontwikkeling van ons land. Het aantal hoogopgeleiden in NL stijgt tevens.
Ik haal nogmaals de publicatie aan die het CBS op 18 oktober 2018 heeft geplaatst en waarin de migratie wordt bekeken over de periode van 1945 tot nu (dus over 73 jaar).quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:03 schreef cempexo het volgende:
[..]
2.059.566 emigranten zijn uit Nederland weggegaan.
2.059.566 gedeeld door 16 jaar is 128.000 Dat cijfer komt overeen met het gemiddelde aantal Nederlanders dat weggaat.
Afgewezen asielzoekers blijven in Nederland.
Heb je hiervan precieze cijfers en bronnen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:34 schreef cempexo het volgende:
[..]
De huidige nieuwe ontwikkeling is dat de groep jonge mensen in de leeftijd van 23-30 jaar met een goed en hoogopgeleid niveau Nederland aan het verlaten zijn.
De reden is heel simpel als wel onthutsend: Er zijn geen woningen meer voor hen.
Het CBS is een uitermate onbetrouwbare bron, het is een verlengstuk van gewenste informatie vanuit de politiek en de ambtenaren van de overheid.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:18 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik haal nogmaals de publicatie aan die het CBS op 18 oktober 2018 heeft geplaatst en waarin de migratie wordt bekeken over de periode van 1945 tot nu (dus over 73 jaar).
Volgens CBS
Zowel het aantal immigranten als emigranten is na de Tweede Wereldoorlog structureel gestegen. Veel migranten blijven slechts tijdelijk, en een toename van de immigratie leidt enkele jaren later tot een hogere emigratie. De toegenomen emigratie betrof dan ook vooral emigranten die eerder als immigrant naar Nederland kwamen. Sinds 2012 was 70 procent van de emigranten een weer vertrekkende immigrant, de rest is in Nederland geboren.
Kortom, het migratiesaldo is toegenomen. Een derde van de immigranten verblijven hier minder dan 5 jaar. 70% van de emigranten zijn vertrekkende immigranten.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)n-emigranten-in-2017
Ik heb enkele weken geleden in Nederland deze groep gehad. Er waren 300 aanmeldingen, meer kon niet want de zaal was vol. Ik heb deze groep informatie gegeven over wonen en werken in Noord Duitsland en Noord Europa.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:22 schreef FYazz het volgende:
[..]
Heb je hiervan precieze cijfers en bronnen?
Heb je een link naar de studie dat jongeren tussen de 22-33 jaar op dit moment vertrekken vanwege het gebrek aan woningen (doordat deze zijn vergeven aan vluchtelingen).
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:25 schreef cempexo het volgende:
[..]
Het CBS is een uitermate onbetrouwbare bron.
Ik baseer mijn informatie op externe wel betrouwbare bronnen zoals de emigratiebeurs alsmede het GFK : http://emigratiebeurs.com/
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:26 schreef cempexo het volgende:
[..]
Dat wat de zonnebril dragende Nederlandse politici ...
2.059.566 emigranten zijn uit Nederland weggegaan
2.462.929 immigranten zijn in Nederland binnengekomen
... Met name de vervreemding van de mensen van elkaar.
bron CBS
1 bijeenkomst geeft geen totaalbeeld natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:28 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik heb enkele weken geleden in Nederland deze groep gehad. Er waren 300 aanmeldingen, meer kon niet want de zaal was vol. Ik heb deze groep informatie gegeven over wonen en werken in Noord Duitsland en Noord Europa.
Dat is juist. Soms heb je geen andere bron. Dat neemt niet weg dat het ook betrouwbare informatie is/zou zijn van het CBS. Het CBS manipuleert in dit verband niet zozeer de cijfers maar de definitie: Wat is een asielzoeker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:35 schreef FYazz het volgende:
[..]![]()
Ik citeer post 149, je eigen reactie en waarover de discussie gaat.
[..]
Ik geef daar verder geen informatie over.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:43 schreef FYazz het volgende:
[..]
1 bijeenkomst geeft geen totaalbeeld natuurlijk.
300 aanmeldingen op de 2,2 miljoen inwoners tussen de 20 en 33 jaar geeft ook geen brede inzichten.
Hoeveel van die 300 aanwezigen gaan overigens daadwerkelijk naar het buitenland? En voor hoe lang?
Wat is de achtergrond van deze mensen? Geslacht, afkomst, beroep, opleidingsniveau, sociale klasse etc.?
Dus het CBS die duidelijke inzage in hun methodieken geeft is onbetrouwbaar en een verzuurde deense immigrant moeten we zomaar geloven.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:45 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik geef daar verder geen informatie over.
Je haalt zelf het CBS aan als bron (zonder link overigens).quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:45 schreef cempexo het volgende:
[..]
Dat is juist. Soms heb je geen andere bron. Dat neemt niet weg dat het ook betrouwbare informatie is van het CBS. Het CBS manipuleert in dit verband niet zozeer de cijfers maar de definitie: Wat is een asielzoeker.
Het is voor een buitenstaander onmogelijk de betrouwbaarheid van het CBS en Eurostat te controleren. Je krijgt geen toegang.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:01 schreef FYazz het volgende:
[..]
Je haalt zelf het CBS aan als bron (zonder link overigens).
Een ander haalt vervolgens een recenter en vollediger artikel aan van het CBS en dan noem je het CBS ineens een "uitermate onbetrouwbare bron".
Vervolgens wordt je hierop aangesproken en bestempel je de informatie van het CBS ineens weer als "ook betrouwbaar".
Kortom, je raaskalt en bent vooral zelf een 'onbetrouwbare bron'.
Overigens maakt de definitie van asielzoeker niets uit in dit verhaal al zou deze volgens jou 'gemanipuleerd' worden.
De cijfers zijn namelijk gebaseerd op land van herkomst, 70% van de emigranten zijn vertrekkende immigranten.
Toon eerst je eigen betrouwbaarheid maar eens aan voordat je anderen beschuldigd van onbetrouwbaar te zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:19 schreef cempexo het volgende:
[..]
Het is voor een buitenstaander onmogelijk de betrouwbaarheid van het CBS en Eurostat te controleren. Je krijgt geen toegang.
Daarbij ben je zelf degene die cijfers en info manipuleert en die valse info verspreidt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:45 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik geef daar verder geen informatie over.
Niet alle mensen met een capuchon zijn badass boysquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Welkom in Nederland.
En waarom moeten mensen respect hebben voor dat tuig, want daar vragen ze namelijk om. Waarom respect? Omdat ze de boel in de buurt verzieken? Omdat ze een capuchon op hebben?
Ook weer typisch dat ze op een donderdagmiddag meteen 20 ‘matties’ optrommelen die schijnbaar niets beters te doen hebben.
En maar GroenLinks burgemeesters kiezen![]()
Jij bent in mijn ogen anders wel de badass van Fok!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet alle mensen met een capuchon zijn badass boys
Ik draag elke dag een capuchon en ik heb nog nooit in aanraking geweest met de politie
Een intellectuele?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent in mijn ogen anders wel de badass van Fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |