abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:29:56 #152
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182624301
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 08:29 schreef cempexo het volgende:

[..]

De zelfstandige en goed tot hoogopgeleide mensen gaan weg. De vraag is inderdaad dan: Wat hou je als land dan over ?
Waarom doet de overheid ons dit aan dan? Wat winnen zij er mee? :(
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_182624347
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 08:29 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Waarom doet de overheid ons dit aan dan? Wat winnen zij er mee? :(
De overheid, de Nederlandse overheid, heeft geen contact met de burger.

De huidige nieuwe ontwikkeling is dat de groep jonge mensen in de leeftijd van 23-30 jaar met een goed en hoogopgeleid niveau Nederland aan het verlaten zijn.

De reden is heel simpel als wel onthutsend: Er zijn geen woningen meer voor hen. Die woningen gaan naar de asielzoekers toe. Die hebben namelijk voorrang. In Nederland dan wel te verstaan.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_182624365
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 08:27 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

dus de blanken gaan weg en de getinte komen er voor terug?
Nee.

Volgens CBS:
Sinds 2012 was 70 procent van de emigranten een weer vertrekkende immigrant, de rest is in Nederland geboren.

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)n-emigranten-in-2017
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:36:37 #155
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182624366
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 08:34 schreef cempexo het volgende:

[..]

De overheid, de Nederlandse overheid, heeft geen contact met de burger.

De huidige nieuwe ontwikkeling is dat de groep jonge mensen in de leeftijd van 23-30 jaar met een goed en hoogopgeleid niveau Nederland aan het verlaten zijn.

De reden is heel simpel als wel onthutsend: Er zijn geen woningen meer voor hen. Die woningen gaan naar de asielzoekers toe. Die hebben namelijk voorrang. In Nederland dan wel te verstaan.
Ik snap ook niet hoe dit zover heeft kunnen komen.

Oja door de linkse mensen.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_182624484
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 08:36 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ik snap ook niet hoe dit zover heeft kunnen komen.

Omdat het niet klopt wat Cempexo beweert. Hij geeft verkeerde cijfers en hij plaatst cijfers uit de context.

70% van de emigranten zijn vertrekkende immigranten.

Het is niet zo dat alle zelfstandige en hoogopgeleide mensen vertrekken.
Het is zo dat mensen met een hoger inkomen en/of opleidingsniveau vaker emigreren dan mensen met een laag inkomen en/of opleidingsniveau.

Daarbij is de samenstelling van NL altijd in beweging en vanaf de Tweede Wereldoorlog hebben we reeds vele migratiegolven gehad die geen nadelig effect hebben gehad op de ontwikkeling van ons land. Het aantal hoogopgeleiden in NL stijgt tevens.
pi_182624567
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 08:54 schreef FYazz het volgende:

[..]

Omdat het niet klopt wat Cempexo beweert. Hij geeft verkeerde cijfers en hij plaatst cijfers uit de context.

70% van de emigranten zijn vertrekkende immigranten.

Het is niet zo dat alle zelfstandige en hoogopgeleide mensen vertrekken.
Het is zo dat mensen met een hoger inkomen en/of opleidingsniveau vaker emigreren dan mensen met een laag inkomen en/of opleidingsniveau.

Daarbij is de samenstelling van NL altijd in beweging en vanaf de Tweede Wereldoorlog hebben we reeds vele migratiegolven gehad die geen nadelig effect hebben gehad op de ontwikkeling van ons land. Het aantal hoogopgeleiden in NL stijgt tevens.
2.059.566 emigranten zijn uit Nederland weggegaan.

2.059.566 gedeeld door 16 jaar is 128.000 Dat cijfer komt overeen met het gemiddelde aantal Nederlanders die weggaan.

Afgewezen asielzoekers blijven in Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door cempexo op 20-10-2018 09:17:01 ]
pi_182624704
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:03 schreef cempexo het volgende:

[..]

2.059.566 emigranten zijn uit Nederland weggegaan.

2.059.566 gedeeld door 16 jaar is 128.000 Dat cijfer komt overeen met het gemiddelde aantal Nederlanders dat weggaat.

Afgewezen asielzoekers blijven in Nederland.
Ik haal nogmaals de publicatie aan die het CBS op 18 oktober 2018 heeft geplaatst en waarin de migratie wordt bekeken over de periode van 1945 tot nu (dus over 73 jaar).

Volgens CBS
Zowel het aantal immigranten als emigranten is na de Tweede Wereldoorlog structureel gestegen. Veel migranten blijven slechts tijdelijk, en een toename van de immigratie leidt enkele jaren later tot een hogere emigratie. De toegenomen emigratie betrof dan ook vooral emigranten die eerder als immigrant naar Nederland kwamen. Sinds 2012 was 70 procent van de emigranten een weer vertrekkende immigrant, de rest is in Nederland geboren.

Kortom, het migratiesaldo is toegenomen. Een derde van de immigranten verblijven hier minder dan 5 jaar. 70% van de emigranten zijn vertrekkende immigranten.

pi_182624747
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 08:34 schreef cempexo het volgende:

[..]

De reden is heel simpel als wel onthutsend: Er zijn geen woningen meer voor hen.
Heb je hiervan precieze cijfers en bronnen?

Heb je een link naar de studie dat jongeren tussen de 22-33 jaar op dit moment vertrekken vanwege het gebrek aan woningen (doordat deze zijn vergeven aan vluchtelingen).
pi_182624751
Het is wel compexo stokpaardje zijn obsessie met immigratie. Wat heeft het in vredesnaam te maken met onaangepaste antilianen die gewoon allang nederlanders waren? :')
pi_182624778
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:18 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ik haal nogmaals de publicatie aan die het CBS op 18 oktober 2018 heeft geplaatst en waarin de migratie wordt bekeken over de periode van 1945 tot nu (dus over 73 jaar).

Volgens CBS
Zowel het aantal immigranten als emigranten is na de Tweede Wereldoorlog structureel gestegen. Veel migranten blijven slechts tijdelijk, en een toename van de immigratie leidt enkele jaren later tot een hogere emigratie. De toegenomen emigratie betrof dan ook vooral emigranten die eerder als immigrant naar Nederland kwamen. Sinds 2012 was 70 procent van de emigranten een weer vertrekkende immigrant, de rest is in Nederland geboren.

Kortom, het migratiesaldo is toegenomen. Een derde van de immigranten verblijven hier minder dan 5 jaar. 70% van de emigranten zijn vertrekkende immigranten.

Het CBS is een uitermate onbetrouwbare bron, het is een verlengstuk van gewenste informatie vanuit de politiek en de ambtenaren van de overheid.
Voorbeeld: https://nieuws.tpo.nl/201(...)januari-2015-met-19/

Balkenende 2 wilde ivm zijn verkiezingen mooie ww cijfers hebben. Hij kreeg ze van het CBS, die later schoorvoetend heeft toegegeven.

Ik baseer mijn informatie op externe wel betrouwbare bronnen zoals de emigratiebeurs alsmede het GFK : http://emigratiebeurs.com/
pi_182624803
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:22 schreef FYazz het volgende:

[..]

Heb je hiervan precieze cijfers en bronnen?

Heb je een link naar de studie dat jongeren tussen de 22-33 jaar op dit moment vertrekken vanwege het gebrek aan woningen (doordat deze zijn vergeven aan vluchtelingen).
Ik heb enkele weken geleden in Nederland deze groep gehad. Er waren 300 aanmeldingen, meer kon niet want de zaal was vol. Ik heb deze groep informatie gegeven over wonen en werken in Noord Duitsland en Noord Europa.
pi_182624895
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:25 schreef cempexo het volgende:

[..]

Het CBS is een uitermate onbetrouwbare bron.

Ik baseer mijn informatie op externe wel betrouwbare bronnen zoals de emigratiebeurs alsmede het GFK : http://emigratiebeurs.com/
_O-

Ik citeer post 149, je eigen reactie en waarover de discussie gaat.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 08:26 schreef cempexo het volgende:

[..]

Dat wat de zonnebril dragende Nederlandse politici ...

2.059.566 emigranten zijn uit Nederland weggegaan

2.462.929 immigranten zijn in Nederland binnengekomen

... Met name de vervreemding van de mensen van elkaar.

bron CBS
pi_182625004
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:28 schreef cempexo het volgende:

[..]

Ik heb enkele weken geleden in Nederland deze groep gehad. Er waren 300 aanmeldingen, meer kon niet want de zaal was vol. Ik heb deze groep informatie gegeven over wonen en werken in Noord Duitsland en Noord Europa.
1 bijeenkomst geeft geen totaalbeeld natuurlijk.

300 aanmeldingen op de 2,2 miljoen inwoners tussen de 20 en 33 jaar geeft ook geen brede inzichten.

Hoeveel van die 300 aanwezigen gaan overigens daadwerkelijk naar het buitenland? En voor hoe lang?

Wat is de achtergrond van deze mensen? Geslacht, afkomst, beroep, opleidingsniveau, sociale klasse etc.?
pi_182625038
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:35 schreef FYazz het volgende:

[..]

_O-

Ik citeer post 149, je eigen reactie en waarover de discussie gaat.

[..]

Dat is juist. Soms heb je geen andere bron. Dat neemt niet weg dat het ook betrouwbare informatie is/zou zijn van het CBS. Het CBS manipuleert in dit verband niet zozeer de cijfers maar de definitie: Wat is een asielzoeker.

Die onbetrouwbaarheid dmv manipulatie geldt ook voor Eurostat. De bron van EU Brussel. Die bron laat ik ook -zo veel mogelijk- liggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door cempexo op 20-10-2018 09:54:25 ]
pi_182625050
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:43 schreef FYazz het volgende:

[..]

1 bijeenkomst geeft geen totaalbeeld natuurlijk.

300 aanmeldingen op de 2,2 miljoen inwoners tussen de 20 en 33 jaar geeft ook geen brede inzichten.

Hoeveel van die 300 aanwezigen gaan overigens daadwerkelijk naar het buitenland? En voor hoe lang?

Wat is de achtergrond van deze mensen? Geslacht, afkomst, beroep, opleidingsniveau, sociale klasse etc.?
Ik geef daar verder geen informatie over.
pi_182625203
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:45 schreef cempexo het volgende:

[..]

Dus het CBS die duidelijke inzage in hun methodieken geeft is onbetrouwbaar en een verzuurde deense immigrant moeten we zomaar geloven. :D

Je lijkt wel op van die Antilliaanse mafklappers waarover dit topic gaat die respect eisen maar geen respect tonen. _O-
pi_182625323
quote:

[..]

Dat is juist. Soms heb je geen andere bron. Dat neemt niet weg dat het ook betrouwbare informatie is van het CBS. Het CBS manipuleert in dit verband niet zozeer de cijfers maar de definitie: Wat is een asielzoeker.

Je haalt zelf het CBS aan als bron (zonder link overigens).
Een ander haalt vervolgens een recenter en vollediger artikel aan van het CBS en dan noem je het CBS ineens een "uitermate onbetrouwbare bron".

Vervolgens wordt je hierop aangesproken en bestempel je de informatie van het CBS ineens weer als "ook betrouwbaar".

Kortom, je raaskalt en bent vooral zelf een 'onbetrouwbare bron'.

Overigens maakt de definitie van asielzoeker niets uit in dit verhaal al zou deze volgens jou 'gemanipuleerd' worden.
De cijfers zijn namelijk gebaseerd op land van herkomst, 70% van de emigranten zijn vertrekkende immigranten.
pi_182625580
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 10:01 schreef FYazz het volgende:

[..]

Je haalt zelf het CBS aan als bron (zonder link overigens).
Een ander haalt vervolgens een recenter en vollediger artikel aan van het CBS en dan noem je het CBS ineens een "uitermate onbetrouwbare bron".

Vervolgens wordt je hierop aangesproken en bestempel je de informatie van het CBS ineens weer als "ook betrouwbaar".

Kortom, je raaskalt en bent vooral zelf een 'onbetrouwbare bron'.

Overigens maakt de definitie van asielzoeker niets uit in dit verhaal al zou deze volgens jou 'gemanipuleerd' worden.
De cijfers zijn namelijk gebaseerd op land van herkomst, 70% van de emigranten zijn vertrekkende immigranten.
Het is voor een buitenstaander onmogelijk de betrouwbaarheid van het CBS en Eurostat te controleren. Je krijgt geen toegang.

Je kunt je wel afvragen waarom de Nederlandse politiek en de Nederlandse ambtenaar het vraagstuk van emigratie van Hollanders niet op hun agenda hebben of op hun agenda gaan zetten.

Deze groep neemt derhalve hun eigen inkomen mee en besteden dat economisch, inkopen, belastingen en investeringen, niet meer in Nederland. Dat kost Nederland inmiddels miljarden.

[ Bericht 0% gewijzigd door cempexo op 20-10-2018 10:37:27 ]
pi_182627068
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 10:19 schreef cempexo het volgende:

[..]

Het is voor een buitenstaander onmogelijk de betrouwbaarheid van het CBS en Eurostat te controleren. Je krijgt geen toegang.

Toon eerst je eigen betrouwbaarheid maar eens aan voordat je anderen beschuldigd van onbetrouwbaar te zijn.
Vooralsnog heb je geen enkel bewijs geleverd voor al je aannames die je hier stelt en geef je ook geen inzage in jouw bronnen.

quote:

[..]

Daarbij ben je zelf degene die cijfers en info manipuleert en die valse info verspreidt.
  Moderator woensdag 24 oktober 2018 @ 15:49:13 #171
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_182714805
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Welkom in Nederland.

En waarom moeten mensen respect hebben voor dat tuig, want daar vragen ze namelijk om. Waarom respect? Omdat ze de boel in de buurt verzieken? Omdat ze een capuchon op hebben?
Ook weer typisch dat ze op een donderdagmiddag meteen 20 ‘matties’ optrommelen die schijnbaar niets beters te doen hebben.

En maar GroenLinks burgemeesters kiezen :') ^O^
Niet alle mensen met een capuchon zijn badass boys

Ik draag elke dag een capuchon en ik heb nog nooit in aanraking geweest met de politie
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_182714877
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Niet alle mensen met een capuchon zijn badass boys

Ik draag elke dag een capuchon en ik heb nog nooit in aanraking geweest met de politie
Jij bent in mijn ogen anders wel de badass van Fok!
U MAD?
pi_182715400
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jij bent in mijn ogen anders wel de badass van Fok!
Een intellectuele? :P

Weinig kans dat je door de popo wordt aangehouden zo idd! :P
pi_182715414
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 16:15 schreef ToT het volgende:

[..]

Een intellectuele? :P

[ afbeelding ]
Goed Lego kapsel
U MAD?
pi_182715421
quote: