SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
MadMaster heeft een ding op 31 oktoberquote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Naatje heeft een date op 30 oktober?
HEUJquote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:05 schreef Koen66 het volgende:
Ah dacht ff dat de 31e al komende week was maar da's nog een week later
oja zuid al eerderquote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:17 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Die is hier alweer bijna voorbij!
Engeltjequote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow daarom al die nederlandse kids op Tenerife
In de bar druk, thuis nu rustig. Beste vriendin komt morgen met zoontjequote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Rustig nog, daar?
Luister je de 31e ook mee naar de Halloweenshow?
Liggend kan je prima luisterenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
De 31e zit ik nog in de auto terug naar Nederland denk ikOf ik lig in mijn bed na een lange auto reis
Mijn ervaring is dat ze 6 december nauwelijks meer te krijgen zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat is slimmer: nu al pepernoten/kruidnoten kopen of wachten tot 6 december en hopen dat ze nog in de winkel liggen maar dan afgeprijsd?
Ze zijn bedoeld voor de VS waar Sinterklaas irrelevant is.
Is mijn eerste dag in nederland denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Liggend kan je prima luisteren
Als je een beetje moe bent komt de Halloweensfeer wel extra goed binnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is mijn eerste dag in nederland denk ik.
Maar wie weet
Ohh, gaat ‘em niet worden dan, maar gezellig!!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de bar druk, thuis nu rustig. Beste vriendin komt morgen met zoontje
De 31e zit ik nog in de auto terug naar Nederland denk ikOf ik lig in mijn bed na een lange auto reis
Ja, dat dacht ik dus ook. Tenminste, uit ervaring weet ik dat ze lastig te krijgen zijn op 6 december.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze 6 december nauwelijks meer te krijgen zijn![]()
Ik zou ze dus nu al kopen.
Dan hou ik me ook aanbevolenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Tenminste, uit ervaring weet ik dat ze lastig te krijgen zijn op 6 december.
Maar misschien weten jullie een geheim adresje.
in de auto naar Nederland?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de bar druk, thuis nu rustig. Beste vriendin komt morgen met zoontje
2 weken langquote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:42 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ohh, gaat ‘em niet worden dan, maar gezellig!!
Fijn om straks weer even in het koude NL te zijn.
Ja we pakken 26-10 de ferry naar cadiz. En dan 2 dagen met de auto terug rijden.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in de auto naar Nederland?vanaf Tenerife
hier bij de Aldi ligt altijd nog genoeg afgeprijsd spul, vaak al net voor de feestdag, met de paaseitjes werd de prijs steeds lagerquote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat is slimmer: nu al pepernoten/kruidnoten kopen of wachten tot 6 december en hopen dat ze nog in de winkel liggen maar dan afgeprijsd?
Ze zijn bedoeld voor de VS waar Sinterklaas irrelevant is.
Ik zal in de tussentijd wel wat zakken inslaan, anders zit $vriendin_van_vriendin straks zonder. En dat vindt ze niet leuk.quote:
Pepernoten zijn gelukkig niet zo heel duur.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zal in de tussentijd wel wat zakken inslaan, anders zit $vriendin_van_vriendin straks zonder. En dat vindt ze niet leuk.
Klopt. De verzendkosten daarentegen welquote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Pepernoten zijn gelukkig niet zo heel duur.
kolere wat een gedoe. Ambtenarijquote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja we pakken 26-10 de ferry naar cadiz. En dan 2 dagen met de auto terug rijden.
We krijgen de auto niet op spaans kenteken, heel ingewikkeld verhaalMaar met andere woorden het is onmogelijk. Dus de auto moet terug
recept mailen, kan ze ze zelf bakkenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt. De verzendkosten daarentegen wel
Ik heb een nichtje in Amerika wonen. Daar kan ik misschien ook wel een zak pepernoten naar sturen. Mag je dat eigenlijk gewoon invoeren? Geen idee hoe het zit met de regels voor etenswaren.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt. De verzendkosten daarentegen wel
Kun je nog mooi de 11e van de 11e meepakken, ALAAFquote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 weken lang
14-11 vlieg ik weer terug
Dan is mijn mama jarigquote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Kun je nog mooi de 11e van de 11e meepakken, ALAAF
Hmm. Dat is nog niet eens zo'n slecht idee.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
recept mailen, kan ze ze zelf bakken
Ja hoor, is commercieel verpakt, dus geen probleem.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
Ik heb een nichtje in Amerika wonen. Daar kan ik misschien ook wel een zak pepernoten naar sturen. Mag je dat eigenlijk gewoon invoeren? Geen idee hoe het zit met de regels voor etenswaren.
de Aldi en Lidl daar hebben stroopwafelsquote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmm. Dat is nog niet eens zo'n slecht idee.
Maar ja, dan zit ik nog met de stroopwafels, drop, chocola en andere dingen die er naartoe gaan.
[..]
Ja hoor, is commercieel verpakt, dus geen probleem.
Lidl zit niet waar zij wonen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de Aldi en Lidl daar hebben stroopwafels
anders had ik hem aangegooidquote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit mobiel en heb de software niet geïnstalleerd
geen ideequote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:18 schreef Koen66 het volgende:
Heeft er wel eens iemand mobiel gedraaid?
misschien niet vast in het assortiment, maar ik lees nogal eens dat Amerikanen ze daar kopenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lidl zit niet waar zij wonen.
Aldi wel. Ik zag geen stroopwafels op hun site, maar ik ga het doorgeven.
Niets anders dan een telefoonnummer.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:18 schreef Koen66 het volgende:
Heeft er wel eens iemand mobiel gedraaid?
geen idee of er een compatible app bestaat ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niets anders dan een telefoonnummer.
Ik vraag me ook af of dat uberhaupt mogelijk is met een smartphone of tablet...
virtual dj toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee of er een compatible app bestaat ofzo
quote:
ow echtquote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet om mee uit te zenden vanaf een smartphone of tablet.is slechts een controller voor je laptop...
SPOILER: lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Goedemorgen.quote:
Ja, dat is nog zacht uitgedrukt. En volgende week is het herfstvakantiequote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 06:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is nog zacht uitgedrukt. En volgende week is het herfstvakantie![]()
Ik ben dan wel niet vrij, maar ik hoef dan niet om 05.30 op te staan voor mijn zoon, dus dat betekent een weekje relaxtere ochtenden.
quote:
quote:
Goedemorgen dames en heer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 07:33 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat is het nog donker buiten!goedemorgen!!
Ik heb ook al 2x gekeken of ik niet te vroeg was opgestaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 07:33 schreef Charlotte3 het volgende:
weer in het donker wegquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 07:33 schreef Charlotte3 het volgende:
En in’t donker terug!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 07:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weer in het donker weg![]()
As I speak
Moet toch even wennen hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 07:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook al 2x gekeken of ik niet te vroeg was opgestaan
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 07:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook al 2x gekeken of ik niet te vroeg was opgestaan
Dat is dan ook weer waarquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Eind van de maand scheelt het weer een uur.
Hmmm, zo slechtquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 08:06 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag Zeeuwse bolussen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Fijne vakantie alvast.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Geen treinen vandaag (was aangekondigd) dus nu in de bus.... Gelukkig wel rechtstreeks naar Almelo.
Na vandaag een weekje vakantie![]()
Fijne vakantie!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Geen treinen vandaag (was aangekondigd) dus nu in de bus.... Gelukkig wel rechtstreeks naar Almelo.
Na vandaag een weekje vakantie![]()
Op ‘t gemakskequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor.De dag ff beetje rustig beginnen weer.
Enjoy!quote:
ik drink rustig om 23:00 koffie en ga een half uur daarna lekker slapenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Enjoy!
Ik zet zelf ff een bakkie thee.
De minimumhoeveelheid die mijn koffiezetter kan zetten is 2 mokken, en als ik dat drink slapa ik de hele komende nacht niet meer!(Ja, zelfs als ik het nu al zou drinken.)
Whehe!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik drink rustig om 23:00 koffie en ga een half uur daarna lekker slapen
that sucksquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja maar AD(H)D hier he.Heeft op mij toch een iets andere uitwerking.
Vreemd genoeg kan ik paracetamol met coffeïne WÉL weer verdragen!
Best wel.quote:
heb je in het dagelijkse leven nog last van je ADHD?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel.
Maar soms als ik me echt zwaar belabberd voel, MOET ik gewoon wat koffie drinken (plus paracetamol nemen, spierbalsem opspuiten enz.)
Maar ik heb nu ontdekt dat die paracetamol met coffeïne ook wel een aardig alternatief is.
Maar af en toe een lekker bakkie pleur om de dag mee te beginnen is ook wel zo fijn, en ik heb een dure koffiezetapparaat met zeer goede koffiebonen die daarin vermaald worden!
Het is ADD met hyperactieve kenmerken, in combinatie met Asperger.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je in het dagelijkse leven nog last van je ADHD?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is ADD met hyperactieve kenmerken, in combinatie met Asperger.
En ja; zeker wel last van (vooral zeer snel hevige stress), hoewel het een heel stuk minder is nu ik thuis zit en weinig gedoe heb met andere mensen.
Caffeïne en coffeïne is niet hetzelfde hè?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja maar AD(H)D hier he.Heeft op mij toch een iets andere uitwerking.
Vreemd genoeg kan ik paracetamol met coffeïne WÉL weer verdragen!
Oh?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Caffeïne en coffeïne is niet hetzelfde hè?
dawisikniejohquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Caffeïne en coffeïne is niet hetzelfde hè?
Inderdaad, bijna vakantie dus wat dat betreft goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:54 schreef spijkerbroek het volgende:
"Hallo, politie? Ja, hallo. Er euh.. zit een paard in mijn auto en ik heb wat schade.. kunt u even komen?"
Disclaimer: niet voor dierenliefhebbersGeen punt voor Carglass!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een sterretje in de voorruit repareren ze zo!
Dit zie je overigens (helaas) wel vaker voorbij komen.![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:06 schreef ToT het volgende:
Dit zie je overigens (helaas) wel vaker voorbij komen.
"Hallo, politie? Ja, hallo. Er euh.. zit een paard in mijn auto en ik heb wat schade.. kunt u even komen?"
Disclaimer: niet voor dierenliefhebbersOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Disclaimer: niet voor dierenliefhebbersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Disclaimer: niet voor dierenliefhebbersdie is wel klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die auto ook....Juin uit Eigen Tuin!
succes, verhuizen is een hel. Maar fijn dat er goed voor je gezorgd gaat wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:37 schreef MTheBassman het volgende:
Goedenavond
Dit heb ik eigenlijk nooit verteld op deze TR, maar ik sta dus op het punt te verhuizen naar mijn ouders, die sinds begin oktober van Enschede naar Groningen weer zijn verhuisd. Ik ga dus bij ze inwonen, vooral om redenen als financiële zekerheid, gezonder eten en goed afvallen d.m.v. een vermindering van bier en vette hap. Dus morgen zal ik waarschijnlijk niet actief zijn.
Gelukkig is er niet zo veel te verhuizen, maar het blijft een klus die wel even duurt
doe je goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:37 schreef MTheBassman het volgende:
Goedenavond
Dit heb ik eigenlijk nooit verteld op deze TR, maar ik sta dus op het punt te verhuizen naar mijn ouders, die sinds begin oktober van Enschede naar Groningen weer zijn verhuisd. Ik ga dus bij ze inwonen, vooral om redenen als financiële zekerheid, gezonder eten en goed afvallen d.m.v. een vermindering van bier en vette hap. Dus morgen zal ik waarschijnlijk niet actief zijn.
Gelukkig is er niet zo veel te verhuizen, maar het blijft een klus die wel even duurt
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:37 schreef MTheBassman het volgende:
Goedenavond
Mijn kamer is niet supergroot en veel grote objecten (bank, bureaus) neemt de volgende huurder over dus het valt nog wel mee hoe lang die verhuizing duurt. Maar het moet wel gebeurenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
succes, verhuizen is een hel. Maar fijn dat er goed voor je gezorgd gaat worden
Iedereen is n dagje ouder en vroeg naar bedquote:
Fok gaat naar de klotequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
Iedereen is n dagje ouder en vroeg naar bed
Oh, echt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 03:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig is er daarom meer dan Fok!
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 07:51 schreef livelink het volgende:
Ik ga het herenfeestje even verstoren. Goedemorgen!
Mag altijd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 07:51 schreef livelink het volgende:
Ik ga het herenfeestje even verstoren. Goedemorgen!
I don't care... wij staan er nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blij dat het straks droog is langs de lijn?
Dat wordt een zware dag dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:27 schreef MadMaster het volgende:
Overigens geen idee of ik vanavond mee kan luisteren/raden, aangezien ik een lange en intensieve whisky dag in die andere grote stad heb: https://whiskybase.com/gathering/
Dan heb je het echt druk...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
I don't care... wij staan er niet
quote:
Schenken en drinken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt een zware dag dan.
En naar Rotterdam, en heel de dag whisky drinken.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schenken en drinken.
Na 15 minuten weet ik waarschijnlijk niet meer waar ik ben, prima!
Het meeste ken ik niet of heb ik nog nooit geproefd, omdat het bijna allemaal uit prive collecties afkomstig is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
1500 verschillende lees ik.
Zal vast iets bijzitten dat je nog niet kent.
Geniet er van!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schenken en drinken.
Na 15 minuten weet ik waarschijnlijk niet meer waar ik ben, prima!
Geniet van jullie vakantie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zijn geen wedstrijden vandaa![]()
GoedemorgenVakantie!!
ik heb geen vakantiequote:
peaceman heeft geen vakantie... alleen de kinderen en ik. Peaceman moet het doen met donderdag en vrijdag vrij.quote:
Ha, vandaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zijn geen wedstrijden vandaag![]()
GoedemorgenVakantie!!
Ik wenste Diaan en de kinderen uiteraard een fijne vakantie.quote:
Ja klopt. Ik wil de laatste week van november vrij, maar kom eigenlijk ruim een dag tekort. Dat moet ik nog even zien te regelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wenste Diaan en de kinderen uiteraard een fijne vakantie.
Jij mag de rest van je snipperdag nog opnemen voor december.
Yeps. Met hier en daar wel wat afspraken. Maar dat is prima. Daar ben ik ook aan toe na deze megadrukke week.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, vandaar.
Herfstvakantie ook.
Lekker rustig de komende week...
Ik tune na deze plaat wel in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:00 schreef peaceman het volgende:
Benny Neyman - Waarom Fluister Ik Je Naam Nog
nou dan fluister ik jouw naam ook nietquote:
Ik hoop eerlijk gezegd dat je mijn naam ook niet van de daken schreeuwt. Beetje genant voor Diaan wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dan fluister ik jouw naam ook niet
ik heb hoogtevrees, dus wees gerustquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat je mijn naam ook niet van de daken schreeuwt. Beetje genant voor Diaan wel.
de winkel is maar kort open?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:05 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Over een half uurtje wel even boodschappen doen.
Nee, maar daarna nog even poetsen, en vanmiddag niet thuis waarschijnlijk.quote:
gewoon niet in de weg gaan staanquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:09 schreef livelink het volgende:
En ingetuned. Er was een tijd dat ik veel naar Sheryll Crow luisterde. En dit nummer was wel één van mijn favorieten![]()
En verder zal ik voornamelijk op de achtergrond luisteren. Er komt straks een nieuwe koelkast en ik moet de looproute vrijmaken
Looproute? Heb je een heel parcours aangelegd voor de bezorgers?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:09 schreef livelink het volgende:
En ingetuned. Er was een tijd dat ik veel naar Sheryl Crow luisterde. En dit nummer was wel één van mijn favorieten![]()
En verder zal ik voornamelijk op de achtergrond luisteren. Er komt straks een nieuwe koelkast en ik moet de looproute vrijmaken
Hij zou eigenlijk woensdag komen. Dan moet ik werken en had mijn man alles moeten regelen en doen. Ik verheugde me al op een thuiskomst met een nieuwe koelkast, waar ik niks voor had hoeven te doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
gewoon niet in de weg gaan staan
Balen! Je bedachte plan was primaquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk woensdag komen. Dan moet ik werken en had mijn man alles moeten regelen en doen. Ik verheugde me al op een thuiskomst met een nieuwe koelkast, waar ik niks voor had hoeven te doen.
Maar helaas, woensdagochtend belden ze dat het niet ging lukken en vandaag ben ik dus alleen thuis![]()
Daar ging mijn mooie plannetje.
Vervelend zeg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk woensdag komen. Dan moet ik werken en had mijn man alles moeten regelen en doen. Ik verheugde me al op een thuiskomst met een nieuwe koelkast, waar ik niks voor had hoeven te doen.
Maar helaas, woensdagochtend belden ze dat het niet ging lukken en vandaag ben ik dus alleen thuis![]()
Gelukkig is het in oktober altijd koud genoeg en kun je er wel een paar dagen zonderquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Vervelend zeg.
Maar heb je nu een paar dagen zonder koelkast gezeten dus. Ook niet ideaal.
Ow wat jammer van je plannetjequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:12 schreef livelink het volgende:
[..]
het is toeval, maar ja inderdaadquote:
Herman van Veen - Opzij, opzij, opzij?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:20 schreef peaceman het volgende:
Hierna een plaat waarbij de titel voor mij wel de lading dekt van de afgelopen week.
Fijne dag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:20 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, kan niet meeluisteren. Moet er vandoor...
druk druk druk?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:20 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, kan niet meeluisteren. Moet er vandoor...
Ja, zal best druk worden vandaag denk ik. Vakantie is hier ook begonnen.quote:
nee, je hoort het zo wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Herman van Veen - Opzij, opzij, opzij?
Had jij mixed emotions deze week?quote:
ja. getekend voor nieuwe baan, aangekondigd dat ik wegga uit het vertrouwde. Leuk en spannend, maar ook best pittig om na 12 jaar om afscheid te nemen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Had jij mixed emotions deze week?
Snap ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja. getekend voor nieuwe baan, aangekondigd dat ik wegga uit het vertrouwde. Leuk en spannend, maar ook best pittig om na 12 jaar om afscheid te nemen.
Die is er zeker en daar sta ik ook achter. Alleen dat met de nieuwe baan ging zo verschrikkelijk snel. Zondag brief gestuurd, maandag gebeld of ik woensdag op gesprek kon komen en donderdag kreeg ik al een aanbieding. Dat was wel heel snel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar je neemt de stap ook niet zo maar. Er zal een reden voor zijn.
En je zal niet over 1 nacht ijs gegaan zijn, met je beslissing.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die is er zeker en daar sta ik ook achter. Alleen dat met de nieuwe baan ging zo verschrikkelijk snel. Zondag brief gestuurd, maandag gebeld of ik woensdag op gesprek kon komen en donderdag kreeg ik al een aanbieding. Dat was wel heel snel.
nauwelijks tijd gehad om het goed te beseffen.quote:
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
nauwelijks tijd gehad om het goed te beseffen.
En deze week was ik er 2 dagen niet en er is iemand (veel te jong) overleden die we kennen en aardig vinden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja. getekend voor nieuwe baan, aangekondigd dat ik wegga uit het vertrouwde. Leuk en spannend, maar ook best pittig om na 12 jaar om afscheid te nemen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En deze week was ik er 2 dagen niet en er is iemand (veel te jong) overleden die we kennen en aardig vinden.
oh wat verdrietigquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En deze week was ik er 2 dagen niet en er is iemand (veel te jong) overleden die we kennen en aardig vinden.
ja dat hielp ook nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik hoor een rare tik, verder klinkt ie wel normaal. maar ik ga m stoppen...quote:
Alleen het vriesgedeelte was stuk. Ik heb 3 vrieslades en die deden helemaal niks meer. Het koelkastgedeelte werkte nog wel. Dus wat dat betreft viel het wel mee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Vervelend zeg.
Maar heb je nu een paar dagen zonder koelkast gezeten dus. Ook niet ideaal.
Ja erg triest verhaal. Hij is gevallen met fietsen en met zijn hoofd op een reepje beton terecht gekomen. Zijn gezicht was doormidden gespleten en had alles in zijn gezicht incl. kaakgebroken, muv de jukbeenderen. Maar... neurologisch was er niets aan de hand en hij zou afgelopen dinsdag zelfs naar huis gaan. Hij heeft in de nacht van zaterdag op zondag een hartstilstand gekregen en zijn hersenen hebben 15 minuten zonder zuurstof gezeten. Zondag bleek dat hij hersendood was. Afgelopen woensdag hebben ze hem van de beademing gehaald en overleed binnen 6 minuten.quote:
wordt een hele zware condoleance dinsdagquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja erg triest verhaal. Hij is gevallen met fietsen en mijn zijn hoofd op een reepje beton terecht gekomen. Zijn gezicht was doormidden gespleten en had alles in zijn gezicht incl. kaakgebroken, muv de jukbeenderen. Maar... neurologisch was er niets aan de hand en hij zou afgelopen dinsdag zelfs naar huis gaan. Hij heeft in de nacht van zaterdag op zondag een hartstilstand gekregen en zijn hersenen hebben 15 minuten zonder zuurstof gezeten. Zondag bleek dat hij hersendood was. Afgelopen woensdag hebben ze hem van de beademing gehaald en overleed binnen 6 minuten.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja erg triest verhaal. Hij is gevallen met fietsen en mijn zijn hoofd op een reepje beton terecht gekomen. Zijn gezicht was doormidden gespleten en had alles in zijn gezicht incl. kaakgebroken, muv de jukbeenderen. Maar... neurologisch was er niets aan de hand en hij zou afgelopen dinsdag zelfs naar huis gaan. Hij heeft in de nacht van zaterdag op zondag een hartstilstand gekregen en zijn hersenen hebben 15 minuten zonder zuurstof gezeten. Zondag bleek dat hij hersendood was. Afgelopen woensdag hebben ze hem van de beademing gehaald en overleed binnen 6 minuten.
Ja echt vreselijk. Iemand die midden in het leven staat en erg actief was. Hij is 57 jaar geworden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Hè wat naar. Klinkt echt vreselijk.
Ongeluk zit in een klein hoekje.....
Hoe oud was hij?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
wordt een hele zware condoleance dinsdag
57. Hij was zo iemand die je op een verjaardag treft en vanaf seconde 1 een klik mee hebt. Dat is zeldzaam. Ik vond het echt een verschrikkelijk aardige vent.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Hè wat naar. Klinkt echt vreselijk.
Ongeluk zit in een klein hoekje.....
Hoe oud was hij?
damnquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja erg triest verhaal. Hij is gevallen met fietsen en met zijn hoofd op een reepje beton terecht gekomen. Zijn gezicht was doormidden gespleten en had alles in zijn gezicht incl. kaakgebroken, muv de jukbeenderen. Maar... neurologisch was er niets aan de hand en hij zou afgelopen dinsdag zelfs naar huis gaan. Hij heeft in de nacht van zaterdag op zondag een hartstilstand gekregen en zijn hersenen hebben 15 minuten zonder zuurstof gezeten. Zondag bleek dat hij hersendood was. Afgelopen woensdag hebben ze hem van de beademing gehaald en overleed binnen 6 minuten.
Pure pech... 57 jaar.
Sterktequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje, wat een verhaalquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja erg triest verhaal. Hij is gevallen met fietsen en met zijn hoofd op een reepje beton terecht gekomen. Zijn gezicht was doormidden gespleten en had alles in zijn gezicht incl. kaakgebroken, muv de jukbeenderen. Maar... neurologisch was er niets aan de hand en hij zou afgelopen dinsdag zelfs naar huis gaan. Hij heeft in de nacht van zaterdag op zondag een hartstilstand gekregen en zijn hersenen hebben 15 minuten zonder zuurstof gezeten. Zondag bleek dat hij hersendood was. Afgelopen woensdag hebben ze hem van de beademing gehaald en overleed binnen 6 minuten.
Pure pech... 57 jaar.
tot straks!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:44 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek, tot nu toe, peaceman. Even boodschappen doen. Daarna luister ik weer mee.
Ik had er iets van gelezen inderdaad. Lijkt me ook heftig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Degenen die bevriend zijn met ons op Facebook hebben het wrs al gelezen, maar bij mijn vader is Alzheimer met body lewy dementie (waanbeelden, trillingen) gediagnosticeerd. De ene week gaat beter dan de andere. Hij vergeet vooral dagelijkse dingen en heeft waanbeelden (ziet groepen mensen). Vooral voor mijn moeder erg pittig. Hij heeft nu pleisters waardoor de waanbeelden minder vaak komen en gaat naar dagbesteding. Dat is wel zo geruststellend voor mijn moeder als ze moet werken en hij alleen thuis is.
Oh, wat erg voor jullie en voor je moeder Diaan. Ik weet niet eens wat ik moet zeggenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Degenen die bevriend zijn met ons op Facebook hebben het wrs al gelezen, maar bij mijn vader is Alzheimer met body lewy dementie (waanbeelden, trillingen) gediagnosticeerd. De ene week gaat beter dan de andere. Hij vergeet vooral dagelijkse dingen en heeft waanbeelden (ziet groepen mensen). Vooral voor mijn moeder erg pittig. Hij heeft nu pleisters waardoor de waanbeelden minder vaak komen en gaat naar dagbesteding. Dat is wel zo geruststellend voor mijn moeder als ze moet werken en hij alleen thuis is.
Jeuh wat intens verdrietigquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Hoeft ook niet. Ik wilde het gewoon even delen. We leven bij de dag en volgen de tips hoe om te gaan met iemand die Alzheimer heeft. Er wordt ook nog steeds gewoon gelachen en we leven normaal door.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, wat erg voor jullie en voor je moeder Diaan. Ik weet niet eens wat ik moet zeggen
Mijn schoonmoeder is gelukkig heel sterk!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:57 schreef just me het volgende:
Wat een positieve insteek van je moeder, heel sterk!
Lijkt Diaan op haarquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is gelukkig heel sterk!
Gelukkig is Diaan sterk als ik het even niet ben en andersom.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gelukkig is Diaan sterk als ik het even niet ben en andersom.
Ja dat helpt haar ook om er goed mee om te kunnen gaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:57 schreef just me het volgende:
Wat een positieve insteek van je moeder, heel sterk!
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gelukkig is Diaan sterk als ik het even niet ben en andersom.
eensquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Peaceman heeft het antwoord al gegeven, ja ik ben ook wel zo sterk, maar mijn moeder is veel zorgzamer... dat heb ik wat minder.
Begrijp ik, maar jeetje, je denkt toch samen oud te worden en dan wordt samen toch opeens anders.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat helpt haar ook om er goed mee om te kunnen gaan.
wat een geweldig nummer blijft dit tochquote:
Dat is waar.... mijn moeder relativeert dat. Ze vindt het bijv. nog veel erger dat iemand ALS krijgt, alles goed begrijpt en verder niets meer kan. Mijn vader is al langer vergeetachtig en trekt zich soms terug in gesprekken. Dat proces was al een beetje bezig en nu heeft het een naam gekregen. Hij is lichamelijk erg fit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:07 schreef just me het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar jeetje, je denkt toch samen oud te worden en dan wordt samen toch opeens anders.
Soms is het fijn als iets een naam krijgt, dan kun je " verder" maar echt knap hoe je moeder ermee omgaat en dat jullie er voor elkaar zijn!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar.... mijn moeder relativeert dat. Ze vindt het bijv. nog veel erger dat iemand ALS krijgt, alles goed begrijpt en verder niets meer kan. Mijn vader is al langer vergeetachtig en trekt zich soms terug in gesprekken. Dat proces was al een beetje bezig en nu heeft het een naam gekregen. Hij is lichamelijk erg fit.
Ik zag het, wat heftig.. heel veel sterktequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Wordt je emotioneel?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:13 schreef just me het volgende:
Mijn ontstoken oog gaat wel wat beter maar begint nu de tranen door het kijken naar het beeldscherm. Ik ga even afsluiten.
Tot laters deze dag
beterschap (helemaal gemistquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:13 schreef just me het volgende:
Mijn ontstoken oog gaat wel wat beter maar begint nu de tranen door het kijken naar het beeldscherm. Ik ga even afsluiten.
Tot laters deze dag
Die had ik ook gemist... beterschap en hopelijk wordt het snel beterquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:13 schreef just me het volgende:
Tot laters deze dag
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:13 schreef Melting het volgende:
En weer terug. Goedkoop boodschappen gedaan vandaag.
Bij Jumbo krijg je het artikel gratis als het anders gescand wordt, dan op het prijskaartje staat.
Had vandaag voor ¤ 12,50 aan gratis artikelen.
dat is heel heftigquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is mijn stijl en blijkbaar ook die van mijn iPod.quote:
Ik vind losse nummers van Enigma wel mooi, maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een heel album van hen achter elkaar zou willen luisteren.quote:
dat eerste album wel hoor, die isquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind losse nummers van Enigma wel mooi, maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een heel album van hen achter elkaar zou willen luisteren.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:49 schreef livelink het volgende:
Looproute is vrij; koelkast is leeggeruimd. Laat de nieuwe koelkast maar komen![]()
Ik kan alleen nog wel even de berging helemaal opruimen en dweilen nu hij toch zo goed als leeg is. Maar daar denk ik nog even rustig over na of ik daar wel zin in heb.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:49 schreef livelink het volgende:
Looproute is vrij; koelkast is leeggeruimd. Laat de nieuwe koelkast maar komen![]()
Ik kan alleen nog wel even de berging helemaal opruimen en dweilen nu hij toch zo goed als leeg is. Maar daar denk ik nog even rustig over na of ik daar wel zin in heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne dag allen en tot de volgende keer.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:01 schreef peaceman het volgende:
Playlist:Dank je wel peaceman. Veel sterkte met de rest van de laatste loodjes van deze zware maand. Fijn dat je nog even de kans zag om weer te draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne dag allen en tot de volgende keer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
het zwaartepunt is gelukkig wel voorbij. Al is dinsdag nu wel die condoleance natuurlijk. Maar heb volgende week donderdag en vrijdag ben ik vrij dus dat scheeltquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel peaceman. Veel sterkte met de rest van de laatste loodjes van deze zware maand. Fijn dat je nog even de kans zag om weer te draaien
Dan denk ik dat ik ook wel weer een stuk mee zal luisteren. No toch maar verder met de berging. Anders krijg ik toch spijt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
het zwaartepunt is gelukkig wel voorbij. Al is dinsdag nu wel die condoleance natuurlijk. Maar heb volgende week donderdag en vrijdag ben ik vrij dus dat scheelt![]()
Maar dank je wel!
Tot morgenvroeg denk ik.
succes!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik ook wel weer een stuk mee zal luisteren. No toch maar verder met de berging. Anders krijg ik toch spijt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:01 schreef peaceman het volgende:
Playlist:Bedankt voor de muziekjes, peaceman. Ik had even onverwacht bezoek. Muziek heeft wel aangestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne dag allen en tot de volgende keer.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |