GODVERDOMME KUT (met zachte g natuurlijkquote:
Twents vind ik ook wel sexy...quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Wel ewn goeie Twentse rollende R
haha callcenter overbelast door allemaal fokkersquote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:11 schreef Elvi het volgende:
Die kut Eneco banner op mobielhij zorgt ervoor dat m'n telefoon Eneco gaat bellen
Zal ze leren.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
haha callcenter overbelast door allemaal fokkers
Wat is de kleur van je muren? Kleur van je meubels...?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog steeds
Aan de ene kant vind ik de donkere mooier, zoiets wilde ik hier ook want dat lijkt warmer en natuurlijker.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog steeds
Muren zijn momenteel wit, kleur van 1 lange muur wordt afhankelijk van de vloer. Meubels gaan grotendeels vervangen worden, dus dat maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat is de kleur van je muren? Kleur van je meubels...?
Ik vind persoonlijk die donkere mooier...quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Muren zijn momenteel wit, kleur van 1 lange muur wordt afhankelijk van de vloer. Meubels gaan grotendeels vervangen worden, dus dat maakt ook niet uit.
Ja, ik weet niet hoe het er uit ziet als de hele vloer wat donkerder is.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik de donkere mooier, zoiets wilde ik hier ook want dat lijkt warmer en natuurlijker.
Maar aan de andere kant is die lichte lekker lichten dat is wel prettig.
Voor hetzelfde geld wordt het zo'n donker hol.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe het er uit ziet als de hele vloer wat donkerder is.
Dan voel ik me tenminste thuis. Maar dat betwijfel ik, echt donker is het niet en ik heb wel soortgelijke huizen gezien met veel donkerdere vloeren.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld wordt het zo'n donker hol.
De donkerequote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog steeds
Als je muren gewoon licht zijn en je hebt een lichte kamer (aka goed zonlicht) dan is het prima hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan voel ik me tenminste thuis. Maar dat betwijfel ik, echt donker is het niet en ik heb wel soorgelijke huizen gezien met veel donkerdere vloeren.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:43 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Doe gewoon het lichte parket, je woont toch niet in een bordeel.
Lichterequote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog steeds
Wat voor verlichting doe je? LED-spotjes denk ik ofzo?quote:
Nu is Boards of Canada niet zo herkenbaar voor mensen, dat scheelt misschien wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
Tattoo van een artiest nemen lijkt me sowieso wel risky.
Straks heeft die 20 jaar later een of ander schandaal aan zijn broek hangen waarmee je niet geassocieerd wil worden.
Nee, geen spotjes. Gewoon staande lampen etcquote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat voor verlichting doe je? LED-spotjes denk ik ofzo?
Dan zou een warmere vloer (dus die donkere) het juist wel mooier maken omdat het dan niet zo klinisch wit / flets is.
Lichtere oogt je huis wat ruimer mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog steeds
Was natuurlijk een strikvraag. Dino is geen spotjes-man.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, geen spotjes. Gewoon staande lampen etc
Schaam je.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben helaas nog geen echte Leidenaar, toen had ik er geen trek in.
Once you go blackquote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou voor de donkere gaan, zo donker lijkt die ook weer niet.
Ze hebben altijd nog een roze geslacht hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Echt donker hoeft van mij ook niet
Een ezel ook. dus...quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze hebben altijd nog een roze geslacht hoor
Dan is dat nu meer de vagijn van een koala.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Jeetje wat een vergelijking, de meid die jouw kinderen heeft uitgepoept trouwens ook
Ben jij op Koalaverzorgingsstage in Australië geweest tijdens je mbo-carriere?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan is dat nu meer de vagijn van een koala.
Nee ik keek vroeger veel wakuwaku.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij op Koalaverzorgingsstage in Australië geweest tijdens je mbo-carriere?
Echt hequote:
Ja, dat zal bestquote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze hebben altijd nog een roze geslacht hoor
Guus Meeuwis erbij en het is weer compleet.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echt he![]()
Maar als het nu zou terugkomen dan krijg je van die hysterische bn'ers zoals Jeroen van Koningsbrugge ofzo
Ja en dan is er niks aan.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echt he![]()
Maar als het nu zou terugkomen dan krijg je van die hysterische bn'ers zoals Jeroen van Koningsbrugge ofzo
Haha, ik heb een keer met Boggle meegedaanquote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en dan is er niks aan.
Dat is net als met de nieuwe 'wie ben ik?!'
Ga weg. Laat nostalgie lekker nostalgie blijven.
Jesus wat lamequote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, ik heb een keer met Boggle meegedaan
?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Keek je vroeger ook flying doctorsquote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat geluid van die blokken als ermee werd gegooidquote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha jaquote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat geluid van die blokken als ermee werd gegooiddat triggered me om de een of andere reden.
Waar?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Flying Doctors wordt nu ook weer uitgezonden. Ziet er niet uit.
Mental note... geen koala's neukenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:01 schreef Lotusss het volgende:
Wist je trouwens dat echt een superhoog percentage van koala's last heeft van chlamydia...?
https://www.livescience.com/62517-how-koalas-get-chlamydia.html
![]()
![]()
Alleen met condoom iddquote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mental note... geen koala's neuken
Geen idee.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij was dat hartstikke saai...
Heb je al een date voor zotte zaterdag?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echt he![]()
Nee ik hoop daar een nar op te pikken. Of ben je er niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je al een date voor zotte zaterdag?
Als ze mij nu uit gingen zenden zou ik er ook niet uitzien.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Flying Doctors wordt nu ook weer uitgezonden. Ziet er niet uit.
Was dat in eerste instantie niet van plan maar hoe kan ik je herkennen?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik hoop daar een nar op te pikken. Of ben je er niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |