quote:Op donderdag 18 oktober 2018 16:33 schreef oranjevogel1 het volgende:
Een tijdje terug leek het net alsof yvonne ons verlaten had. Maar ik zie haar de laatste tijd weer flink veel posten, dus leek het me wel tijd om te juichen.
![]()
![]()
Je boze stiefmoeder.quote:
je verraad nu wel ongeveer je leeftijdquote:Op donderdag 18 oktober 2018 16:34 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik zie nu pas dat dat Koot en Bie niet zijn
Juinen dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 16:34 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ken alleen Juinen.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2018 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
je verraad nu wel ongeveer je leeftijd
Koot en Bie zouden nu nieteens meer mogenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 16:40 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
JaValt helaas geen ontkennen meer aan. Vroeger kon ik er nog wel een paar jaar vanaf liegen, maar daar kom ik niet meer mee weg tegenwoordig.
/banquote:
verraadtquote:Op donderdag 18 oktober 2018 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zou je nu maar al te graag willen.quote:
Nou nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:04 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat zou je nu maar al te graag willen.
Omdat dat een faker wasquote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:04 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Iwanius Daar staat een streep door.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yvonne terug possetje terug braddie terug de weken van de comebacks hier
ja waar is die piemolquote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:04 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Iwanius Daar staat een streep door.
Nu Caland nog.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yvonne terug possetje terug braddie terug de weken van de comebacks hier
Hij moest mailen. Doetie niet, dan niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu Caland nog.
Te unbannen via: http://forum.fok.nl/user/profile/caland
Echt? Oh.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij moest mailen. Doetie niet, dan niet.
Hoe zit dat eigenlijk als je een ban hebt en het wachtwoord van je e-mail adres kwijt bent?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij moest mailen. Doetie niet, dan niet.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 16:54 schreef Fokker89 het volgende:
Yvonne is een aardige mevrouw. Maar juichen omdat ze kanker had doe ik niet.
forum@fok.nl mailen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:25 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk als je een ban hebt en het wachtwoord van je e-mail adres kwijt bent?
verraadquote:Op donderdag 18 oktober 2018 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:34 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Maar hoe weten jullie dan wie wie is?
quote:
pas op of ik confronteer je met wat posts uit je verledenquote:
ik wapper meequote:
ziedend.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
pas op of ik confronteer je met wat posts uit je verleden
GGGM komt al op POL.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan als GGMM en ik VBL weer even op de kaart gaan zetten qua modden Yvonne?
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben blij dat Yvonne af en toe weer zichtbaar actief is.
Hopelijk mag ze dat nog vele jaren.
Dat is het mooie ervan, dat weten ze niet. Wat ik altijd doe als ik gebanned ben is een andere lang gebande user opzoeken en mailen met een of ander lulverhaal en 9 van de 10 keer wordt die dan unbanned en nog ff blabla over mailadres niet meer toegankelijk en of ze dat kunnen wijzigen naar eentje van mij. Passmailer gebruiken en ju, je bent weer good to go.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:34 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Maar hoe weten jullie dan wie wie is?
Hoe vind jij dan gebande users?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is het mooie ervan, dat weten ze niet. Wat ik altijd doe als ik gebanned ben is een andere lang gebande user opzoeken en mailen met een of ander lulverhaal en 9 van de 10 keer wordt die dan unbanned en nog ff blabla over mailadres niet meer toegankelijk en of ze dat kunnen wijzigen naar eentje van mij. Passmailer gebruiken en ju, je bent weer good to go.
Ps: vertel dit tegen niemand!!!!
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is het mooie ervan, dat weten ze niet. Wat ik altijd doe als ik gebanned ben is een andere lang gebande user opzoeken en mailen met een of ander lulverhaal en 9 van de 10 keer wordt die dan unbanned en nog ff blabla over mailadres niet meer toegankelijk en of ze dat kunnen wijzigen naar eentje van mij. Passmailer gebruiken en ju, je bent weer good to go.
Lang gebande users zijn makkelijk te vinden joh.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:39 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Hoe vind jij dan gebande users?
Heeft weinig zin, na een jaar komt iedereen weer standaard vrij, ook de permabans.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:43 schreef I. het volgende:
[..]
Lang gebande users zijn makkelijk te vinden joh.Zoeken in de oude banmeldtopics naar 'kliko' en 'oubliette'.
![]()
en wie ben jij danquote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:39 schreef WasDas het volgende:
[..]
Daar heb je deze tjappie weer ga lekker jonko roken bij je moeder in de kelder swa
Tegenwoordig wel idd, sinds de verdwijning van het banmeldtopic zijn er auto-unbans. Dat was in de tijd van het banmeldtopic nog niet het geval.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, na een jaar komt iedereen weer standaard vrij, ook de permabans.
Swa waar maak jij je druk om met je nsb praktijkenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:02 schreef I. het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel idd, sinds de verdwijning van het banmeldtopic zijn er auto-unbans. Dat was in de tijd van het banmeldtopic nog niet het geval.
Zie als voorbeeld enkele users die ik daar uit heb geplukt, die nog steeds een ban hebben;
http://forum.fok.nl/user/profile/doppendoosch
http://forum.fok.nl/user/profile/roelke87
http://forum.fok.nl/user/profile/JimmyWooh
Account Paultjuhhh is vast nog wel beschikbaar voor jou. Je doet me enigszins aan hem denken zelfs.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:44 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Kan ik zo slinks toegang tot oldbies krijgen?
Link naar dat account?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Account Paultjuhhh is vast nog wel beschikbaar voor jou. Je doet me enigszins aan hem denken zelfs.
MEN / Raad waar Paultjuhhh staat hij had meerdere accounts (ook met tjuhh erbij) maar dit kon ik zo snel als 1e vinden.quote:
I.d.d.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 16:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Koot en Bie zouden nu nieteens meer mogen
Dacht echt dat ie inmiddels gestopt was. Weblogger, toe maar...quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:06 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd weer, Henk.
Ook echt al jaaaaaren.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dacht echt dat ie inmiddels gestopt was. Weblogger, toe maar...
Vroeger was ie nogal aktief in ONZ. Ik kom daar niet waar hij tegenwoordig zoal post/schrijft.quote:
Jij bent ook niet de vosss met dubbel s van vroeger.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:31 schreef vosss het volgende:
[..]
jawel hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij bent ook niet de vosss met dubbel s van vroeger.
hmmmm dan werkt het trucje vast niet zo goed.quote:
Weet jij misschien een andere manier om toegang tot oldbies te hosselen?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hmmmm dan werkt het trucje vast niet zo goed.
Truuk werkt perfect. Ik gebruik die alleen maar zolang ik zelf gebanned ben met dit account he. Zodra die ban erop zit log ik gewoon weer als mn eigen in.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hmmmm dan werkt het trucje vast niet zo goed.
Posten terwijl je een ban hebt, das ist doch verboten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 01:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Truuk werkt perfect. Ik gebruik die alleen maar zolang ik zelf gebanned ben met dit account he. Zodra die ban erop zit log ik gewoon weer als mn eigen in.
Ja en?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 11:42 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Posten terwijl je een ban hebt, das ist doch verboten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |