Gaaf! Altijd mooi om te zien hoe werkzaamheden verlopen. Zeker wanneer het over projecten gaat waar ik zelf bij betrokken ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb er een timelapsje van gemaakt. Over anderhalve week maak ik een definitieve, van de hele buitendienststelling.
Oh serieus? Op welke manier dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:04 schreef Goverman het volgende:
[..]
Gaaf! Altijd mooi om te zien hoe werkzaamheden verlopen. Zeker wanneer het over projecten gaat waar ik zelf bij betrokken ben.
Hengelo gaan ze sowieso wissels vernieuwen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:37 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Heeft iemand een specificatie voor wat er tussen Almelo en Hengelo en vooral rondom Hengelo gaat gebeuren de aankomende 72 uur?
Tot aan vaststelling van het Tracébesluit als mede-opdrachtgever (met de provincies Groningen en Fryslan) en bevoegd gezag. Het project is nu (helemaal) van de provincies, maar de afhandeling van de beroepen ligt nog wel bij het ministerie. Dat is in eerste instantie een juridische aangelegenheid natuurlijk, maar vanuit beleid moet er nog wel wat gebeuren.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh serieus? Op welke manier dan?
Eindhoven ligt opeens in Weert, Betuweroute op een passagierslijnenkaartje, twee lijnen naar Hoek van Holland terwijl er in het echt alleen bussen rijden, die kapotgevaren brug net over de Groningse grens en verder vast nog wel wat.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zoek de fout in Nederland https://www.sncf-reseau.f(...)s/A3_Europe_V1-2.pdf
Er rijdt af en toe een ICE overheen?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 23:43 schreef JDude het volgende:
Betuweroute op een passagierslijnenkaartje
Het gaat om een schematische weergave zoals Klaasje al zei, wat je nu doet is systeemautisme tentoonstellenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 23:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Eindhoven ligt opeens in Weert, Betuweroute op een passagierslijnenkaartje, twee lijnen naar Hoek van Holland terwijl er in het echt alleen bussen rijden, die kapotgevaren brug net over de Groningse grens en verder vast nog wel wat.
Inderdaad, alles onder de rivieren is één pot nat. Allemaal reservebelgen. Maakt niet uit waar die stipjes staan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:13 schreef James1988 het volgende:
Dat de waddeneilanden ontbreken stoort me meer dan dat Weert erop staat als Eindhoven
In all honesty, zo zie ik alles boven de rivierenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:15 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Inderdaad, alles onder de rivieren is één pot nat.
Las iets over conservering van de kapquote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:37 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Heeft iemand een specificatie voor wat er tussen Almelo en Hengelo en vooral rondom Hengelo gaat gebeuren de aankomende 72 uur?
Hoax, in die tunnels heb je geen bereikquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:04 schreef ijs_beer het volgende:
Een defecte trein in een tunnel op de hsl... En ik zit erin.
Nou. Kennelijk in deze wel?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hoax, in die tunnels heb je geen bereik
Goede kerel die Modi, spaart kosten noch moeite voor de slachtoffers van het treinongeluk.quote:Bij een treinongeluk in India zijn volgens de politie zeker 58 mensen omgekomen. Een trein reed in de noordelijke stad Amritsar in op een menigte mensen die bijeen waren vanwege een hindoe-festival.
Modi heeft bedragen van omgerekend 60 eurocent per persoon toegezegd aan de gewonden en 2,35 euro aan familieleden van dodelijke slachtoffers.
Dat zal die idd geweest zijn dan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:33 schreef James1988 het volgende:
Oh, je stond in de tunnel bij Barendrecht? Daar zit halverwege een raam, daar in de buurt heb je net wel bereik
Die apps van tegenwoordig bufferen een flink eind vooruit...quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:13 schreef derLudolf het volgende:
Hoe lang is die tunnel eigenlijk?
Reed afgelopen zomer door de Karawankentunnel, 7900m lang en grensoverschrijdende. M'n muziek via stream bleef vrolijk doorspelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |