Ik nog wel hoorquote:Op zondag 8 december 2019 11:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Volgens mij wonen de meeste mensen in dit topic sowieso al niet meer in Breda
Ik nog wel.quote:Op maandag 9 december 2019 09:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik dacht dat jullie in 4849 zaten
Ah! Nice :-)quote:Op maandag 9 december 2019 22:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En daar woon ik nu weer terug na 7 jaar 4817
Da's geen Bredaas. Kóm nou. Da's het taaltje dat ze aan de verkeerde kant van de Moerdijk spreken.quote:
Hap!quote:Op donderdag 12 december 2019 10:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Da's geen Bredaas. Kóm nou. Da's het taaltje dat ze aan de verkeerde kant van de Moerdijk spreken.
Luxepaardjequote:Op zaterdag 14 december 2019 09:20 schreef Stofje het volgende:
Mensen die op vrijdagavond 19:48 melden dat het weekend is begonnen.
Het is zaterdagochtend, 9:20. De zaterdagochtend is begonnen!
Zijn er mini-kiwi’s dan?quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Luxepaardjeal mijn ochtenden beginnen om 05:15 hoor
Is dat de enige reden om op tijd op te staan?quote:
Ik noem het liever oorzaak dan reden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Is dat de enige reden om op tijd op te staan?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik noem het liever oorzaak dan reden.
De redenen/oorzaken verschillen van dag tot dag. De ene dag vanwege reistijd voor werkafspraken, de andere dag vanwege mini-kiwi’s, de andere dag voor sport, etc. Maar er zitten 24 uren in een dag. Zonde om de helft van de tijd in bed te liggen toch?quote:
Zelfs ik?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:29 schreef Kuukske het volgende:
Mini kiwi’s. Schattig! Zelfs jij bent groot geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |