Ik nog wel hoorquote:Op zondag 8 december 2019 11:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Volgens mij wonen de meeste mensen in dit topic sowieso al niet meer in Breda
Ik nog wel.quote:Op maandag 9 december 2019 09:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik dacht dat jullie in 4849 zaten
Ah! Nice :-)quote:Op maandag 9 december 2019 22:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En daar woon ik nu weer terug na 7 jaar 4817
Da's geen Bredaas. Kóm nou. Da's het taaltje dat ze aan de verkeerde kant van de Moerdijk spreken.quote:
Hap!quote:Op donderdag 12 december 2019 10:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Da's geen Bredaas. Kóm nou. Da's het taaltje dat ze aan de verkeerde kant van de Moerdijk spreken.
Luxepaardjequote:Op zaterdag 14 december 2019 09:20 schreef Stofje het volgende:
Mensen die op vrijdagavond 19:48 melden dat het weekend is begonnen.
Het is zaterdagochtend, 9:20. De zaterdagochtend is begonnen!
Zijn er mini-kiwi’s dan?quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Luxepaardjeal mijn ochtenden beginnen om 05:15 hoor
Is dat de enige reden om op tijd op te staan?quote:
Ik noem het liever oorzaak dan reden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Is dat de enige reden om op tijd op te staan?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik noem het liever oorzaak dan reden.
De redenen/oorzaken verschillen van dag tot dag. De ene dag vanwege reistijd voor werkafspraken, de andere dag vanwege mini-kiwi’s, de andere dag voor sport, etc. Maar er zitten 24 uren in een dag. Zonde om de helft van de tijd in bed te liggen toch?quote:
Zelfs ik?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:29 schreef Kuukske het volgende:
Mini kiwi’s. Schattig! Zelfs jij bent groot geworden.
Je had de hoop al opgegeven?quote:
Nee. Bijna.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je had de hoop al opgegeven?
Staan kan ook. Klopt.quote:
Dublinquote:
Geprobeerd, maar als je doel slapen is dan is dit toch minder effectief dan liggen.quote:
Ok! Speciaal voor jou heb ik 22 minuten gewacht.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Niet allemaal tegelijk posten hè.
Ik snap em niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Niet allemaal tegelijk posten hè.
Jullie waren ineens allemaal zo stilquote:
Héél Fok? Arme Dannyquote:
Nee, een kleine nederzetting bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte het leven van de Romeinen admins in de omringende legerplaatsen forums bepaald niet gemakkelijk..."quote:
Het paard. Ik snap het paard niet.quote:Op zondag 22 december 2019 21:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Jullie waren ineens allemaal zo stil
Het is niet zo maar een paard. Het is een paard in een tram in Dublin.quote:Op maandag 23 december 2019 21:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het paard. Ik snap het paard niet.
Ja, dat had ik wel gezien.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Het is niet zo maar een paard. Het is een paard in een tram in Dublin.
Ik begrijp ook wel dat je liever een lama in een tram had gezien maar die dieren hebben een hekel aan het OV.quote:
Fijne feestdagen!quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:08 schreef Kuukske het volgende:
Ah, kijk. Ik ben blij dat je me begrijpt. Thanks.
Fijne feestdagen Kiwi.
Geen idee. Waarom zou het in de hens staan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |