ik wil niet zeggen dat mijn avond nou bijzonder spannend is, maar wat je hier aan het doen bent slaat echt alles.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En tijd is geld. Hier zit je toch louter in discussie met lageropgeleiden zoals ikzelf dus bedankt voor de kwantiteit, Klaas
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Lijkt wel alsof ze met een man minder spelen. De 3de bal is altijd voor de Belgen.²
Lage ja. Zijn er steeds meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:56 schreef frosty87 het volgende:
[..]
zullen dan wel kleintjes zijn want ik zie ze niet
Idd Groningen moet meer gas geven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:56 schreef Groby het volgende:
Hateboer die als een paard over de rechter flank rent![]()
Wat mis ik dat bij Groningen
Tuurlijk wel. Met 1 hand.quote:
Kastanje (Castanea) is een geslacht van loofbomen dat in Nederland niet autochtoon is. De bladeren hebben evenwijdig lopende nerven en een gezaagde bladrand.quote:
weer die allochtonenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Kastanje (Castanea) is een geslacht van loofbomen dat in Nederland niet autochtoon is. De bladeren hebben evenwijdig lopende nerven en een gezaagde bladrand.
Meestal tape je dan de sokken, dan valt het niet zo op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:58 schreef Paul het volgende:
Is Depay nou de enige met mini-scheenbeschermers? Heb het verder nog nooit gezien!
Net thuis pas thuis van werk wat deze avond verloren maakt. Het minste wat ik dan kan doen is Klaas dusdanig opstoken dat hij de komende week goed zijn best doet in de Ajax-reeks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wil niet zeggen dat mijn avond nou bijzonder spannend is, maar wat je hier aan het doen bent slaat echt alles.
Doe dit maar niet meerquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:59 schreef peterpan1989 het volgende:
Die Hateboer heeft echt een Koe man jongens !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |