ik wil niet zeggen dat mijn avond nou bijzonder spannend is, maar wat je hier aan het doen bent slaat echt alles.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En tijd is geld. Hier zit je toch louter in discussie met lageropgeleiden zoals ikzelf dus bedankt voor de kwantiteit, Klaas
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Lijkt wel alsof ze met een man minder spelen. De 3de bal is altijd voor de Belgen.²
Lage ja. Zijn er steeds meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:56 schreef frosty87 het volgende:
[..]
zullen dan wel kleintjes zijn want ik zie ze niet
Idd Groningen moet meer gas geven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:56 schreef Groby het volgende:
Hateboer die als een paard over de rechter flank rent![]()
Wat mis ik dat bij Groningen
Tuurlijk wel. Met 1 hand.quote:
Kastanje (Castanea) is een geslacht van loofbomen dat in Nederland niet autochtoon is. De bladeren hebben evenwijdig lopende nerven en een gezaagde bladrand.quote:
weer die allochtonenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Kastanje (Castanea) is een geslacht van loofbomen dat in Nederland niet autochtoon is. De bladeren hebben evenwijdig lopende nerven en een gezaagde bladrand.
Meestal tape je dan de sokken, dan valt het niet zo op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:58 schreef Paul het volgende:
Is Depay nou de enige met mini-scheenbeschermers? Heb het verder nog nooit gezien!
Net thuis pas thuis van werk wat deze avond verloren maakt. Het minste wat ik dan kan doen is Klaas dusdanig opstoken dat hij de komende week goed zijn best doet in de Ajax-reeks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wil niet zeggen dat mijn avond nou bijzonder spannend is, maar wat je hier aan het doen bent slaat echt alles.
Doe dit maar niet meerquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:59 schreef peterpan1989 het volgende:
Die Hateboer heeft echt een Koe man jongens !!
de excuusfeyenoorderquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Villena geeft wel altijd extra pit.²
Niet overdrijven man.quote:
Dragonheart was ook te doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:02 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Peter en de Draak was een prima film.
Ze willen wat blanker overkomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:02 schreef Smoofie het volgende:
Waarom hebben al die nigga's een geblondeerde bovenkant?
Dirk Kuyt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:03 schreef Coco. het volgende:
Welke mongool zit daar met een megafoon?
Vast een capo uit amsterdam.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:03 schreef Coco. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
F-Side?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:03 schreef Coco. het volgende:
Ligt er natuurlijk maar net aan. Al kun je je dan ook weer afvragen of een eigen doelpunt van Vilhena, vdBeek niet had overkomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:02 schreef VoMy het volgende:
vdBeek voor Vilhena, daar verlies je zo'n wedstrijd in principe niet op.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk maar net aan. Al kun je je dan ook weer afvragen of een eigen doelpunt van Vilhena, vdBeek niet had overkomen.
Had overkomen.²
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:04 schreef KingRoland het volgende:
post nog even in het depay topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Fokkers hebben heel andere referentiekader.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ze willen wat blanker overkomen.
hopelijk gaan ze nooit naar vladivostok toequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:05 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
Vroeger legden die jongens een kaartje in het hotel.
Nu bleken ze bij elkaar de haartjes.
Als ze elkaar allemaal in de reet neuken vind ik het ook prima, als ze maar presteren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:05 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
Vroeger legden die jongens een kaartje in het hotel.
Nu bleken ze bij elkaar de haartjes.
Dragonslayer (1981) - IMDbquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:02 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Peter en de Draak was een prima film.
Suggereer je nu dat Davy een racist is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:06 schreef vincenzo78 het volgende:
Als Geert zijn haar toupeert, hoor ik jullie niet..
Hooligan gespot.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Problemen met de F-side jongen?
Heb jij al een aantal koppeltjes voor je mocht dit scenario zich afspelen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze elkaar allemaal in de reet neuken vind ik het ook prima, als ze maar presteren.
Ik suggereer niks. Ik stel iets vast..quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Davy een racist is?
Nee meneer Rens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Problemen met de F-side jongen?
Stel het maar losquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:07 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik suggereer niks. Ik stel iets vast..
Ik visualiseer dit liever bij het dames volleybalteam als je het niet heel erg vindt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij al een aantal koppeltjes voor je mocht dit scenario zich afspelen?
Ik denk dat je linies bij elkaar moet houden en dat de 3 keepers dan maar een gaytrain moeten vormen.
Random woord: Pijnboompittenplukker²
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij al een aantal koppeltjes voor je mocht dit scenario zich afspelen?
Ik denk dat je linies bij elkaar moet houden en dat de 3 keepers dan maar een gaytrain moeten vormen.
Random woord: Pijnboompittenplukker²
Laten we nu niet overdrijven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Waardeloze sfeer zeg, zelfs die Ufo uit Amsterdam heeft meer sfeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |