Ik zal mijn commentaar op twijfelachtige Italiaanse 'techniek' nog maar even voor me houdenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:11 schreef Amoeba het volgende:
Mijn reserve indicator is kaduc dus heb ook al eens zonder peut gestaan.
Vroegah kon je van die tellertjes met draaiwieltjes kopen bij de pomp, plakte je met een magneetje op je dash.. toen hadden we nog geen dagtellersquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:02 schreef BlackLining het volgende:
Nou ik heb nog niet verder gekeken, maar de kraan heeft maar twee aansluitingen naar buiten; brandstof en vacuüm. Dat klopt wel. Misschien zit de filter van de reserve dicht ofzo. Zal die kraan binnenkort eens uit de tank trekken. Range op één tank is ~300km dus dat houdt wel even. Enige puntje is dat ook de trip teller niet gereset krijg dus dat bijhouden dat vergt wel enige oplettendheid
Ik ken het.. Half Nijmegen doorgeduwd met de CB toentertijd.. Tellerbak was kapoet, dus ik had geen idee hoeveel er nog in zat.. Niet zoveel, bleek achterafquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:11 schreef Amoeba het volgende:
Mijn reserve indicator is kaduc dus heb ook al eens zonder peut gestaan.
Neh, die staat braaf stof te happen met een Optimate aan zijn kont. Komt van het voorjaar wel weer, heeft nu weinig nut.quote:
Oh die heb ik ook eens gehad ja. Begon ie ook wat wonky te rijden ineens. Twee kilometer verder zat er meer benzine op de achterband dan in de tankquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:55 schreef Sounddragon het volgende:
Oh, en een keer met mijn tweede AT, scheurde de brandstofslang af onderweg.. ik rook 2 keer een zweempje benzine onderweg, en de derde keer wist ik wat het was... toen stond ik stil halverwege de Maasvlakte
hehehe, rightquote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:32 schreef Maegrim het volgende:
Jammer had em graag gekocht maar dan niet
ik had niks in de gaten tot hij leeg was, regende pijpestelen, dat weet ik nog wel.. Was echt ideaal weerquote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook eens gehad ja. Begon ie ook wat wonky te rijden ineens. Twee kilometer verder zat er meer benzine op de achterband dan in de tank
Is ook een prima bandje; steppies op de grond als het moetquote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:17 schreef Salatrel het volgende:
Nieuwe achterband laten monteren op de xt oude was nu echt op. Nieuwe lag al poosje in de schuur want die had ik besteld om bij de beurt na de Noorwegen reis te laten monteren echter door het o plag 2 afkappen van die reis was die toen nog niet aan vervanging toe.
Weer een k60 scout want die is prima bevallen ook gewoon op het asfalt
prima band wel wat ouder al volgens mij zijn ze al bij anakee 3 of 4quote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:39 schreef BlackLining het volgende:
De Aprilia heeft Anakee 2 bandjes. Geen idee of dat wat is, ik was al blij dat ik voor straatbanden inmiddels ongeveer weet wat ik moet hebben
Ik moet er nog wel enigszins aan wennen zeker in combinatie met die eenpitter. Op rotondes wil ie nog wel eens een stapje opzij zetten.
En ik heh wat zandpaadjes gepakt. Lachen
Anakee was mijn zomerbandje altijd, daar kreeg ik de randjes wel vanaf. K60 lukt ook wel, maar dat voelt toch wel wat meer tricky.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:39 schreef BlackLining het volgende:
De Aprilia heeft Anakee 2 bandjes. Geen idee of dat wat is, ik was al blij dat ik voor straatbanden inmiddels ongeveer weet wat ik moet hebben
Ik moet er nog wel enigszins aan wennen zeker in combinatie met die eenpitter. Op rotondes wil ie nog wel eens een stapje opzij zetten.
En ik heh wat zandpaadjes gepakt. Lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |