Wat een geile woesteling.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ja volgens mij soest
Heeft daar een heel bos met de hand omgehakt
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest serieus lachen.![]()
[..]
Dit voelt als een troostprijs.
Ik ben blij dat er mensen zijn die anno 2018 op spoilers klikkenquote:
Onlogisch post niet meer in de SC, dus er is niemand meer voor wie ik me uit hoef te sloven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij dat er mensen zijn die anno 2018 op spoilers klikken
Wat heb ik gemist? Waarom post onlogisch hier niet meer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch post niet meer in de SC, dus er is niemand meer voor wie ik me uit hoef te sloven.
Ik kan nu zelfs dit doen: ik wordt hier een beetje moe van.
Na de gruwelijke flaters die 'ie onlangs keer op keer sloeg begrijp ik een tijdelijke pauze zijnerzijds zeer goed. Hopelijk komt 'ie straks in het nieuwe kalenderjaar, een afdoende periode van rust en reflectie dunkt mij, wel weer terug posten alhier.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch post niet meer in de SC, dus er is niemand meer voor wie ik me uit hoef te sloven.
Geen idee, hij zal wel weer aandacht nodig hebben ofzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Waarom post onlogisch hier niet meer?
ik wordtquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bah.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, hij zal wel weer aandacht nodig hebben ofzo.
Haags heeft hem zo hard gedissed dat het schijnt dat hij nog steeds bezig is met een comebackquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Waarom post onlogisch hier niet meer?
De comebacks van onlo zijn altijd vrij matig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haags heeft hem zo hard gedissed dat het schijnt dat hij nog steeds bezig is met een comeback
Wat je zegt ben je zelfquote:
Bedanktquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:55 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het voor je opgenomen in feedback doublepain
Jammer dat je meteen zo boos wordt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:55 schreef GGMM het volgende:
Terecht! Sked slaat de plank mis.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:55 schreef GGMM het volgende:
Was dat niet hetzelfde land als waar Seedorf en co het laatst zo moeilijk hadden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:57 schreef Doublepain het volgende:
De Comoren uit altijd lastig mag blijkbaar niet...maar toch is het wel zo!
Jammer dat Sked zo redeneert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:57 schreef Doublepain het volgende:
De Comoren uit altijd lastig mag blijkbaar niet...maar toch is het wel zo!
Ik leerde laatst (helaas) ook de echte Sked kennen toen ik een ban kreeg..quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat Sked zo redeneert.
Je hebt 2 soorten mods
- De eerste kijkt of een topic iemand kwaad doet en laat het een tijdje open om te zien of het mensen plezier brengt en het iets toevoegt (een lach bij wat mensen is dan an voldoende)
- De tweede geeft het geen kans en sluit een topic direct als hij of zij het niet zo boeiend vindt.
Jammer dat Sked bij de 2e groep hoort.
Janken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik leerde laatst (helaas) ook de echte Sked kennen toen ik een ban kreeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |