Ja, stierf in Nederland. Zijn lichaam gaat pas terug naar Duitsland als Duitsland weer een monarchie wordt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Wilhelm is naar Nederland gevlucht toch? Ik kan me dat nog vaag herinneren@LR
Oh echtquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, stierf in Nederland. Zijn lichaam gaat pas terug naar Duitsland als Duitsland weer een monarchie wordt.
Ze valt ook echt op downies he, misschien maak ik nog kans dus (als ik ooit de jackpot win)quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
'Ariana Grande geeft verlovingsring terug aan Pete Davidson'
Waar is LittleRabbit? Ik moet dit nodig bespreken met iemand.
binnenkort weer een zelfmoordquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze valt ook echt op downies he, misschien maak ik nog kans dus (als ik ooit de jackpot win)
WAT ZEI ROLAND OVER MIJN MOEDER?!?!?!?!1quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar het bericht ging over je moeder..
dat haar worstenbroodjes niet te nassen zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 16:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
WAT ZEI ROLAND OVER MIJN MOEDER?!?!?!?!1
Die is werken denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is werken denk ikIk moest serieus lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit voelt als een troostprijs.quote:
Grapje, ik weet zeker dat jij ook een interessant antwoord gaat geven als ik de vraag aan jou stel!quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is werken denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ik vind dit niet leuk Roland.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:06 schreef KingRoland het volgende:
Dat heb ik niet gezegd waarom praten jullie zo over mij
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Lenny_Leonard op 16-10-2018 17:43 ]
ja volgens mij soestquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Wilhelm is naar Nederland gevlucht toch? Ik kan me dat nog vaag herinneren@LR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |