Random tent op een a locatie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kreeg je daar een blowjob bij of wat voor tent was dat dat je zoveel betaalt?
Jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Gooi je het weg dan als je glas leeg is
Ik ga niet meer uit met oud en nieuw. Je krijgt standaard kutentertainment en de prijzen zijn belachelijk hoog want de mensen komen toch wel. En het is 9/10 keer een feestje dat zijn verwachtingen niet waarmaakt. Nee dank je.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Random tent op een a locatie.
Op oudejaarsavond
Mijn vrouw had er namelijk voor gezorgd dat we het vliegtuig die ochtend gemist hadden.
Wij waren er alleen omdat we een vlucht om 10 uur savonds haddenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer uit met oud en nieuw. Je krijgt standaard kutentertainment en de prijzen zijn belachelijk hoog want de mensen komen toch wel. En het is 9/10 keer een feestje dat zijn verwachtingen niet waarmaakt. Nee dank je.
Komkommer heeft geen voedingswaarde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Voedselverspilling zijn we veel te links voor
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer uit met oud en nieuw. Je krijgt standaard kutentertainment en de prijzen zijn belachelijk hoog want de mensen komen toch wel. En het is 9/10 keer een feestje dat zijn verwachtingen niet waarmaakt. Nee dank je.
Beter goed uit eten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik ga alleen in Warschau nog uit met nye
Lekker vip pakken
Eens met kapo. Beter gewoon bij iemand thuis.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter rond half 1 te bedquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens met kapo. Beter gewoon bij iemand thuis.
Tilburggod, altijd lekker veel vuurwerk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens met kapo. Beter gewoon bij iemand thuis.
wat zijn jouw verwachtingen danquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had ik een nye daarvoor. Wel wat vuurwerk van boven gezien. Zat toen in de buurt van Manila.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik zat dus vorige nye in een vliegtuig. Wat een genot, niks van meegrekgen
Ik boven de Atlantische oceaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had ik een nye daarvoor. Wel wat vuurwerk van boven gezien. Zat toen in de buurt van Manila.
welke tijd hou je dan aan voor de jaarwisselingquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik boven de Atlantische oceaan.
Op de bovenverdieping van een 747
cruise terminal in rotterdam is wel geinig met NYEquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vertrekpunt hield de piloot aan om een nieuwjaarspraatje te houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:05 schreef Saind het volgende:
[..]
welke tijd hou je dan aan voor de jaarwisseling
De piloot bij ons interesseerde het geen fuck. Vloog met een Chinese maatschappij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vertrekpunt hield de piloot aan om een nieuwjaarspraatje te houden.
wel meer kans op vuurwerkquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De piloot bij ons interesseerde het geen fuck. Vloog met een Chinese maatschappij.
Gaarne wat meer duiding aangaande TT.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:05 schreef Saind het volgende:
[..]
welke tijd hou je dan aan voor de jaarwisseling
Wat is er onduidelijk?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaarne wat meer duiding aangaande TT.
Vanwaar deze TT? Is dit de activiteit vab het nieuwe VBL SC uitje? Of is dit je onlangs overkomen?quote:
Toen ik de TT aan het schrijven was drong het zich een beetje aan me op. Gewoon zomaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanwaar deze TT? Is dit de activiteit vab het nieuwe VBL SC uitje? Of is dit je onlangs overkomen?
Van sommige users wil ik niet uitsluiten dat ze wel eens een steen vanaf een viaduct op hun hoofd hebben gekregen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanwaar deze TT? Is dit de activiteit vab het nieuwe VBL SC uitje? Of is dit je onlangs overkomen?
Dat het niet in het nieuws komt wil niet zeggen dat het niet meer voorkomt he.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:32 schreef Saind het volgende:
Je hoort dat ook niet meer zo vaak. Vroeger wel vaker dat treinen geraakt werden enzo
Zal het te maken hebben dat je nu gewoon voor vervolgd voor poging tot moord/doodslag?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:32 schreef Saind het volgende:
Je hoort dat ook niet meer zo vaak. Vroeger wel vaker dat treinen geraakt werden enzo
Wil je zeggen dat het constant gebeurt maar het niet nieuwswaardig is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat het niet in het nieuws komt wil niet zeggen dat het niet meer voorkomt he.
Nee, ik wilde precies zeggen wat daar staat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het constant gebeurt maar het niet nieuwswaardig is?
banaanhangwagenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nee, ik wilde precies zeggen wat daar staat.
ik ga voor spring rolls vanavondquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Drizzt wil dat je dit pas over een paar uur mede deelt.
ik moet ze eerst nog maken en heb ook nog geen gehakt gekocht maar ga het wel doen denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Drizzt wil dat je dit pas over een paar uur mede deelt.
weet niet, mijn vriendin maakt zequote:
Ik hou niet van haring.quote:
In de spring roll niet of überhaupt niet?quote:
haring in het land, dokter aan de kantquote:
überhaupt niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:46 schreef Saind het volgende:
[..]
In de spring roll niet of überhaupt niet?
Hey halloquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
haring in het land, dokter aan de kant
Ik lust helemaal geen vis.
Ik zal opnieuw beginnen: hallo vrienden
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We branden nog steeds een kaarsje voor vis Johannes.
Gewoon juiste ingrediënten gebruiken. Julia's is sowieso pauperduur voor wat je krijgt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn vriendin had laatst lekkere pasta carbonara gemaakt.
Aan de ene kant is dat niet heel moeilijk, aan de andere kant had ik het laatst ook van de Julia's op het station en dat was niet te eten.
Dat Julia's is toch best prijzig?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn vriendin had laatst lekkere pasta carbonara gemaakt.
Aan de ene kant is dat niet heel moeilijk, aan de andere kant had ik het laatst ook van de Julia's op het station en dat was niet te eten.
Zijn vriendin ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat Julia's is toch best prijzig?
Ja, je zou zeggen: het recept is vrij simpel en vrij duidelijk wat er in moet maar helaas.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon juiste ingrediënten gebruiken. Julia's is sowieso pauperduur voor wat je krijgt.
Ja, dat klopt, maar had even weinig tijd en had net vier uur gereisd dus dan had ik wel zin in wat lekkers. Maar dat ging dus de mist in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat Julia's is toch best prijzig?
Het leent zich niet echt goed om te bewaren/warm te houden, denk dat je het echt vers moet maken of je moet er allemaal shit in gaan gooien om te zorgen dat het geen klomp pasta wordtquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, je zou zeggen: het recept is vrij simpel en vrij duidelijk wat er in moet maar helaas.
[..]
Ja, dat klopt, maar had even weinig tijd en had net vier uur gereisd dus dan had ik wel zin in wat lekkers. Maar dat ging dus de mist in.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alles wat uit de zee komt hoeft niet op mijn bord. VleesGENOT
Wat lees ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alles wat uit de zee komt hoeft niet op mijn bord. VleesGENOT
Had gister ook zo'n fossiel voor me bij de kassaquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:24 schreef Saind het volgende:
Speciale plek in de hel voor mensen die zo traag zijn aan de kassa als dat wijf van net
Is dit nu de Brabantse gemoedelijkheid waar jullie altijd zo hoog over opgeven?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:24 schreef Saind het volgende:
Hoezo is het zo'n verrassing dat je moet betalen dat je eerst een minuut je portemonnee moet zoeken en je dan oprecht 3 minuten muntgeld moet gaan tellen
Nee deze mevrouw was Pools denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dit nu de Brabantse gemoedelijkheid waar jullie altijd zo hoog over opgeven?
Ben er nu 2 keer geweest en wel besloten dat ik geen fan ben en nooit meer terug hoef.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Polen en jij wil nog niet echt vlotten samen.
Snap ik op zich ook wel redelijk kortzichtig volk wel over het algemeen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben er nu 2 keer geweest en wel besloten dat ik geen fan ben en nooit meer terug hoef.
https://arthistoriesroom.(...)-as-chronic-patient/quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben er nu 2 keer geweest en wel besloten dat ik geen fan ben en nooit meer terug hoef.
Kom vechten danquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dit nu de Brabantse gemoedelijkheid waar jullie altijd zo hoog over opgeven?
Willem II toch?quote:
Alles boven de 16de plek is daar feest. Voor successen hebben ze in Tilburg de Trappers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Willem II toch?
Dan denk je dat je het als Feyenoorder kut voor mekaar hebt.
Wel respect voor zulke mensen.
Dat heb je ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:42 schreef Elan het volgende:
Dan denk je dat je het als Feyenoorder kut voor mekaar hebt.
Misschien juist wel makkelijker, als de verwachtingen zo laag gespannen zijn dat alles toch wel winst isquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alles boven de 16de plek is daar feest. Voor successen hebben ze in Tilburg de Trappers.
Gewoon genoeg zuipen dan word het vanzelf leuk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Misschien juist wel makkelijker, als de verwachtingen zo laag gespannen zijn dat alles toch wel winst is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |