Maar jij bent dan ook een beetje vreemd.quote:
Toewijding hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:16 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)u/the_devil_himself/
Dat is de aangeraden frequentie met huisdieren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een beetje vreemd.
Door wie? De regering?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is de aangeraden frequentie met huisdieren.
Eh. Nee. Dat jij t een keer in de maand doet maakt mij niet vreemd wanneer ik om de dag stofzuig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een beetje vreemd.
Ok. Dat kan ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eh. Nee. Dat jij t een keer in de maand doet maakt mij niet vreemd wanneer ik om de dag stofzuig.
Als je twee honden hebt lijkt het me niet zo gek.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal in je huis dat je zo vaak moet stofzuigen?
Toen ik nog een bovenverdieping had, kwam ik daar heel weinig met de stofzuigerquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:18 schreef gcjoel het volgende:
snoerloos is wel echt heel fijn als je meerdere verdiepingen hebt. De trap stofzuig je ook veel makkelijker en dan helemaal als je zo'n dyson hebt. Gewoon met 1 hand, super snel klaar en alles.
Alsof er ooit mensen bij je thuis komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je twee honden hebt lijkt het me niet zo gek.
Daar doe ik sowieso niet aan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om te voldoen aan de algemene hygienenormen.
Ik heb ook geen twee hondenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof er ooit mensen bij je thuis komen.
Ik heb twee honden die haren en zooi mee naar binnen slepenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal in je huis dat je zo vaak moet stofzuigen?
Ik moet eogenlijk gewoon een tweede stofzuiger voor boven hebben. Ik heb nog een tweede stofzuiger maar die is op sterven na doodquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik nog een bovenverdieping had, kwam ik daar heel weinig met de stofzuiger
Wie heeft die bepaald?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om te voldoen aan de algemene hygienenormen.
Stofzuigen kan je natuurlijk ook voor jezelf doen hequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof er ooit mensen bij je thuis komen.
Dat is wel iets dat op de pro staat om voor een Dyson te gaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:18 schreef gcjoel het volgende:
snoerloos is wel echt heel fijn als je meerdere verdiepingen hebt. De trap stofzuig je ook veel makkelijker en dan helemaal als je zo'n dyson hebt. Gewoon met 1 hand, super snel klaar en alles.
Ik rook, dus voor mijn longen hoeft het niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stofzuigen kan je natuurlijk ook voor jezelf doen he
Lekker knisperen met de lakens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
1x in de week in de tobbe en 2x per jaar bed verschonen
Ik vind het wel fijn als mijn bezoek niet tussen het stof zit.quote:
Ik vind t zelf ook fijn niet tussen t stof te zitten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn als mijn bezoek niet tussen het stof zit.
Hoeft niet brandschoon en smetteloos te zijn, maar gewoon een beetje normaal.
zorgen dat je met je geur goed je territorium afbakent.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker knisperen met de lakens.
Ik doe het ook niet voor jou, wel voor mijzelf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik rook, dus voor mijn longen hoeft het niet.
Ik heb 1 kat, maar die komt niet buiten dus geen vieze zooi mee naar binnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb dan ook geen huisdieren.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
zorgen dat je met je geur goed je territorium afbakent.
Ik heb m'n oude in de berging staan, om het zaagsel enzo op te zuigenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet eogenlijk gewoon een tweede stofzuiger voor boven hebben. Ik heb nog een tweede stofzuiger maar die is op sterven na dood
Dat ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t zelf ook fijn niet tussen t stof te zitten.
ja bij jou snap ik het wel. Die beesten komen buiten dus meer zooi mee naar binnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb twee honden die haren en zooi mee naar binnen slepen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kotsen in bed doe ik dan weer niet. Das vies
Nee, het ging al over mensen met huisdieren. Begrijpend lezen is ook moeilijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja bij jou snap ik het wel. Die beesten komen buiten dus meer zooi mee naar binnen.
Maar Dino deed eerst ook alsof het normaal was voor hem, maar blijkbaar doet hij het dus ook maar 1x per week
Dat snap ik wel ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t zelf ook fijn niet tussen t stof te zitten.
Volgens mij doelde hij erop dat t logisch is dat ik om de dag stofzuig, maar soitquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja bij jou snap ik het wel. Die beesten komen buiten dus meer zooi mee naar binnen.
Maar Dino deed eerst ook alsof het normaal was voor hem, maar blijkbaar doet hij het dus ook maar 1x per week
Goed voor je weerstand.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dan van die stofvlokken die zich in de gang gaan verzamelen, langs de plinten
quote:10 redenen waarom stofzuigen goed is:
- Je krijgt je portie dagelijkse lichaamsbeweging. Zeker na een half uurtje intensief stofzuigen. Heerlijk om naast een schoon huis ook energiek bezig te zijn geweest.
- Met stofzuigen verwijder je stof en vuiligheid die voor jezelf of voor anderen astmatisch of allergisch kunnen zijn.
- Door te stofzuigen wordt stof en vuiligheid verwijderd (logisch – we wilden het tóch even benoemen).
- Als je regelmatig stofzuigt is het makkelijker om het stof en de vuiligheid weg te houden. Doe je dit niet, dan zullen er meer en meer stof hotspots in huis gaan verzamelen en ben je veel langer bezig dan wanneer je regelmatig even je stofzuiger uit de kast pakt.
- Een schoon en opgeruimd huis zorgt ervoor dat je het prettig vindt om in je huis te zijn.
Je bent het er waarschijnlijk niet direct mee eens, maar stofzuigen zorgt voor rust in je hoofd. Even niet denken over die lange werkdag of de discussie die je met je goede vriendin hebt, dat komt later wel weer. Het is heerlijk om af en toe even aan niet zoveel te hoeven denken en daar is stofzuigen een handig instrument voor.
- Zodra je het hele huis hebt gestofzuigd zal je huis direct frisser ruiken. Een lekkere aangename leefomgeving dus!
- Het voordeel met een stofzuiger ten opzichte van een Swiffer (of één van de andere varianten) is dat je niet zo vaak hoef te bukken, waar je rugproblemen mee voorkomt.
- Regelmatig stofzuigen zorgt ervoor dat honden- en kattenharen niet ‘in de lucht’ blijven hangen. Je ziet de haartjes misschien niet direct, maar ze zijn er wel. Je hoeft maar met je voeten over je vloerkleed te lopen als je een tijd niet hebt gestofzuigd en je zult de haren omhoog zien komen. Bah! Dit is je kans om snel de stofzuiger erbij te pakken!
- Stofzuigen bezorgt jezelf een bevredigend gevoel en kun je dus eigenlijk niet vaak genoeg doen!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:30 schreef Lokasenna het volgende:
- Je krijgt je portie dagelijkse lichaamsbeweging. Zeker na een half uurtje intensief stofzuigen. Heerlijk om naast een schoon huis ook energiek bezig te zijn geweest.
Gestopt met lezen.quote:- Je krijgt je portie dagelijkse lichaamsbeweging. Zeker na een half uurtje intensief stofzuigen. Heerlijk om naast een schoon huis ook energiek bezig te zijn geweest.
Ik ben t ff kwijt. Had je nou ja of nee gezegd op de TT?quote:
Stofzuigen bezorgt jezelf een bevredigend gevoel.quote:
Hij ging even lachen en daarna weg om zijn chick aandacht te geven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben t ff kwijt. Had je nou ja of nee gezegd op de TT?
Hoe groot moet je huis zijn als je een fucking half uur aan het stofzuigen bent?quote:
Vroeg ik me ook al af ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stofzuigen bezorgt jezelf een bevredigend gevoel.
Uuuuh. Waar stoppen zij die slang?
stofzuigen met OCD.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe groot moet je huis zijn als je een fucking half uur aan het stofzuigen bent?
Ik had al gezegd dat het aan mij lag en niet aan jouquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben t ff kwijt. Had je nou ja of nee gezegd op de TT?
Ik doe een kwartier en heb 70m2, dus als je een normaal huis met boven en beneden hebt misschien het dubbele?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe groot moet je huis zijn als je een fucking half uur aan het stofzuigen bent?
Vooral in combinatie met dit:quote:
HET IS TOCH BETER OM ER LANGER MEE BEZIG TE ZIJN.quote:- Als je regelmatig stofzuigt is het makkelijker om het stof en de vuiligheid weg te houden. Doe je dit niet, dan zullen er meer en meer stof hotspots in huis gaan verzamelen en ben je veel langer bezig dan wanneer je regelmatig even je stofzuiger uit de kast pakt.
Ja zo kan ik het ook wel om de dag doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:33 schreef Samzz het volgende:
10 minuutjes en klaar. Een half uur, wat.
Ik durf mijn wasrek niet meer aan te raken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:33 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb gisteren alle troep uit de woonkamer ed opgeruimd (lees in een andere kamer neer gelegd) maar jeetje wat een plek
![]()
Ik heb mn wasrek maar laten staan, anders werd het zo leeg.
Mijn benedenverdieping ben ik echt niet veel langer mee bezig dan een minuut of 5.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe een kwartier en heb 70m2, dus als je een normaal huis met boven en beneden hebt misschien het dubbele?
Want?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf mijn wasrek niet meer aan te raken.
Als je t bijhoudt is t minder werk. Zo raar is dat toch niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook wel om de dag doen.
Misschien heb je minimalistische inrichting ofzo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn benedenverdieping ben ik echt niet veel langer mee bezig dan een minuut of 5.
Kon ik de bank maar even verschuivenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien heb je minimalistische inrichting ofzo?
De meubels opschuiven en weer terugzetten kost mij altijd het meeste tijd.
Ja, maar dat is dan toch nog geen JA of NEE!!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat het aan mij lag en niet aan jou
Nieuwe kopen. Of op je Secret Santa lijstje zettenquote:
Ik ging even op de website van de Blokker kijken. Ligt die website eruit.quote:
Ja dat doe ik dus niet, op de eetkamerstoelen na. Ik ga echt niet mijn bank aan de kant slepen. Gewoon de stofzuiger onder de bsnk door en klaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan wel een goedkope van de Action halen maar dan heb ik binnenkort hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nieuwe kopen. Of op je Secret Santa lijstje zetten
( ik heb geen idee hoe duur die krengen zijn)
Gewoon omheen en onderdoor zuigen. Ga toch niet alle meubels verplaatsen?!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij jou zal stofzuigen ook wel een hoop gedoe zijn met al die planten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kon ik de bank maar even verschuivenWil niet weten wat voor astmahoop daaronder zit.
Ik hoef mijn bank en stoel niet te verplaatsen, kan er zo onderdoor met de zuigerquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom. Kartje bier, grote tv en matras in de hoek. Kan weinig vies worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je huis niet vol staat met meuk ben je er redelijk snel mee klaar.
Gewoon even opzij schuiven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij jou zal stofzuigen ook wel een hoop gedoe zijn met al die planten.
ik vermoed dat er wat afleidingen optreden. Zo gaat dat bij mij iig. Jaar of wat geleden extreem geval: liggend op de grond de onderkant van de grote radiator in de huiskamer bekijkend vraag ik me ineens af hoe ik daar terecht kom, ik was toch met iets compleet anders bezig? Maar wat ook weer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
met uitzondering van het regelmatig witten van je plafond dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom. Kartje bier, grote tv en matras in de hoek. Kan weinig vies worden.
Ik kan er dus niet onder. Soms dan heb ik wat laten vallen en dan gluur ik even, maarquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef mijn bank en stoel niet te verplaatsen, kan er zo onderdoor met de zuiger. Was met de vorige bank wel anders.
Zo gaat elke dag bij mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik vermoed dat er wat afleidingen optreden. Zo gaat dat bij mij iig. Jaar of wat geleden extreem geval: liggend op de grond de onderkant van de grote radiator in de huiskamer bekijkend vraag ik me ineens af hoe ik daar terecht kom, ik was toch met iets compleet anders bezig? Maar wat ook weer?
Dat bleek dus na een backtracking waar was opvouwen en vuilnisbak leegmaken deel van uit maakten het stofzuigen van de slaapkamer te zijnDaar stond de stofzuiger geduldig op mijn terugkomst te wachten.
huehue plafond wittenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
met uitzondering van het regelmatig witten van je plafond dan.
Jij!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:38 schreef Allures het volgende:
Mijn huis is super minimalistisch geloof ik
Vriend van mijn man was hier met zijn vrouw en die was hier nog nooit geweest. Dir had achteraf blijkbaar gezegd 'mooi huis maar het lijkt wel alsof ze elke moment kunnen verhuizen want er staat bijna niks'
Maar ik ben ook gewoon niet van de fotolijstjes en de frutseltjes
Ja dat is minder. Kon ik met mijn vorige bank ook niet, die tilde ik altijd op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er dus niet onder. Soms dan heb ik wat laten vallen en dan gluur ik even, maar![]()
wat er allemaal ligt.
Gaat met deze bank niet lukkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat is minder. Kon ik met mijn vorige bank ook niet, die tilde ik altijd op.
Lijkt me vervelendquote:
Huehuehue makkelijk zuigenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend.
Mijn huidige bank staat mooi hoog op de poten, makkelijk zuigen.
gaat alleen maar stof op liggen tochquote:
Ik naar de dokter.quote:
Ikea heeft ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Deze heb ik nu dus, maar kan me niet herinneren dit ervoor te hebben betaald
https://www.blokker.nl/p/tomado-vento-droogrek-30-m/1187684
Ondingen altijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:42 schreef CherryLips het volgende:
De meeste tijd zit me in t lopen naar het pin automaat, omdat ik mijn werkster contant betaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van Ikea een toren en die is onverwoestbaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Hier hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:38 schreef Allures het volgende:
Mijn huis is super minimalistisch geloof ik
Vriend van mijn man was hier met zijn vrouw en die was hier nog nooit geweest. Dir had achteraf blijkbaar gezegd 'mooi huis maar het lijkt wel alsof ze elke moment kunnen verhuizen want er staat bijna niks'
Maar ik ben ook gewoon niet van de fotolijstjes en de frutseltjes
Beetje stevig ook?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Ikea heeft ook
Goedkoper bedoel ik
kom je daar mee toe?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ondingen altijdBlij met m'n drooglijntjes in het trapgat.
Mij ook, maar toch vind ik alles leuk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal.
Teveel frutsels maken me onrustig.
Ja die dingen storten altijd in of gaan los of wiebelen of..... maar ja, ik heb geen trappengat en hang mijn jockstraps liever niet op t balkon for all to seequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ondingen altijdBlij met m'n drooglijntjes in het trapgat.
Je hebt al een heel jaar kerstfrutsels in je woonkamer staan, dat zal wel meevallen dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal.
Teveel frutsels maken me onrustig.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon in de koffiemok vsn een collega doen
euhmmm ik zal zo eens kijken want ik heb er dus 2 en 1 is minder stevig maar weet niet welke van de 2quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt al een heel jaar kerstfrutsels in je woonkamer staan, dat zal wel meevallen dan.
4 lijnen van een meter of 5, dat lukt wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:44 schreef Allures het volgende:
[..]
kom je daar mee toe?
Ik heb 2 van die rekken en dan moet ik soms een beetje puzzelen
M'n beddengoed moet eroverheen, dus wel een stevige anders waait ie weg als ie buiten staat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:44 schreef Allures het volgende:
[..]
euhmmm ik zal zo eens kijken want ik heb er dus 2 en 1 is minder stevig maar weet niet welke van de 2
oh groot trapgatquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
4 lijnen van een meter of 5, dat lukt wel.
Jezus, daar kan ik mijn hele garderobe aan ophangenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
4 lijnen van een meter of 5, dat lukt wel.
Daar komt het bij mij ook vaak op neer als ik eens besluit de was te doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jezus, daar kan ik mijn hele garderobe aan ophangen
Die zijn design verantwoordquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt al een heel jaar kerstfrutsels in je woonkamer staan, dat zal wel meevallen dan.
Heb ik ook. Blij meequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
Drooglijntjes op zolder hier.
Die is verder toch niet echt ergens bruikbaar voor.
Droger erbij is wel ideaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb ik ook. Blij mee
3 lijntjes gespannen, wasrek en droger erbij. Ruimte zat.
Ik ook. En vorig jaar een droger gekregenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n groot kledingrek en nog twee kleinere voor aan deuren
Nog flink wat lijnen coke gedaan van het weekend? Je laten uitwonen door 3 negers? Liters alcohol gedronken? Wezen skydiven?quote:
Spienzen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:55 schreef TaMieke het volgende:
Huisvrouwen spienzen alleen bij de buren en roddelen op het schoolplein
Huehuehue, opzetstukkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja zo een die Dino postte, met zo'n hele set opzet stukken speciaal voor huisdierenzooi enzo.
nee op alles.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog flink wat lijnen coke gedaan van het weekend? Je laten uitwonen door 3 negers? Liters alcohol gedronken? Wezen skydiven?
Wildebras.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee op alles.
Ik heb vegetarisch gegeten met een biologische limonade erbij.
De hel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ok ok zondag een kleine uitspatting gehad, ik was in de Primark
Ja want ze hadden niet wat ik wildequote:
Ik ben bij funkenstein weze eten. En ik had een chili hamburger. Aanrader als je een halve kilo vlees in hamburger formaat wil.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee op alles.
Ik heb vegetarisch gegeten met een biologische limonade erbij.
Na de kerst maar eens een vergelijkend warenonderzoek doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja zo een die Dino postte, met zo'n hele set opzet stukken speciaal voor huisdierenzooi enzo.
Ons eten werd gewogenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben bij funkenstein weze eten. En ik had een chili hamburger. Aanrader als je een halve kilo vlees in hamburger formaat wil.
Ik ook. Ik ga in november. HP zooi kopen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:01 schreef TaMieke het volgende:
Ik moet nog naar de Primark. Nieuwe pyama's en carnavalsoutfit scoren![]()
Ik moet alleen even zin en tijd maken om naar Venlo te gaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga in november. HP zooi kopen.
Huehuheue Hewlett Packard. Ow wacht. Harde porno. huehuehue.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga in november. HP zooi kopen.
Carnaval? Dat duurt nog een half jaar ofzo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:01 schreef TaMieke het volgende:
Ik moet nog naar de Primark. Nieuwe pyama's en carnavalsoutfit scoren![]()
Steen, papier, schaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:01 schreef Lokasenna het volgende:
De lijst namen voor toekomstige zonen is weer uitgebreid, gaat moeilijk worden om te kiezen als de tijd daar is.
Voor de diehards begint het over een maand alweer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Carnaval? Dat duurt nog een half jaar ofzo?
Ik denk niet dat ik ooit behoefte heb aan een halve kilo vleesquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben bij funkenstein weze eten. En ik had een chili hamburger. Aanrader als je een halve kilo vlees in hamburger formaat wil.
Lijkt me wel een baksteen op je maag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit behoefte heb aan een halve kilo vlees
Ik vond het wel kut dat als je een spin opzoog je dat bakje dus alsnog zelf moest legen waar hij in zit. Brrrrrrquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na de kerst maar eens een vergelijkend warenonderzoek doen.
Loop je dan 5 maanden in zo'n debiele outfit?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voor de diehards begint het over een maand alweer.
Anders vergeet ik het en kom ik er op vrijdag achter dat ik niets heb om aan te doen.
Ik ga een weekendje naar mijn ouders, samen met mama winkelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet alleen even zin en tijd maken om naar Venlo te gaan
Was ook echt alsof ze een bal hadden gemaakt en die onder de contactgrill, zo dik was iequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit behoefte heb aan een halve kilo vlees
En het was nog wel lekker?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was ook echt alsof ze een bal hadden gemaakt en die onder de contactgrill, zo dik was ie![]()
Ow jawel hoor, kunnen ze daar prima, maar ik kreeg hem niet opquote:
Ja dat moeten ze gewoon niet doen. En als ze er een maken die niet in je mond past is het een faalburger.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
Vind een hamburger altijd zo kut eten. Helemaal als het een harde bol is.
Nee. Ik al helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Loop je dan 5 maanden in zo'n debiele outfit?
Gezellig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga een weekendje naar mijn ouders, samen met mama winkelen.
Wat nou als je, net als ik, een heel klein mondje hebt waar niets in past.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat moeten ze gewoon niet doen. En als ze er een maken die niet in je mond past is het een faalburger.
Why not?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. Ik al helemaal niet.
Maar het begint op 11 November. Dan is het in Maastricht groot feest.
Vervolgens is het in Maart echt carnival. In de tussentijd heb je wel alweer wat activiteiten zoals de liedjesmiddag en Prinsonthulling.
[..]
Gezellig.
Met mijn moeder winkelen is geen goed idee.
Winkelen met m'n moeder duurt me echt te langquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why not?
Ik winkel graag met mams. Samen door de Søstrene Grenes slenteren, de Primark door, Only, H&M, Flying Tiger en zo.
En lekker lunchen samen.
Mijn mama is net als ik, naar binnen, kopen en naar buitenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Winkelen met m'n moeder duurt me echt te langKrijg er gewoon een beetje de zenuwen van.
Vind juist steden leuk waar niet alle standaardwinkels liggen. Dan kwam ik vroeger vaak in Antwerpen uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why not?
Ik winkel graag met mams. Samen door de Søstrene Grenes slenteren, de Primark door, Only, H&M, Flying Tiger en zo.
En lekker lunchen samen.
Dan mag je alleen patatquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat nou als je, net als ik, een heel klein mondje hebt waar niets in past.
Weet ik niet. Geeft altijd ruzie. Ze wil me ook de meest gekke dingen aansmeren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why not?
En lekker lunchen samen.
Lekker weer om bietje te drinken op terras.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme, zit in de wachtkamer bij de dokter, zit de assistente de medicatie van iemand die aan de balie staat door de zaal te schreeuwen. Lorazepam en refusal. Mevrouw is dus aan het afkicken van de alcohol. Fijn dat er zo op onze privacy gelet wordt.
Ik zou er wat Valium bij doen voor die assistente.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme, zit in de wachtkamer bij de dokter, zit de assistente de medicatie van iemand die aan de balie staat door de zaal te schreeuwen. Lorazepam en refusal. Mevrouw is dus aan het afkicken van de alcohol. Fijn dat er zo op onze privacy gelet wordt.
Ik vind er ook geen fuck aan.quote:
Zou leuk zijn. Wordt m niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker weer om bietje te drinken op terras.
Nou ja, die kan er feitelijk ook niks aan doen. Is één grote open ruimte.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou er wat Valium bij doen voor die assistente.
Hier zijn alleen maar niet standaard winkels, dus ik vind een keer lekker de standaard winkels door leuk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind juist steden leuk waar niet alle standaardwinkels liggen. Dan kwam ik vroeger vaak in Antwerpen uit.
Alsnog lijkt schreeuwen dan een beetje overbodigquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, die kan er feitelijk ook niks aan doen. Is één grote open ruimte.
Ja dat is al snelquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat moeten ze gewoon niet doen. En als ze er een maken die niet in je mond past is het een faalburger.
Bij jou klopt dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier zijn alleen maar niet standaard winkels, dus ik vind een keer lekker de standaard winkels door leuk.
Verrassend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:23 schreef Allures het volgende:
WINKELEEEEENNNNN
Dat is pas echt mijn grote liefde
Oh dat is stomquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet ik niet. Geeft altijd ruzie. Ze wil me ook de meest gekke dingen aansmeren.
Ging vroeger ook altijd met mijn vader winkelen.
Ow en dat mn moeder nu bij alles moet benoemen dat ze geen geld hebben.
En lunchen is te duur. Ze neemt wel een boterham mee van thuis.
Ik vind Enschede echt een leuke winkelstad. Zijn allemaal nieuwe kleine popup store achtige winkeltjes bij gekomen, naast de grote ketens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij jou klopt dat wel inderdaad.
De gemiddelde nederlanse winkelstraat is echt om droevig van te worden.
Heb je daar al vaker besteld? Kijk wel eens op die site, staan leuke dingen op, maar ben erg benieuwd naar de kwaliteit en maatvoering.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:31 schreef Allures het volgende:
Hopelijk komen deze week de jurkjes van shein
Nee eerste keer dus ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je daar al vaker besteld? Kijk wel eens op die site, staan leuke dingen op, maar ben erg benieuwd naar de kwaliteit en maatvoering.
Oeh, ik hoor graag hoe het bevalt danquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee eerste keer dus ben heel benieuwd
Ik ook. Als ik de maten moet geloven pas ik helemaal niks van wat ik leuk vindquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh, ik hoor graag hoe het bevalt dan!
Ja maar kan even duren denk ik hoor. 3 tot 10 werkdagen na verzenden en dit is dag 4quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh, ik hoor graag hoe het bevalt dan!
Ik ben nog nooit in Enschede geweest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Enschede echt een leuke winkelstad. Zijn allemaal nieuwe kleine popup store achtige winkeltjes bij gekomen, naast de grote ketens.
Ik vind t wel een aanraderquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Enschede geweest.
Ik ook niet om te shoppen. Vreten en zuipen kan er prima wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ook allemaal veel te ver.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
He yo!quote:
Ze schreeuwt ook niet. Maar het is gewoon supergoed te volgen in een stille wachtkamer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alsnog lijkt schreeuwen dan een beetje overbodig
ja dan wil ik ook even hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jou ook hoor jaloers stuk vreten.![]()
toch leuk dat je mag kiezenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze schreeuwt ook niet. Maar het is gewoon supergoed te volgen in een stille wachtkamer.
Dokter was ook een teleurstelling: ik had gehoopt op de knappe dame, werd de minder knappe en ze gaf me de keuze tussen verdragen en opereren.
Mag helemaal niet kiezen anders had ik de knappe wel gekozen hè!quote:
je bent me vergetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jou ook hoor jaloers stuk vreten.![]()
Goede bui?quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je staat niet meer in zn verjaardagskalender![]()
Wat een kut hoerquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je staat niet meer in zn verjaardagskalender![]()
Nog steeds geen kunstgebit, hoera.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:21 schreef Senn88 het volgende:
Tanden mogen er nog een jaartje in blijven
Kaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
Straks naar de kapper. Iemand suggesties?
Een Qapsel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
Extensions.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
Wtfquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:39 schreef Q. het volgende:
Wat een teringmongolen. Meteen nekschot.
https://www.duic.nl/opmer(...)acende-autos-oog-al/
"doe maar een kapseltje"quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
Zo snel? Gewoon half overheen rijden en dan op de handrem zetten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:39 schreef Q. het volgende:
Weh hij wil niet laden. Het lijkt 1998 wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:39 schreef Q. het volgende:
Achterlijke luiquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Zulks is het leven in De Grote Stad. Is vlak bij mijn huis.
Opskeerquote:
Hoor je tenminste van 4 kanten dat er een onbelangrijke mail aankomtquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom is het zo moeilijk voor mensen om laptop en telefoongeluidjes uit te zetten op kantoor? Lijkt hier af en toe wel een intensive care met al het gepiep en gepingel
*triggered*quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoor je tenminste van 4 kanten dat er een onbelangrijke mail aankomt
Oh geen idee. Maar zoiets zal het wel worden denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opskeer. Zo het dat toch als de zijkanten weggeschoren zijn?
Letterlijk wat er hier nu gebeurtquote:
Snap niet dat die mensen er zelf geen last van hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Letterlijk wat er hier nu gebeurt
Hoor 3 pingeltjes bij collega's en ja hoor, een mail van secretariaat
Ik had het eerst ook. Bling, via google. Bling, telefoon licht op met melding. Blind, iPad ging in de slaapkamer ook nog even af. Bling, herhaling op de telefoon.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Snap niet dat die mensen er zelf geen last van hebben
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het eerst ook. Bling, via google. Bling, telefoon licht op met melding. Blind, iPad ging in de slaapkamer ook nog even af. Bling, herhaling op de telefoon.
Sterf.
Niet-autisten schijnen een hogere tolerantie voor dat soort schijt te hebben. Zullen wij nooit begrijpen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Snap niet dat die mensen er zelf geen last van hebben
Geluid uit/trilfunctie aanquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg misschien eens per paar dag een whatsappje. Word dan al gek van het geluid, ik begrijp niet hoe normale mensen hiermee om kunnen gaan.
Geluid op de laptop staat uit. Bij mij trilt alleen de telefoon. Heb alleen die plingeltjes als ik de radio en dus het geluid vsn de laptop aan heb staan. Maar dan staat ie zacht. Veel colkega's hebben het volume vol open staan. Die hoor je 3 kamers verderop nog.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het eerst ook. Bling, via google. Bling, telefoon licht op met melding. Blind, iPad ging in de slaapkamer ook nog even af. Bling, herhaling op de telefoon.
Sterf.
Ik heb zel-den het geluid aanstaan op m'n werk laptop, noch iphone, noch ipad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sterf.
Trilfunctie niet uitzetten, normie die je bentquote:
Als er niemand appt heb je er sowieso geen last van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trilfunctie niet uitzetten, normie die je bent
Da's gewoon een augmented reality race game hoorquote:
Sommige mensen moeten wel bereikbaar zijn. Heel eng, ik weet het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trilfunctie niet uitzetten, normie die je bent
Dat is al een plusquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:02 schreef Allures het volgende:
Nou review deel 1: ze waren er sneller dan ik dacht!
Of als mensen gewoon één appje sturen ipv 10 achter elkaar met elk 5 woorden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als er niemand appt heb je er sowieso geen last van.
omg zo'n dikke haat aan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of als mensen gewoon één appje sturen ipv 10 achter elkaar met elk 5 woorden.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of als mensen gewoon één appje sturen ipv 10 achter elkaar met elk 5 woorden.
Ja toch.quote:
"STERF"quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja toch.![]()
"Hee!"
"Grrrrrrrrr!"
"Ik dacht, ik app even!"
"Over morgen, hoe laat wil jij vertrekken?"
"Zelf dacht ik aan 10 uur."
"Komt jou dat ook uit?"
"Of wil je later?"
-"10 uur is prima."
"Ok! Gaan we om 10 uur!"
"zie ik je dan!"
"Fijne avond!"
![]()
![]()
![]()
Zo'n gesprek hoort natuurlijk zo te gaan:quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja toch.![]()
"Hee!"
"Grrrrrrrrr!"
"Ik dacht, ik app even!"
"Komt jou dat ook uit?"
"Of wil je later?"
-"10 uur is prima."
"Ok! Gaan we om 10 uur!"
"zie ik je dan!"
"Fijne avond!"
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja toch.![]()
"Hee!"
"Grrrrrrrrr!"
"Ik dacht, ik app even!"
"Komt jou dat ook uit?"
"Of wil je later?"
-"10 uur is prima."
"Ok! Gaan we om 10 uur!"
"zie ik je dan!"
"Fijne avond!"
![]()
![]()
![]()
Jou reactie op "hey" is je eigen naam?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja toch.![]()
"Hee!"
"Grrrrrrrrr!"
"Ik dacht, ik app even!"
"Komt jou dat ook uit?"
"Of wil je later?"
-"10 uur is prima."
"Ok! Gaan we om 10 uur!"
"zie ik je dan!"
"Fijne avond!"
![]()
![]()
![]()
Zo'n hyperactief meisje van 19.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n gesprek hoort natuurlijk zo te gaan:
"Morgen tien uur?"
-"14.gif"
En klaar.
Nee, dat is de aansprekende partij. Die zegt niet "Heee Grrrrrrr!" maar "Heee!", "Grrrrrrrr", in een apart appje dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jou reactie op "hey" is je eigen naam?![]()
Verwarrend dit, leg eens duidelijker uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, dat is de aansprekende partij. Die zegt niet "Heee Grrrrrrr!" maar "Heee!", "Grrrrrrrr", in een apart appje dus.
Ow zo. Dat is gewoon domquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, dat is de aansprekende partij. Die zegt niet "Heee Grrrrrrr!" maar "Heee!", "Grrrrrrrr", in een apart appje dus.
Soms is het allemaal maar moeilijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verwarrend dit, leg eens duidelijker uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |