Oh, is dit niet DTSquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
Dit verwijst naar DTS, die TT, dat is dan weer verwarrend
Het is een konijn....quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Brave jongen. Waardeer ik wel in hem.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet dat het lang is, maar met krullen/slagen wordt het al snel een warhoofd
Je moederquote:
Wat leukquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]Kan ook wel cute zijn.
[..]
Je moeder
Gewoon doen!quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb echt geen zin om naar sportschool te gaan
Ik vond hem wel leukquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was heel slechte opmerking, mijn excuses hplc :$
ik lees nu ditquote:Within the framework of onticology, the proper being of an object is its virtual endo-relational structure and that endo-relational structure is not a property of the parts that compose the object, but rather belongs to the object itself.
Het is al goedquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was heel slechte opmerking, mijn excuses hplc :$
Hé, hoe raad je hetquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Knap, jij zit zeker op de universiteit?
Lekker.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
krieltjes kipsate-schnitzel en boontjes
Vegetarische satesnitzel, spinazie, gekookte aardappelen. En jij?quote:
is dat te eten, een vegetarische sateschnitzel?quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Vegetarische satesnitzel, spinazie, gekookte aardappelen. En jij?
Hoe wil je anders fitgirl worden?quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb echt geen zin om naar sportschool te gaan
Is toch gewoon een lekker maaltje.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
kan wel beter koken dan dat hoor. Maar gewoon ff makkelijk nu
Die van Vales. Ja ik vind ze lekker. Ben geen vegetariër hoor. Maar vind ze gewoon lekker dus.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dat te eten, een vegetarische sateschnitzel?
Klinkt heftig allemaal, wel mooi dat je na anderhalf jaar weer staatquote:Op maandag 15 oktober 2018 04:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iedereen wist het al, ik wist het al, maar het stond niet op papier. En ik dacht de eerste 4 jaar van mijn studie dat ik het prima allemaal alleen kon doen, maar toen kwam de scriptie en daarmee gepaard stress en dat gecombineerd met andere factoren werd psychose, dus nu ik weer terug ben is het wel nodig dat het op papier komt te staan.
Nice! Uiteindelijk zijn die paar jaar studie op een mensenleven helemaal niet zo veel, vind ikquote:Op maandag 15 oktober 2018 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Informatica. Eerst drs. (4yr) en daarna proefschrift geschreven (4yr), maar nog een jaar nodig gehad om puntjes op de i te zetten en dingen regelen voor verdediging. Was toen wel al aan het werk.
zeker prettigquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klinkt heftig allemaal, wel mooi dat je na anderhalf jaar weer staat.
restjes vlees van de BBQ van zaterdag, broccoli en rijstquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Vegetarische satesnitzel, spinazie, gekookte aardappelen. En jij?
apart, heb zelden iets lekkers vegetarisch gehadquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die van Vales. Ja ik vind ze lekker. Ben geen vegetariër hoor. Maar vind ze gewoon lekker dus.
Leer koken danquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
apart, heb zelden iets lekkers vegetarisch gehad
Jammer, je kunt best lekkere vegetarische gerechten maken. Heb wel eens in een trendy vegan restaurant in Miami gegeten en dat was echt heel erg lekker (en duurquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind vlees lekker hoor, maar hoeft niet altijd voor mij.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben gewoon een vlees liefhebbende carnivoor
ik in praag, en dat was niet duur, heb daar toen wraps genomen met zo'n bonengoedje, was erg lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer, je kunt best lekkere vegetarische gerechten maken. Heb wel eens in een trendy vegan restaurant in Miami gegeten en dat was echt heel erg lekker (en duur)
dan kan de kok niet kokenquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onee hoor, het was prima te eten maar ik mis gewoon ietsquote:
Met vegetarisch eten moet je vaak wat creatiever zijn, maar het resultaat kan best lekker zijn. Alleen zul je altijd mensen hebben die "moeten iedere dag vlees eten"quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik in praag, en dat was niet duur, heb daar toen wraps genomen met zo'n bonengoedje, was erg lekker
ik eet regelmatig geen vlees, maar dan eet ik bv spinazie met een eitje. Heb alleen helemaal niks met die vleesvervangers die zo nodig wel op vlees moeten lijkenquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Met vegetarisch eten moet je vaak wat creatiever zijn, maar het resultaat kan best lekker zijn. Alleen zul je altijd mensen hebben die "moeten iedere dag vlees eten"
quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik eet regelmatig geen vlees, maar dan eet ik bv spinazie met een eitje. Heb alleen helemaal niks met die vleesvervangers die zo nodig wel op vlees moeten lijken
quote:
En dat ben ik 100% met je eens.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Heb alleen helemaal niks met die vleesvervangers die zo nodig wel op vlees moeten lijken
daarom eet ik ook geen vleesvervangers. Tofuquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:00 schreef I. het volgende:
Ik eet toch liever iets dat meer op vlees lijkt, en er dus een beetje gebakken en/of gegrild uitziet, dan zo'n blok tofu op m'n bord.
[ afbeelding ]
Waarom zou je een rauw blok tofu gaan eten?quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:00 schreef I. het volgende:
Ik eet toch liever iets dat meer op vlees lijkt, en er dus een beetje gebakken en/of gegrild uitziet, dan zo'n blok tofu op m'n bord.
[ afbeelding ]
Ja, maar daar zit het verschil dus in hé. Je kan het stukken lekkerder maken, en er ook lekkerder uit laten zien, dat is al een wereld van verschil.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom eet ik ook geen vleesvervangers. Tofu
Je moet wel iets doen met tofu, anders smaakt het naar nietsquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom eet ik ook geen vleesvervangers. Tofu
Er zijn blijkbaar mensen die daar van genieten.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je een rauw blok tofu gaan eten?
Of mensen die hun steak helemaal rauw eten, dan gril ik die toch ook liever (een beetje).quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:03 schreef I. het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar mensen die daar van genieten.
Precies. Vegetarisch eten valt prima smaakvol te maken, denk ik.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Of mensen die hun steak helemaal rauw eten, dan gril ik die toch ook liever (een beetje).
mehquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:15 schreef I. het volgende:
Illegaal geïmporteerde pups die op veel te jonge leeftijd een lange reis maken, en door stress overlijden, of doordat ze illegaal geïmporteerd zijn, alle benodigde injecties niet krijgen, en daardoor ook met talloze klachten opgescheept zitten. Bah bah.
Mevrouw die de hondjes te koop zette is wel per direct gestopt met haar 'handeltje' na bezoek van Alberto. Zal helaas niet de enige verkoper zijn, maar het is iig. iets.quote:
Ja sorry.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:32 schreef devzero het volgende:
geïmporteerde hondjes, topic kill onderwerp #1
engquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
Mommy, can I go out and kill tonight?
I feel, I feel like taking a life
Please, I want to seal the kitchen knife
And feel, feel like taking a life
Daddy, can I go out and hunt tonight
Like you do on Sunday mornings
Honey, give me a real gentle knife
To feel, feel like taking my life
Mommy, can I go out and kill tonight?
I feel, I feel like taking a life
Please, I want to seal the kitchen knife
And feel, feel like taking a life
jaaaaaaaquote:
Ik moet eigenlijk altijd meteen aan dat nummer met The Lonely Island denkenquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jaaaaaaabrengt nog steeds muziek uit
ik vind hem nog steeds vet
i'm on a boatquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk altijd meteen aan dat nummer met The Lonely Island denken_O-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:14 schreef Sked het volgende:
Mijn nichtje is trouwens bevallen.die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mogen we je alsnog feliciteren?
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:14 schreef Sked het volgende:
Mijn nichtje is trouwens bevallen.Sowieso baby's, ze lijken vaak zeker de eerste jaren erg op hun vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja hoor, ik heb er alleen niet zoveel aan.quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die spoilermogen we je alsnog feliciteren?
Dat zou in dit geval misschien wel goed zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso baby's, ze lijken vaak zeker de eerste jaren erg op hun vader
quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ik heb er alleen niet zoveel aan.
[..]
Dat zou in dit geval misschien wel goed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |