Indiana is nog redelijk close.quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws. Dat zijn rode staten. Al decennia.
Ik vind hem ook netquote:Op dinsdag 6 november 2018 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
wtf is dit voor hysterisch topic dan.
quote:Op maandag 5 november 2018 00:33 schreef Nintex het volgende:
Obama heeft na 2 events nu al geen stem meer
Trump buldert gewoon door![]()
Verschil is dat Obama een goede president was. Trump begint steeds meer een farce te worden.quote:
Huilen!quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verschil is dat Obama een goede president was. Trump begint steeds meer een farce te worden.
Doei!quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cool, als jullie hier de plaatjes en de onzin verzamelen, gaan de volwassenen elders verder.
Mazzelquote:Op dinsdag 6 november 2018 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cool, als jullie hier de plaatjes en de onzin verzamelen, gaan de volwassenen elders verder.
Dit is wel de typische reactie van een Nederlandse Trumpfan die verder de ballen verstand heeft van Amerika, diens politiek en diens geschiedenis.quote:
Ik slaap onder een Trump dekbedquote:Op woensdag 7 november 2018 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is wel de typische reactie van een Nederlandse Trumpfan die verder de ballen verstand heeft van Amerika, diens politiek en diens geschiedenis.
Dat geloof ik meteen.quote:Op woensdag 7 november 2018 00:02 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Ik slaap onder een Trump dekbed
Klinkt echt als een zeer boeiende baan.quote:Op woensdag 7 november 2018 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Wel blij dat ik morgennacht in de nachtdienst ga. Lekker een avondje politiek en uitslagen kijken en niet in slaap vallen op mijn bureaustoel terwijl ik een vage Netflix serie op zet 'om maar wakker te blijven'.
Nou het is meer dat ik nu in het nachtritme moet komen dus ik thuis met een pilsje de uitslagen kijk en wakker blijf. Zodat ik morgenavond op werk in het ritme zit.quote:Op woensdag 7 november 2018 00:12 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Klinkt echt als een zeer boeiende baan.
Pol is nu pro trump terrein.quote:Op woensdag 7 november 2018 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
Mag je tegenwoordig pro Trump zijn pol?
Uiteraard mag dat. Jammerlijk genoeg blijkt dan altijd dat men niet weet waarom men pro-Trump is.quote:Op woensdag 7 november 2018 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
Mag je tegenwoordig pro Trump zijn pol?
m'n aandelen doen het prima onder Trumpquote:Op woensdag 7 november 2018 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard mag dat. Jammerlijk genoeg blijkt dan altijd dat men niet weet waarom men pro-Trump is.
Kom gezellig mee posten in het FvD topic. Daar is het altijd feestquote:Op woensdag 7 november 2018 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
altijd al hoor alleen werd er door het blauw ontzettend op foute meningen gemodereerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |