Een beetje tokkie laat die dan ook wel buiten.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Hopelijk wordt het snel slecht weer zodat ze die hoerenhond binnenhouden.
Ik heb deze week ook geen trainingen omdat de personal trainer op vakantie is; zwemmen in de herfstvakantie dat schiet ook niet echt op helaas.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:33 schreef Allures het volgende:
Ja ik had niet gedacht het ooit te missen maar ik mis het echt
Dar ik er over droom of echt zo op de bank zit van 'de rest doet nu zumba'
Ik sport ook niet. Eet lekker vet en vleesch en visch en kaas en eieren....quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:30 schreef Allures het volgende:
[..]
nou dat liep dan goed af gelukkig
Knap hoor!!
Ik heb er een kilo weer aanwant Ik kan niet sporten en dan gooi ik met eten ook snel de handdoek in de ring
Maar hopelijk snel weer en dan is die kilo ook zo weg
Hoe zit het dan met je energieniveau? Zakt die op het begin niet enorm in?quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik sport ook niet. Eet lekker vet en vleesch en visch en kaas en eieren....
Alleen minder dan 25gr koolhydraten per dag.
Gaat prima*burp*
O, sorry Dino!quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik lees dat het tijd is voor een bachelor party of twee?
Mja dat klopt wel, maar dat kan je opvangen door meer mineralen binnen te krijgen (dus meer zout / bouillon of supplementen zoals kalium en magnesium).quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met je energieniveau? Zakt die op het begin niet enorm in?
quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, sorry Dino!
Barb is terug. Ik doe een Ariana Grande'tje!
Vittuuquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, sorry Dino!
Barb is terug. Ik doe een Ariana Grande'tje!
jaaaaaaa shoppen!!quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga maar eens snel naar huis rijden, eten en daarna een mega bestelling voor kleding en andere spullen op internet plaatsen
Ik ga zo een salade maken met geitenkaas en Serrano hamquote:
Lekker!quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga zo een salade maken met geitenkaas en Serrano hamKippenboutjes uit de oven erbij
Das wel de bedoeling jaquote:
Jij van je saladequote:Op maandag 15 oktober 2018 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das wel de bedoeling ja
Geniet van je pizza
Omnomnomquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga zo een salade maken met geitenkaas en Serrano hamKippenboutjes uit de oven erbij
En dan uitgebreid passen en een week twijfelen en dan na de eerste aanmaning 95% terugsturenquote:
Ik ben meer van twijfelen en dan 'nee ik heb gewoon geen geld'.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:02 schreef Allures het volgende:
Ik ben meer van twijfelen en dan 'nee ik heb dit gewoon echt echt nodig. Hier is geld'
De helft gaat minstens terug aangezien ik meerdere maten bestel. Maar dit zijn dingen die ik al den hele tijd graag wil hebben, nu is het moment.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan uitgebreid passen en een week twijfelen en dan na de eerste aanmaning 95% terugsturen
Momenteel door heel veel tegenslagen even bijstandspauper... dus dan heb je weinig speling helaas.... ;-(quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:23 schreef Allures het volgende:
Ik ook niet maar dat houdt me te weinig tegen
Dan zou ik gewoon niks bestellen, wel zo makkelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben meer van twijfelen en dan 'nee ik heb gewoon geen geld'.
Eten is overrated.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:23 schreef Allures het volgende:
Ik ook niet maar dat houdt me te weinig tegen
Moet je je voorstellen dat je zo'n romantische vraag stelt en je wordt als enige reactie maar een beetje uitgelachen. Arme Angel.quote:
Uiteindelijk eindigen Angel en Dino samen want Angel is de lekkerste fitgirl die er isquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je zo'n romantische vraag stelt en je wordt als enige reactie maar een beetje uitgelachen. Arme Angel.
Wel het strakste kontje waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindigen Angel en Dino samen want Angel is de lekkerste fitgirl die er is![]()
En dat doe ik dan ook niet. Sterker nog: ik windowshop ook niet onlinequote:Op maandag 15 oktober 2018 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon niks bestellen, wel zo makkelijk.
Saaaaiquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En dat doe ik dan ook niet. Sterker nog: ik windowshop ook niet online
Klopt. Ik wil een vrijgevige, rijke vent (m/v). Per direct graag.quote:
Alleen ff het bontkraagje dumpen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Foto lukt niet
https://www.only.com/nl/n(...)ern=15158948_ChaiTea
Achteraan sluiten dame.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Klopt. Ik wil een vrijgevige, rijke vent (m/v). Per direct graag.
Duh!quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen ff het bontkraagje dumpen.
Jij staat sowieso verder naar voren.quote:
Goed om te weten.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij staat sowieso verder naar voren.
De liefde straalt er vanaf.quote:
Foto?quote:
De kleur. Ik ga dan zelf de chai latte halen en die drinken in mijn jas.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:53 schreef Allures het volgende:
[..]
is dat de naam van de kleur? Of krijg je die er bij?
samen met Chai?quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De kleur. Ik ga dan zelf de chai latte halen en die drinken in mijn jas.
Kan er bijna altijd af.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Foto?/edit: al gezien. Jammer van de bontkraag
Wil ook nog een nieuwe winterjas, maar vind het een beetje vreemd om daar nu voor te kijken
Volgens mij hadden ze die laatst bij de Makro. Was nog bijna gaan kijken want ze hadden hem ook in het roodquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
https://www.only.com/nl/n(...)ern=15158948_ChaiTea
Pauper tip:quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Foto?/edit: al gezien. Jammer van de bontkraag
Wil ook nog een nieuwe winterjas, maar vind het een beetje vreemd om daar nu voor te kijken
* boks ouwe *quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een saaie doorsnee smaak die elk jaar gedragen kan worden.
Ik zit nog steeds in de chai latte fase.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:58 schreef Allures het volgende:
Ik had wel een chai latte fase
Maar nu een vanille soyamelk banaan milkshake fase
Ja ik ben er zo een
Ik ben gewoon saai.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een saaie doorsnee smaak die elk jaar gedragen kan worden.
Maar als je er een nodig hebt is dat te laatquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pauper tip:
Kijk naar een nieuwe winterjas vanaf ongeveer half januari. Dan hangt alle wintermode in de aanbieding.
Ja je bent dan niet helemaal modieus, maar als je een ietwat klassieke (aka normale) smaak hebt, dan scheelt het je wel wat geld.
/end paupermode.
Ja, dat wilde ik dit jaar doen, maar kon niks leuks vinden. En mijn winterjas is wel aan vervanging toequote:Op maandag 15 oktober 2018 18:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pauper tip:
Kijk naar een nieuwe winterjas vanaf ongeveer half januari. Dan hangt alle wintermode in de aanbieding.
Ja je bent dan niet helemaal modieus, maar als je een ietwat klassieke (aka normale) smaak hebt, dan scheelt het je wel wat geld.
/end paupermode.
Ja ik denk dat die weer komt als het ooit onder de 15 graden gaatquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in de chai latte fase.
Daarom beste wel nu. Anders is straks weer de helft op.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik dit jaar doen, maar kon niks leuks vinden. En mijn winterjas is wel aan vervanging toe
Nee van de zomer amper gedronken. Maar winter is ook chocomel met slagroom. Keuzesquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik denk dat die weer komt als het ooit onder de 15 graden gaat
Ik vind het geen zomer ding
Binnenkort maar eens rond kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarom beste wel nu. Anders is straks weer de helft op.
Lekkerste chocolademelk was in Spanje. Zo allejezus lekker. Was gesmolten chocola met iets van room erdoorheen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:03 schreef Allures het volgende:
Chocomelk alleen als ze met cacoa of chocolade maken
Niet uit zo'n pak van chocomel
Jawel echte chocomel of die van chocolade.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:03 schreef Allures het volgende:
Chocomelk alleen als ze met cacoa of chocolade maken
Niet uit zo'n pak van chocomel
Volle melk en dan chocolade laten smeltenquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekkerste chocolademelk was in Spanje. Zo allejezus lekker. Was gesmolten chocola met iets van room erdoorheen.
Het liefst een beetje geschuimde melk.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volle melk en dan chocolade laten smelten
Nommmm hele hazelnoten?quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
Oeh, ik heb nog chocola met hazelnoten
Chocomel, de enige echtequote:Op maandag 15 oktober 2018 19:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jawel echte chocomel of die van chocolade.
Nee volle melk is hoe het moet gekkie.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:13 schreef Allures het volgende:
Ik heb gisteren nog gemaakt
Halfvolle melk met wat pure chocolade er in gesmolten
Ja maar die heb ik toch niet in huisquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee volle melk is hoe het moet gekkie.
Raaarrrrquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:14 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik toch niet in huis
En een scheut room erdoorquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee volle melk is hoe het moet gekkie.
Lekker zware botten kwekenquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb altijd volle melk in huis![]()
Moet uitkijken dat ik niet een heel pak opdrink 's avonds
en dippen met churros?quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekkerste chocolademelk was in Spanje. Zo allejezus lekker. Was gesmolten chocola met iets van room erdoorheen.
Heb je wel eens rauwe melk gehad?quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb altijd volle melk in huis![]()
Moet uitkijken dat ik niet een heel pak opdrink 's avonds
Ja hoor, maar toen was ik nog een stuk jonger. De ouders van een vriend van mij hadden een melkveebedrijf.quote:
Daar hebben we al eens kennis mee gemaaktquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gaan straks kennismaken met verliefde Dino
Zo leukquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gaan straks kennismaken met verliefde Dino
Ik heb overduidelijk iets gemist.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:28 schreef STING het volgende:
[..]
Daar hebben we al eens kennis mee gemaakt
Walgelijk was dat.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:28 schreef STING het volgende:
[..]
Daar hebben we al eens kennis mee gemaakt
Auquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:32 schreef MCH het volgende:
[..]
wanneer zien we eens een verliefde sting
Verlieftquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Dino die verlieft is is echt awesome![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Dino die verlieft is is echt awesome![]()
[ afbeelding ]
Die krijgt alleen Yv te zienquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Sting is altijd kusjekroel.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Worden allemaal geslacht omdat mensen zo nodig die melk willen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:33 schreef Lotusss het volgende:
Jersey melk is ook extra romig. En die kalfjes zijn echttrouwens!!!
Als ze jong zijn lijken het net hertjesquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:33 schreef Lotusss het volgende:
Jersey melk is ook extra romig. En die kalfjes zijn echttrouwens!!!
Bijproduct is hetquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Worden allemaal geslacht omdat mensen zo nodig die melk willen.
Say whut?quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Worden allemaal geslacht omdat mensen zo nodig die melk willen.
Was sowieso ook erg lastig natuurlijk, zonder keukentrap.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sting is altijd kusjekroel.
Alleen sinds hij verliefd is wil hij mij niet meer voeren. Ik vind het verdacht.
Kabouterquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:35 schreef STING het volgende:
[..]
Was sowieso ook erg lastig natuurlijk, zonder keukentrap.
Hmmm ok. Was aantal jaar geleden op een boerderij in Zuidwest-Engeland. Ze waren zooo brutaal schattig die kalfjesquote:
ja nu allemaal DOODquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hmmm ok. Was aantal jaar geleden op een boerderij in Zuidwest-Engeland. Ze waren zooo brutaal schattig die kalfjes
Jersey biefstuk... kan ik ook niet betalenquote:
Zonnetjequote:
Ophouden nu hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jersey biefstuk... kan ik ook niet betalen
Dat zal wel niet, dat heeft ie pas geschilderd.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat het zaad al tegen het plafond zit.
ja jullie eten hetquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zonnetje![]()
Ze mogen nog blij zijn dat ze geen Iers rundvlees zijn geworden dan, dan langdurige horror.
Dat moest toch nog gewit worden.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien bij haar thuis hequote:Op maandag 15 oktober 2018 19:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, dat heeft ie pas geschilderd.
Zo dom is hij vast niet.
Q is lang, moet voor hem een kleine moeite zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:46 schreef CherryLips het volgende:
Mijn plafond in de badkamer moet gedaan worden. Wie wil.
Dat is waar.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:35 schreef STING het volgende:
[..]
Was sowieso ook erg lastig natuurlijk, zonder keukentrap.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
moet je in het datingtopic zijn tochquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:46 schreef CherryLips het volgende:
Mijn plafond in de badkamer moet gedaan worden. Wie wil.
Maar daar staat dan meer tegenover dan een kopje koffie.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:50 schreef Allures het volgende:
[..]
moet je in het datingtopic zijn toch
Daar zit er een die het lukt mannen dat te laten doen op de eerste date
Ach, dan heb je dat ook maar gelijk gehad voor dit jaar.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar staat dan meer tegenover dan een kopje koffie.
Q heeft zich bij mij als een echte gentleman gedragen!quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal het hem eens vragen.
Q wil je m'n plafond komen witten huehue?
Het is tegenwoordig hip melk van de tap te kopen. Laatst gedaan, gekookt, en daarna opgedronken. Zoooo lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja hoor, maar toen was ik nog een stuk jonger. De ouders van een vriend van mij hadden een melkveebedrijf.![]()
Tegenwoordig probeer ik iets bewuster te zijn met bewerkt voedsel; vanuit dat principe is volle melk ook iets beter.
Moet ik weer helemaal fatsoenlijk ondergoed aantrekken enzo.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, dan heb je dat ook maar gelijk gehad voor dit jaar.
Wil je het plafond nu gewit hebben of niet?quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar staat dan meer tegenover dan een kopje koffie.
Wat heeft hij bij jou wit gemaakt dan?quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Q heeft zich bij mij als een echte gentleman gedragen!
Gewoon helemaal naakt onder je nieuwe jas. Scheelt weer moeitequote:Op maandag 15 oktober 2018 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik weer helemaal fatsoenlijk ondergoed aantrekken enzo.
Ik neem de verse volle melk van de supermarkt mee; die is best ok.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig hip melk van de tap te kopen. Laatst gedaan, gekookt, en daarna opgedronken. Zoooo lekker.
Moet nu geen supermarktmelk meer.
En wat kreeg ie ervoor terug als bedankjequote:Op maandag 15 oktober 2018 19:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heeft hij bij jou wit gemaakt dan?
O ja kan ik m'n trenchcoat goed gebruiken.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon helemaal naakt onder je nieuwe jas. Scheelt weer moeite
Komt deze post van een vrouw?quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon helemaal naakt onder je nieuwe jas. Scheelt weer moeite
Ook een goede vervolgvraagquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wat kreeg ie ervoor terug als bedankje
Geen geld. Dat is duidelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wat kreeg ie ervoor terug als bedankje
Meh.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem de verse volle melk van de supermarkt mee; die is best ok.
Melk van de tap kost maar een euro voor een literquote:
Wil jouw plafond wel sauzen als je daarna churros voor me maaktquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is al bezet. Terug in je hok.
Ik heb geen frituur.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Wil jouw plafond wel sauzen als je daarna churros voor me maakt
Iemand moet het doen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat goed dat je daar zo openlijk voor durft uit te komen.
Jij dappere vrouw!
Ik kom jouw plafond wel witten als jij mijn rug onthaart. Ongeveer even veel werk wel.quote:
Kan wel tegelijk ook. Zelfde bewegingen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kom jouw plafond wel witten als jij mijn rug onthaart. Ongeveer even veel werk wel.
Ik heb al veel rare dingen gelezen hier over deals die onderling zijn gemaakt maar deze gaat in de top 10quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kom jouw plafond wel witten als jij mijn rug onthaart. Ongeveer even veel werk wel.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan wel tegelijk ook. Zelfde bewegingen.
Niet scheren, harsen of epileren. En na afloop moisturizen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan wel tegelijk ook. Zelfde bewegingen.
Witte verfrestjes als lotion gebruiken. #geenverspilling.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet scheren, harsen of epileren. En na afloop moisturizen.
Denk dat het als ontharingsmiddel beter werkt. Stuk folie onder sauzen, op rug plakken, drogen, los trekken.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Witte verfrestjes als lotion gebruiken. #geenverspilling.
OMG. Ik kom kijken als CL hiermee aan de slag gaatquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk dat het als ontharingsmiddel beter werkt. Stuk folie onder sauzen, op rug plakken, drogen, los trekken.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk dat het als ontharingsmiddel beter werkt. Stuk folie onder sauzen, op rug plakken, drogen, los trekken.
Nog wennen aan je nieuwe kleinere maatquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:07 schreef Samzz het volgende:
Luipaard top gaat terug. Veel te groot.
Minder Samzz.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog wennen aan je nieuwe kleinere maat
Neu. De maattabel klopte nietquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog wennen aan je nieuwe kleinere maat
Daar los je van op van dat spul gok ik.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral het deel waar ze met een witte handdoek de haren afvegen![]()
Samen in één bed gelegen, hij heeft zich als een absolute gentleman gedragen. Ruim 10 jaar geleden. Ik vereer hem nog steedsquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heeft hij bij jou wit gemaakt dan?
Terecht natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Samen in één bed gelegen, hij heeft zich als een absolute gentleman gedragen. Ruim 10 jaar geleden. Ik vereer hem nog steeds
Oh, dat is zonde.quote:
Jij moet eerst nog verantwoording afleggen hier over wat je met Lotus hebt gedaan jongeman.quote:
Had ik laatst toen ik truien ging passen. Normaal een M, viel als een XXLquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:07 schreef Samzz het volgende:
Zo irritant. Laatst kon ik ook mijn hele bestelling terugsturen omdat Fransen blijkbaar allemaal kleine mensen zijnquote:
Over helemaal niets bedoel je?quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij moet eerst nog verantwoording afleggen hier over wat je met Lotus hebt gedaan jongeman.
Ik heb maat S/Mquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik laatst toen ik truien ging passen. Normaal een M, viel als een XXL
Alsof dat speciaal isquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Samen in één bed gelegen, hij heeft zich als een absolute gentleman gedragen. Ruim 10 jaar geleden. Ik vereer hem nog steeds
Liever te klein jaquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ja precies. Maar in dat geval mag je de vraag van CL beantwoorden en dan ben je klaar voor vanavondquote:
Franse en Italiaanse maten zijn slecht voor je egoquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo irritant. Laatst kon ik ook mijn hele bestelling terugsturen omdat Fransen blijkbaar allemaal kleine mensen zijn
Jij hebt t datingtopic niet gelezen zeker.quote:
Boob alert ging af...quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb maat S/M. De boobs zijn nog steeds groot, dus blousejes zijn nog steeds lastig
.
Ja ik denk t ook.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:12 schreef Faxie het volgende:
Een hoop van mijn overhemden en polo's is ook te klein gewordenDenk dat ik ze te heet was ofzo
Vetklepquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:12 schreef Faxie het volgende:
Een hoop van mijn overhemden en polo's is ook te klein gewordenDenk dat ik ze te heet was ofzo
Heb ik met broeken.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:12 schreef Faxie het volgende:
Zeg dat welquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Franse en Italiaanse maten zijn slecht voor je ego.
Ja, dat dacht ik ook.quote:
Nja ok maar met dat soort mannen ga ik gelukkig niet om.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt t datingtopic niet gelezen zeker.
Gewoon een 3e pijp eraan laten naaienquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik met broeken.
Mijn piemel groeit nog denk ik.
Ja, dat heb ik ook. Ze krimpen als ze in de kast hangen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:12 schreef Faxie het volgende:
Klinkt wel plausibelquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ze krimpen als ze in de kast hangen.
Ik ook niet.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja ok maar met dat soort mannen ga ik gelukkig niet om.
In klimaatverandering geloven.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Komt door de klimaatverandering. Dan wordt alles anders. Is wetenschap.
Link?quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja ok maar met dat soort mannen ga ik gelukkig niet om.
Trump zeg dat het vanzelf weer over gaat dus dan is het zo!quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In klimaatverandering geloven.Is hoax man, gelezen op fok.
Trump zei het ook.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In klimaatverandering geloven.Is hoax man, gelezen op fok.
Ik vind ze maar nietquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alleen maar premium mannen voor vrouwen in deze SC
Euhm, nee.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:16 schreef Faxie het volgende:
Heb je al gekeken voor komend weekend Kaneel?
quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb maat S/M. De boobs zijn nog steeds groot, dus blousejes zijn nog steeds lastig
.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, nee.
Zaterdag hebben we paddenstoelencursus. En zondag kerk he?
Hij moet premium zijn. That's it.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen? Heb je een checklist?
Probleem is dat we er uren over doen om er te komen.quote:
Die fokt ookquote:
Mja het is niet dichtbij voor jullie...quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probleem is dat we er uren over doen om er te komen.
Zou eventueel op zondag kunnen, zonder Loka.
Wowquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als jij de benzine betaalt wil ik wel eens langskomen
Jezus kniepzakquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Checkquote:
Het allerergste van dit is dan je volgens mij nog serieus bent ookquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Such a gentlemanquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik het datingtopic goed begrijp mag je wel wat terugverwachten voor die benzine als je zelf betaald hebt.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja het is niet dichtbij voor jullie...
Zondag kan ik niet
Misschien dat ze daar maar gewoon een tabel in de OP zetten. Bij hoeveel geld welke wederdienst hoortquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik het datingtopic goed begrijp mag je wel wat terugverwachten voor die benzine als je zelf betaald hebt.
Premium was de enige eis las ik.quote:
Daar verschillen de meningen over, hoor ik net.quote:
Vrees dat er zo'n lijstjes rondzwerven op het internet.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien dat ze daar maar gewoon een tabel in de OP zetten. Bij hoeveel geld welke wederdienst hoort
Niet je beste wing ooit.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan ben je alleen nog maar premium voor je eigen vrouw, niet meer voor single vrouwen.
Lees wat Yvie zegt.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de beste zijn toch allang door iemand van de markt gehaald.
Snap best dat niet alles centraal kan zijn, maar ik ben ook weinig gewend qua reizen .quote:
en willen speciaal voor jou wel scheiden.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dank uquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry.quote:
Liefquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry.
Samzz verdient beter dan een getrouwde man, die heeft al een heel forum met mannen waardoor ze zorgt dus dan mag ze privé er wel eentje voor zichzelf hebben
quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry.
Samzz verdient beter dan een getrouwde man, die heeft al een heel forum met mannen waardoor ze zorgt dus dan mag ze privé er wel eentje voor zichzelf hebben
In November weer in Houten/Niewegeinquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap best dat niet alles centraal kan zijn, maar ik ben ook weinig gewend qua reizen .
Is al wel weer een tijdje geleden.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
In November weer in Houten/NiewegeinMaar die kent Loka al
2 Jaar volgens mijquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is al wel weer een tijdje geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |