en gewoon weinig van die clausule aantrekken?quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
juist andersom mafklapper.Ik kan het me wel voorstellen.
[..]
ja mits er geen clausule is waarin het verboden wordt. erg populair tegenwoordig
bij jou?quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:46 schreef moemoe het volgende:
Ik vind dat de TT ''zolderkamerfeest'' mag zijn.
Ik ga toch voor het schattigere zusje.quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je je beeldscherm weer schoonvegen?
Nederland is een prima landje.quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat ik nooit meer in het buitenland ga wonen
Explain yourself.quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste vier seizoenen van Dexter
quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland is een prima landje.
Klopt maar zou wel graag nog ergens anders hebben gewoond. Mja.quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland is een prima landje.
Na het meesterlijke seizoen 4 ging het alleen maar bergafwaarts, rare keuzes van die personages en matige verhaallijnen. Werd alleen maar weer slap gerek, en het einde was het meestquote:Op maandag 15 oktober 2018 01:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Explain yourself.
Ik heb toch echt niet gehad dat ik zoals bij Lost of Prison Break me erdoor heen heb moeten worstelen
Ik zou niet weten waar.quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt maar zou wel graag nog ergens anders hebben gewoond. Mja.
Oja, jij hebt een mysterieus verleden. Dat was ik even uit gedachten verlorenquote:Op maandag 15 oktober 2018 01:33 schreef I. het volgende:
[..]
Ja toch.Cijfertjes, statistieken, geschiedenis en dingen.
Blijft voor mij een raadsel waarom er in sommige gevallen zo gigantisch stug gedaan wordt, maar dat zal er wel ingegroeid zijn ofzo.
Dat blauwe kleurtje kan ik inmiddels wel vergeten gok ik.
Lostquote:Op maandag 15 oktober 2018 01:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Explain yourself.
Ik heb toch echt niet gehad dat ik zoals bij Lost of Prison Break me erdoor heen heb moeten worstelen
Gaat dan ook om de ervaring. Niet per se om het landquote:
Ik heb Breaking Bad ook laatst helemaal teruggekeken. Dan is Better Call Saul nog veel beterquote:Op maandag 15 oktober 2018 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Sommige series kan je prima paar keer in je leven kijken. Heb Lost ook al keer herkeken, en Prison Break, Breaking Bad.
Da's (voor zover ik weet) niet de reden dat ik nooit blauw zal worden hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oja, jij hebt een mysterieus verleden. Dat was ik even uit gedachten verloren.
quote:
truequote:Op maandag 15 oktober 2018 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en gewoon weinig van die clausule aantrekken?Zolang je niet via airbnb dat doet dan, maar via via zou zoiets toch goed moeten gaan lijkt me.
Ik vind Eut best wel een kutnaam voor een bandje.quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:48 schreef naatje_1 het volgende:
EVERY TIME, echt iedere keer als Eut wordt opgestart hoor ik Eye of the Tiger
Heb ik nooit zo begrepen, wat voor ervaringen moet je daar dan allemaal op doen?quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat dan ook om de ervaring. Niet per se om het land
ik ben ook niet per se onder de indruk van nr dat dan gedraaid wordt. Ik was overigens gisteren weer op 3fm bij Kaj & Luc te horen (hun laatste in die vorm)quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:52 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind Eut best wel een kutnaam voor een bandje.
Is toch gewoon stukje levenservaring? Nieuwe taal, nieuwe mensen, nieuwe cultuur. Jezelf aanpassen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik nooit zo begrepen, wat voor ervaringen moet je daar dan allemaal op doen?
Geef mij maar comfort.
Moet je weer je hele levensstijl aanpassen, dat is toch helemaal geen pretje.quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch gewoon stukje levenservaring? Nieuwe taal, nieuwe mensen, nieuwe cultuur. Jezelf aanpassen.
jaaaaaquote:Op maandag 15 oktober 2018 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
help, verandering, flips heeft een nieuwe UI
ja,quote:
Ben er ook geen fan van.quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben ook niet per se onder de indruk van nr dat dan gedraaid wordt. Ik was overigens gisteren weer op 3fm bij Kaj & Luc te horen (hun laatste in die vorm)
En ik had dus weer FOK! gedropt (ze wisten eerst niet wie ik was) en deze keer zei ie dat ie oprecht wel een account zou gaan aanmakenquote:Op maandag 15 oktober 2018 01:58 schreef I. het volgende:
[..]
Ben er ook geen fan van.
NiceNieuwe programmering hé, hoorde het idd al vanmiddag. En een beetje zaterdag vanwege Michiel.
Met deze instelling zal jedus ook nooit uit huis gaan toch?quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je weer je hele levensstijl aanpassen, dat is toch helemaal geen pretje.
Nicequote:Op maandag 15 oktober 2018 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En ik had dus weer FOK! gedropt (ze wisten eerst niet wie ik was) en deze keer zei ie dat ie oprecht wel een account zou gaan aanmakenDus ik denk dat ik de vrijdag weer inruim voor 3fm, als vanouds, want ik ben wel blij met die nieuwe weekendprogrammering zo met robbie, kaj en luc
Exact, 3fm topic weer afstoffen enzo! Overigens ben ik ook van plan om gesnater met denater op te nemen en dat als demo richting NPO campus/3fm te sturenquote:Op maandag 15 oktober 2018 02:03 schreef I. het volgende:
[..]
NiceDikke FOK! slowchat met Kaj dus straks.
![]()
Thuisbezorgd, Jumbo bezorgt, Hello fresh, Coolblue, Zalando, en je hoeft nooit meer van huis.quote:Op maandag 15 oktober 2018 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met deze instelling zal jedus ook nooit uit huis gaan toch?
Nicequote:Op maandag 15 oktober 2018 02:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Exact, 3fm topic weer afstoffen enzo! Overigens ben ik ook van plan om gesnater met denater op te nemen en dat als demo richting NPO campus/3fm te sturenWie weet
hema begon laatst over soylent, heb jij dat wel eens gedaan?quote:Op maandag 15 oktober 2018 02:07 schreef I. het volgende:
[..]
Thuisbezorgd, Jumbo bezorgt, Hello fresh, Coolblue, Zalando, en je hoeft nooit meer van huis.
Je zei dat je aan niets of niemand vast zit (nog), maar misschien kom je ergens overzees wel iemand tegen waaraan je vast wil zittenquote:Op maandag 15 oktober 2018 01:43 schreef Flippiee het volgende:
Langere periode.
Heb wel voor 5 maanden al gedaan maar dat is niet alles
Breng hem niet op ideeënquote:Op maandag 15 oktober 2018 02:07 schreef I. het volgende:
[..]
Thuisbezorgd, Jumbo bezorgt, Hello fresh, Coolblue, Zalando, en je hoeft nooit meer van huis.
Ochermequote:
Is die goed, ja? Zit het kijken van die serie nog steeds voor me uit te schuiven.quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan is Better Call Saul nog veel beter.
Dat moment waarop de Tank je genadeloos in elkaar slaat wanneer je machteloos op de grond ligtquote:Op maandag 15 oktober 2018 01:43 schreef Flippiee het volgende:
De tank en de paniek als er meerderen waren![]()
Je weet maar nooitquote:Op maandag 15 oktober 2018 02:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je zei dat je aan niets of niemand vast zit (nog), maar misschien kom je ergens overzees wel iemand tegen waaraan je vast wil zitten.
En dan zien we je terug bij Grenzeloos Verliefd.
Jup.quote:Op maandag 15 oktober 2018 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hema begon laatst over soylent, heb jij dat wel eens gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |