Goed weekend wel voor uitgekozenquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goeeeed. Was kort weekendje weg met vriendinnen.
En jouw weekend?
Ik vind het niet zo'n probleem als het niet kanquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fijn dat dit gewoon kan in Nederland ja.
Lekker water uit de kraan tappen in Indiaquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n probleem als het niet kan
Ik wel.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n probleem als het niet kan
waar was je heenquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goeeeed. Was kort weekendje weg met vriendinnen.
En jouw weekend?
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed weekend wel voor uitgekozen
Waar ben je heen geweest?
Wij hebben echt nog heel veel drank staanquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
nice.
Veel drinken of andere doeleinden
stuur maarquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wij hebben echt nog heel veel drank staan
Wat probeer je duidelijk te maken Skedquote:
Ik heb nog nooit naar Dr. Who gekeken.quote:Op zondag 14 oktober 2018 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
Enfin, ik ben nu dan eindelijk Dr Who s11e02 kijken, tot zo mensen
Ik heb geshopt maar ook terrasje gepakt, gewandeld. Beetje van alles en nog wat.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Heb je wandelingetjes gemaakt, dat soort dingen?
Andere doeleinden. We hadden gewoon, hoe cliché dit klinkt, een vriendinnenweekend nodigquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
nice.
Veel drinken of andere doeleinden
Daarom heb ik niets gezegd.quote:
Heb jij een plat Amsterdams accent?quote:Op zondag 14 oktober 2018 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geshopt maar ook terrasje gepakt, gewandeld. Beetje van alles en nog wat.
[..]
Andere doeleinden. We hadden gewoon, hoe cliché dit klinkt, een vriendinnenweekend nodig
[..]
Daarom heb ik niets gezegd.
Al ga ik binnenkort nog wel naar arnhem-nijmegen dus mocht je binnenkort een chick met plat Amsterdamse accent horen praten, dan zou ik omdraaien.
ben jij een chick met Amsterdams accentquote:Op zondag 14 oktober 2018 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geshopt maar ook terrasje gepakt, gewandeld. Beetje van alles en nog wat.
[..]
Andere doeleinden. We hadden gewoon, hoe cliché dit klinkt, een vriendinnenweekend nodig
[..]
Al ga ik binnenkort nog wel naar arnhem-nijmegen dus mocht je binnenkort een chick met plat Amsterdamse accent horen praten, dan zou ik omdraaien.
ik ookquote:Op zondag 14 oktober 2018 23:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn bar in Bangkok gaat binnenkort open.
Moet er echt binnenkort heen
Dat gaat wel opvallenquote:Op zondag 14 oktober 2018 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wij willen wel als uithangbord fungeren als je onze vliegtickets vergoedquote:Op zondag 14 oktober 2018 23:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik kan echt plat praten somsquote:Op zondag 14 oktober 2018 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij een plat Amsterdams accent?
Shoppen. Mijn creditcard huilt.quote:Op zondag 14 oktober 2018 23:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben jij een chick met Amsterdams accent
En welke doeleinden dan
In het geheimquote:Op zondag 14 oktober 2018 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben Sked en Flippieee al gedate?
Leeeeeukquote:Op zondag 14 oktober 2018 23:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zal wel mee vallen denk ikquote:
De verjaardagen die ik meemaak gaan alleen over aardappelen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 23:06 schreef JanCees het volgende:
Had net verjaardag van een maat
Ging alleen maar over trekkers en bloemen
Pff
Zoek jij nog een baan in Azie, JR.quote:Op zondag 14 oktober 2018 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik niet, probeer erop te letten hoe erg ik een accent heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |