Oja, die zit er nog bij.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:12 schreef RiennevanPlus het volgende:
Brenda doet of zegt ook niet veel.
Adriaan of Christel.Ik zou het wel weten broeder.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Makkelijker met Spaghetti, gezelliger met Macaroni
Het gaat om de verhalen uit Merel haar column te checken.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:13 schreef lorrie03 het volgende:
Kunnen ze Merel niet eens uitvragen, wat zij weet
oh okquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het gaat om de verhalen uit Merel haar column te checken.
Hopelijk zit adje er dan nog in.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:14 schreef Soury het volgende:
Ze zijn wandelgangen aan het dicht gooien
Dat Merel dat mag doen? Die muts is onzichtbaarquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het gaat om de verhalen uit Merel haar column te checken.
Daarom gaan ze nu iedereen af voor hoor en wederhoor.quote:
Volgens haarzelf ziet ze alles van iedereen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat Merel dat mag doen? Die muts is onzichtbaar
Nu bij Cristel of Hiske rode wangetjes krijgt bij haar. Best wel misselijkquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daarom gaan ze nu iedereen af voor hoor en wederhoor.
Ja erg naar dat is vriendschap verpestenquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:17 schreef Yaksa het volgende:
Gewoonweg walgelijk wat die drie nu aan het doen zijn.
Nog erger dan pesten.
Adje "Sliep" wilde niet meespelen, precies wat je kunt verwachten van een autistisch aangelegen egotrippetjequote:
Die column gaat ook best wel ver.Daar heeft Christel Merel ook al op aangesproken.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu bij Cristel of Hiske rode wangetjes krijgt bij haar. Best wel misselijk
Die autist is wel verstandigquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Adje "Sliep" wilde niet meespelen, precies wat je kunt verwachten van een autistisch aangelegen egotrippetje
Of stellen ze LUDIEK aan de kaak dat roddelen in een commercieel blad over je medebewoners discutabel is?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:17 schreef Yaksa het volgende:
Gewoonweg walgelijk wat die drie nu aan het doen zijn.
Nog erger dan pesten.
Mmmm dat kan ook. Maar dan moeten ze Merel aansprekenquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of stellen ze LUDIEK aan de kaak dat roddelen in een commercieel blad over je medebewoners discutabel is?
Zo zie ik het ook broeder.En ik had als Hiske ook niet graag zo in die column willen staan.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of stellen ze LUDIEK aan de kaak dat roddelen in een commercieel blad over je medebewoners discutabel is?
Die zat er al twee keer bij..... dat is juist de kracht. Ze houden haar een spiegel voor.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmmm dat kan ook. Maar dan moeten ze Merel aanspreken
De kleintjes krijgen altijd de schuld.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Gebroeders zeggen Face to Face tegen de mensen.....
Wat Merel achter hun rug aan de Party verkoopt.
Maar uiteraard... Is het de schuld van Gerrit
Daar is helemaal niks ludieks aan wat ze doen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hiske en Cris Hiske en Adriaan.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Val net in gaat dit over Hitske en Adriaan?
Je begrijpt dat deze vragen gebaseerd zijn op de column die Merel naar de Party heeft gestuurd?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:22 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks ludieks aan wat ze doen.
Dat is proberen om reacties tussen personen uit te lokken die nergens op gebaseerd zijn.
Ik zie de 'humor' er in ieder geval niet van in.
Ik snap het wel een beetje nu.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:22 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is proberen om reacties tussen personen uit te lokken die nergens op gebaseerd zijn.
Als ze nergens op gebaseerd zijn dan moet Merel die dingen niet in de Party gaan schrijvenquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:22 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Muis bedoel je nu Hiske en cris als setje?quote:
Jij snapt het.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:24 schreef pecla het volgende:
[..]
Als ze nergens op gebaseerd zijn dan moet Merel die dingen niet in de Party gaan schrijven
Dat is wat ik ook niet goed had begrepen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je begrijpt dat deze vragen gebaseerd zijn op de column die Merel naar de Party heeft gestuurd?
Daarom is het een roddelblad.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:24 schreef pecla het volgende:
[..]
Als ze nergens op gebaseerd zijn dan moet Merel die dingen niet in de Party gaan schrijven
Huh? Dit klinkt wel heel dubbel.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daarom is het een roddelblad.
Maar je mag niet op basis van een roddel proberen om een stelletje uit elkaar te drijven.
Ja uh shit waar zijn de mensen die streamverslagen maaktequote:Op zondag 14 oktober 2018 21:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Muis bedoel je nu Hiske en cris als setje?
Dan kunnen ze heel dat kutblaadje wel opdoeken.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:24 schreef pecla het volgende:
[..]
Ben al bij Muis snapt en hoor t nu ook thnxquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh shit waar zijn de mensen die streamverslagen maakte
Oh en Merel mag die roddels(die dus nergens op gebaseerd zijn volgens jou) wel lekker daar heen sturen...jij pakt echt de verkeerde aanquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daarom is het een roddelblad.
Maar je mag niet op basis van een roddel proberen om een stelletje uit elkaar te drijven.
Ik snapte het ook niet echtquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ben al bij Muis snapt en hoor t nu ook thnx
Heeft brandon gehaald,en is een foto van gemaakt en uitgeschreven.quote:
Yep.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Heeft Merel dit geschreven voor de party
Damn denkt ze ..het komt dus niet van Tim af...quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hitske: Wie heeft dit geschreven ?
Broeders: Dit zijn de wandelgangen
Ja Merel die dooie vogelquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Heeft Merel dit geschreven voor de party
Geloof ik niks van.quote:
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Je hebt het een en ander gemist?
Brandon heeft inderdaad het schriftje van Merel 'gepikt' van Merel haar bed.
De musketiers hebben er foto's van gemaakt en Tim zit het nu allemaal uit te schrijven
quote:
Fijn met zulke vrienden heb je geen vijanden nodigquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk dat er maar weer eens een mail naar TROS Oplichters gestuurd moet worden omtrent die advertentie over een Luxe B&B.
Dat je dan op vieze bedden moet slapen, in een baggertent die stinkt naar de voeten van Timo en de scheten van Joa en waar zowat een centimeter vuil op de vloer ligt.
Wat zeg ik, vloer, op de tapijtjes die op de modder liggen.
Wat zegt Tim dan ?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:27 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik zou dit echt niet pikken als ik haar was
Rot toch een keer op zeg met je haat naar de broersquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk dat er maar weer eens een mail naar TROS Oplichters gestuurd moet worden omtrent die advertentie over een Luxe B&B.
Dat je dan op vieze bedden moet slapen, in een baggertent die stinkt naar de voeten van Timo en de scheten van Joa en waar zowat een centimeter vuil op de vloer ligt.
Je bent er maar druk mee...quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
Ja doenquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
Ja die is even niet de sjaakquote:
Helemaal mee eens.. als je boter op je hoofd hebt als TimoTeven moet je geen vuur stoken bij anderenquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
Hiske en mattenquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:31 schreef Yurtovic het volgende:
Hiske en Merel gaan nog wel een keer matten
Ben jij t eens met mailen naar.....?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.. als je boter op je hoofd hebt als TimoTeven moet je geen vuur stoken bij anderen
Actrice?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:33 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Een actrice moet dat toch wel kunnen haha
Dat staat er denk ik ook wel in.....niet voor niks zeggen ze aan Shell ben jij zo veranderlijk als het weer.......quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
En wanneer gaat de hand in eigen boezems van het Cocktailtrio.. over de wandelgangen van Dellie en Gerrit , die welnietwelniet neuken en de Opgelichte mensen door de TimoTeefjes...
Zoals ze nu hun Show brengen? Absoluut.. ze weten hun plaats niet meer...quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ben jij t eens met mailen naar.....?
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hitske: Wie heeft dit geschreven ?
Broeders: Dit zijn de wandelgangen
Beter om het niet te zeggenquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:35 schreef Zeyina het volgende:
Hiske weet dat het van Merel komt, maar zegt weer eens niets
Allemaal meespelen... kom nooit aan andermans act..quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:35 schreef Zeyina het volgende:
Hiske weet dat het van Merel komt, maar zegt weer eens niets
Je noemt het al jaren een act. Waarom kijk je dan ?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal meespelen... kom nooit aan andermans act..
Chris: Ohh maar die is al weg (Sanne)quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bij Cris valt het kwartje en wil nu echt luisteren....
Zij zitten toch in dat spel? Andere mensen die zich ermee bemoeien, sporen niet.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
Mummie je kijkt maar denkt dat alles een act is?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal meespelen... kom nooit aan andermans act..
yaska mailt graag naar opgelicht heeft een abboquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zij zitten toch in dat spel? Andere mensen die zich ermee bemoeien, sporen niet.
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:38 schreef lorrie03 het volgende:
Hiske zal chris wel op pad sturen om met Merel te praen
Als het acteurs waren zaten ze wel in GTST die kunnen het nl. niet acterenquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mummie je kijkt maar denkt dat alles een act is?
Sjeezus Sjek.. hoevaak moet ik het jou nog uitlegge...COS je weet de betekenis nog van die afkoring?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dus als je weet dat iets een act is kun je er niet meer naar kijken?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou dan was voor mij meeste lol eraf als alles een act zou zijnquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:40 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dus als je weet dat iets een act is kun je er niet meer naar kijken?
Nah..het is één grote act.. dáágg danquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou dan was voor mij meeste lol eraf als alles een act zou zijn
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah..het is één grote act.. dáágg dan
Yaska meent het ook niet altijd he? Die wordt ook aardig naar beneden gehaald hier.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
yaska mailt graag naar opgelicht heeft een abbo
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezus Sjek.. hoevaak moet ik het jou nog uitlegge...COS je weet de betekenis nog van die afkoring?![]()
C.. Commentaar
O.. Over
S.. Streams
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezus Sjek.. hoevaak moet ik het jou nog uitlegge...COS je weet de betekenis nog van die afkoring?![]()
C.. Commentaar
O.. Over
S.. Streams
Bijna aan het eind kijkt hij gniffelend kijken naar Brenda.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:35 schreef Zeyina het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat ze nog laten vallen dat Brandon het schrift heeft gepikt van Merel haar bed.
Want die schijnheil zat daarnet dus de column te lezen. Merel gaf het hem en ik vind dat die wel eens door de mand mag vallen
Opgelicht? Je mailt ook voor alles die lui.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
Echt hè.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:44 schreef snetje het volgende:
Hiske: Ik heb ook gehoord dat jullie een mail hebben gestuurd om Sanne HELEMAAL KAPOT te maken...
Net alsof niemand dat snaptquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net woord: Merel
Is gevallen.
Zo irritant.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
yaska mailt graag naar opgelicht heeft een abbo
Wat?quote:
Dat constante benoemen is niet echt een doorslaand succes.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:40 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dus als je weet dat iets een act is kun je er niet meer naar kijken?
Hey,Yaksa is een toppertje met een uitgesproken mening.En dat moet lekker mogen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Yaska meent het ook niet altijd he? Die wordt ook aardig naar beneden gehaald hier.
Bij mij ook wel, dan ging ik naar GTST kijken.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou dan was voor mij meeste lol eraf als alles een act zou zijn
ik ookquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:46 schreef snetje het volgende:
Krijgen we nu dan een Hiske tegen een Merel?...
Team Merel...
Ik ben weer bij Gastquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Net vroeg je nog uitleg.
Team Cris en Brendaquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:46 schreef snetje het volgende:
Krijgen we nu dan een Hiske tegen een Merel?...
Team Merel...
Lastig,ik moet ze beide niet.quote:
JIj wel, maar er zijn nog zoveel ontspoorde primaten te hoeden!quote:
Juist smorgens kan t welquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
Waar zijn die prachtige Ochtendlampen die elke ochtend zo blij schijnen die nukkn nu ook best aan , het is fucking donker daar elke avond en nog geen 22:00h
Dat ze hitsig is op Christel, Adriaan en ook nog Sjon.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat heeft Merel gezegd over Hiske dan in die column?
tis en kwisquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat heeft Merel gezegd over Hiske dan in die column?
Ik denk dat ze het geen reet kan schelen. Dat is geen humor maar nuchterheidquote:
En Brandon is de daderquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:49 schreef lorrie03 het volgende:
tmerel denkt dat rim en joa haar schrift hebben geja en gaat er nu naar toe want ze wordt helemaal gek
Merel zou eens bij haar zelf te rade moeten gaanquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:49 schreef lorrie03 het volgende:
tmerel denkt dat rim en joa haar schrift hebben geja en gaat er nu naar toe want ze wordt helemaal gek
Als mensen gaan mailen om anderen een hak te zetten.quote:
Maar wel van haar eigen grapjes hé ....zoals snel iets organiseren tussen een Shelley en een Adriaan toen Gerrit nog kapot ging van verdriet ..... de heks...quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bevert houd niet van die grapjons
en attitude
En dat moet dan humor zijn?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:48 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Dat ze hitsig is op Christel, Adriaan en ook nog Sjon.
Tim vermeed het netjes om dat te zeggen daarnet. Hij zei: We hebben het schrift zien liggenquote:
Uitgesproken mening? Dat hebben er meer, maar ik zou ze toch geen Yaksa noemen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hey,Yaksa is een toppertje met een uitgesproken mening.En dat moet lekker mogen.
Nee die nemen t voor lief dat hun dan als daders worden gezienquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
En de broeders verraden hem niet.........
Kappen nu ja?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Uitgesproken mening? Dat hebben er meer, maar ik zou ze toch geen Yaksa noemen.
Dat is een post om te sarren.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als mensen gaan mailen om anderen een hak te zetten.
Nou zeg als dat alles isquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:48 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
ik wil haar wel eens een keer uit haar dak zien gaanquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:50 schreef Yaksa het volgende:
Merel: Ze moeten niet mijn schrift gaan pakken, want dan wordt ik boos.
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
En de broeders veraden hem niet.........
Maar klootzakken dat het zijn.... of was het kozakken?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tim vermeed het netjes om dat te zeggen daarnet. Hij zei: We hebben het schrift zien liggen
Ja vervelendquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Maar klootzakken dat het zijn.... of was het kozakken?
Neee... niet John, maar Mike.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:48 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Duurt ff.... maar ergens weten ze dat dit je jaren kan achtervolgen in dit enorme klompenland.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:52 schreef Zeyina het volgende:
Christel: Gaat ze dit echt naar de P sturen?
Het is geen inside info, het zijn slappe roddels.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Merel wil geld verdienen net inside info verpatsen aan een Extern roddelblad... tsjahh.. dat is ook "niet netjes"
Over je medebewoners en mensen met wie je iets wil op bouwen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het is geen inside info, het zijn slappe roddels.
Ik mag Yaksa graag.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Uitgesproken mening? Dat hebben er meer, maar ik zou ze toch geen Yaksa noemen.
Damage control.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:53 schreef mootie het volgende:
Gelukkig wordt aan Jef wel even gevraagd of het ok is wat er over hem is geschreven.
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zeg.. die batterijen eruit van die Gast en nooit maar aanzetten
Omdat Jessie haar net zei dat het haar niks uitmaakte maar als Jeffry het zou lezen hij door het lint zou gaanquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:53 schreef mootie het volgende:
Gelukkig wordt aan Jef wel even gevraagd of het ok is wat er over hem is geschreven.
En houd hem daar dan maarquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Get a corner in the Silo.
Inside info bestaat ook niet.. er hangen 86 camera's maar het idee zelfs de roddels verkopen is laakbaarquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het is geen inside info, het zijn slappe roddels.
IN de caravan haar roddels aan het voorlezen over Jessie en Jeffry. Die ze nu aanpast volgens mij.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
IN de caravan haar roddels aan het voorlezen over Jessie en Jeffry. Die ze nu aanpast volgens mij.
quote:
Ze zit haar eigen column uit te leggen.quote:
Dat mag hoor. Ik mag ook een heleboel mensen hoor. Nagenoeg iedereen. Niet elke dag, maar dat geeft niet.quote:
Boefjes kunnen daar zelf hardste om lachenquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:59 schreef Yaksa het volgende:
Nog een cliffhanger voor in de P
Merel leest wel mee.
Volgende week alles over het stelletje Yurtbewoners. Is het zo dat Timo zijn bed elke dag stiekum 5 centimeter dichter bij Joa zijn bed zet? Zodat hij meer van zijn scheten kan genieten? Of zou er meer tussen hun spelen?
In de 'dagboekkamer' hadden mensen hier gehoordquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoor steeds dat Merel steeds zit te huilen...
Ik mis dat steeds, of word dat of stream gehouden ?
Ik zou als ik jou was Opgelicht alvast mailen...quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:59 schreef Yaksa het volgende:
Nog een cliffhanger voor in de P
Merel leest wel mee.
Volgende week alles over het stelletje Yurtbewoners. Is het zo dat Timo zijn bed elke dag stiekum 5 centimeter dichter bij Joa zijn bed zet? Zodat hij meer van zijn scheten kan genieten? Of zou er meer tussen hun spelen?
quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoor steeds dat Merel steeds zit te huilen...
Ik mis dat steeds, of word dat of stream gehouden ?
Liefde en haat liggen dicht naast elkaar...quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Histske en Tim zouden samen kunnen
of meteen recht streeks naar de paartyquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was Opgelicht alvast mailen...
Ja, ik heb al een aantal keer toespelingen daarover gehoord...quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:01 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
In de 'dagboekkamer' hadden mensen hier gehoord
Iedereen hier met een uitgesproken mening waaronder ook jou hebben mijn waardering.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik mag ook een heleboel mensen hoor. Nagenoeg iedereen. Niet elke dag, maar dat geeft niet.![]()
Ik zie hem ( de party ) zo toevallig uit de autro van Richard vallen.... en dan vind Adriaan hem toevallig...quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:03 schreef Yurtovic het volgende:
Ze zullen toch wel een Party toegestuurd krijgen? Dan leest iedereen het sowieso..
Koekjes halen,en vandaag was het koffie halen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een aantal keer toespelingen daarover gehoord...
Het word off stream gehouden, dat betekend dat ze aan scripted image building doen.
Laat ik nu denken dat het helemaal niet meer doorgaat......quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:03 schreef Yurtovic het volgende:
Ze zullen toch wel een Party toegestuurd krijgen? Dan leest iedereen het sowieso..
quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Koekjes halen,en vandaag was het koffie halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Of dat ie zn schaamhaar geblondeerd heeft zodat ie tijdens t rukken aan geelstekelt denkt...quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:02 schreef chufi het volgende:
Zet Merel er ook in dat Sjon 's middag met de deur op slot loop te sjorren omdat ie zn vrouw zo mist en daarna 4 uur van de wereld is...?
Nou, die Merel is niet dom hoor. Die is aardig goed in het opstellen van teksten.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat ik nu denken dat het helemaal niet meer doorgaat......
Ik spreek zoveel mogelijk vrijuit, daar waar het kan. Niet iedereen vindt dat leuk en dat mag.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Iedereen hier met een uitgesproken mening waaronder ook jou hebben mijn waardering.
Zeg je nu dat dat huilen een alibi is voor de uren dat ze bij de Febo bijgevoerd word?quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nou, die Merel is niet dom hoor. Die is aardig goed in het opstellen van teksten.
Zou best nog wel eens een leuk vervolg kunnen krijgen.
Ze zei net dat ze 3 dagen bezig was geweest met 1 zin...quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nou, die Merel is niet dom hoor. Die is aardig goed in het opstellen van teksten.
Ze is wel suggestief bezig.Christel vond het eerder deze week ook.Maar volgens Merel was dit wat de lezers van Party willen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Gisteren bij het kampvuur hadden ze het over de 'andere caravan'. Daar was Merel heel veel geweest de eerste tijd en had daar heel veel gehuild.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg je nu dat dat huilen een alibi is voor de uren dat ze bij de Febo bijgevoerd word?
Scriptwise?
Daar heeft ze wel gelijk inquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze is wel suggestief bezig.Christel vond het eerder deze week ook.Maar volgens Merel was dit wat de lezers van Party willen.
Helaas klopt dat....quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze is wel suggestief bezig.Christel vond het eerder deze week ook.Maar volgens Merel was dit wat de lezers van Party willen.
Ja. Ik heb het gehoordquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:10 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft de cos dit gemist?
"Dat Christel in haar verleden weleens verliefd was op een vrouw, geeft ze wel toe. Maar ze laat niets los over Hiske."bron: Utopia nieuwsdetail
Neu, was duidelijk.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:10 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft de cos dit gemist?
"Dat Christel in haar verleden weleens verliefd was op een vrouw, geeft ze wel toe. Maar ze laat niets los over Hiske."bron: Utopia nieuwsdetail
Als het ergens netjes is dan is het daar wel ...wordt keurig elke keer verschoond en stof gezogen...quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:09 schreef Yaksa het volgende:
Wat een gribuszooi in die Yurt.
En dan zoiets een Luxe B&B durven te noemen:
[ afbeelding ]
Hoorde haar daarnet zeggen tegen Brandon dat ze journalistiek heeft gestudeerd, maar ermee gestopt. Brandon vroeg of ze haar propodeuse had gehaald, ze zei nee.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze 3 dagen bezig was geweest met 1 zin...
Dat bedoel ik, denk ik dat het eerst langs de febo gaat.......kan toch niet zo zijn dat alles wat zij schrijft doorgang vindt.....ze kan zo iemand maken of breken.....Leuk voor de achterblijvers zoals familie die niet het programma volgen maar wel de party lezen......de kennissen of buren......hé is dat niet jouw dochter/zoon die in dat programma zit.......quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Samenquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Liefde Is:
Samen mailtjes wissen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En? Hiske heeft dat lang geleden ook toe gegevenquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:10 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft de cos dit gemist?
Ze zijn samen met Merel die column aan het aanpassen hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Liefde Is:
Samen mailtjes wissen![]()
[ afbeelding ]
Ja, wist het ook. Vind het niet interessant.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:10 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft de cos dit gemist?
Huh, van Christel wist ik het niet. Hiske heb ik het wel schoorvoetend horen beamen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:10 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft de cos dit gemist?
Hahaha, dan heb je een paar dagen geleden Timo niet bezig gezien zeker met stoffer en blik omdat die stofzuiger voor geen meter werkt.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Als het ergens netjes is dan is het daar wel ...wordt keurig elke keer verschoond en stof gezogen...
Christel zei het daarstraks toen 'de 3' bij haar stondenquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh, van Christel wist ik het niet. Hiske heb ik het wel schoorvoetend horen beamen.
Helemaal niet schoorvoetend, ze was daar heel eerlijk inquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh, van Christel wist ik het niet. Hiske heb ik het wel schoorvoetend horen beamen.
"Ja en?" wel natuurlijkquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neu, was duidelijk.
Maar Ja en?
Dan denk ik ff over die reactie...quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze zijn samen met Merel die column aan het aanpassen hoor.
Niet gaan roeptoeteren hiero over iets wat ze niet aan het doen zijn.
Ooh, goh, dan snap ik die Hiske wel, dat ze een poging wil wagen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Christel zei het daarstraks toen 'de 3' bij haar stonden
In het roddelstuk van Merel staat een stuk over 'nichterige Tim'.quote:
morgen ook weer.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:09 schreef Yaksa het volgende:
Wat een gribuszooi in die Yurt.
En dan zoiets een Luxe B&B durven te noemen:
[ afbeelding ]
Wanneer heb jij anderen daar voor het laatst hun beddengoed zien verschonen? ... sterker nog ..voor het eerst?...quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hahaha, dan heb je een paar dagen geleden Timo niet bezig gezien zeker met stoffer en blik omdat die stofzuiger voor geen meter werkt.
Ik vond het schoorvoetend, omdat het min of meer uit haar getrokken moest worden. Was niet iets wat ze nodig moest of wilde vertellen. Interesseert mij overigens niet.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Helemaal niet schoorvoetend, ze was daar heel eerlijk in
Ja de foto die die ene Lars toen graag van Tim wilde...quote:
Sommige hebben al maanden geen hoeslaken op hun matrasquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Wanneer heb jij anderen daar voor het laatst hun beddengoed zien verschonen? ... sterker nog ..voor het eerst?...
wie missen we hier?quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Merel was een Cosser en nu een verlengstuk van een Cossende Feboëriaan.
Dit meen je niet.Niks van gemerkt.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:10 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft de cos dit gemist?
Hoezo? Je kan geen vriendin zijn maar je wil gelijk meer?quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ooh, goh, dan snap ik die Hiske wel, dat ze een poging wil wagen.
Okay, en dat gaat Tim straks zien als ie de verwijderde mail bovenhaalt.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja de foto die die ene Lars toen graag van Tim wilde...
Heeft iemand die screenshot van Jessie nog met de stripper op haar schoot... ff flink uitprinten en gaan flyeren boven Utopia graag...quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
In het roddelstuk van Merel staat een stuk over 'nichterige Tim'.
Ze zoeken nu die foto's die Tim had gemaakt op vraag van die Lars en die willen ze mee sturen naar de party
Ze zei net nota bene. Ik kijk geen RTL boulevard, want ik houd niet van roddelenquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:16 schreef chufi het volgende:
Iets schrijven over Sjef mag niet van Jess, maar ondertussen de andere compleet belachelijk maken is geen probleem
Ik zeg net hetzelfde tegen Soul,die is terug van het raven.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:16 schreef chufi het volgende:
Iets schrijven over Sjef mag niet van Jess, maar ondertussen de andere compleet belachelijk maken is geen probleem
Mag gerrit die dag wel zn beruchte broekie aan doen; valt het niet zo op dat ie 13 1/2 kleuren stront schijtquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee.. Dellie hoopt dat MamaDellie Gerritje wel een hand geeft als ze komt![]()
Laatst dat ik MamaDellie hoorde was het "Je doet toch je eige sin"
Gay zijn ze niet eens. Wel eens gevoelens gehad.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik vind dit wel weer bashen van gay zijn of ben ik daar de enige in
quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zeg net hetzelfde tegen Soul,die is terug van het raven.
Meer bashen van het verliefd zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik vind dit wel weer bashen van gay zijn of ben ik daar de enige in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |