quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hitske: Wie heeft dit geschreven ?
Broeders: Dit zijn de wandelgangen
Beter om het niet te zeggenquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:35 schreef Zeyina het volgende:
Hiske weet dat het van Merel komt, maar zegt weer eens niets
Allemaal meespelen... kom nooit aan andermans act..quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:35 schreef Zeyina het volgende:
Hiske weet dat het van Merel komt, maar zegt weer eens niets
Je noemt het al jaren een act. Waarom kijk je dan ?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal meespelen... kom nooit aan andermans act..
Chris: Ohh maar die is al weg (Sanne)quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bij Cris valt het kwartje en wil nu echt luisteren....
Zij zitten toch in dat spel? Andere mensen die zich ermee bemoeien, sporen niet.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk dat er maar weer eens een mail naar TROS Oplichters gestuurd moet worden omtrent die advertentie over een Luxe B&B.
Dat je dan op vieze bedden moet slapen, in een baggertent die stinkt naar de voeten van Timo en de scheten van Joa en waar zowat een centimeter vuil op de vloer ligt.
Wat zeg ik, vloer, op de tapijtjes die op de modder liggen.
Mummie je kijkt maar denkt dat alles een act is?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal meespelen... kom nooit aan andermans act..
yaska mailt graag naar opgelicht heeft een abboquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zij zitten toch in dat spel? Andere mensen die zich ermee bemoeien, sporen niet.
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:38 schreef lorrie03 het volgende:
Hiske zal chris wel op pad sturen om met Merel te praen
Als het acteurs waren zaten ze wel in GTST die kunnen het nl. niet acterenquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mummie je kijkt maar denkt dat alles een act is?
Sjeezus Sjek.. hoevaak moet ik het jou nog uitlegge...COS je weet de betekenis nog van die afkoring?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dus als je weet dat iets een act is kun je er niet meer naar kijken?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou dan was voor mij meeste lol eraf als alles een act zou zijnquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:40 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dus als je weet dat iets een act is kun je er niet meer naar kijken?
Nah..het is één grote act.. dáágg danquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou dan was voor mij meeste lol eraf als alles een act zou zijn
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah..het is één grote act.. dáágg dan
Yaska meent het ook niet altijd he? Die wordt ook aardig naar beneden gehaald hier.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
yaska mailt graag naar opgelicht heeft een abbo
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezus Sjek.. hoevaak moet ik het jou nog uitlegge...COS je weet de betekenis nog van die afkoring?![]()
C.. Commentaar
O.. Over
S.. Streams
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezus Sjek.. hoevaak moet ik het jou nog uitlegge...COS je weet de betekenis nog van die afkoring?![]()
C.. Commentaar
O.. Over
S.. Streams
Bijna aan het eind kijkt hij gniffelend kijken naar Brenda.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:35 schreef Zeyina het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat ze nog laten vallen dat Brandon het schrift heeft gepikt van Merel haar bed.
Want die schijnheil zat daarnet dus de column te lezen. Merel gaf het hem en ik vind dat die wel eens door de mand mag vallen
Opgelicht? Je mailt ook voor alles die lui.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk dat er maar weer eens een mail naar TROS Oplichters gestuurd moet worden omtrent die advertentie over een Luxe B&B.
Dat je dan op vieze bedden moet slapen, in een baggertent die stinkt naar de voeten van Timo en de scheten van Joa en waar zowat een centimeter vuil op de vloer ligt.
Wat zeg ik, vloer, op de tapijtjes die op de modder liggen.
Echt hè.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:44 schreef snetje het volgende:
Hiske: Ik heb ook gehoord dat jullie een mail hebben gestuurd om Sanne HELEMAAL KAPOT te maken...
Net alsof niemand dat snaptquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net woord: Merel
Is gevallen.
Zo irritant.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
yaska mailt graag naar opgelicht heeft een abbo
Wat?quote:
Dat constante benoemen is niet echt een doorslaand succes.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:40 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dus als je weet dat iets een act is kun je er niet meer naar kijken?
Hey,Yaksa is een toppertje met een uitgesproken mening.En dat moet lekker mogen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Yaska meent het ook niet altijd he? Die wordt ook aardig naar beneden gehaald hier.
Bij mij ook wel, dan ging ik naar GTST kijken.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou dan was voor mij meeste lol eraf als alles een act zou zijn
ik ookquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:46 schreef snetje het volgende:
Krijgen we nu dan een Hiske tegen een Merel?...
Team Merel...
Ik ben weer bij Gastquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Net vroeg je nog uitleg.
Team Cris en Brendaquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:46 schreef snetje het volgende:
Krijgen we nu dan een Hiske tegen een Merel?...
Team Merel...
Lastig,ik moet ze beide niet.quote:
JIj wel, maar er zijn nog zoveel ontspoorde primaten te hoeden!quote:
Juist smorgens kan t welquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
Waar zijn die prachtige Ochtendlampen die elke ochtend zo blij schijnen die nukkn nu ook best aan , het is fucking donker daar elke avond en nog geen 22:00h
Dat ze hitsig is op Christel, Adriaan en ook nog Sjon.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat heeft Merel gezegd over Hiske dan in die column?
tis en kwisquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat heeft Merel gezegd over Hiske dan in die column?
Ik denk dat ze het geen reet kan schelen. Dat is geen humor maar nuchterheidquote:
En Brandon is de daderquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:49 schreef lorrie03 het volgende:
tmerel denkt dat rim en joa haar schrift hebben geja en gaat er nu naar toe want ze wordt helemaal gek
Merel zou eens bij haar zelf te rade moeten gaanquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:49 schreef lorrie03 het volgende:
tmerel denkt dat rim en joa haar schrift hebben geja en gaat er nu naar toe want ze wordt helemaal gek
Als mensen gaan mailen om anderen een hak te zetten.quote:
Maar wel van haar eigen grapjes hé ....zoals snel iets organiseren tussen een Shelley en een Adriaan toen Gerrit nog kapot ging van verdriet ..... de heks...quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bevert houd niet van die grapjons
en attitude
En dat moet dan humor zijn?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:48 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Dat ze hitsig is op Christel, Adriaan en ook nog Sjon.
Tim vermeed het netjes om dat te zeggen daarnet. Hij zei: We hebben het schrift zien liggenquote:
Uitgesproken mening? Dat hebben er meer, maar ik zou ze toch geen Yaksa noemen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hey,Yaksa is een toppertje met een uitgesproken mening.En dat moet lekker mogen.
Nee die nemen t voor lief dat hun dan als daders worden gezienquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
En de broeders verraden hem niet.........
Kappen nu ja?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Uitgesproken mening? Dat hebben er meer, maar ik zou ze toch geen Yaksa noemen.
Dat is een post om te sarren.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als mensen gaan mailen om anderen een hak te zetten.
Nou zeg als dat alles isquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:48 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
ik wil haar wel eens een keer uit haar dak zien gaanquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:50 schreef Yaksa het volgende:
Merel: Ze moeten niet mijn schrift gaan pakken, want dan wordt ik boos.
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
En de broeders veraden hem niet.........
Maar klootzakken dat het zijn.... of was het kozakken?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tim vermeed het netjes om dat te zeggen daarnet. Hij zei: We hebben het schrift zien liggen
Ja vervelendquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Maar klootzakken dat het zijn.... of was het kozakken?
Neee... niet John, maar Mike.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:48 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Duurt ff.... maar ergens weten ze dat dit je jaren kan achtervolgen in dit enorme klompenland.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:52 schreef Zeyina het volgende:
Christel: Gaat ze dit echt naar de P sturen?
Het is geen inside info, het zijn slappe roddels.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Merel wil geld verdienen net inside info verpatsen aan een Extern roddelblad... tsjahh.. dat is ook "niet netjes"
Over je medebewoners en mensen met wie je iets wil op bouwen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het is geen inside info, het zijn slappe roddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |