Daarom is het een roddelblad.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:24 schreef pecla het volgende:
[..]
Als ze nergens op gebaseerd zijn dan moet Merel die dingen niet in de Party gaan schrijven
Huh? Dit klinkt wel heel dubbel.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daarom is het een roddelblad.
Maar je mag niet op basis van een roddel proberen om een stelletje uit elkaar te drijven.
Ja uh shit waar zijn de mensen die streamverslagen maaktequote:Op zondag 14 oktober 2018 21:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Muis bedoel je nu Hiske en cris als setje?
Dan kunnen ze heel dat kutblaadje wel opdoeken.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:24 schreef pecla het volgende:
[..]
Als ze nergens op gebaseerd zijn dan moet Merel die dingen niet in de Party gaan schrijven
Ben al bij Muis snapt en hoor t nu ook thnxquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh shit waar zijn de mensen die streamverslagen maakte
Oh en Merel mag die roddels(die dus nergens op gebaseerd zijn volgens jou) wel lekker daar heen sturen...jij pakt echt de verkeerde aanquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daarom is het een roddelblad.
Maar je mag niet op basis van een roddel proberen om een stelletje uit elkaar te drijven.
Ik snapte het ook niet echtquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ben al bij Muis snapt en hoor t nu ook thnx
Heeft brandon gehaald,en is een foto van gemaakt en uitgeschreven.quote:
Yep.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Heeft Merel dit geschreven voor de party
Damn denkt ze ..het komt dus niet van Tim af...quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hitske: Wie heeft dit geschreven ?
Broeders: Dit zijn de wandelgangen
Ja Merel die dooie vogelquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Heeft Merel dit geschreven voor de party
Geloof ik niks van.quote:
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Je hebt het een en ander gemist?
Brandon heeft inderdaad het schriftje van Merel 'gepikt' van Merel haar bed.
De musketiers hebben er foto's van gemaakt en Tim zit het nu allemaal uit te schrijven
quote:
Fijn met zulke vrienden heb je geen vijanden nodigquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk dat er maar weer eens een mail naar TROS Oplichters gestuurd moet worden omtrent die advertentie over een Luxe B&B.
Dat je dan op vieze bedden moet slapen, in een baggertent die stinkt naar de voeten van Timo en de scheten van Joa en waar zowat een centimeter vuil op de vloer ligt.
Wat zeg ik, vloer, op de tapijtjes die op de modder liggen.
Wat zegt Tim dan ?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:27 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik zou dit echt niet pikken als ik haar was
Rot toch een keer op zeg met je haat naar de broersquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk dat er maar weer eens een mail naar TROS Oplichters gestuurd moet worden omtrent die advertentie over een Luxe B&B.
Dat je dan op vieze bedden moet slapen, in een baggertent die stinkt naar de voeten van Timo en de scheten van Joa en waar zowat een centimeter vuil op de vloer ligt.
Je bent er maar druk mee...quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
Ja doenquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
Ja die is even niet de sjaakquote:
Helemaal mee eens.. als je boter op je hoofd hebt als TimoTeven moet je geen vuur stoken bij anderenquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
Hiske en mattenquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:31 schreef Yurtovic het volgende:
Hiske en Merel gaan nog wel een keer matten
Ben jij t eens met mailen naar.....?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.. als je boter op je hoofd hebt als TimoTeven moet je geen vuur stoken bij anderen
Actrice?quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:33 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Een actrice moet dat toch wel kunnen haha
Dat staat er denk ik ook wel in.....niet voor niks zeggen ze aan Shell ben jij zo veranderlijk als het weer.......quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
En wanneer gaat de hand in eigen boezems van het Cocktailtrio.. over de wandelgangen van Dellie en Gerrit , die welnietwelniet neuken en de Opgelichte mensen door de TimoTeefjes...
Zoals ze nu hun Show brengen? Absoluut.. ze weten hun plaats niet meer...quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ben jij t eens met mailen naar.....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |