Die fotoquote:Op zondag 14 oktober 2018 19:51 schreef AirwiN het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
[ afbeelding ]
Bij Kelly was het toch best duidelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, die had een slechte dag![]()
Vond ik niet hoorquote:Op zondag 14 oktober 2018 20:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij Kelly was het toch best duidelijk.
quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:08 schreef Harmankardon het volgende:
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, die had een slechte dag.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
De fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, die had een slechte dagDie gast leeft niet meer
![]()
De adamsappel was duidelijk en als er geluid uit kwam was het overduidelijk.quote:
Ja vond ik niet. Misschien nu wel, maar goed. Boeiend.quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De adamsappel was duidelijk en als er geluid uit kwam was het overduidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, die had een slechte dag![]()
Op een motor ben je zo kwetsbaar in het verkeer; de reden waarom ik er nooit op zou rijden.
Benzine brandt.quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:15 schreef Samzz het volgende:
Wat is er in godesnaam met die motor gebeurd dan, lijkt wel gesmolten.
Op alles dat geen auto of vrachtwagen isquote:Op zondag 14 oktober 2018 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Op een motor ben je zo kwetsbaar in het verkeer; de reden waarom ik er nooit op zou rijden.
Oh ja tuurlijk. Maar dat er dan maar zo weinig van overblijft... Pff.quote:
Oh ik wilde niet zeggen dat dit vast eigen schuld was.quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
Schijnt dat dit een inhalende auto was waar hij niks aan kon doen.
Yvon Jaspersquote:
Nah, ik gooi netflix wel aanquote:
Nee ik zit in de bios te wachten tot de film begint en hopen dat ik geen hoestbui krijg.quote:
Stop je mond vol met M&M's, leuk effect bij het hoestenquote:Op zondag 14 oktober 2018 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik zit in de bios te wachten tot de film begint en hopen dat ik geen hoestbui krijg.
Geen M&Ms deze keer. Als ik die bij elke film haal kom ik twintig kilo per jaar aan.quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Stop je mond vol met M&M's, leuk effect bij het hoesten
Had gjoel dat niet gedaan? Gewoon twee lesjes geboekt ofzo? Even de herkenninspunten van het indraaien opfrissen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:36 schreef CherryLips het volgende:
En ik zit eraan te denken om een opfriscursus parkeren te nemenIk heb altijd het idee dat m'n auto een vette Mercedes is ofzo ipv een overdekte scooter.
Ben je alleen in de biosquote:Op zondag 14 oktober 2018 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen M&Ms deze keer. Als ik die bij elke film haal kom ik twintig kilo per jaar aan.
Wat is dit voor zelfdiscipline?quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen M&Ms deze keer. Als ik die bij elke film haal kom ik twintig kilo per jaar aan.
Ik kan het gewoon niet met deze autoquote:Op zondag 14 oktober 2018 20:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had gjoel dat niet gedaan? Gewoon twee lesjes geboekt ofzo? Even de herkenninspunten van het indraaien opfrissen.
Was je vorige auto zoveel kleiner dan? Of gewoon minder goed overzicht door het model auto?quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet met deze autoDus het is ook niet zozeer een opfriscursus. Misschien moet ik zo'n cameraatje laten installeren zodat ik kan zien hoeveel ruimte ik nog achter me heb. M'n vorige auto frotte ik overal in.
Zoveel scheelt het niet eens. Maar het voelt gewoon alsof deze groter is. En ik heb hem nu twee jaar en ik kan er niet aan wennen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was je vorige auto zoveel kleiner dan? Of gewoon minder goed overzicht door het model auto?
Misschien alleen van die 'piep-sensoren' wanneer het echt bijna mis gaat?quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel scheelt het niet eens. Maar het voelt gewoon alsof deze groter is. En ik heb hem nu twee jaar en ik kan er niet aan wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |