quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:57 schreef ato het volgende:
Ik snap de haat niet. Twan Huys is een goede presentator..............
Beau, Art en Peter voldoen niet.quote:Op maandag 15 oktober 2018 09:16 schreef Piperidine het volgende:
Beau, Art Rooijakkers, Peter van der Vorst. Zomaar een aantal namen die meer geschikt zijn dan Huys. Je moet iemand hebben die goed onderlegd is in de journalistiek en entertainment. Tan was dat uitstekend, maar de houdbaarheidsdatum was overschreden. Huys mist het entertainment gedeelte en zijn journalistieke kant neigt meer naar Nieuwsuur.
Carlo en Irene zouden ook wel leuk zijnquote:Op maandag 15 oktober 2018 02:06 schreef WammesWaggel het volgende:
John Williams en co-host Natasha Froger staan alvast in de startblokken.
Pittige Tijden...quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Carlo en Irene zouden ook wel leuk zijn
Zo'n heerlijke RTL 4 club, dat scoort ook niet meer.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Carlo en Irene zouden ook wel leuk zijn
Ga jij weleens door de knieën?quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Straks ff kijken of Twan door de knieën gaat![]()
Met Twam Huys is niks mis. Wel met de combinatie van hem met obligate gasten en het onderuitgezakte ongeïnteresseerde publiek van RTL. Er wordt daar bij RTL echt alleen maar gedaan en niet gedacht.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:49 schreef JopieFlierefluiter het volgende:
Hoe mensen dat niet hebben kunnen zien aankomen.![]()
Twam Huys is een prima journalist, maar totaal niet geschikt om een late night show te presenteren. Daar heeft hij veel te weinig charisma voor.
Hij past meer in een serieuze talkshow over politiek en dat soort zaken. Niet in zo’n schijtlollige popi jopie show. Dat ligt hem echt totaal niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Met Twam Huys is niks mis. Wel met de combinatie van hem met obligate gasten en het onderuitgezakte ongeïnteresseerde publiek van RTL. Er wordt daar bij RTL echt alleen maar gedaan en niet gedacht.
Weet je wie daar wel goed bij zou passen, zo'n allemansvriend als Umberto Tan!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 23:00 schreef JopieFlierefluiter het volgende:
[..]
Hij past meer in een serieuze talkshow over politiek en dat soort zaken. Niet in zo’n schijtlollige popi jopie show. Dat ligt hem echt totaal niet.
Hij heeft het lang volgehouden daar, maar de formule was uitgewerkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 23:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Weet je wie daar wel goed bij zou passen, zo'n allemansvriend als Umberto Tan!
Als de formule was om elke keer dezelfde 'tv-persoonlijkheden' uit te nodigen en nooit echt urgent te zijn, dan was die formule inderdaad al uitgewerkt voordat de programmering begon.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 23:03 schreef JopieFlierefluiter het volgende:
[..]
Hij heeft het lang volgehouden daar, maar de formule was uitgewerkt.
Ik denk dat ik er maar gewoon moet gaan zitten.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 23:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als de formule was om elke keer dezelfde 'tv-persoonlijkheden' uit te nodigen en nooit echt urgent te zijn, dan was die formule inderdaad al uitgewerkt voordat de programmering begon.
Gek genoeg, als er interessante gasten waren keek ik... en ik kijk echt weinig TV...quote:Op donderdag 18 oktober 2018 23:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Weet je wie daar wel goed bij zou passen, zo'n allemansvriend als Umberto Tan!
Ja dat soort meta-tv is zo vermoeiend. Niemand weet meer waarom die mensen elke keer weer verschijnen overal. Het is echt te veel gevraagd iemand met verstand ergens van uit te nodigen en een keer te laten uitpraten.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 23:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gek genoeg, als er interessante gasten waren keek ik... en ik kijk echt weinig TV...
Maar wat eerder genoemd is, te vaak dezelfde (RTL) gezichten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |