Waar? Dan ga ik even met mijn aso-Golfje rondcrossen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 11:55 schreef Debsterr het volgende:
Tevens was er net iemand op de rondweg rode kaarten aan het uitdelen aan mensen die hij te laat vond ritsen. Wat een debiel :’)
Even een kras over de zijkant van z'n auto trekken terwijl hij met iemand anders bezig isquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar? Dan ga ik even met mijn aso-Golfje rondcrossen.
Eindhovenquote:
Doorrijden tot de Leenderweg. Maar ik hoop voor zijn hart dat ‘ie weg is ondertussen. Ik ben gekeerd en dacht “dan ga ik via de Tongelre kant”. Maar dan kruis je weeeeer de marathonquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar? Dan ga ik even met mijn aso-Golfje rondcrossen.
Ik hoopte dat iemand ‘m rechts zou inhalen terwijl hij aan het bakkesen wasquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Even een kras over de zijkant van z'n auto trekken terwijl hij met iemand anders bezig is
"HOUDOE HE"
Zo ver ga ik niet afdwalen. Die kant van Eindhoven moet je vandaag niet willen zijnquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doorrijden tot de Leenderweg. Maar ik hoop voor zijn hart dat ‘ie weg is ondertussen. Ik ben gekeerd en dacht “dan ga ik via de Tongelre kant”. Maar dan kruis je weeeeer de marathon
GOH ECHT?! Ik moet naar de Korianderstraat om te klussenquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ver ga ik niet afdwalen. Die kant van Eindhoven moet je vandaag niet willen zijn
Wtfquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:57 schreef Debsterr het volgende:
Auto op het midden van 2 rijstroken zetten en mensen tegenhouden. Iemand probeerde er wat redelijkheid in te praten maar die werd bekant in elkaar geslagen. Gezellig joh :’)
Uiteindelijk reed hij ook nog zelf een stuk door via de linkerbaan. Like.. really?!quote:Op zondag 14 oktober 2018 12:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan een ander aanspreken op z'n rijgedrag
Het is middag.quote:
Dat heb ik ook bij een buitenlands bedrijf waar ik als consultant werk. Erg relaxtquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:09 schreef Belsezar het volgende:
Nog een bonus bij de nieuwe baan: elke 2 weken een masseuse op kantoor
Hier gisteren ook tijdens de lunch, zullen wel de laatste van het jaar zijn.quote:
Ik denk nog steeds dat deze SC het FOK!-dating topic isquote:
's nachts koud. Lekker slapenquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:43 schreef Allures het volgende:
Ok Ik ben toe aan nachtvorst
Ik had een muggenbult zo op dat irritante stukje van je vinger dat buigt
En nu heeft er een of andere klootzakmug recht naast gestoken![]()
![]()
Normaal ben ik de masseur, ben benieuwdquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij een buitenlands bedrijf waar ik als consultant werk. Erg relaxt
[..]
Hier gisteren ook tijdens de lunch, zullen wel de laatste van het jaar zijn.
Je rug, je vinger, ga nooit naar zuid amerikaquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:43 schreef Allures het volgende:
Ok Ik ben toe aan nachtvorst
Ik had een muggenbult zo op dat irritante stukje van je vinger dat buigt
En nu heeft er een of andere klootzakmug recht naast gestoken![]()
![]()
Nee dat was singles SC.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat deze SC het FOK!-dating topic is
Even overal mee bemoeien, denkt dat hij daadwerkelijk iets toevoegt aan een discussie.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:47 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom komt die kree ook opeens om de hoek? Die post nooit in dating
Die blinddate is niets geworden uiteindelijk?quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee dat was singles SC.
Was het nog maar singles, ik wil wel weer een date
Dat veronderstelt dat hij daar uniek in is.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Even overal mee bemoeien, denkt dat hij daadwerkelijk iets toevoegt aan een discussie.
Goed excuus!quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee dat was singles SC.
Neequote:Op zondag 14 oktober 2018 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die blinddate is niets geworden uiteindelijk?
Ik moet er eens wat moeite voor gaan doen. Alleen zie nogal op tegen het hele daten als ik af en toe horrorverhalen hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee dat was singles SC.
Niet teveel aandacht besteden aan de verhalen in het datingtopic.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet er eens wat moeite voor gaan doen. Alleen zie nogal op tegen het hele daten als ik af en toe horrorverhalen hoor.
Misschien tijdens Dutch Design Week volgende week eens wat rondkijken, dat zijn toch vaak like-minded mensen.
Dank je UitStraling.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
TJawel willen allemaal een fitgirl met hoge standaard, lijntje, gewicht, make-up. Alles moet goed zijn.
En wat kiezen we uiteindelijk allemaal, die net iets te dikke maar goedlachse vrouw, die niet als een totale bitch tekeergaat als je eens wat flikt en die altijd bang is dat je haar verlaat.
Weten we ook gelijk dat jij een dikkertje thuis hebt zitten.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
TJawel willen allemaal een fitgirl met hoge standaard, lijntje, gewicht, make-up. Alles moet goed zijn.
En wat kiezen we uiteindelijk allemaal, die net iets te dikke maar goedlachse vrouw, die niet als een totale bitch tekeergaat als je eens wat flikt en die altijd bang is dat je haar verlaat.
Vertel eens, wat heb jij je vrouw zoal geflikt in jullie gezamenlijke jaren?quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Heerlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:56 schreef Elvi het volgende:
Ik zweet aan alle kanten. Ik wil herfst. Dit is niet hoe het had moeten zijn
Ik snap dat buiten eng is, maar probeer het eens.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:56 schreef Allures het volgende:
Oh ik heb het koud
Met dekentje op de banktwijfel over een tweede deken
ik was buiten maar koud en niks aanquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap dat buiten eng is, maar probeer het eens.
Echte fitgirls zijn best wel vermoeiend.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Had het gewoon warmquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het ook wel lekker, zonder jas op de fiets.
Mijn truien kunnen ook nog niet aanquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:56 schreef Elvi het volgende:
Ik zweet aan alle kanten. Ik wil herfst. Dit is niet hoe het had moeten zijn
Koud. Siberische winters zijn koudquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:58 schreef Allures het volgende:
[..]
ik was buiten maar koud en niks aan
Stel je aan johquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Ze zijn wel ietsje meer high maintenance denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echte fitgirls zijn best wel vermoeiend.
Doe maar iemand met een leuk koppie en goede smaak.
Ja maar dan nog zeg ik altijd dat je je aansteltquote:
Niets mis met beetje higher maintenance, beter dan mensen die onverschillig zijn en alles maar best vinden.quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn wel ietsje meer high maintenance denk ik.
Nee.quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets mis met beetje higher maintenance, beter dan mensen die onverschillig zijn en alles maar best vinden.
Hosti vertelt wel even hoe het echt zit als hij baarmoedertje-tik speelt.quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
Ja maar dan nog zeg ik altijd dat je je aanstelt
quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De managementsamenvatting van deze SC.
'' doe maar wat''quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets mis met beetje higher maintenance, beter dan mensen die onverschillig zijn en alles maar best vinden.
Dat zie er sowieso.quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
Wordt het straks een keer -10 en dan weet je niet meer wat je aan moet. "Laagjes". En dan eruit zien als een michelinpoppetje
Ik mag hem nu al.quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:04 schreef Allures het volgende:
Nou dan ga ik verdomme zo wel met mijn stapel dekens buiten zitten als jullie het zo belangrijk vinden
Die stomme vent van mij weigert ook al om naar binnen te komen met zijn 'lekker weer joh'
quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar dan nog zeg ik altijd dat je je aanstelt
He, moppersmurfin, heb je je Snickers niet gehad?quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:04 schreef Allures het volgende:
Nou dan ga ik verdomme zo wel met mijn stapel dekens buiten zitten als jullie het zo belangrijk vinden
Die stomme vent van mij weigert ook al om naar binnen te komen met zijn 'lekker weer joh'
Moet je juist wat aantrekken.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:58 schreef Allures het volgende:
[..]
doe maar een kapseltjequote:Op zondag 14 oktober 2018 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Doe maar een pakkie"
"Doe maar een huisje"
etc.
Heet die van jou zo, ja?quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He, moppersmurfin, heb je je Snickers niet gehad?
nee want ik ben dik!!!quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de kapper. Zo maar eens kijken of die open isquote:
Moeten we Rob Geus langs sturen?quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Eens zien of ik die laag aangekoekte kaas uit de oven kan bikken. Elke keer dat ik dat ding aanzet ziet de kamer blauw.
Niets zien in je blind date.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die blinddate is niets geworden uiteindelijk?
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Eens zien of ik die laag aangekoekte kaas uit de oven kan bikken. Elke keer dat ik dat ding aanzet ziet de kamer blauw.
Kan die slogan nooit meer normaal zien na Sjors z'n avontuurtje.quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan die slogan nooit meer normaal zien na Sjors z'n avontuurtje.
Sjors.quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aw ye, lets go.quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik snap deze niet.quote:Op zondag 14 oktober 2018 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |