abonnement Unibet Coolblue
pi_182508544
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 14 oktober 2018 @ 12:32:08 #2
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182509347
Kan t weer ontopic?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 14 oktober 2018 @ 13:04:35 #3
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182509847
Ik was een dubbeldate aan het hosselen :{.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 14 oktober 2018 @ 13:07:21 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182509896
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 13:04 schreef Debsterr het volgende:
Ik was een dubbeldate aan het hosselen :{.
Succes daarmee. Probeer DM eens :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182509917
Met iemand op paiq sinds vanochtend half 7 418 berichten uitgewisseld :D

Maar ik vertrouw het niet, ze had namelijk geen fotos erop staan. Heb er nu op snapchat maar vooralsnog geen selfie

Ze/het is wel gezellig. Ik hoop dat het iig geen man is :{
  zondag 14 oktober 2018 @ 13:09:47 #6
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182509937
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 13:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
Met iemand op paiq sinds vanochtend half 7 418 berichten uitgewisseld :D

Maar ik vertrouw het niet, ze had namelijk geen fotos erop staan. Heb er nu op snapchat maar vooralsnog geen selfie

Ze/het is wel gezellig. Ik hoop dat het iig geen man is :{
Vraag dan om een foto :D?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182509961
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 13:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vraag dan om een foto :D?
Heb ik gedaan, ik had mijn fotos ook verwijderd op paiq voor ze unlocked waren, maar een uur geleden een selfie gestuurd via snap, daarna bleef ze nog door praten en nu gevraagd waar de foto blijft. Maar nog niet gelezen :’)

Ze had wel snaps gestuurd dat ze in bed lag ed, maar niet dr gezicht dus

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2018 13:13:03 ]
pi_182510058
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 13:11 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, ik had mijn fotos ook verwijderd op paiq voor ze unlocked waren, maar een uur geleden een selfie gestuurd via snap, daarna bleef ze nog door praten en nu gevraagd waar de foto blijft. Maar nog niet gelezen :’)

Ze had wel snaps gestuurd dat ze in bed lag ed, maar niet dr gezicht dus
Klinkt wel leuk.. lol
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182510128
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 13:11 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, ik had mijn fotos ook verwijderd op paiq voor ze unlocked waren, maar een uur geleden een selfie gestuurd via snap, daarna bleef ze nog door praten en nu gevraagd waar de foto blijft. Maar nog niet gelezen :’)

Ze had wel snaps gestuurd dat ze in bed lag ed, maar niet dr gezicht dus
dan zal dr gezicht nog onder de make up van gisteren zitten als ze nog niet gedouched is en zo
pi_182510807
Sinds kort sta ik ook ingeschreven op een datingsite. Met een man een aantal leuke dates gehad maar desondanks heeft het helaas geen toekomst. Dus maar weer verder kijken.
Ik vind alleen afstand lastig, het liefst ontmoet ik iemand uit mijn eigen stad. Maar de weinige matches die ik dan overhoud spreken mij niet aan...

Ben even benieuwd hoe jullie dat ervaren. Wat is jullie max qua reistijd, of heb je die niet? Ik zou niet willen verhuizen in de toekomst (denk ik nu) maar wil dat ook niet iemand anders opleggen. Maar samenwonen wil ik na een jaar of wat wel graag.

Date-dillema. :+
pi_182510909
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:07 schreef ichangedmymind het volgende:
Sinds kort sta ik ook ingeschreven op een datingsite. Met een man een aantal leuke dates gehad maar desondanks heeft het helaas geen toekomst. Dus maar weer verder kijken.
Ik vind alleen afstand lastig, het liefst ontmoet ik iemand uit mijn eigen stad. Maar de weinige matches die ik dan overhoud spreken mij niet aan...

Ben even benieuwd hoe jullie dat ervaren. Wat is jullie max qua reistijd, of heb je die niet? Ik zou niet willen verhuizen in de toekomst (denk ik nu) maar wil dat ook niet iemand anders opleggen. Maar samenwonen wil ik na een jaar of wat wel graag.

Date-dillema. :+
Als ik dat zou horen op de eerste date was ik er ook wel meteen klaar mee. :D
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182510928
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:07 schreef ichangedmymind het volgende:
Sinds kort sta ik ook ingeschreven op een datingsite. Met een man een aantal leuke dates gehad maar desondanks heeft het helaas geen toekomst. Dus maar weer verder kijken.
Ik vind alleen afstand lastig, het liefst ontmoet ik iemand uit mijn eigen stad. Maar de weinige matches die ik dan overhoud spreken mij niet aan...

Ben even benieuwd hoe jullie dat ervaren. Wat is jullie max qua reistijd, of heb je die niet? Ik zou niet willen verhuizen in de toekomst (denk ik nu) maar wil dat ook niet iemand anders opleggen. Maar samenwonen wil ik na een jaar of wat wel graag.

Date-dillema. :+
Ik vind dat ook heel lastig. Het liefst vinden we denk ik net als Debsterr gewoon iemand om de hoek.

Maar andersom gesteld, zou je settelen voor iets dat het net niet is, puur omdat iemand dichtbij woont?

En tuurlijk, ik wil het wel praktisch houden, doordeweeks langsgaan moet ook gewoon kunnen. Dus mijn limiet is nu ongeveer anderhalf uur met het OV (heb momenteel geen auto). Das al onpraktisch genoeg ;)

Maar stel dat je de liefde van je leven tegenkomt, wat doe je dan?
Wedervraag: zouden jullie emigreren als je de liefde vind in een ander land?
Gek? kan je dat eten?
pi_182510951
En wat nou als *dramatisch opbouwend muziekje* de plek waar je woont en leeft de liefde van je leven is?

Vind m'n schatje leuk, maar no way dat ik voor hem in Pijnacker was gaan wonen *schouderophaal*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer zondag 14 oktober 2018 @ 14:21:29 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182510971
Ik reis niet meer voor een relatie. Als ze niet in Twente woont, haak ik af. Dat werkt toch niet op de lange termijn.
Helaas wonen hier veel tukkers, dus dat beperkt. Half uur reizen is wel maximaal.
pi_182510989
The story of O+ us O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_182511007
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:17 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Ik vind dat ook heel lastig. Het liefst vinden we denk ik net als Debsterr gewoon iemand om de hoek.

Maar andersom gesteld, zou je settelen voor iets dat het net niet is, puur omdat iemand dichtbij woont?

En tuurlijk, ik wil het wel praktisch houden, doordeweeks langsgaan moet ook gewoon kunnen. Dus mijn limiet is nu ongeveer anderhalf uur met het OV (heb momenteel geen auto). Das al onpraktisch genoeg ;)

Maar stel dat je de liefde van je leven tegenkomt, wat doe je dan?
Wedervraag: zouden jullie emigreren als je de liefde vind in een ander land?
Ik ben ook afhankelijk van het ov en wil ook graag 'even' langs kunnen gaan. Om naar die date toe te gaan zat ik bijna drie kwartier in de trein. Wilde het wel een kans geven, want inderdaad, wat als het de liefde van je leven zou zijn.
Die anderhalf uur van jou, is dat enkele reis?
pi_182511038
Ik had gisteren een eerste date met een knappe man, leuk gekletst en gelachen, paar wijntjes gedronken op een terras en toen zei hij opeens: oké wat is nu het plan? Zin om nog even te chillen? (Zijn studentenhuis was om de hoek, maar too obvious dat hij seks wilde) Ik ben mee gelopen tot op zijn slaapkamer en toen heb ik na 1 minuut gezegd: oke ik ga :') en ben ik weg gegaan
pi_182511048
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:24 schreef ichangedmymind het volgende:

[..]

Ik ben ook afhankelijk van het ov en wil ook graag 'even' langs kunnen gaan. Om naar die date toe te gaan zat ik bijna drie kwartier in de trein. Wilde het wel een kans geven, want inderdaad, wat als het de liefde van je leven zou zijn.
Die anderhalf uur van jou, is dat enkele reis?
Yup. Maar dat is met het idee dat er altijd nog een autotje gekocht kan worden, waardoor de reistijd weer een eindje verkort kan worden.

En liever niet natuurlijk, het moet wel goed klikken wil ik dat gaan doen/volhouden.
Gek? kan je dat eten?
pi_182511051
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:26 schreef onniedah het volgende:
Ik had gisteren een eerste date met een knappe man, leuk gekletst en gelachen, paar wijntjes gedronken op een terras en toen zei hij opeens: oké wat is nu het plan? Zin om nog even te chillen? (Zijn studentenhuis was om de hoek, maar too obvious dat hij seks wilde) Ik ben mee gelopen tot op zijn slaapkamer en toen heb ik na 1 minuut gezegd: oke ik ga :') en ben ik weg gegaan
Even je date netjes thuisbrengen, keurig hoor!
  zondag 14 oktober 2018 @ 14:28:02 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182511052
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:26 schreef onniedah het volgende:
Ik had gisteren een eerste date met een knappe man, leuk gekletst en gelachen, paar wijntjes gedronken op een terras en toen zei hij opeens: oké wat is nu het plan? Zin om nog even te chillen? (Zijn studentenhuis was om de hoek, maar too obvious dat hij seks wilde) Ik ben mee gelopen tot op zijn slaapkamer en toen heb ik na 1 minuut gezegd: oke ik ga :') en ben ik weg gegaan
Waarom helemaal meegelopen? Of had je wel zin maar was z'n kamer te smerig?
pi_182511069
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:26 schreef onniedah het volgende:
Ik had gisteren een eerste date met een knappe man, leuk gekletst en gelachen, paar wijntjes gedronken op een terras en toen zei hij opeens: oké wat is nu het plan? Zin om nog even te chillen? (Zijn studentenhuis was om de hoek, maar too obvious dat hij seks wilde) Ik ben mee gelopen tot op zijn slaapkamer en toen heb ik na 1 minuut gezegd: oke ik ga :') en ben ik weg gegaan
Waarom niet gewoon voor die wiepie gegaan als het een leuke, knappe man was?
pi_182511086
Omdat je een rauwe poen zou krijgen als je alle knappe leuke mannen maar moet neuken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_182511100
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat je een rauwe poen zou krijgen als je alle knappe leuke mannen maar moet neuken.
En wat is daar nou weer mis mee?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182511105
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:31 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En wat is daar nou weer mis mee?
Op een punt slaat de balans plezier/pijn door naar de verkeerde kant :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_182511109
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:31 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En wat is daar nou weer mis mee?
:D
pi_182511110
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom helemaal meegelopen? Of had je wel zin maar was z'n kamer te smerig?
Zijn huis was 1 minuut lopen vanaf het terras en we hadden het een tijdje over zijn huisgenoten en over het huis dus ik was wel nieuwsgierig. Maar wist op voorhand al wel dat ik geen seks met hem ging hebben. Eenmaal op zijn kamer begon hij me meteen te zoenen en toen dacht ik opeens: nope, ik ga naar huis.
pi_182511146
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat je een rauwe poen zou krijgen als je alle knappe leuke mannen maar moet neuken.
Hahahaha ja precies! En het was echt te overduidelijk dat hij me het bed in probeerde te krijgen. Ik voelde me er niet prettig bij. Ook al was hij nog zo knap, ik wilde het gewoon niet omdat ik hem net een uurtje had gesproken. Maar vond het eigenlijk wel leuk hem even in de waan te laten dat het hem ging lukken haha
pi_182511155
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:36 schreef onniedah het volgende:

[..]

Hahahaha ja precies! En het was echt te overduidelijk dat hij me het bed in probeerde te krijgen. Ik voelde me er niet prettig bij. Ook al was hij nog zo knap, ik wilde het gewoon niet omdat ik hem net een uurtje had gesproken. Maar vond het eigenlijk wel leuk hem even in de waan te laten dat het hem ging lukken haha
Hahaha, wow. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182511202
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:36 schreef onniedah het volgende:

[..]

Hahahaha ja precies! En het was echt te overduidelijk dat hij me het bed in probeerde te krijgen. Ik voelde me er niet prettig bij. Ook al was hij nog zo knap, ik wilde het gewoon niet omdat ik hem net een uurtje had gesproken. Maar vond het eigenlijk wel leuk hem even in de waan te laten dat het hem ging lukken haha
Haha ik mag jou wel
pi_182511254
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:36 schreef onniedah het volgende:

[..]

Hahahaha ja precies! En het was echt te overduidelijk dat hij me het bed in probeerde te krijgen. Ik voelde me er niet prettig bij. Ook al was hij nog zo knap, ik wilde het gewoon niet omdat ik hem net een uurtje had gesproken. Maar vond het eigenlijk wel leuk hem even in de waan te laten dat het hem ging lukken haha
Hahaha.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Official ESF Kreviewer zondag 14 oktober 2018 @ 14:48:21 #31
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182511288
Ik kreeg er hier al bijna blauwe ballen van.
pi_182512578
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:07 schreef ichangedmymind het volgende:
Sinds kort sta ik ook ingeschreven op een datingsite. Met een man een aantal leuke dates gehad maar desondanks heeft het helaas geen toekomst. Dus maar weer verder kijken.
Ik vind alleen afstand lastig, het liefst ontmoet ik iemand uit mijn eigen stad. Maar de weinige matches die ik dan overhoud spreken mij niet aan...

Ben even benieuwd hoe jullie dat ervaren. Wat is jullie max qua reistijd, of heb je die niet? Ik zou niet willen verhuizen in de toekomst (denk ik nu) maar wil dat ook niet iemand anders opleggen. Maar samenwonen wil ik na een jaar of wat wel graag.

Date-dillema. :+
Ja hallo, wij zitten in dezelfde vijver te vissen als jij ook hier alleen maar de stad wilt o|O
Alhoewel, ligt er ook aan op wat voor man je valt natuurlijk _O-

Liefst ook hier in de stad, maar iets van Deventer, Zutphen/Arnhem of Amersfoort kan ook nog wel. Maar ik heb geen zin om meer dan een uur te moeten reizen met OV. En liefst dus gewoon dezelfde stad dat je ook gewoon ff spontaan langs kunt ipv dat het allemaal van te voren helemaal gepland moet worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 14-10-2018 16:47:49 ]
pi_182512670
Zolang je niet in Rotterdam woont snap ik niet waarom mensen zo gehecht zijn aan een stad. :7 Als je verder van elkaar af woont blijf je gewoon eerder weekendjes hangen.
pi_182513110
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:45 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Hahaha.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182513112
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:46 schreef Myraela het volgende:
Zolang je niet in Rotterdam woont snap ik niet waarom mensen zo gehecht zijn aan een stad. :7 Als je verder van elkaar af woont blijf je gewoon eerder weekendjes hangen.
Precies, niet te moeilijk doen. En liefde overwint toch alles :P
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_182513141
Volgende date is over ongeveer 10 dagen. Ze gaat volgende weekend weekendje weg met haar ouders en aankomende werkweek is aardig druk voor ons beide.

Inb4 Allures weer gemeen gaat doen. :{
  Moderator zondag 14 oktober 2018 @ 17:33:39 #37
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_182513382
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:46 schreef Myraela het volgende:
Zolang je niet in Rotterdam woont snap ik niet waarom mensen zo gehecht zijn aan een stad. :7 Als je verder van elkaar af woont blijf je gewoon eerder weekendjes hangen.
Dit
What can change the nature of a man?
pi_182513459
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:31 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En wat is daar nou weer mis mee?
Knappe leuke mannen, dus we vallen toch al buiten de boot ;(
pi_182513476
Ik zou denk ik overal gehecht zijn aan mn stad, ook als ik niet in Rotterdam zou wonen. Je hebt er toch van alles opgebouwd? Vrienden? Leuke tenten leren kennen, gave events en weet ik wat. Je laat toch niet zomaar alles achter? :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_182513494
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou denk ik overal gehecht zijn aan mn stad, ook als ik niet in Rotterdam zou wonen. Je hebt er toch van alles opgebouwd? Vrienden? Leuke tenten leren kennen, gave events en weet ik wat. Je laat toch niet zomaar alles achter? :?
Er bestaat zoiets als vervoer
pi_182513507
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Er bestaat zoiets als vervoer
Ja een uur in de auto naar je vrienden is inderdaad precies hetzelfde als op het fietsje springen en binnen 10 minuten in de kroeg staan waar je ze ontmoet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_182513563
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja een uur in de auto naar je vrienden is inderdaad precies hetzelfde als op het fietsje springen en binnen 10 minuten in de kroeg staan waar je ze ontmoet.
Je moet er wat voor over hebben toch
pi_182513584
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je moet er wat voor over hebben toch
Nja daar lopen de meningen dus over uiteen. Ik zou het er niet voor over hebben om alles achter me te laten, nee.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_182513615
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je moet er wat voor over hebben toch
Joh, mr. Te Ver
pi_182513691
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nja daar lopen de meningen dus over uiteen. Ik zou het er niet voor over hebben om alles achter me te laten, nee.
En als je nou leuk werk vindt een uur verderop mocht je ooit op zoek zijn?
pi_182513697
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Joh, mr. Te Ver
Neuh
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:52:02 #47
263417 Keyos
Like a Boss
pi_182513736
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou denk ik overal gehecht zijn aan mn stad, ook als ik niet in Rotterdam zou wonen. Je hebt er toch van alles opgebouwd? Vrienden? Leuke tenten leren kennen, gave events en weet ik wat. Je laat toch niet zomaar alles achter? :?
Ligt er natuurlijk aan hoe erg je vast wil klampen aan die stad. Je hebt van die types die hoe dan ook niet weg willen uit het meest verschrikkelijk denkbare dorp. Zelfs niet wanneer er vervolgens een partner in het spel komt die daar niet is opgegroeid.

Overigens zou het voor mij ook wel een deal-breaker zijn. Hoewel ik niet persé stadsgebonden ben aan Rotterdam zou ik niet buiten de Den Haag/Utrecht/Rotterdam driehoek willen wonen. Sowieso houdt Nederland voor mij op buiten de randstad.

Zolang ik met OV ‘s nachts thuis na komen na een avond drinken in de Irish vind ik het best.

[ Bericht 2% gewijzigd door Keyos op 14-10-2018 18:32:53 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_182513743
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

En als je nou leuk werk vindt een uur verderop mocht je ooit op zoek zijn?
Kan het me matig voorstellen. Als de nood aan de man is zou ik het doen (echt niets anders kunnen vinden).
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_182513814
Half uurtje: prima
3 kwartier: ok
Uurtje: meh.

Vind het al snel te ver. Ben doordeweeks namelijk al vrij druk, dus dan nog een uur heen/terug hakt er wel in. Maar goed, mocht ik de liefde van mijn leven tegenkomen die wel een uur weg woont zou het me waarschijnlijk niet tegenhouden.

[ Bericht 29% gewijzigd door Vinniiee op 14-10-2018 18:13:50 ]
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:58:08 #50
107525 Caithlinn
Still me....
pi_182513841
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je moet er wat voor over hebben toch
Ik ben eigenlijk niet zo stadgebonden. En ik heb wel heel veel in Amsterdam, maar niks dat niet zo aan te passen zou zijn als dat een issue zou zijn.
Moet ik wel zeggen dat ik het liefst in de randstad zou blijven, zit er niet echt op te wachten om voor de liefde te verhuizen naar een gat in Friesland ofzo...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_182514254
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:39 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja hallo, wij zitten in dezelfde vijver te vissen als jij ook hier alleen maar de stad wilt o|O
Alhoewel, ligt er ook aan op wat voor man je valt natuurlijk _O-

Liefst ook hier in de stad, maar maar iets van Deventer, Zutphen/Arnhem of Amersfoort kan ook nog wel. Maar ik heb geen zin om meer dan een uur te moeten reizen met OV. En liefst dus gewoon dezelfde stad dat je ook gewoon ff spontaan langs kunt ipv dat het allemaal van te voren helemaal gepland moet worden.
Ahhh :D o|O in die buurt kijk ik inderdaad ook rond, dat is nog te overzien!
  Official ESF Kreviewer zondag 14 oktober 2018 @ 19:14:17 #52
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182515022
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 18:23 schreef ichangedmymind het volgende:

[..]

Ahhh :D o|O in die buurt kijk ik inderdaad ook rond, dat is nog te overzien!
1991. Nice...
  zondag 14 oktober 2018 @ 19:55:15 #53
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_182515733
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:39 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja hallo, wij zitten in dezelfde vijver te vissen als jij ook hier alleen maar de stad wilt o|O
Alhoewel, ligt er ook aan op wat voor man je valt natuurlijk _O-

Liefst ook hier in de stad, maar iets van Deventer, Zutphen/Arnhem of Amersfoort kan ook nog wel. Maar ik heb geen zin om meer dan een uur te moeten reizen met OV. En liefst dus gewoon dezelfde stad dat je ook gewoon ff spontaan langs kunt ipv dat het allemaal van te voren helemaal gepland moet worden.
Well hello😇
Oude user in een nieuw jasje.
  zondag 14 oktober 2018 @ 19:55:38 #54
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_182515736
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 18:23 schreef ichangedmymind het volgende:

[..]

Ahhh :D o|O in die buurt kijk ik inderdaad ook rond, dat is nog te overzien!
Hi there😇
Oude user in een nieuw jasje.
  zondag 14 oktober 2018 @ 19:58:16 #55
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182515773
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:17 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Ik vind dat ook heel lastig. Het liefst vinden we denk ik net als Debsterr gewoon iemand om de hoek.

Maar andersom gesteld, zou je settelen voor iets dat het net niet is, puur omdat iemand dichtbij woont?

En tuurlijk, ik wil het wel praktisch houden, doordeweeks langsgaan moet ook gewoon kunnen. Dus mijn limiet is nu ongeveer anderhalf uur met het OV (heb momenteel geen auto). Das al onpraktisch genoeg ;)

Maar stel dat je de liefde van je leven tegenkomt, wat doe je dan?
Wedervraag: zouden jullie emigreren als je de liefde vind in een ander land?
Ideaal ja :D. Al ging het bij ons dan ergens in de eerste dates al over emigratie plannen. Toen ik ‘m daar later nog eens naar vroeg, bleek 1 van redenen om niet NU te gaan, te zijn dat hij onze relatie eerst verder wil zien ontwikkelen.

Maar dat had dus ook een vlugge afknapper/no go kunnen zijn.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 14 oktober 2018 @ 19:59:19 #56
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182515787
Mijn eerste vriendje woonde trouwens 1 uur verderop met OV, en De Grote Ex 2,5 uur OV/ruim uur rijden van deur tot deur. Is ook goed gegaan (al ben ik dus voor DGE naar Eindhoven verhuist)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182515819
quote:
17s.gif Op zondag 14 oktober 2018 19:59 schreef Debsterr het volgende:
Mijn eerste vriendje woonde trouwens 1 uur verderop met OV, en De Grote Ex 2,5 uur OV/ruim uur rijden van deur tot deur. Is ook goed gegaan (al ben ik dus voor DGE naar Eindhoven verhuist)
DGE? Vreemde naam?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 14 oktober 2018 @ 20:14:28 #58
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182516012
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 20:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

DGE? Vreemde naam?
Is dit een grap? Of is 1 + 1 zo’n moeilijke som?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182516077
quote:
5s.gif Op zondag 14 oktober 2018 20:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Is dit een grap? Of is 1 + 1 zo’n moeilijke som?
Maak jij een grap?

"De grote eerste" zou ik gokken. Maar ik vind al die afkortingen eerlijk gezegd maar vervelend lezen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182516184
De Grote Ex staat niet voor niets met hoofdletters
pi_182516206
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
De Grote Ex staat niet voor niets met hoofdletters
Ahja, niet bewust opgeslagen. Nee is wel duidelijk dan ja.

Met al die afkortingen hier de laatste tijd ging ik dus van iets anders uit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 14 oktober 2018 @ 20:23:29 #62
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182516214
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 20:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maak jij een grap?

"De grote eerste" zou ik gokken. Maar ik vind al die afkortingen eerlijk gezegd maar vervelend lezen.
Het staat er echt NET voor, flapdrol :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182523402
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 13:11 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, ik had mijn fotos ook verwijderd op paiq voor ze unlocked waren, maar een uur geleden een selfie gestuurd via snap, daarna bleef ze nog door praten en nu gevraagd waar de foto blijft. Maar nog niet gelezen :’)

Ze had wel snaps gestuurd dat ze in bed lag ed, maar niet dr gezicht dus
Nou, een dag later en nog steeds geen gehoor, volgens mij niet verwijderd als vriend, en ook niks geopend en gelezen, maar wel frappant dat het stil is nadat ik haar een selfie stuurde :{

Ik stop er maar mee, met al die dating sites gemeuk
pi_182524987
Dacht een leuke match te hebben via tinder, tel nr uitgewisseld, stuurt ie me vanochtend ineens out of the blue een dickpic :( Ik heb er een gezichtje op getekend, maar dat zag er zo raar uit dat ik er toch maar voor heb gekozen hem te laten weten dat we niet op hetzelfde niveau zaten en hem te blokkeren :@

:')

Oja die Limburger 2.0 is ook einde verhaal. Hij appte gisteravond dat ie helemaal was ingestort dus hij moet zijn zaakjes eerst maar op een rij krijgen.

Verder helemaal geen contacten lopen en niks op de planning... twijfel of ik dat even zo zal laten of dat ik toch opnieuw wil gaan zoeken..
Sarcasme. Herken het.
pi_182525021
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:40 schreef Spirit82 het volgende:
Dacht een leuke match te hebben via tinder, tel nr uitgewisseld, stuurt ie me vanochtend ineens out of the blue een dickpic :( Ik heb er een gezichtje op getekend, maar dat zag er zo raar uit dat ik er toch maar voor heb gekozen hem te laten weten dat we niet op hetzelfde niveau zaten en hem te blokkeren :@

:')

Oja die Limburger 2.0 is ook einde verhaal. Hij appte gisteravond dat ie helemaal was ingestort dus hij moet zijn zaakjes eerst maar op een rij krijgen.

Verder helemaal geen contacten lopen en niks op de planning... twijfel of ik dat even zo zal laten of dat ik toch opnieuw wil gaan zoeken..
Ik lees pas net weer mee maar het klinkt oprecht alsof jij misschien ook beter eerst wat tijd aan jezelf kunt besteden
  Official ESF Kreviewer maandag 15 oktober 2018 @ 10:59:25 #66
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182525275
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:40 schreef Spirit82 het volgende:
Dacht een leuke match te hebben via tinder, tel nr uitgewisseld, stuurt ie me vanochtend ineens out of the blue een dickpic :( Ik heb er een gezichtje op getekend, maar dat zag er zo raar uit dat ik er toch maar voor heb gekozen hem te laten weten dat we niet op hetzelfde niveau zaten en hem te blokkeren :@

:')

Oja die Limburger 2.0 is ook einde verhaal. Hij appte gisteravond dat ie helemaal was ingestort dus hij moet zijn zaakjes eerst maar op een rij krijgen.

Verder helemaal geen contacten lopen en niks op de planning... twijfel of ik dat even zo zal laten of dat ik toch opnieuw wil gaan zoeken..
Ik offer me wel op.

Dickpics sturen zal ik echt nooit begrijpen, maar ik stimuleer zoveel mogelijk mannen om dit te doen. Scheid je toch weer het kaf van het koren. :7.
  maandag 15 oktober 2018 @ 10:59:58 #67
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182525285
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:52 schreef Restyler het volgende:

[..]


Hallo, dit is het datingtopic, niet mijn vriendin vindt dit en dat topic, of een topic waar je over je relatie vertelt.

Bedankt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182525307
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hallo, dit is het datingtopic, niet mijn vriendin vindt dit en dat topic, of een topic waar je over je relatie vertelt.

Bedankt.
Waarom zit je steeds chagrijnig te doen naar mij, terwijl de hele topic off-topic is. _O-
  maandag 15 oktober 2018 @ 11:01:45 #69
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182525317
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:01 schreef Restyler het volgende:

[..]

Waarom zit je steeds chagrijnig te doen naar mij, terwijl de hele topic off-topic is. _O-
Ik zit niet chagrijnig te doen. Ik wijs je op offtopic en of je op wil houden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182525433
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:40 schreef Spirit82 het volgende:
Dacht een leuke match te hebben via tinder, tel nr uitgewisseld, stuurt ie me vanochtend ineens out of the blue een dickpic :( Ik heb er een gezichtje op getekend, maar dat zag er zo raar uit dat ik er toch maar voor heb gekozen hem te laten weten dat we niet op hetzelfde niveau zaten en hem te blokkeren :@

:')

Oja die Limburger 2.0 is ook einde verhaal. Hij appte gisteravond dat ie helemaal was ingestort dus hij moet zijn zaakjes eerst maar op een rij krijgen.

Verder helemaal geen contacten lopen en niks op de planning... twijfel of ik dat even zo zal laten of dat ik toch opnieuw wil gaan zoeken..
Ohh, boeee! Dat is klote! En je kan ieder moment weer in of uitstappen, gewoon kijken waar jij je het lekkerste bij voelt!
Gek? kan je dat eten?
pi_182525669
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:40 schreef Spirit82 het volgende:
Dacht een leuke match te hebben via tinder, tel nr uitgewisseld, stuurt ie me vanochtend ineens out of the blue een dickpic :( Ik heb er een gezichtje op getekend, maar dat zag er zo raar uit dat ik er toch maar voor heb gekozen hem te laten weten dat we niet op hetzelfde niveau zaten en hem te blokkeren :@

:')

Oja die Limburger 2.0 is ook einde verhaal. Hij appte gisteravond dat ie helemaal was ingestort dus hij moet zijn zaakjes eerst maar op een rij krijgen.

Verder helemaal geen contacten lopen en niks op de planning... twijfel of ik dat even zo zal laten of dat ik toch opnieuw wil gaan zoeken..
Boe voor de Limburger :'(

Misschien eerst even tot jezelf komen en andere dingen doen. Vrijdag leuk feestje op de planning toch? Wie weet wat je daar tegen komt ;)
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  maandag 15 oktober 2018 @ 11:26:54 #72
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182525711
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:40 schreef Spirit82 het volgende:
Dacht een leuke match te hebben via tinder, tel nr uitgewisseld, stuurt ie me vanochtend ineens out of the blue een dickpic :( Ik heb er een gezichtje op getekend, maar dat zag er zo raar uit dat ik er toch maar voor heb gekozen hem te laten weten dat we niet op hetzelfde niveau zaten en hem te blokkeren :@

:')

Oja die Limburger 2.0 is ook einde verhaal. Hij appte gisteravond dat ie helemaal was ingestort dus hij moet zijn zaakjes eerst maar op een rij krijgen.

Verder helemaal geen contacten lopen en niks op de planning... twijfel of ik dat even zo zal laten of dat ik toch opnieuw wil gaan zoeken..
:* ik herken denk ik wel een beetje welke fase je nu in zit, maar echt, eerst van jezelf houden en het met jezelf leuk hebben, dan komt die geslaagde matcht vanzelf :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182526324
quote:
17s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

:* ik herken denk ik wel een beetje welke fase je nu in zit, maar echt, eerst van jezelf houden en het met jezelf leuk hebben, dan komt die geslaagde matcht vanzelf :*.
Ja ik voel me nu op zich wel ok en merk dat ik dan ook minder behoefte heb aan tinder enzo. Maar soms wil je gewoon even aandacht :P
Sarcasme. Herken het.
  maandag 15 oktober 2018 @ 11:54:23 #74
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182526333
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja ik voel me nu op zich wel ok en merk dat ik dan ook minder behoefte heb aan tinder enzo. Maar soms wil je gewoon even aandacht :P
Aandacht is altijd leuk ja. Maar daar kunnen wij ook in voorzien :*!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182526354
quote:
17s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Aandacht is altijd leuk ja. Maar daar kunnen wij ook in voorzien :*!
Ja maar als een aantrekkelijke man je aandacht geeft is dat effect toch net even anders :P
Sarcasme. Herken het.
pi_182526361
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:40 schreef Spirit82 het volgende:
Dacht een leuke match te hebben via tinder, tel nr uitgewisseld, stuurt ie me vanochtend ineens out of the blue een dickpic :( Ik heb er een gezichtje op getekend, maar dat zag er zo raar uit dat ik er toch maar voor heb gekozen hem te laten weten dat we niet op hetzelfde niveau zaten en hem te blokkeren :@

:')

Oja die Limburger 2.0 is ook einde verhaal. Hij appte gisteravond dat ie helemaal was ingestort dus hij moet zijn zaakjes eerst maar op een rij krijgen.

Verder helemaal geen contacten lopen en niks op de planning... twijfel of ik dat even zo zal laten of dat ik toch opnieuw wil gaan zoeken..
Ik kan oprecht zeggen dat ik nog nooit een dickpic verstuurd heb. Kan me ook niet voorstellen wat iemand denkt om 's ochtends ineens een dickpic te sturen: "hij ziet er nu wel goed uit, zal er eens een foto van maken en sturen". _O-

Enige wat ik wel stuur zijn zwoele foto's zonder shirt. Maar mijn regel is: nooit naakter dan dat ik op het strand loop. :)
  maandag 15 oktober 2018 @ 12:16:12 #77
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_182526775
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:55 schreef Restyler het volgende:

[..]

Ik kan oprecht zeggen dat ik nog nooit een dickpic verstuurd heb. Kan me ook niet voorstellen wat iemand denkt om 's ochtends ineens een dickpic te sturen: "hij ziet er nu wel goed uit, zal er eens een foto van maken en sturen". _O-

Enige wat ik wel stuur zijn zwoele foto's zonder shirt. Maar mijn regel is: nooit naakter dan dat ik op het strand loop. :)
tja naturisten strand kom ik ook wel eens... stomme regels ;) Nu moet ik dickpicks sturen... verdickeme
pi_182526913
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:16 schreef whoeier het volgende:

[..]

tja naturisten strand kom ik ook wel eens... stomme regels ;) Nu moet ik dickpicks sturen... verdickeme
Post hem hier!! Ik heb hele creatieve ideeen voorbij horen komen:)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 15 oktober 2018 @ 12:24:24 #79
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_182526931
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Post hem hier!! Ik heb hele creatieve ideeen voorbij horen komen:)
Whahaha nee, in mijn ogen is er een zwaar verschil tussen op een naturisten strand zijn of op die wijze foto's verzenden
pi_182527087
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:24 schreef whoeier het volgende:

[..]

Whahaha nee, in mijn ogen is er een zwaar verschil tussen op een naturisten strand zijn of op die wijze foto's verzenden
Ja jeetje nou ben ik nieuwsgierig -O-
Sarcasme. Herken het.
  maandag 15 oktober 2018 @ 12:33:55 #81
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182527107
Was het wel een beetje goede of was dat ook een afknapper?
  maandag 15 oktober 2018 @ 12:34:00 #82
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_182527111
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja jeetje nou ben ik nieuwsgierig -O-
sorry ;) Maar nee ik houd me graag gekleed, tenzij ik op een locatie ben waar het gepast is om dat niet te zijn
pi_182527131
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:33 schreef S95Sedan het volgende:
Was het wel een beetje goede of was dat ook een afknapper?
Nou ik moet zeggen dat hij niks had om zich voor te schamen. Maar kom op, zoveel mannen zijn op zoek naar alleen maar seks. Ik ben daar een beetje klaar mee...
Sarcasme. Herken het.
pi_182527221
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja maar als een aantrekkelijke man je aandacht geeft is dat effect toch net even anders :P
Ik denk eigenlijk dat zolang je dat nog 'nodig' hebt of op zijn minst niet kunt weerstaan dat je nog wat tijd met jezelf door moet brengen
pi_182527265
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nou ik moet zeggen dat hij niks had om zich voor te schamen. Maar kom op, zoveel mannen zijn op zoek naar alleen maar seks. Ik ben daar een beetje klaar mee...
Herkenbaar!!
  maandag 15 oktober 2018 @ 12:47:19 #86
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182527418
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nou ik moet zeggen dat hij niks had om zich voor te schamen. Maar kom op, zoveel mannen zijn op zoek naar alleen maar seks. Ik ben daar een beetje klaar mee...
Nouja, beter dat dan dat je er niks aan hebt. Hij is in iedergeval duidelijk.
  Official ESF Kreviewer maandag 15 oktober 2018 @ 12:52:37 #87
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182527521
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:38 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat zolang je dat nog 'nodig' hebt of op zijn minst niet kunt weerstaan dat je nog wat tijd met jezelf door moet brengen
Ik denk dat de boodschap de eerste keer ook wel doorkwam.
  maandag 15 oktober 2018 @ 12:57:00 #88
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_182527609
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik offer me wel op.

Dickpics sturen zal ik echt nooit begrijpen, maar ik stimuleer zoveel mogelijk mannen om dit te doen. Scheid je toch weer het kaf van het koren. :7.
Nou, dacht het niet. Krijg je gelijk een #MeToo-aanklacht aan je reet. Ik had ooit een date met een wijf via Tinder. In de chat sprak ze ronduit over seks en wat ze allemaal wel niet lekker vond. Toen ze bij me thuis was en ik een poging wilde wagen, was het in een keer moeilijk allemaal. En enkele dagen daarna stuurt ze een bericht dat ze zich 'aangerand' voelde. Ik heb er maar hartelijk om gelachen, wat een onzin.
Beati pauperes spiritu
pi_182527630
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik denk dat de boodschap de eerste keer ook wel doorkwam.
oh ja ik niet en dit leek me meer inhoudelijk dan mijn eerste reactie
Snap niet waarom je daar meteen zo op moet reageren
Het is niet alsof ik er pagina's over vol post
pi_182527686
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik denk dat de boodschap de eerste keer ook wel doorkwam.
Dank u.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:04:58 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182527750
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:57 schreef Academicus het volgende:
Nou, dacht het niet. Krijg je gelijk een #MeToo-aanklacht aan je reet. Ik had ooit een date met een wijf via Tinder. In de chat sprak ze ronduit over seks en wat ze allemaal wel niet lekker vond. Toen ze bij me thuis was en ik een poging wilde wagen, was het in een keer moeilijk allemaal. En enkele dagen daarna stuurt ze een bericht dat ze zich 'aangerand' voelde. Ik heb er maar hartelijk om gelachen, wat een onzin.
Dus omdat ze over seks praat, betekent dit ook dat zij er op dat moment zin in zou hebben?
pi_182527774
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:57 schreef Academicus het volgende:

[..]

Nou, dacht het niet. Krijg je gelijk een #MeToo-aanklacht aan je reet. Ik had ooit een date met een wijf via Tinder. In de chat sprak ze ronduit over seks en wat ze allemaal wel niet lekker vond. Toen ze bij me thuis was en ik een poging wilde wagen, was het in een keer moeilijk allemaal. En enkele dagen daarna stuurt ze een bericht dat ze zich 'aangerand' voelde. Ik heb er maar hartelijk om gelachen, wat een onzin.
euh, het kan toch dat ze gewoon niet wil?
Dat je t leuk over seks hebt in de chat, zegt toch niets over of je t ook echt gaat doen?
Ja, het schept verwachtingen, maar je mag er niet vanuit gaan dat t dús ook zal gebeuren.

Precies de reden overigens dat ik datingsites maar niks vind, al die verwachtingen...

En ik ben niet aan t daten, want bezet, dus wat doe ikniet eigenlijk? :@
compact en kleverig.
pi_182527780
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus omdat ze over seks praat, betekent dit ook dat zij er op dat moment zin in zou hebben?
die hele post is een samenvatting van waarom metoo een noodzakelijk iets is :D
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:10:04 #94
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182527845
#metoo is gewoon hip zijn en erbij willen horen, heeft geen zak met echte gevallen van aanranding meer te maken.

Verder begrijp ik z'n reactie wel, door daarover te praten schep je gewoon verwachtingen.
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:11:13 #95
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_182527874
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus omdat ze over seks praat, betekent dit ook dat zij er op dat moment zin in zou hebben?
Nee, natuurlijk niet. Maar zo zwart-wit is het niet. Ik zeg alleen dat wijven zich soms niet realiseren dat mannen in dat opzicht totaal andere wezens zijn. Iets met biologie.

Ik ben helemaal gestopt met daten vanwege dit soort wijven.
Beati pauperes spiritu
pi_182527885
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 18:23 schreef ichangedmymind het volgende:

[..]

Ahhh :D o|O in die buurt kijk ik inderdaad ook rond, dat is nog te overzien!
Mijn date hoeft niet met OV te gaan, die haal ik gewoon op met mijn BMW.
Check it out
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:12:06 #97
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_182527898
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
#metoo is gewoon hip zijn en erbij willen horen, heeft geen zak met echte gevallen van aanranding meer te maken.

Verder begrijp ik z'n reactie wel, door daarover te praten schep je gewoon verwachtingen.
Thanks, eindelijk een verstandig iemand ^O^
Beati pauperes spiritu
pi_182527920
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:11 schreef Academicus het volgende:

[..]


Ik ben helemaal gestopt met daten vanwege dit soort wijven.
Wat een verlies
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:14:02 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182527946
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
Verder begrijp ik z'n reactie wel, door daarover te praten schep je gewoon verwachtingen.
Het schept ideen over wat ze wel en niet lekker vindt. Dat staat los van of ze dat met hem wil doen. of op dat moment.
Als je als kerel door dergelijke gesprekken gaat verwachten dat ze dus seks met je wil.. denk je echt verkeerd.
pi_182528007
Het ergste qua "dat soort wijven" wat ik tegen ben gekomen was één waarvan achteraf bleek dat ze nogal was van neppe verkrachtingsverhaaltjes verzinnen als ze boos was op jongens. Gelukkig niks met haar gedaan. :)

Alle andere meisjes waar ik mee gedate heb waren hele normale meisjes, waar ik nooit problemen mee heb gehad tijdens of na de date.
pi_182528049
Ik denk verder dat alle mannen in dit topic op zoek zijn naar een date. En de vrouwen enkel voor advies voor een date.
Check it out
pi_182528053
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:57 schreef Academicus het volgende:

[..]

Nou, dacht het niet. Krijg je gelijk een #MeToo-aanklacht aan je reet. Ik had ooit een date met een wijf via Tinder. In de chat sprak ze ronduit over seks en wat ze allemaal wel niet lekker vond. Toen ze bij me thuis was en ik een poging wilde wagen, was het in een keer moeilijk allemaal. En enkele dagen daarna stuurt ze een bericht dat ze zich 'aangerand' voelde. Ik heb er maar hartelijk om gelachen, wat een onzin.
Blijkbaar voldeed je niet aan haar verwachtingen.
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:22:06 #103
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182528122
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het schept ideen over wat ze wel en niet lekker vindt. Dat staat los van of ze dat met hem wil doen. of op dat moment.
Als je als kerel door dergelijke gesprekken gaat verwachten dat ze dus seks met je wil.. denk je echt verkeerd.
Waarom zou je zulke dingen bespreken met een random iemand waar je wellicht zelf nog niet eens mee gedate hebt?

Dat iemand meteen seks zou willen op basis van zoiets is een ander uiterste.
pi_182528182
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom zou je zulke dingen bespreken met een random iemand waar je wellicht zelf nog niet eens mee gedate hebt?

Dat iemand meteen seks zou willen op basis van zoiets is een ander uiterste.
Gewoon sexting toch?
pi_182528191
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:18 schreef hjansen82 het volgende:
Ik denk verder dat alle mannen in dit topic op zoek zijn naar een date. En de vrouwen enkel voor advies voor een date.
Haha, nee. Sterker nog ik ben nu op dit exacte moment bezig dates af te stoten.

Sinds afgelopen donderdag is mijn date mijn vriendin, we hebben een relatie nu. Maar één van de andere meisjes waar ik contact mee heb wil maar niet loslaten, heb haar echt al 5 keer gezegd dat ik een vriendin heb maar ze blijft maar zeggen dat ze langskomt en wat ze dan wel niet allemaal wil doen. Vanavond ga ik weer sporten met een vriend, toevallig is deze vriend op zoek naar een date dus zal hem vragen of hij het leuk zou vinden als ik hem aan haar koppel.
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:24:49 #106
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_182528197
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het schept ideen over wat ze wel en niet lekker vindt. Dat staat los van of ze dat met hem wil doen. of op dat moment.
Als je als kerel door dergelijke gesprekken gaat verwachten dat ze dus seks met je wil.. denk je echt verkeerd.
En als ze je tijdens de date een massage aanbiedt/geeft? Zeker ook heel normaal en compleet onschuldig? Want dat deed ze ook namelijk.
Beati pauperes spiritu
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:25:43 #107
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_182528220
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:24 schreef Restyler het volgende:

[..]

Haha, nee. Sterker nog ik ben nu op dit exacte moment bezig dates af te stoten.

Sinds afgelopen donderdag is mijn date mijn vriendin, we hebben een relatie nu. Maar één van de andere meisjes waar ik contact mee heb wil maar niet loslaten, heb haar echt al 5 keer gezegd dat ik een vriendin heb maar ze blijft maar zeggen dat ze langskomt en wat ze dan wel niet allemaal wil doen. Vanavond ga ik weer sporten met een vriend, toevallig is deze vriend op zoek naar een date dus zal hem vragen of hij het leuk zou vinden als ik hem aan haar koppel.
Gratis wipje voor je maat regelen, topper *O*
Beati pauperes spiritu
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:25:44 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182528221
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:22 schreef S95Sedan het volgende:

Waarom zou je zulke dingen bespreken met een random iemand waar je wellicht zelf nog niet eens mee gedate hebt?

Dat iemand meteen seks zou willen op basis van zoiets is een ander uiterste.
Sommige mensen praten graag over seks en soms ook voordat een eerste date plaatsgevonden heeft.
pi_182528275
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het schept ideen over wat ze wel en niet lekker vindt. Dat staat los van of ze dat met hem wil doen. of op dat moment.
Als je als kerel door dergelijke gesprekken gaat verwachten dat ze dus seks met je wil.. denk je echt verkeerd.
Waarom praat ze dan hem met over seks?
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:28:47 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182528293
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:24 schreef Academicus het volgende:

En als ze je tijdens de date een massage aanbiedt/geeft? Zeker ook heel normaal en compleet onschuldig? Want dat deed ze ook namelijk.
Geen idee of dat onschuldig was. Gok van niet, ligt een beetje aan de context en hoe of wat.
Moest je half naakt, ging ze op je zitten of moest je je kleren gewoon aanhouden en wou ze je schouders doen.

En bood ze dat aan tijdens het appen? of tijdens de date?

Zeg ook niet dat ik het onlogisch vindt dat je wat probeert, maar wel onlogisch omdat je het doet nav verwachtingen die je zelf gemaakt hebt uit een gesprek.
Als ze tijdens de date flirt en er spanning hangt, dan snap ik een poging wel.
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:30:51 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182528344
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:

Waarom praat ze dan hem met over seks?
Weet ik veel. Moet je haar vragen.

Heb ook wel eens met een date vooraf over seks gehad of iets in die zin. En ja dan ga je wel eens uit van het meest positieve geval, dat er een geweldige klik is.

En als dan blijkt tijdens de date dat het toch niet zo goed klikt (of vanuit mij of hem of beide), ja dan komt er echt geen seks hoor.
pi_182528356
Ik snap sowieso een poging wel, ik snap de verwachting ook, ik snap alleen niet dat ‘wijf’ en dat zeikerige hier.
compact en kleverig.
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:34:56 #113
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_182528424
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee of dat onschuldig was. Gok van niet, ligt een beetje aan de context en hoe of wat.
Moest je half naakt, ging ze op je zitten of moest je je kleren gewoon aanhouden en wou ze je schouders doen.

En bood ze dat aan tijdens het appen? of tijdens de date?

Zeg ook niet dat ik het onlogisch vindt dat je wat probeert, maar wel onlogisch omdat je het doet nav verwachtingen die je zelf gemaakt hebt uit een gesprek.
Als ze tijdens de date flirt en er spanning hangt, dan snap ik een poging wel.
Hoe dan ook, voor mij is de lol er wel vanaf qua daten :')
Beati pauperes spiritu
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:35:35 #114
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_182528438
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap sowieso een poging wel, ik snap de verwachting ook, ik snap alleen niet dat ‘wijf’ en dat zeikerige hier.
Nee, dat wijf snapte ik dus ook totaal niet
Beati pauperes spiritu
pi_182528439
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:24 schreef Academicus het volgende:

[..]

En als ze je tijdens de date een massage aanbiedt/geeft? Zeker ook heel normaal en compleet onschuldig? Want dat deed ze ook namelijk.
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Waarom praat ze dan hem met over seks?
Waarom bestaan "mannen" als jullie? :') :{
pi_182528457
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
#metoo is gewoon hip zijn en erbij willen horen, heeft geen zak met echte gevallen van aanranding meer te maken.

Verder begrijp ik z'n reactie wel, door daarover te praten schep je gewoon verwachtingen.
Nee #metoo gaat erover dat elkaars grenzen van lichamelijke integriteit respecteren nog steeds geen gemeengoed is. :')

Verwachten dat je mag oogsten van wat je meent gezaaid te hebben en dan achteraf verontwaardigd gaan lopen doen is een voorbeeld van de verkeerde mindset die daartoe kan leiden.

En alle: 'Waarom praat ze dan hem met over seks?' - reacties zijn ook een voorbeeld van de verkeerde mindset.

Maar is wel iets te offtopic hier. :@

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2018 13:36:39 ]
pi_182528466
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:35 schreef Academicus het volgende:

[..]

Nee, dat wijf snapte ik dus ook totaal niet
ha ha ha
compact en kleverig.
pi_182528513
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap sowieso een poging wel, ik snap de verwachting ook, ik snap alleen niet dat ‘wijf’ en dat zeikerige hier.
Seks doe je met zijn tweetjes, daar heeft niemand recht op. Als een iemand het niet ziet zitten is het afgelopen, moet je niet moeilijk over doen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:41:09 #119
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182528532
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:36 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee #metoo gaat erover dat elkaars grenzen van lichamelijke integriteit respecteren nog steeds geen gemeengoed is. :')

Verwachten dat je mag oogsten van wat je meent gezaaid te hebben en dan achteraf verontwaardigd gaan lopen doen is een voorbeeld van de verkeerde mindset die daartoe kan leiden.

En alle: 'Waarom praat ze dan hem met over seks?' - reacties zijn ook een voorbeeld van de verkeerde mindset.

Maar is wel iets te offtopic hier. :@

Bullshit daar gaat het allang niet meer over, het is voornamelijk een heksenjacht geworden.

Verder geld het voor alleen vrouwen, niet voor mannen en degene die boegbeeld ervoor zijn zijn net zo erg als degene waar ze kritiek op hebben, dus dat is nogal hypocriet.

Maar dit is enorm offtopic voor hier inderdaad.
pi_182528583
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:35 schreef rival het volgende:

[..]

[..]

Waarom bestaan "mannen" als jullie? :') :{
Dus vragen stellen is verboden? Lekker bezig jongen :') .
pi_182528586
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:42 schreef Academicus het volgende:

[..]

Och och, val je over 'wijven' :')

Jij bent een man die samen met zijn wijf ongesteld is uit solidariteit?
Nee, niet eens. Gewoon beetje respect voor elkaar. :') Is niet zo moeilijk allemaal.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182528614
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:40 schreef Academicus het volgende:

[..]

Is er een blik moraalridders opengetrokken hier?
Ik wil geen seks met je voor de duidelijkheid. Hoop alleen dat op een dag het kwartje valt dat je verontwaardiging misplaatst is, respectloze reu.
pi_182528620
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:43 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Dus vragen stellen is verboden? Lekker bezig jongen :') .
Dan zal ik je een antwoord geven ;)

NIEMAND IS JOU IETS VERPLICHT.
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:46:21 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182528627
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:45 schreef rival het volgende:

[..]

Dan zal ik je een antwoord geven ;)

NIEMAND IS JOU IETS VERPLICHT.
Maar ze hebben erover gepraat!! Dus.. neuken! nu!
pi_182528725
Als je bij iemand thuis afspreekt, waarmee je van tevoren over seks gepraat hebt, is het wel een beetje bijzonder om je aangerand te voelen als de ander een move maakt, niet?
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:51:57 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182528734
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:

IK STELDE GEEN VRAAG AAN JOU. IK WAS BENIEUWD NAAR DE VISIE VAN JUIST EEN VROUW.
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:45 schreef rival het volgende:
NIEMAND IS JOU IETS VERPLICHT.
Ik als vrouw ben het eens met deze uitspraak :+
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:52:25 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182528745
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
Als je bij iemand thuis afspreekt, waarmee je van tevoren over seks gepraat hebt, is het wel een beetje bijzonder om je aangerand te voelen als de ander een move maakt, niet?
Als hij doet zoals hij praat, verwacht ik niet dat hij gelijk stopt als je aankondigt het niet zo te zien zitten :')
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:52:38 #128
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182528747
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
#metoo is gewoon hip zijn en erbij willen horen, heeft geen zak met echte gevallen van aanranding meer te maken.

Verder begrijp ik z'n reactie wel, door daarover te praten schep je gewoon verwachtingen.
Verwachtingen is geen synoniem voor verplichtingen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:53:38 #129
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182528767
quote:
13s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Verwachtingen is geen synoniem voor verplichtingen.
Waar zeg ik dat iemand iets verplicht is? Verder doet de context er nogal toe.
pi_182528773
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als hij doet zoals hij praat, verwacht ik niet dat hij gelijk stopt als je aankondigt het niet zo te zien zitten :')
Hopelijk heeft ze door deze ervaring haar les geleerd om in het vervolg gewoon een eerste date in een openbare gelegenheid te plannen.
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:54:51 #131
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182528795
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat iemand iets verplicht is? Verder doet de context er nogal toe.
Je snapt de reactie van Acaflapdrol, impliceert dat je de gedachte steunt dat als je ergens over praat, je ook moet opvolgen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:55:36 #132
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182528807
quote:
17s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je snapt de reactie van Acaflapdrol, impliceert dat je de gedachte steunt dat als je ergens over praat, je ook moet opvolgen.
Volgens mij vul je nogal veel in.
pi_182528907
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Ik als vrouw ben het eens met deze uitspraak :+
Je visie is helder, ondanks het irritante intermezzo van meneer Rival.
  Official ESF Kreviewer maandag 15 oktober 2018 @ 14:32:18 #134
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182529603
Dit topic is bagger door alle kutklonen en bagger van een paar mongolen. Ik ben er weg van.
  maandag 15 oktober 2018 @ 14:39:09 #135
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182529742
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:32 schreef Kreator het volgende:
Dit topic is bagger door alle kutklonen en bagger van een paar mongolen. Ik ben er weg van.
Jammer Krea, maar begrijpelijk.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 15 oktober 2018 @ 15:17:41 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182530509
Opgeruimd. Zullen we het weer eens opnieuw proberen. Zonder denigrerend taalgebruik en persoonlijke aanvallen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 15 oktober 2018 @ 15:18:36 #137
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_182530524
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als hij doet zoals hij praat, verwacht ik niet dat hij gelijk stopt als je aankondigt het niet zo te zien zitten :')
Geloof het of niet, ik ben een echte heer in werkelijkheid, maar zoals wijven zich opstellen terwijl er niks kwaads in de zin is, vind ik waardeloos.
Beati pauperes spiritu
  maandag 15 oktober 2018 @ 15:20:56 #138
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182530553
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:18 schreef Academicus het volgende:

[..]

Geloof het of niet, ik ben een echte heer in werkelijkheid, maar zoals wijven zich opstellen terwijl er niks kwaads in de zin is, vind ik waardeloos.
Kom dan ook eens over als een heer en kap met de term wijven te bezigen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182530613
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sommige mensen praten graag over seks en soms ook voordat een eerste date plaatsgevonden heeft.
Klopt, als man wel iets voorzichtiger zijn als je zo een gesprek gaat initiëren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182530632
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kom dan ook eens over als een heer en kap met de term wijven te bezigen.
De term vrouw is gewoon wat te hoog gegrepen voor sommigen van het geslacht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182530634
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:18 schreef Academicus het volgende:

[..]

Geloof het of niet, ik ben een echte heer in werkelijkheid, maar zoals wijven zich opstellen terwijl er niks kwaads in de zin is, vind ik waardeloos.
Haha, dit topic lijkt wel een circus. Je bent een echte heer, maar je praat consequent over wijven.
pi_182530733
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:25 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Haha, dit topic lijkt wel een circus. Je bent een echte heer, maar je praat consequent over wijven.
Een echte heer spreekt louter over trottoir prostituees.

Nee ik begrijp die termen wel opzicht. Een vrouw is een persoon van het vrouwelijk geslacht waar je tegenop kunt kijken. Het gespuis van het vrouwelijke geslacht mag je toch best een ander naampje geven?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182530888
Ok, let's move on, graag weer ontopic. Termen zoals "wijven" mogen weggelaten worden, dat soort locker room talk hebben we geen behoefte aan.
pi_182530942
Nou, mensen kom maar op met die leuke date verhalen weer :)

Hier nog steeds Ff niks op de planning.
pi_182530980
Hier ook nog even niks op de planning....wel bezig met gezellig gesprekje.....
pi_182531052
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nou, mensen kom maar op met die leuke date verhalen weer :)

Hier nog steeds Ff niks op de planning.
Zit zelf te kijken of er rond Halloween nog iets leuk/geschikt is voor een date. Beetje low-key aan het rondkijken, verder inderdaad ook nog niks op de planning. :)
pi_182531732
Paar mannen hier moeten echt eens naar Trevor Noah over mannen over erecties lyisteren / kijken:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_182531751
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:24 schreef Restyler het volgende:

[..]

Haha, nee. Sterker nog ik ben nu op dit exacte moment bezig dates af te stoten.

Sinds afgelopen donderdag is mijn date mijn vriendin, we hebben een relatie nu. Maar één van de andere meisjes waar ik contact mee heb wil maar niet loslaten, heb haar echt al 5 keer gezegd dat ik een vriendin heb maar ze blijft maar zeggen dat ze langskomt en wat ze dan wel niet allemaal wil doen. Vanavond ga ik weer sporten met een vriend, toevallig is deze vriend op zoek naar een date dus zal hem vragen of hij het leuk zou vinden als ik hem aan haar koppel.
En hoe oud is ze dan en waar komt ze vandaan? ;)
Check it out
pi_182531894
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Paar mannen hier moeten echt eens naar Trevor Noah over mannen over erecties lyisteren / kijken:D
Waar gaat het over? Moraal van het verhaal?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182531967
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:19 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

En hoe oud is ze dan en waar komt ze vandaan? ;)
Dat andere meisje? 21 en uit Groningen. Ga haar niet verder dox'en voor je. ;)
pi_182532130
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar gaat het over? Moraal van het verhaal?
Dat het vrij sneu en lachwekkend is wanneer mannen doen of hun stramme kabouter een uit de verpakking gehaald product is waar ze nu -uiteraard door toedoen van de vrouw- hun geld niet meer voor terug kunnen krijgen :'D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_182532154
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat het vrij sneu en lachwekkend is wanneer mannen doen of hun stramme kabouter een uit de verpakking gehaald product is waar ze nu -uiteraard door toedoen van de vrouw- hun geld niet meer voor terug kunnen krijgen :'D
Hoe vaker je de pik gebruikt hoe meer die waard wordt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182532529
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe vaker je de pik gebruikt hoe meer die waard wordt.
Is toch een beetje als een auto? Zodra die uit de showroom komt issie niets meer waard?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182532689
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:45 schreef Restyler het volgende:

[..]

Zit zelf te kijken of er rond Halloween nog iets leuk/geschikt is voor een date. Beetje low-key aan het rondkijken, verder inderdaad ook nog niks op de planning. :)
Jij had toch net een vriendin? Of is dat een tijdelijk iets, totdat je wat beters vindt?
pi_182532825
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:29 schreef Restyler het volgende:

[..]

Dat andere meisje? 21 en uit Groningen. Ga haar niet verder dox'en voor je. ;)
Je brengt het zelf ten sprake, omdat je al een date hebt :).
Check it out
pi_182533007
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is toch een beetje als een auto? Zodra die uit de showroom komt issie niets meer waard?
Nee zo werkt dat niet met piemels.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182534966
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 17:06 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Jij had toch net een vriendin? Of is dat een tijdelijk iets, totdat je wat beters vindt?
Sorry, zin misschien verkeerd geformuleerd. Dat voor Halloween bedoelde ik met mijn vriendin. Misschien samen naar Walibi Fright Night ofzo. :)

quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 17:13 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Je brengt het zelf ten sprake, omdat je al een date hebt :).
Haha, touche.
pi_182536407
Even van me afschrijven hoor.

Zit sinds enige tijd op Twoo. Verscheidene leuke contacten opgedaan. Normale profielen. En godzijdank geen overdaad van die glossy filter foto's.

Nu ben ik zelf ook geen supermodel, maar wat voor een blik oerlelijke mensen (excuse me my words, weet even niet hoe dit diplomatiek correct uit te drukken :') ) hebben ze daar open getrokken de laatste paar dagen? 😰
pi_182536596
quote:
9s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:03 schreef Mojo.jojo het volgende:
Even van me afschrijven hoor.

Zit sinds enige tijd op Twoo. Verscheidene leuke contacten opgedaan. Normale profielen. En godzijdank geen overdaad van die glossy filter foto's.

Nu ben ik zelf ook geen supermodel, maar wat voor een blik oerlelijke mensen (excuse me my words, weet even niet hoe dit diplomatiek correct uit te drukken :') ) hebben ze daar open getrokken de laatste paar dagen? 😰
Haha wauw, ook ik ben geen supermodel maar had dit gevoel met badoo. (ook echt teveel meisjes waar je eerst door 5 lagen make up en een duck face heen moest kijken)
  maandag 15 oktober 2018 @ 21:15:10 #160
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_182538170
quote:
9s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:03 schreef Mojo.jojo het volgende:
Even van me afschrijven hoor.

Zit sinds enige tijd op Twoo. Verscheidene leuke contacten opgedaan. Normale profielen. En godzijdank geen overdaad van die glossy filter foto's.

Nu ben ik zelf ook geen supermodel, maar wat voor een blik oerlelijke mensen (excuse me my words, weet even niet hoe dit diplomatiek correct uit te drukken :') ) hebben ze daar open getrokken de laatste paar dagen? 😰
Twoo, is dat wat over het algemeen? Tinder is al een droevige bende
Beati pauperes spiritu
  maandag 15 oktober 2018 @ 21:27:41 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_182538576
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:55 schreef Restyler het volgende:

[..]

Ik kan oprecht zeggen dat ik nog nooit een dickpic verstuurd heb. Kan me ook niet voorstellen wat iemand denkt om 's ochtends ineens een dickpic te sturen: "hij ziet er nu wel goed uit, zal er eens een foto van maken en sturen". _O-

Enige wat ik wel stuur zijn zwoele foto's zonder shirt. Maar mijn regel is: nooit naakter dan dat ik op het strand loop. :)
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, 'hey ik ben geil, kijk dan'.
Het geeft de dame een inkijkje van wat hij in de aanbieding heeft. Zit niet iedereen op te wachten maar sommige mannen / mensen houden van showen & shinen.
pi_182538773
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:12 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha wauw, ook ik ben geen supermodel maar had dit gevoel met badoo. (ook echt teveel meisjes waar je eerst door 5 lagen make up en een duck face heen moest kijken)
Dat is precies waarom ik het naar m'n zin had op Twoo. Dat wat jij beschrijft tref je daar nauwelijks.

Ben nu leeftijden wat anders aan het instellen, en ook nog wat over de grens aan het gluren. Het bodem van eerder genoemd blik lijkt in zicht :D
pi_182538858
Ik zie hier allemaal exotische datingsites voorbij komen waar ik nog nooit van gehoord heb, terwijl Tinder prima mooie en leuke meisjes heeft? :?
pi_182538892
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 21:15 schreef Academicus het volgende:

[..]

Twoo, is dat wat over het algemeen? Tinder is al een droevige bende
Tja, smaken verschillen. Heb er meer dates/nieuwe contacten opgedaan dan ik na ervaringen op Tinder en Badoo had verwacht. En dat terwijl ik vermoed dat op Twoo ook wel wat nep profielen staan.
pi_182539377
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 21:37 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Tja, smaken verschillen. Heb er meer dates/nieuwe contacten opgedaan dan ik na ervaringen op Tinder en Badoo had verwacht. En dat terwijl ik vermoed dat op Twoo ook wel wat nep profielen staan.
Heb net een account aangemaakt.

_O-

Allemaal opa's ...

'dit is te mooi om waar te zijn'

Man van 72...


Daten?
pi_182539590
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 21:37 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Tja, smaken verschillen. Heb er meer dates/nieuwe contacten opgedaan dan ik na ervaringen op Tinder en Badoo had verwacht. En dat terwijl ik vermoed dat op Twoo ook wel wat nep profielen staan.
Twoo ook in te stellen op vrouwen die vrouwen zoeken? Wellicht proberen waard dan.
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:02:18 #167
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_182539614
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb net een account aangemaakt.

_O-

Allemaal opa's ...

'dit is te mooi om waar te zijn'

Man van 72...

Daten?
Ik denk dat je op Fok nog meer kans maakt op een date dan daar :') :')
Beati pauperes spiritu
pi_182539800
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:02 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ik denk dat je op Fok nog meer kans maakt op een date dan daar :') :')
Als ik de reviews op play store mag geloven idd wel ja, ik sla em toch maar over.
pi_182539969
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:01 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Twoo ook in te stellen op vrouwen die vrouwen zoeken? Wellicht proberen waard dan.
Dat kan vast wel. Kan als man instellen op "I want to meet: men; women; everyone".
pi_182540164
Ik zou Twoo niet doen :')
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182540168
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou Twoo niet doen :')
Want?
pi_182540185
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:23 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Want?
Gewoon kut vreselijk spammerig met meldingen, en rare mensen
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182540189
Ik heb nu

- tinder
- her (gay)
- wapa (gay)

Moet eerlijk zeggen tinder bevalt 't beste, al heeft her dan weer dat als je iemand liked, die gene dat ziet, en jij dus ook als iemand jou liked, best hendig.
pi_182540196
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Gewoon kut vreselijk spammerig met meldingen, en rare mensen
Haha oké duidelijk, sla ik die over :D
pi_182540259
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Gewoon kut vreselijk spammerig met meldingen, en rare mensen
Wat een figuren zitten daar....
pi_182540288
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat een figuren zitten daar....
Ja ik probeer politiek correct te zijn O-)
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182540318
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja ik probeer politiek correct te zijn O-)
Waar kan ik dat account verwijderen?
pi_182540320
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Gewoon kut vreselijk spammerig met meldingen, en rare mensen
Heb nog geen spam gehad? :?

Of je moet die auto-reply bedoelen als je een foto een like geeft.
pi_182540331
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waar kan ik dat account verwijderen?
Ja dat is ook nog een ding :D ik kom er niet vanaf ook meer _O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182540365
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja dat is ook nog een ding :D ik kom er niet vanaf ook meer _O-
Bij instellingen, account en dan op dat pennetje klikken.
pi_182540374
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bij instellingen, account en dan op dat pennetje klikken.
^O^
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182541284
Nou nog even snel een update met betrekking tot het meisje dat telkens met me wou daten, terwijl ik nu al een vriendin heb. Heb haar gekoppeld aan een vriend van me en volgens mij gaat het wel lekker. Vraag morgen wel even hoe het gaat als we weer samen sporten.
pi_182541342
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:16 schreef Restyler het volgende:
Nou nog even snel een update met betrekking tot het meisje dat telkens met me wou daten, terwijl ik nu al een vriendin heb. Heb haar gekoppeld aan een vriend van me en volgens mij gaat het wel lekker. Vraag morgen wel even hoe het gaat als we weer samen sporten.
Wingman! :D
pi_182541605
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:24 schreef Restyler het volgende:

[..]

Haha, nee. Sterker nog ik ben nu op dit exacte moment bezig dates af te stoten.

Sinds afgelopen donderdag is mijn date mijn vriendin, we hebben een relatie nu. Maar één van de andere meisjes waar ik contact mee heb wil maar niet loslaten, heb haar echt al 5 keer gezegd dat ik een vriendin heb maar ze blijft maar zeggen dat ze langskomt en wat ze dan wel niet allemaal wil doen. Vanavond ga ik weer sporten met een vriend, toevallig is deze vriend op zoek naar een date dus zal hem vragen of hij het leuk zou vinden als ik hem aan haar koppel.
'Ik hoef haar niet, wil jij haar hebben?' :X :r

quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:16 schreef Restyler het volgende:
Nou nog even snel een update met betrekking tot het meisje dat telkens met me wou daten, terwijl ik nu al een vriendin heb. Heb haar gekoppeld aan een vriend van me en volgens mij gaat het wel lekker. Vraag morgen wel even hoe het gaat als we weer samen sporten.
Hoe heb je dat precies gedaan dan? Kan me er namelijk echt niks bij voorstellen..

Zeg je dan tegen haar iets in de trant van 'goh ik hoef je niet, maar ik heb nog wel een vriend die single is en opzoek is naar een date' en zegt zij dan iets van 'ooh top geef zijn nummer maar/geef hem mijn nummer maar'?
pi_182541658
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:32 schreef madam-april het volgende:

[..]

'Ik hoef haar niet, wil jij haar hebben?' :X :r

[..]

Hoe heb je dat precies gedaan dan? Kan me er namelijk echt niks bij voorstellen..

Zeg je dan tegen haar iets in de trant van 'goh ik hoef je niet, maar ik heb nog wel een vriend die single is en opzoek is naar een date' en zegt zij dan iets van 'ooh top geef zijn nummer maar/geef hem mijn nummer maar'?
Sorry, maar ik moest een beetje lachen om deze post! Ik ben een echte beelddenker namelijk, zag het al helemaal voor me :D
  maandag 15 oktober 2018 @ 23:35:34 #186
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_182541659
quote:
9s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:03 schreef Mojo.jojo het volgende:
Nu ben ik zelf ook geen supermodel, maar wat voor een blik oerlelijke mensen (excuse me my words, weet even niet hoe dit diplomatiek correct uit te drukken :') ) hebben ze daar open getrokken de laatste paar dagen? 😰
Ik snap die opmerkingen nooit zo. Mogen lelijke mensen niet daten dan?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_182541693
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:35 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik snap die opmerkingen nooit zo. Mogen lelijke mensen niet daten dan?
Nope. Nee Ff serieus, uiterlijk is echt zo'n dingetje tegenwoordig. Ik merk ook dat ik veel minder likes krijg enzo nu ik zo'n 50 kilo zwaarder ben, sad but true :')

Enne, niemand is lelijk, iedereen is mooi op z'n eigen manier toch!
pi_182541713
Ik like overigens eigenlijk iedereen die er gewoon "normaal" uitziet, en vriendelijk vooral, als ze me arrogant lijken sla ik over, dat vind ik dus echt een afknapper. Ik ben ook zo'n type dat graag een kleine bio ziet bij tinder :')
pi_182541790
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:37 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nope. Nee Ff serieus, uiterlijk is echt zo'n dingetje tegenwoordig. Ik merk ook dat ik veel minder likes krijg enzo nu ik zo'n 50 kilo zwaarder ben, sad but true :')

Enne, niemand is lelijk, iedereen is mooi op z'n eigen manier toch!
Uiterlijk is helaas zeker een dingetje, maar te zwaar zijn wordt vaak als ongezond gezien (en is het doorgaans ook) en het komt bij mij vaak ook over alsof te dikke mensen mentale problemen hebben. Niets ten nadele van jou uiteraard, ken je verder ook niet.

Niemand is lelijk inderdaad, maar ik zou geen te dikke mensen daten tenzij ze bereid zijn serieus hieraan te werken.
  maandag 15 oktober 2018 @ 23:45:02 #190
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_182541817
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:37 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nope. Nee Ff serieus, uiterlijk is echt zo'n dingetje tegenwoordig. Ik merk ook dat ik veel minder likes krijg enzo nu ik zo'n 50 kilo zwaarder ben, sad but true :')

Enne, niemand is lelijk, iedereen is mooi op z'n eigen manier toch!
Dat daten om uiterlijk draait is een feit (kom maar binnen moraalridders met je huehue het gaat ook om karakter hoor :') *swipe op fotos* :') ), maar ook lelijke mensen zijn niet graag hun leven lang alleen, dus uiteindelijk zul je iedereen zien op die apps. Ik zie hier wel vaker opmerkingen voorbij komen a la "op app X zitten veel lelijke mensen" maar ja, ook die zullen ergens moeten zitten.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_182541857
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:43 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Uiterlijk is helaas zeker een dingetje, maar te zwaar zijn wordt vaak als ongezond gezien (en is het doorgaans ook) en het komt bij mij vaak ook over alsof te dikke mensen mentale problemen hebben. Niets ten nadele van jou uiteraard, ken je verder ook niet.

Niemand is lelijk inderdaad, maar ik zou geen te dikke mensen daten tenzij ze bereid zijn serieus hieraan te werken.
Klopt, mijn overgewicht is ook dusdanig dat het wel een dingetje is voor m'n gezondheid. En ik wil er graag aan werken, maar in dit geval is het wel waar wat je zegt, mentale problemen. Dus ook daar wordt aan gewerkt. Al zeggen mensen vaak als ik dan m'n gewicht noem: dat had ik je niet gegeven. Dus echt heel vadsig ben ik niet, en wil ik ook niet worden.

Maar idd wel eens met wat je zegt, als mensen er niet aan willen werken (ook voor hun gezondheid) is 't een no go.
pi_182541870
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:45 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dat daten om uiterlijk draait is een feit (kom maar binnen moraalridders met je huehue het gaat ook om karakter hoor :') *swipe op fotos* :') ), maar ook lelijke mensen zijn niet graag hun leven lang alleen, dus uiteindelijk zul je iedereen zien op die apps. Ik zie hier wel vaker opmerkingen voorbij komen a la "op app X zitten veel lelijke mensen" maar ja, ook die zullen ergens moeten zitten.
True, kan er niks anders van maken. Maargoed, lelijk + lelijk is ook een combi en op elk potje past een dekseltje!
pi_182541949
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:47 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Klopt, mijn overgewicht is ook dusdanig dat het wel een dingetje is voor m'n gezondheid. En ik wil er graag aan werken, maar in dit geval is het wel waar wat je zegt, mentale problemen. Dus ook daar wordt aan gewerkt. Al zeggen mensen vaak als ik dan m'n gewicht noem: dat had ik je niet gegeven. Dus echt heel vadsig ben ik niet, en wil ik ook niet worden.

Maar idd wel eens met wat je zegt, als mensen er niet aan willen werken (ook voor hun gezondheid) is 't een no go.
Goed om te horen dat je eraan werkt. Ik denk dat het verlichten van mentale problemen uiteindelijk er ook voor zal zorgen dat je zal afvallen, alhoewel dat natuurlijk niet automatisch gaat.

Ben ooit gevraagd door een behoorlijk dikke jongen. Leek me op het eerste gezicht aardig, maar zijn omvang maakte mij gewoon een beetje bang. Heb natuurlijk een lulsmoesje opgehangen maar daar prikken mensen zo doorheen lijkt mij. Heb hem overigens ook niet de kans gegeven om eraan te werken.
pi_182541978
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:54 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Goed om te horen dat je eraan werkt. Ik denk dat het verlichten van mentale problemen uiteindelijk er ook voor zal zorgen dat je zal afvallen, alhoewel dat natuurlijk niet automatisch gaat.

Ben ooit gevraagd door een behoorlijk dikke jongen. Leek me op het eerste gezicht aardig, maar zijn omvang maakte mij gewoon een beetje bang. Heb natuurlijk een lulsmoesje opgehangen maar daar prikken mensen zo doorheen lijkt mij. Heb hem overigens ook niet de kans gegeven om eraan te werken.
Ik neem het je niet kwalijk hoor, het ís ook gewoon niet aantrekkelijk, laten we eerlijk zijn.
pi_182542012
Heb in m'n tinder bio maar gezet dat ze naar links moeten swipen als ze toch niet gaan praten of iets terug zeggen. Oké jij durft niet eerst te praten, prima, maar ook niks terug zeggen na 3 dagen, like dan gewoon niet :')
pi_182542028
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:45 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dat daten om uiterlijk draait is een feit (kom maar binnen moraalridders met je huehue het gaat ook om karakter hoor :') *swipe op fotos* :') ), maar ook lelijke mensen zijn niet graag hun leven lang alleen, dus uiteindelijk zul je iedereen zien op die apps. Ik zie hier wel vaker opmerkingen voorbij komen a la "op app X zitten veel lelijke mensen" maar ja, ook die zullen ergens moeten zitten.


Jono Lancaster is gelukkig getrouwd met zijn prachtige vrouw.
pi_182542045
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 00:00 schreef madam-april het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jono Lancaster is gelukkig getrouwd met zijn prachtige vrouw.
Ik dacht eerst Ff dat de linker zo'n faceswap was van snapchat :')

Nja mooi om te zien toch.
pi_182542065
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:59 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heb in m'n tinder bio maar gezet dat ze naar links moeten swipen als ze toch niet gaan praten of iets terug zeggen. Oké jij durft niet eerst te praten, prima, maar ook niks terug zeggen na 3 dagen, like dan gewoon niet :')
Precies :D

Maar op Tinder zit meestal wel echt raar volk. Is ook een van de redenen dat ik het verwijderd heb. Probleem is alleen dat ik geen idee heb hoe ik anders aan dates moet komen gezien mijn relatief uitzonderlijke positie :')
pi_182542088
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 00:04 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Precies :D

Maar op Tinder zit meestal wel echt raar volk. Is ook een van de redenen dat ik het verwijderd heb. Probleem is alleen dat ik geen idee heb hoe ik anders aan dates moet komen gezien mijn relatief uitzonderlijke positie :')
Nouja veel mensen die eigenlijk maar just for fun willen zeg maar. Beetje jammer als je zelf iets serieus zoekt.

Sorry, misschien heb ik het gemist, maar wat is jouw relatief uitzonderlijke positie dan?
pi_182542138
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 00:06 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nouja veel mensen die eigenlijk maar just for fun willen zeg maar. Beetje jammer als je zelf iets serieus zoekt.

Sorry, misschien heb ik het gemist, maar wat is jouw relatief uitzonderlijke positie dan?
Val hoofdzakelijk op mannen. Kan het alleen niet zomaar vrolijk aan iedereen vertellen op mijn opleiding, dat zou dodelijk zijn :')
pi_182542206
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 00:09 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Val hoofdzakelijk op mannen. Kan het alleen niet zomaar vrolijk aan iedereen vertellen op mijn opleiding, dat zou dodelijk zijn :')
Gaypride :D (ben zelf lesbisch (bah, lelijk woord))

Mm balen zeg, zou fijn zijn als je gewoon helemaal jezelf kon zijn!
pi_182542274
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 00:16 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Gaypride :D (ben zelf lesbisch (bah, lelijk woord))

Mm balen zeg, zou fijn zijn als je gewoon helemaal jezelf kon zijn!
Zo'n pride is niks voor mij om eerlijk te zijn. Ik ben wel mezelf qua gedrag verder, maar als iemand het over meiden heeft dan kan ik ook wel meepraten. Het is dan niet zo dat ik lieg, maar ik ga ook niet zeggen dat ik bi ben op zo'n moment.

Heb jij nog subtiele manieren om erachter te komen of iemand op hetzelfde geslacht valt? Gewoon direct of indirect vragen aan die persoon bijvoorbeeld, ookal ken je deze amper?
pi_182542294
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 00:24 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Zo'n pride is niks voor mij om eerlijk te zijn. Ik ben wel mezelf qua gedrag verder, maar als iemand het over meiden heeft dan kan ik ook wel meepraten. Het is dan niet zo dat ik lieg, maar ik ga ook niet zeggen dat ik bi ben op zo'n moment.

Heb jij nog subtiele manieren om erachter te komen of iemand op hetzelfde geslacht valt? Gewoon direct of indirect vragen aan die persoon bijvoorbeeld, ookal ken je deze amper?
Haha sorry, bedoelde ook niet de gay pride in de zin van het evenement, maar bedoelde meer: yeah gaypride, nice, een soortgelijke !

Ehm, ligt eraan, op tinder bij een like bijvoorbeeld vraag ik meestal ; enne, ben jij eigenlijk fully gay?

(want bi ben ik altijd wat huiverig voor dus wil het graag weten)

En in het echt, ja dat ligt eraan, met een paar drankjes op vraag ik het gewoon recht voor z'n raap, nuchter zou ik eerder hinten van: en, heb jij eigenlijk een vriendin... Of vriend, dat kan natuurlijk ook?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2018 00:28:54 ]
pi_182542333
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 00:28 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha sorry, bedoelde ook niet de gay pride in de zin van het evenement, maar bedoelde meer: yeah gaypride, nice, een soortgelijke !

Ehm, ligt eraan, op tinder bij een like bijvoorbeeld vraag ik meestal ; enne, ben jij eigenlijk fully gay?

(want bi ben ik altijd wat huiverig voor dus wil het graag weten)

En in het echt, ja dat ligt eraan, met een paar drankjes op vraag ik het gewoon recht voor z'n raap, nuchter zou ik eerder hinten van: en, heb jij eigenlijk een vriendin... Of vriend, dat kan natuurlijk ook?
Ah, nouja ik bedoelde ook zulke evenementen in het algemeen.

Is het dom om gewoon iemand aan te spreken die je nauwelijks kent en waarvan je weet dat hij je niet zal veroordelen, maar hem nog wel waarschijnlijk minstens het hele jaar tegen zal komen?
pi_182542362
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 00:36 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Ah, nouja ik bedoelde ook zulke evenementen in het algemeen.

Is het dom om gewoon iemand aan te spreken die je nauwelijks kent en waarvan je weet dat hij je niet zal veroordelen, maar hem nog wel waarschijnlijk minstens het hele jaar tegen zal komen?
Met als welk doel? Hem vertellen dat je bi bent, of hoop je dat hij ook bi of gay is? Hee, als ie je toch niet zal veroordelen, what you got to lose?
pi_182542375
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 00:39 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Met als welk doel? Hem vertellen dat je bi bent, of hoop je dat hij ook bi of gay is? Hee, als ie je toch niet zal veroordelen, what you got to lose?
Hopen dat hij een relatie wil aangaan. En die laatste zin is inderdaad waar, maar het kan best ongemakkelijk zijn als het misgaat :')
pi_182542410
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 00:41 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Hopen dat hij een relatie wil aangaan. En die laatste zin is inderdaad waar, maar het kan best ongemakkelijk zijn als het misgaat :')
Ik zou gewoon eens subtiel gaan vissen bij hem. En ja, als het misgaat is het misschien even ongemakkelijk, maar geloof me, soms moet je kansen pakken anders krijg je echt gruwelijk spijt.
pi_182542416
Oh Samzz, sorry, zie dat we beetje afdwalen naar off-topic.

Bij deze maar weer even on topic gaan doen dan maar :Y
pi_182542427
@mr.maul

Je mag me altijd pm sturen als je nog vragen ofzo hebt, maar dan kan het hier weer wat meer ontopic haha
pi_182542499
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 00:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
@mr.maul

Je mag me altijd pm sturen als je nog vragen ofzo hebt, maar dan kan het hier weer wat meer ontopic haha
Bedankt voor het aanbod!
pi_182542531
Zijn er hier trouwens mensen die tinder gold hebben?
pi_182544278
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:35 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik snap die opmerkingen nooit zo. Mogen lelijke mensen niet daten dan?
't is meer de verbazing dat er opeens bijna niemand tussen zit die je aantrekkelijk vindt terwijl dat tot enkele dagen eerder wel zo was.

Uiterlijk is ook maar "smaak" gerelateerd. Je verwacht een beetje een dwarsdoorsnede. Van mensen die erg knap zijn tot gemiddeld uiterlijk tot mensen die het qua uiterlijk minder getroffen hebben.

Als er opeens een blik modellen voorbij komt worden mijn kansen ook minder. Net zo als bij lelijke mensen zul je me ook niet horen zeggen dat ze niet mogen daten.

Maar als ik van enkelen hier hoor dat op Twoo griezels zitten dan begint het voor mij te dagen waarom ik daar relatief gemakkelijk nieuwe contacten en dates opdoe. Blijkbaar is een gemiddeld uiterlijk zonder creepy gedrag daar al een positieve uitzondering.

En juist ook op Twoo kun je vragen beantwoorden op lifestyle, sex en andere categoriën die je belangrijk vindt waardoor je een match percentage krijgt. Daarmee kun je alweer iets meer op wat je met elkaar gemeen hebt selecteren dan in vergelijking met zo'n vleeskeuring dat Tinder is.
pi_182544603
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 00:41 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Hopen dat hij een relatie wil aangaan. En die laatste zin is inderdaad waar, maar het kan best ongemakkelijk zijn als het misgaat :')
Raar eigenlijk, je wordt er beter op door die nieuwe informatie te verkrijgen, positief dan wel negatief nieuws.

En toch gaat een emotioneel onderdeel van jezelf jezelf boycotten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182544731
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 01:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die tinder gold hebben?
Nee, je krijgt er toch niet meer matches mee.
pi_182544809
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 00:24 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Zo'n pride is niks voor mij om eerlijk te zijn. Ik ben wel mezelf qua gedrag verder, maar als iemand het over meiden heeft dan kan ik ook wel meepraten. Het is dan niet zo dat ik lieg, maar ik ga ook niet zeggen dat ik bi ben op zo'n moment.

Heb jij nog subtiele manieren om erachter te komen of iemand op hetzelfde geslacht valt? Gewoon direct of indirect vragen aan die persoon bijvoorbeeld, ookal ken je deze amper?
Zelf delen dat je gay bent?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182544896
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 08:14 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nee, je krijgt er toch niet meer matches mee.
Daar is toch een bekend gezegde voor?
pi_182545012
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 08:32 schreef MCH het volgende:

[..]

Daar is toch een bekend gezegde voor?
Jij weet het blijkbaar.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:34:27 #218
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182547896
Topic opgeruimd. Dit topic is voor je eigen date-leven, niet om dat van een ander uit de doeken te doen.

Houd het ontopic. Dus geen koppelpraktijken voor iemand die hier niet eens post en geen verhalen over uitjes met je partner.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182548046
-Ga weg met je gestook.-

[ Bericht 90% gewijzigd door Samzz op 16-10-2018 11:43:34 ]
pi_182548215
Oppernerd is heel leuk zo op afstand. Eens kijken wanneer we elkaar kunnen ontmoeten. Woont ook best een pokke eind weg.

Hoe gaat het spreekwoord ook alweer, wat van ver komt is lekker? _O-

Zondag in ieder geval date met metalhead. Weet niet of dat daar meer inzit dan vriendschap. Maargoed, daar zijn dates voor, ik ga er in ieder geval open in!
Gek? kan je dat eten?
pi_182548453
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 07:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Raar eigenlijk, je wordt er beter op door die nieuwe informatie te verkrijgen, positief dan wel negatief nieuws.

En toch gaat een emotioneel onderdeel van jezelf jezelf boycotten.
Misschien moet ik mezelf niet meer boycotten dan en gewoon doen. Zal het proberen.
pi_182548504
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 08:14 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nee, je krijgt er toch niet meer matches mee.
Klopt, maar je ziet wel wie jou geliked heeft, best handig.
pi_182548561
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:15 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Klopt, maar je ziet wel wie jou geliked heeft, best handig.
Maakt weinig uit toch. Die persoon lijkt je wel of niet leuk, ongeacht of diegene je een like heeft gegeven.
pi_182548626
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:19 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Maakt weinig uit toch. Die persoon lijkt je wel of niet leuk, ongeacht of diegene je een like heeft gegeven.
Ja oké, dat is waar.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:33:13 #225
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182549782
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 01:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die tinder gold hebben?
1 keer gedaan om te kijken wie me geliked had.vond het vrij duur voor wat je kreeg.
pi_182550114
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 01:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die tinder gold hebben?
Nooit nodig gehad. :)
pi_182550193
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:19 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Maakt weinig uit toch. Die persoon lijkt je wel of niet leuk, ongeacht of diegene je een like heeft gegeven.
Nouja je krijgt niet precies dezelfde foto's voorbij komen natuurlijk omdat je soms je instellingen anders hebt staan. Dus dan zie je misschien iemand die jou geliked heeft die anders net buiten jouw zoekgebied valt. Of iemand die jou al wel voorbij heeft zien komen en jij zelf nog niet.

Maar goed, ik heb verder geen Gold gehad ofzo.
Ik heb nu wel weer een leuke match en vanavond belt hij want dat vind hij fijner dan steeds appen. Dus ben benieuwd.
pi_182550578
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 13:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

1 keer gedaan om te kijken wie me geliked had.vond het vrij duur voor wat je kreeg.
Stonden daar mensen die niet op de reguliere manier al eens bij je voorbij waren gekomen?
pi_182550582
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 13:55 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Nouja je krijgt niet precies dezelfde foto's voorbij komen natuurlijk omdat je soms je instellingen anders hebt staan. Dus dan zie je misschien iemand die jou geliked heeft die anders net buiten jouw zoekgebied valt. Of iemand die jou al wel voorbij heeft zien komen en jij zelf nog niet.

Maar goed, ik heb verder geen Gold gehad ofzo.
Ik heb nu wel weer een leuke match en vanavond belt hij want dat vind hij fijner dan steeds appen. Dus ben benieuwd.
Ik kreeg zonder gold ook altijd wel mensen te zien die buiten mijn zoekgebied vielen, maar mij wel hadden geliked?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_182550896
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 13:55 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Nouja je krijgt niet precies dezelfde foto's voorbij komen natuurlijk omdat je soms je instellingen anders hebt staan. Dus dan zie je misschien iemand die jou geliked heeft die anders net buiten jouw zoekgebied valt. Of iemand die jou al wel voorbij heeft zien komen en jij zelf nog niet.

Maar goed, ik heb verder geen Gold gehad ofzo.
Ik heb nu wel weer een leuke match en vanavond belt hij want dat vind hij fijner dan steeds appen. Dus ben benieuwd.
Dat zou inderdaad kunnen, maar je hebt dat zoekgebied niet voor niets ingesteld lijkt me. Ok, het kan natuurlijk voorkomen dat er net iemand buiten die afstand zit, maar dan pech :P
pi_182551012
Moet zeggen dat het een heel verschil is met op het platteland wonen en in de stad wonen. Op het platteland had ik mijn zoekgebied ingesteld op iets van 50km en had ik nauwelijks succes. In de stad heb ik het op ongeveer 10km en gaat het allemaal veel beter.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:41:48 #232
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182551098
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 14:15 schreef rival het volgende:

[..]

Stonden daar mensen die niet op de reguliere manier al eens bij je voorbij waren gekomen?
Dacht het niet. Herkende er wel een paar die ik dus niet geliked had.
pi_182551650
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 14:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dacht het niet. Herkende er wel een paar die ik dus niet geliked had.
Zo'n vermoeden had ik idd...
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:44:18 #234
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_182552063
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 14:15 schreef mjan het volgende:

[..]

Ik kreeg zonder gold ook altijd wel mensen te zien die buiten mijn zoekgebied vielen, maar mij wel hadden geliked?
Ja, die kreeg ik ook te zien, en meestal (9 van 10x) was dan ook een match als ik een like gaf.

Zou je bij Gold niet sneller een match krijgen, omdat ze jouw profiel eerder voorleggen aan mensen die je een like hebt gegeven en andersom? Dat je wat gunstigere algoritmen krijgt? Anders heeft het bijna geen nut en koopt niemand het bijna.

Zelf nooit Gold geprobeerd, omdat ik geen zin had te betalen voor een dating app en als ik had willen weten wie mij liked, dan had ik ook gewoon alles kunnen liken.
pi_182553447
Ik probeer nu gold uit. Veel andere met Gold dus matches zitten soms duizenden kilomoters verder...
Heb die boost uitgeprobeerd. Word je een half uur als eerste getoont geloof ik.

Vind het wel grappig om te zien wat voor mensen je liken.
pi_182553494
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:53 schreef Yasmin23 het volgende:


Vind het wel grappig om te zien wat voor mensen je liken.
daar zou ik ook wel nieuwsgierig naar zijn ja
Ook om dat je dan misschien met andere foto's bij kunt sturen zeg maar
pi_182553524
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:55 schreef Allures het volgende:

[..]

daar zou ik ook wel nieuwsgierig naar zijn ja
Ook om dat je dan misschien met andere foto's bij kunt sturen zeg maar
Hmm die conclusie kan ik nog niet trekken :P

Zullen genoeg likes bij zitten van mannen die alles liken denk ik :P

Heb nu wel een match met denk ik een leuke jongen die ik op Lexa had gezien maar waar ik niks tegen kon zeggen dus het kan wel handig zijn.
pi_182553554
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm die conclusie kan ik nog niet trekken :P

Zullen genoeg likes bij zitten van mannen die alles liken denk ik :P
ja dat ook

Maar ik had bijvoorbeeld eerst expres geen foto van mijn hele lijf en wel een met boeken er bij
Toch een poging om te sturen en je zou misschien als je daar in wisselt wat kunnrn zien?
pi_182553588
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:58 schreef Allures het volgende:

[..]

ja dat ook

Maar ik had bijvoorbeeld eerst expres geen foto van mijn hele lijf en wel een met boeken er bij
Toch een poging om te sturen en je zou misschien als je daar in wisselt wat kunnrn zien?
Nou ja vind een foto van je hele lichaam wel belangrijk. Ik swipe vrijwel nooit profielen met alleen maar een hoofd naar rechts.

Maar als je bv allemaal foto's in bikini online zou hebben staan zou je denk ik wel andere types ook krijgen.
pi_182553674
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja vind een foto van je hele lichaam wel belangrijk. Ik swipe vrijwel nooit profielen met alleen maar een hoofd naar rechts.

Maar als je bv allemaal foto's in bikini online zou hebben staan zou je denk ik wel andere types ook krijgen.
Mijn lijf heeft zo'n vorm dat ik toch bang ben dat het het zelfde effect heeft
Als ik met iemand praat kan ie er vrij snel een krijgen maar de reacties daarop geven me juist het idee dat ik het zo het beste kan doen

En ik ga niet mezelf in een aardappelzak hijsen voor een tinderpic :')

God wat een arrogante kut post maar zo bedoel ik het oprecht niet
Het is gewoon vaak lastig voor mannen om hun focus te behouden :') kan ik ook niks aan doen
pi_182553710
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:03 schreef Allures het volgende:

[..]

Mijn lijf heeft zo'n vorm dat ik toch bang ben dat het het zelfde effect heeft
Als ik met iemand praat kan ie er vrij snel een krijgen maar de reacties daarop geven me juist het idee dat ik het zo het beste kan doen

En ik ga niet mezelf in een aardappelzak hijsen voor een tinderpic :')

God wat een arrogante kut post maar zo bedoel ik het oprecht niet
Het is gewoon vaak lastig voor mannen om hun focus te behouden :') kan ik ook niks aan doen
Nieuwsgierig naar een foto...
pi_182553711
Ik heb gewoon grote tetten. There I said it :')

Het bedekt proberen uit te leggen maakte het weird sorry :')
pi_182553733
Oh :D

Mja gesloten truitje of vest er over heen ofzo....

Ik heb dat probleem niet dus geen ervaring mee :P
pi_182553882
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 13:55 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Nouja je krijgt niet precies dezelfde foto's voorbij komen natuurlijk omdat je soms je instellingen anders hebt staan. Dus dan zie je misschien iemand die jou geliked heeft die anders net buiten jouw zoekgebied valt. Of iemand die jou al wel voorbij heeft zien komen en jij zelf nog niet.

Maar goed, ik heb verder geen Gold gehad ofzo.
Ik heb nu wel weer een leuke match en vanavond belt hij want dat vind hij fijner dan steeds appen. Dus ben benieuwd.
Leuk voor je!
pi_182553884
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik probeer nu gold uit. Veel andere met Gold dus matches zitten soms duizenden kilomoters verder...
Heb die boost uitgeprobeerd. Word je een half uur als eerste getoont geloof ik.

Vind het wel grappig om te zien wat voor mensen je liken.
Heb het gevoel alsof vrouwen gold sowieso niet echt nodig hebben. Zie verhalen voorbij komen van vrouwen met 100+ likes op Tinder etc, dan vraag ik me serieus af waarvoor je nog gold nodig hebt. :P
pi_182553903
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:16 schreef Restyler het volgende:

[..]

Heb het gevoel alsof vrouwen gold sowieso niet echt nodig hebben. Zie verhalen voorbij komen van vrouwen met 100+ likes op Tinder etc, dan vraag ik me serieus af waarvoor je nog gold nodig hebt. :P
Die boost van net heeft 300 likes opgeleverd en het loopt nog steeds...

Maar gewoon nieuwsgierigheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door bitterbal op 16-10-2018 17:28:57 ]
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:28:21 #247
545 dop
:copyright: dop
pi_182554136
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die boos van net heeft 300 likes opgeleverd en het loopt nog steeds...

Maar gewoon nieuwsgierigheid.
ik dacht hoe kun je likes krijgen omdat je boos bent, moest even terug lezen Boost ;)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182554144
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:28 schreef dop het volgende:

[..]

ik dacht hoe kun je likes krijgen omdat je boos bent, moets even terug lezen Boost ;)
Oh:D

Foutje :P
pi_182554219
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh :D

Mja gesloten truitje of vest er over heen ofzo....

Ik heb dat probleem niet dus geen ervaring mee :P
mannen zien het altijd in mijn ervaring
Nou ja misschien niet in een wijde moemoe jurk maar die bezit ik ook niet

En ik denk ook niet dat het zin heeft om iets aan te doen wat je nooit zou dragen zodat je een full body foto kunt hebben want die is dan ook ver van de waarheid
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:33:26 #250
545 dop
:copyright: dop
pi_182554259
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:31 schreef Allures het volgende:

[..]

mannen zien het altijd in mijn ervaring
Nou ja misschien niet in een wijde moemoe jurk maar die bezit ik ook niet

En ik denk ook niet dat het zin heeft om iets aan te doen wat je nooit zou dragen zodat je een full body foto kunt hebben want die is dan ook ver van de waarheid
mannen die het aantrekkelijk vinden focusen daar zeker op.
Je bent goed zoals je bent, met plus en minpunten.
En als iets een pluspunt is hoef jij je daar niet voor te schamen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182554273
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:31 schreef Allures het volgende:

[..]

mannen zien het altijd in mijn ervaring
Nou ja misschien niet in een wijde moemoe jurk maar die bezit ik ook niet

En ik denk ook niet dat het zin heeft om iets aan te doen wat je nooit zou dragen zodat je een full body foto kunt hebben want die is dan ook ver van de waarheid
Natuurlijk zien ze het.

Ik zou het er gewoon op zetten. Meestal kom je vrij snel in het gesprek achter de reden van de like.
pi_182554419
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:33 schreef dop het volgende:

[..]

mannen die het aantrekkelijk vinden focusen daar zeker op.
Je bent goed zoals je bent, met plus en minpunten.
En als iets een pluspunt is hoef jij je daar niet voor te schamen.
nee maar ik kies er gewoon liever voor om het niet in de etalage te zetten

Maar misschien onderschat ik mannen nu hoor
Maar ik dacht dan met zo'n gold pakket kun je daar misschien achter komen als je een keer wat schuift met fotos
pi_182554549
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:40 schreef Allures het volgende:

[..]

nee maar ik kies er gewoon liever voor om het niet in de etalage te zetten

Maar misschien onderschat ik mannen nu hoor
Maar ik dacht dan met zo'n gold pakket kun je daar misschien achter komen als je een keer wat schuift met fotos
Nou ja het blijven vermoedens natuurlijk.

Moet eerlijk zeggen dat ik gezamelijke overeenkomst kan ontdekken tussen al die mannen die hebben geliked.

Overigens iemand die op vrouwen met grote borsten valt is niet perse oppervlakkig ofzo.
pi_182554606
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja het blijven vermoedens natuurlijk.

Moet eerlijk zeggen dat ik gezamelijke overeenkomst kan ontdekken tussen al die mannen die hebben geliked.

Overigens iemand die op vrouwen met grote borsten valt is niet perse oppervlakkig ofzo.
nee maar het trekt te veel gesprekken aan die ik gewoon niet wil hebben
Vragen als 'welke cupmaat heb je'

Kom op, dat vraag je niet aan een vreemde. Dat is echt onbeschoft

En dan moet je die er allemaal weer tussen uit gaan vissen. Ain't nobody got time for that
pi_182554638
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:46 schreef Allures het volgende:

[..]

nee maar het trekt te veel gesprekken aan die ik gewoon niet wil hebben
Vragen als 'welke cupmaat heb je'

Kom op, dat vraag je niet aan een vreemde. Dat is echt onbeschoft

En dan moet je die er allemaal weer tussen uit gaan vissen. Ain't nobody got time for that
Ja das waar ja.

Ja toch maar die hobbezak? Of alleen foto van je hoofd en dan vanaf je middel?
pi_182554676
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja das waar ja.

Ja toch maar die hobbezak? Of alleen foto van je hoofd en dan vanaf je middel?
ja ik heb nu dus alleen hoofd foto's

En mijn hoofd is ook leuk dus dat helpt
  Official ESF Kreviewer dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:49:50 #257
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182555895
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:46 schreef Allures het volgende:

[..]

nee maar het trekt te veel gesprekken aan die ik gewoon niet wil hebben
Vragen als 'welke cupmaat heb je'

Daarom plaats ik dus nooit dickpics. Van die "geschokte" vrouwen die er alles over willen weten en vragen of ik veel slijtage aan de knieën heb. Ik vind het het veel leuker om ze te verrassen op een date.

Zojuist iets gedronken met iemand van datingapp. Het was niet ok, dus ik ben na een kopje koffie weer vertrokken.
pi_182555901
In mijn ervaring hebben vrouwen met enkel een hoofdfoto op Tinder of andere datingsite een wat minder leuke lichaam. Niet erg natuurlijk, niet iedereen kan maatje 34 hebben.
pi_182555934
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:50 schreef Restyler het volgende:
In mijn ervaring hebben vrouwen met enkel een hoofdfoto op Tinder of andere datingsite een wat minder leuke lichaam. Niet erg natuurlijk, niet iedereen kan maatje 34 hebben.
Ja verder is er bij mij niks aan. Afstotelijk gewoon
pi_182556064
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Daarom plaats ik dus nooit dickpics. Van die "geschokte" vrouwen die er alles over willen weten en vragen of ik veel slijtage aan de knieën heb. Ik vind het het veel leuker om ze te verrassen op een date.

Zojuist iets gedronken met iemand van datingapp. Het was niet ok, dus ik ben na een kopje koffie weer vertrokken.
Wat was er niet ok dan?
pi_182556115
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:46 schreef Allures het volgende:

[..]

nee maar het trekt te veel gesprekken aan die ik gewoon niet wil hebben
Vragen als 'welke cupmaat heb je'

Kom op, dat vraag je niet aan een vreemde. Dat is echt onbeschoft
Zelfde type vraag als "hoelang ben je" als je het mij vraagt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Official ESF Kreviewer dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:07:53 #262
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182556237
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:59 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Wat was er niet ok dan?
Was een beetje impulsief afgesproken na veel te kort appen. Gewoon totaal niet wat ik zocht qua intelligentie, levensinstelling en eigenlijk alles. Leuk koppie, verder niks.
pi_182556258
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 19:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Was een beetje impulsief afgesproken na veel te kort appen. Gewoon totaal niet wat ik zocht qua intelligentie, levensinstelling en eigenlijk alles. Leuk koppie, verder niks.
Ah oke nouja dan idd gewoon bij 1 kopje koffie laten. En op zich ook wel handig dat je het dan zo snel weet, hoef je ook niet verder te appen. Soms is het juist wel handig om niet eerst heel lang te appen maar gewoon snel af te spreken, weet je ook sneller waar je aan toe bent.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:10:13 #264
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182556274
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 19:09 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ah oke nouja dan idd gewoon bij 1 kopje koffie laten. En op zich ook wel handig dat je het dan zo snel weet, hoef je ook niet verder te appen. Soms is het juist wel handig om niet eerst heel lang te appen maar gewoon snel af te spreken, weet je ook sneller waar je aan toe bent.
Dit had ik na een uurtje langer appen ook wel geweten. Maar ach, wel koffie gehad.
pi_182556314
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Daarom plaats ik dus nooit dickpics. Van die "geschokte" vrouwen die er alles over willen weten en vragen of ik veel slijtage aan de knieën heb. Ik vind het het veel leuker om ze te verrassen op een date.

Zojuist iets gedronken met iemand van datingapp. Het was niet ok, dus ik ben na een kopje koffie weer vertrokken.
Hoeveel cm heb je? en welke girth?
pi_182556791
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:52 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja verder is er bij mij niks aan. Afstotelijk gewoon
Goed dat je er zo luchtig over kunt praten. :)
pi_182558187
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]
Overigens iemand die op vrouwen met grote borsten valt is niet perse oppervlakkig ofzo.
Dank je :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182559793
Heb ook weer even drie dagen tinder op mijn telefoon.

Echt, ik vind het een hel. Aantal matches is nog wel OK, maar wat zijn er toch belabberd weinig vrouwen die daadwerkelijk ook maar de kleinste energie stoppen in het op gang brengen van een gesprek. Terwijl ik toch echt de standaard ''hoi, alles goed?'' probeer te vermijden en zo mogelijk probeer aan te haken op haar foto's en/of profieltekst op een niet al te cheesy manier.

Vreemd vind ik al helemaal dat het eigenlijk in het openbaar altijd wél lukt met de dames. Sterker nog, daar komen ze zelfs soms op mij af. Maar op tinder voel ik al bij voorbaat zo'n enorme afstand en bijna wantrouwen vanuit de vrouw(en) in kwestie, dat het in 99/100 gevallen (in mijn beleving) onbegonnen werk is.
pi_182560530
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:41 schreef LlucMajor het volgende:
Heb ook weer even drie dagen tinder op mijn telefoon.

Echt, ik vind het een hel. Aantal matches is nog wel OK, maar wat zijn er toch belabberd weinig vrouwen die daadwerkelijk ook maar de kleinste energie stoppen in het op gang brengen van een gesprek. Terwijl ik toch echt de standaard ''hoi, alles goed?'' probeer te vermijden en zo mogelijk probeer aan te haken op haar foto's en/of profieltekst op een niet al te cheesy manier.

Vreemd vind ik al helemaal dat het eigenlijk in het openbaar altijd wél lukt met de dames. Sterker nog, daar komen ze zelfs soms op mij af. Maar op tinder voel ik al bij voorbaat zo'n enorme afstand en bijna wantrouwen vanuit de vrouw(en) in kwestie, dat het in 99/100 gevallen (in mijn beleving) onbegonnen werk is.
Het probleem komt door hetgeen Yasmin net aangaf. Zij heeft één boost gebruikt en krijgt 300+ matches. Stel je voor dat jij 300+ matches had, dan had je na de tiende chat ook wel zoiets van "ok nu heb ik geen zin meer om te reageren op nog meer mensen".
pi_182560895
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:10 schreef Restyler het volgende:

[..]

Het probleem komt door hetgeen Yasmin net aangaf. Zij heeft één boost gebruikt en krijgt 300+ matches. Stel je voor dat jij 300+ matches had, dan had je na de tiende chat ook wel zoiets van "ok nu heb ik geen zin meer om te reageren op nog meer mensen".
waarom doe die boost dan?
Alleen voor je ego?
pi_182561128
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

waarom doe die boost dan?
Alleen voor je ego?
Moet je Yasmin vragen. :)
Ze zei net dat ze de boost deed gewoon om te kijken, voor de fun.
pi_182561333
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:50 schreef Restyler het volgende:
In mijn ervaring hebben vrouwen met enkel een hoofdfoto op Tinder of andere datingsite een wat minder leuke lichaam. Niet erg natuurlijk, niet iedereen kan maatje 34 hebben.
De meeste mannen die ik ken beschouwen maatje 34 juist als 'een wat minder leuk lichaam'..
pi_182561347
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

waarom doe die boost dan?
Alleen voor je ego?
Bij Tinder krijg je toch sws af en toe een update van het aantal likes?

En bij een boost match je die dan ineens allemaal of zo? :?
pi_182561359
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:40 schreef Chai het volgende:

[..]

Bij Tinder krijg je toch sws af en toe een update van het aantal likes?

En bij een boost match je die dan ineens allemaal of zo? :?
hoezo weet jij dit?
pi_182561395
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:41 schreef MCH het volgende:

[..]

hoezo weet jij dit?
Die boost weet ik dus niet. Alleen die likes :) weet ik van vrienden ;)

Maar die houden het gewoon bij likes en doen niets met superlikes of boosts voor zover ik weet.

Edit: NVM, had terug moeten lezen. Een boost gaat dus alleen over likes door als eerste te worden getoond, niet matches.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2018 22:45:59 ]
pi_182561443
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:39 schreef madam-april het volgende:

[..]

De meeste mannen die ik ken beschouwen maatje 34 juist als 'een wat minder leuk lichaam'..
Haha, daar heb je inderdaad ook gelijk in.
pi_182561613
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:10 schreef Restyler het volgende:

[..]

Het probleem komt door hetgeen Yasmin net aangaf. Zij heeft één boost gebruikt en krijgt 300+ matches. Stel je voor dat jij 300+ matches had, dan had je na de tiende chat ook wel zoiets van "ok nu heb ik geen zin meer om te reageren op nog meer mensen".
Die boost is trouwens een nogal twijfelachtige applicatie hoor. Tinder heeft behoorlijk wat nepprofielen die bij zo'n boost worden ingezet (omdat ze willen verkopen, is ook ruzie over tussen de bedenker van tinder en de huidige bazen). Dan nog is 300 inderdaad wel erg veel.

Verder heb je inderdaad gelijk. Wat ik alleen maar probeer aan te geven : Ik denk eigenlijk dat je jezelf als man in de voet schiet door via tinder op zoek te gaan naar een serieuze relatie. Als je gewoon je pik ergens in wil steken is het natuurlijk prima, maar mijn ervaring is dat je als man op Tinder al een achterstand hebt, die je in het échte leven helemaal niet hebt.

Ik heb bijvoorbeeld in de kroeg/ op werk/ tijdens uitgaan ''sjans'' van mooiere meiden dan waar ik op tinder ooit matches mee heb. Nu zijn mijn foto's op tinder ook niet helemaal top, maar de eisen liggen ook belachelijk hoog.

Laatst zei een vrouwelijke collega nog tegen me tijdens een etentje met collega's : bijna alle mannen hier zou ik niet matchen op tinder, terwijl het eigenlijk hele leuke mannen zijn allemaal.

En het lijkt mij zonde als je op tinder gaat voor een 6 terwijl je in de kroeg een 8 zou kunnen scoren.
pi_182561669
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:54 schreef LlucMajor het volgende:
[..]
Verder heb je inderdaad gelijk. Wat ik alleen maar probeer aan te geven : Ik denk eigenlijk dat je jezelf als man in de voet schiet door via tinder op zoek te gaan naar een serieuze relatie. Als je gewoon je pik ergens in wil steken is het natuurlijk prima, maar mijn ervaring is dat je als man op Tinder al een achterstand hebt, die je in het échte leven helemaal niet hebt.

Ik heb bijvoorbeeld in de kroeg/ op werk/ tijdens uitgaan ''sjans'' van mooiere meiden dan waar ik op tinder ooit matches mee heb. Nu zijn mijn foto's op tinder ook niet helemaal top, maar de eisen liggen ook belachelijk hoog.

Laatst zei een vrouwelijke collega nog tegen me tijdens een etentje met collega's : bijna alle mannen hier zou ik niet matchen op tinder, terwijl het eigenlijk hele leuke mannen zijn allemaal.

En het lijkt mij zonde als je op tinder gaat voor een 6 terwijl je in de kroeg een 8 zou kunnen scoren.
Hetzelfde geldt ook voor vrouwen hoor o|O
pi_182561732
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:57 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt ook voor vrouwen hoor o|O
als vrouw heb je doorgaans toch een veel groter aanbod op tinder? Lijkt mij.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:03:42 #280
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182561794
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:39 schreef madam-april het volgende:

[..]

De meeste mannen die ik ken beschouwen maatje 34 juist als 'een wat minder leuk lichaam'..
Dit herken ik niet.
pi_182561898
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:00 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

als vrouw heb je doorgaans toch een veel groter aanbod op tinder? Lijkt mij.
Nouja 9/10 mannen praten ook niet terug hoor :N
pi_182561975
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:08 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Nouja 9/10 mannen praten ook niet terug hoor :N
Oke, daar maak ik me ook wel schuldig aan eigenlijk. Het wordt ook enorm vermoeiend, na het zoveelste gesprek over koetjes en kalfjes.

Ik denk ook dat er nu veel minder tinderdates zijn dan in 2013. Voor iedereen is het normaal en bijna alle tinderaars zijn inmiddels wel klaar met al die gesprekken over bloemetjes en bijtjes.

Mijn hoop is trouwens ook absoluut niet op Tinder gevestigd wat betreft een relatie. Enige wat nog zou kunnen werken is dat je bekenden op Tinder tegen komt en daarmee een match maakt. Dan kan tinder net even het laatste setje geven, omdat je elkaar toch al kent.
pi_182562011
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:00 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

als vrouw heb je doorgaans toch een veel groter aanbod op tinder? Lijkt mij.
Maar daar kun je ook wel zien wie de mooiboys zijn die honderden likes krijgen van alle basic bitches.
pi_182562192
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:15 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar daar kun je ook wel zien wie de mooiboys zijn die honderden likes krijgen van alle basic bitches.
De 20% ja ;(
pi_182562223
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:12 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Oke, daar maak ik me ook wel schuldig aan eigenlijk. Het wordt ook enorm vermoeiend, na het zoveelste gesprek over koetjes en kalfjes.

Ik denk ook dat er nu veel minder tinderdates zijn dan in 2013. Voor iedereen is het normaal en bijna alle tinderaars zijn inmiddels wel klaar met al die gesprekken over bloemetjes en bijtjes.

Mijn hoop is trouwens ook absoluut niet op Tinder gevestigd wat betreft een relatie. Enige wat nog zou kunnen werken is dat je bekenden op Tinder tegen komt en daarmee een match maakt. Dan kan tinder net even het laatste setje geven, omdat je elkaar toch al kent.
Die match met wie ik vanavond zou bellen ( op eigen verzoek verplaatst naar morgen want dat komt me beter uit) is wel via Tinder. Maar heb nu nog 2 matches openstaan op Tinder die praten en verder alleen maar mannen de nog niks terug gezegd hebben. Als ik als laatste de match maak dan begin ik ook het gesprek, dacht dat dat ook wel een beetje de ongeschreven regel was. Maar niet iedereen houdt zich daaraan. Ik vestig ook echt niet al mn hoop erop, blijf ook gewoon mn eigen dingen doen en wie weet wat dat brengt :)
OkCupid had ik ook aangemaakt, maar dat schiet echt niet op hier door hoe dat werkt met die berichten sturen daar.
pi_182563967
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

waarom doe die boost dan?
Alleen voor je ego?
Uitgeprobeerd, zit 1 per maand in het abbo.

Je moet wel alles uitproberen hoor :P
pi_182563985
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:28 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Die match met wie ik vanavond zou bellen ( op eigen verzoek verplaatst naar morgen want dat komt me beter uit) is wel via Tinder. Maar heb nu nog 2 matches openstaan op Tinder die praten en verder alleen maar mannen de nog niks terug gezegd hebben. Als ik als laatste de match maak dan begin ik ook het gesprek, dacht dat dat ook wel een beetje de ongeschreven regel was. Maar niet iedereen houdt zich daaraan. Ik vestig ook echt niet al mn hoop erop, blijf ook gewoon mn eigen dingen doen en wie weet wat dat brengt :)
OkCupid had ik ook aangemaakt, maar dat schiet echt niet op hier door hoe dat werkt met die berichten sturen daar.
Ik heb het idee, zoals al eerder hier in het topic gezegd dat er best wel wat mannen alles naar rechts swipen. Ik heb nu ook 2 of 3 matches die nog niets hebben gezegd en 2 waarbij ik zelf niet ben begonnen dus nog helemaal geen gesprek :P

Okcupid vind ik wat vervelend. De berichten zie je pas als je ze tijdens het swipen tegenkomt en te vaak komen dezelfde mensen terug bij dat Double match'

Al heb ik wel het idee dat daar wel meer serieuze mannen zitten omdat je best wel een uitgebreid profiel kan aanmaken.
pi_182563990
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:54 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Die boost is trouwens een nogal twijfelachtige applicatie hoor. Tinder heeft behoorlijk wat nepprofielen die bij zo'n boost worden ingezet (omdat ze willen verkopen, is ook ruzie over tussen de bedenker van tinder en de huidige bazen). Dan nog is 300 inderdaad wel erg veel.

Verder heb je inderdaad gelijk. Wat ik alleen maar probeer aan te geven : Ik denk eigenlijk dat je jezelf als man in de voet schiet door via tinder op zoek te gaan naar een serieuze relatie. Als je gewoon je pik ergens in wil steken is het natuurlijk prima, maar mijn ervaring is dat je als man op Tinder al een achterstand hebt, die je in het échte leven helemaal niet hebt.

Ik heb bijvoorbeeld in de kroeg/ op werk/ tijdens uitgaan ''sjans'' van mooiere meiden dan waar ik op tinder ooit matches mee heb. Nu zijn mijn foto's op tinder ook niet helemaal top, maar de eisen liggen ook belachelijk hoog.

Laatst zei een vrouwelijke collega nog tegen me tijdens een etentje met collega's : bijna alle mannen hier zou ik niet matchen op tinder, terwijl het eigenlijk hele leuke mannen zijn allemaal.

En het lijkt mij zonde als je op tinder gaat voor een 6 terwijl je in de kroeg een 8 zou kunnen scoren.
Ik heb ze natuurlijk niet allemaal terug geliked maar heb niet het idee dat ik nou nepprofielen op tinder tegenkomn eigenlijk?
pi_182564765
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 06:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb ze natuurlijk niet allemaal terug geliked maar heb niet het idee dat ik nou nepprofielen op tinder tegenkomn eigenlijk?
ik heb toch wel het idee dat Tinder shady is
Hoe langer ik niet inlog, hoe meer superlikes ik opeens krijgt
Of van die meldingen met je hebt xxx likes met getallen die werkelijk nergens op slaan

Ik baal echt wel van de veranderingen op Okcupid. Eerst was dat echt mijn favoriete date-scoor-plek
Nu werkt het echt te irritant voor woorden en kom ik er gewoon niet meer
Ik kan me niet voorstellen dat ze dit niet meer gebruikers gekost heeft want ik weet van vrienden ook dat ze de site nu links laten liggen
pi_182565254
Ik heb ook mijn twijfels bij tinder. Toen ik het net installeerde had ik 7/8 superlikes per dag. Niet dat dat leuke mannen waren, maar de laatste was echt vorige week ofzo. Daarbij zie ik ook ineens veel minder leuke mannen nu ik tinder minder gebruik en heb ik veel minder vaak een match als ik iemand naar rechts swipe. Heeft mss ook met activiteit te maken ofzo :?
Sarcasme. Herken het.
pi_182565271
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:28 schreef Allures het volgende:

[..]

ik heb toch wel het idee dat Tinder shady is
Hoe langer ik niet inlog, hoe meer superlikes ik opeens krijgt
Of van die meldingen met je hebt xxx likes met getallen die werkelijk nergens op slaan

Ik baal echt wel van de veranderingen op Okcupid. Eerst was dat echt mijn favoriete date-scoor-plek
Nu werkt het echt te irritant voor woorden en kom ik er gewoon niet meer
Ik kan me niet voorstellen dat ze dit niet meer gebruikers gekost heeft want ik weet van vrienden ook dat ze de site nu links laten liggen
Ja, OkCupid is echt irritant geworden. Die heb ik een tijd geleden al gedelete. Al moet ik zeggen dat het ervoor ook niet ideaal was want je kreeg als vrouw een constante stroom aan berichtjes daar. Maar die kon je dan iig nog vriendelijk bedanken en deleten.
Nu kom je berichtjes soms pas weken later tegen. En ze blijven profielen van mannen die een berichtje hebben gestuurd en die je niet hebt gematcht constant opnieuw herhalen nadat je ze hebt weggeswiped.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_182565318
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb ook mijn twijfels bij tinder. Toen ik het net installeerde had ik 7/8 superlikes per dag. Niet dat dat leuke mannen waren, maar de laatste was echt vorige week ofzo. Daarbij zie ik ook ineens veel minder leuke mannen nu ik tinder minder gebruik en heb ik veel minder vaak een match als ik iemand naar rechts swipe. Heeft mss ook met activiteit te maken ofzo :?
apart want ik heb het dus precies andersom
Als mijn activiteit omlaag gaat, gaat die van Tinder (of het aanbod zeg maar) omhoog

Die is ook wat logischer in mijn complot-theorie hoofd

Waarom zouden ze het aanbod verminderen als je minder komt. Ze willen je dan toch terug lokken
pi_182565498
Ik heb gelezen dat ze bij Tinder kijken naar je populariteit en afhankelijk daar van kom je ergens terecht in de stapel. Maar geloof ook dat het allemaal een keer in de zoveel tijd weer wordt gereset.
pi_182565565
Hmmm kweenie. Waarom zouden ze mij aanbieden als ik niemand naar rechts swipe? Dan ben ik toch juist niet interessant voor tinder? Maar dat is mijn logica.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 09:44:29 #295
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_182565653
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:54 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Die boost is trouwens een nogal twijfelachtige applicatie hoor. Tinder heeft behoorlijk wat nepprofielen die bij zo'n boost worden ingezet (omdat ze willen verkopen, is ook ruzie over tussen de bedenker van tinder en de huidige bazen). Dan nog is 300 inderdaad wel erg veel.

Verder heb je inderdaad gelijk. Wat ik alleen maar probeer aan te geven : Ik denk eigenlijk dat je jezelf als man in de voet schiet door via tinder op zoek te gaan naar een serieuze relatie. Als je gewoon je pik ergens in wil steken is het natuurlijk prima, maar mijn ervaring is dat je als man op Tinder al een achterstand hebt, die je in het échte leven helemaal niet hebt.

Ik heb bijvoorbeeld in de kroeg/ op werk/ tijdens uitgaan ''sjans'' van mooiere meiden dan waar ik op tinder ooit matches mee heb. Nu zijn mijn foto's op tinder ook niet helemaal top, maar de eisen liggen ook belachelijk hoog.

Laatst zei een vrouwelijke collega nog tegen me tijdens een etentje met collega's : bijna alle mannen hier zou ik niet matchen op tinder, terwijl het eigenlijk hele leuke mannen zijn allemaal.

En het lijkt mij zonde als je op tinder gaat voor een 6 terwijl je in de kroeg een 8 zou kunnen scoren.
Ik ben het wel met je eens hoor. Ik was op het laatst op Tinder er ook helemaal klaar mee, hier ook wel eens aangegeven. En ik kon in de kroeg mooie jongere meiden krijgen.

En zodra je minder Tindert, lijkt het er inderdaad op dat je meer matches krijgt, want juist toen ik op het punt stond Tinder eraf te gooien kreeg ik weer een bende matches, waaronder mijn huidige vriendin.
pi_182565672
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:39 schreef Spirit82 het volgende:
Hmmm kweenie. Waarom zouden ze mij aanbieden als ik niemand naar rechts swipe? Dan ben ik toch juist niet interessant voor tinder? Maar dat is mijn logica.
ja ze zeggen dus dat ze een soort van league's hebben en je op basis daarvan aanbieden

Een 8 bieden ze aan een andere 8 aa zeg maar

Oftewel: een man die door veel vrouwen geliked word bieden ze aan aan een vrouw die door veel mannen geliked word
Als je zelf niet veel geliked word dan krijg je dus ook niet de hotties voorgeschoteld

Oh en nu heb ik een pijnlijke realisatie over wat ik aangeboden krijg -O- ;(
pi_182565779
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:45 schreef Allures het volgende:

[..]

ja ze zeggen dus dat ze een soort van league's hebben en je op basis daarvan aanbieden

Een 8 bieden ze aan een andere 8 aa zeg maar

Oftewel: een man die door veel vrouwen geliked word bieden ze aan aan een vrouw die door veel mannen geliked word
Als je zelf niet veel geliked word dan krijg je dus ook niet de hotties voorgeschoteld

Oh en nu heb ik een pijnlijke realisatie over wat ik aangeboden krijg -O- ;(
Tegelijkertijd mixen ze ook wel wat lekkertjes in je aanbod ook al ben je een viertje. Om je nog het idee te geven dat je kans maakt.
pi_182566034
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:39 schreef Spirit82 het volgende:
Hmmm kweenie. Waarom zouden ze mij aanbieden als ik niemand naar rechts swipe? Dan ben ik toch juist niet interessant voor tinder? Maar dat is mijn logica.
Je bent wel interessant als jij wel veel naar rechts geswiped wordt. Wat jij dan doet interesseert dat algoritme van Tinder niet hoor.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 oktober 2018 @ 10:14:29 #299
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 oktober 2018 @ 10:14:46 #300
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 oktober 2018 @ 10:15:00 #301
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182566169
quote:
6s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:14 schreef Kreator het volgende:
En slotje.
:'(.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')