Ik zou trouwens 3 meter de lucht in springen als ik dacht een blaadje te pakken en het bleek een kikker te zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2018 02:39 schreef Koen66 het volgende:
dacht ik net een blaadje van de grond te pakken, is het een kikker
ik raakte hem net niet aan, beest schrok en hopte weg.quote:Op zondag 14 oktober 2018 02:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik zou trouwens 3 meter de lucht in springen als ik dacht een blaadje te pakken en het bleek een kikker te zijn.
O ook echt binnen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 02:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik raakte hem net niet aan, beest schrok en hopte weg.
Toen ie weer ging zitten er een literkan overheen gezet, blaadje eronder en naar buiten
kanquote:Op zondag 14 oktober 2018 02:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O ook echt binnen.![]()
Was het de vorige niet een kikker ipv rat
Ik kijk mee en geniet hoorquote:Op zondag 14 oktober 2018 02:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waarom zit je niet in je NB topic?
volop tieten daar nu
beetje te groot voor mijn smaak...quote:Op zondag 14 oktober 2018 02:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waarom zit je niet in je NB topic?
volop tieten daar nu
Die dromenvangertje lookalike van jou danquote:Op zondag 14 oktober 2018 02:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
beetje te groot voor mijn smaak...
Kwaaaakkk.quote:Op zondag 14 oktober 2018 02:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kandan heeft ie best lang rondgehopt
Feestje gehad.?quote:Op zondag 14 oktober 2018 02:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Jaa beetje moe. Gister veel te laat gemaakt
Op stap met vriend van me en toen met mensen die wie niet kenden meegegaan voor afterparty. Lag om half 10 ofzo in bedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |