standaartquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is aanwezig wat al een uniek goed is op vbl. Hoe hoog ligt jouw standaart wel niet.
op je mobiel?quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Treinupdate: Netflix kijken in de trein
Was die niet recentelijk nog per brancard afgevoerd?quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Van der Poel is wel weer goed bezig.
is wel een heel klein schermquote:Op zondag 14 oktober 2018 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, gewoon van tevoren een paar afleveringen downloaden
Vroeger keek ik series op zo'n Creative Zen apparaat, dat scherm was half zo klein dus het valt nu wel mee.quote:
Jeetje Rens.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben Klaasweetniks zo ontzettend zat
Zoooowquote:Op zondag 14 oktober 2018 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
johannes is gewend om met klein materiaal te werken.
Gisteren, maar hij heeft alleen een verrekte enkelband.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was die niet recentelijk nog per brancard afgevoerd?
Die meet met jou bij een speeltuin is helaas nooit doorgegaan.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest nog lachen ook.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwakke comeback.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die meet met jou bij een speeltuin is helaas nooit doorgegaan.
Echt?quote:
En nu domineert hij de Belgjes alweer? Netjes.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren, maar hij heeft alleen een verrekte enkelband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |