Haags heeft helemaal geen slotje gezetquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:44 schreef naatje_1 het volgende:
KLB / Plompzakker terecht
wat een modteam daar op KLBGewoon binnen 15s twee keer geslot
oh wauwquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haags heeft helemaal geen slotje gezet
Ekstra Weekend heb ik destijds gewoon echt opgezet als een vast ritueel om het weekend in te luiden. Toen was het 3fm-topic op FOK! ook echt goedlopend, mooie tijd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:50 schreef Nattekat het volgende:
3FM is altijd al een baggerzender geweest.
ik was eerder hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haags heeft helemaal geen slotje gezet
niks mis meequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
ijzertekortje opgedaan, dus ff aan de spinazie, ja als ontbijt
zijn info is gewoon foutquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:55 schreef wietparkiet het volgende:
de modjes hebben weer een "wie heeft de grootste e-piemel" wedstrijd hoor
nattekat moet zich maar bezighouden met de fokstok ipv jou demoniseren jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zijn info is gewoon fout
Kutvriendinquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
R&P / Per ongeluk ontdekt dat mijn vriendin op Tinder zit
best wel een topic weer ook
giel van 1 tot 4 en dan gerardekdomquote:
krijg daar altijd beetje de kriebels van, waarom is het zo normaal om in andermans telefoon te wroeten? net als dat je een foto laat zien en dat mensen dan meteen je hele galerij door gaan spitten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
R&P / Per ongeluk ontdekt dat mijn vriendin op Tinder zit
best wel een topic weer ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |