Deze manquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet, interesseert me geen ene reet en alles in dezelfde bak.
WoW, zo stoerquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vertaling: “mamma regelt dat voor me”.quote:
ligt aan de gemeente.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:50 schreef Geerd het volgende:
Geloof je echt dat ze dat ook gescheiden houden? Dat gaat daarna weer in 1 grote container en de oven in of naar china waar ze niet zo moeilijk doen
zo dat zal ze leren! Pak ze maar aan!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:58 schreef Mr.Ping het volgende:
Bij mij gaat alles in één zak in één bak, glas, batterijen, papier, mijn lege printer... alles!
Hier hetzelfde. Papier heb ik een aparte bak voor, de rest gaat in de vuilnisbak en als die vol is gaat het in de grijze containerquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik doe papier in een bakkie en de rest helemaal niks. Flikker alles in de vuillisbak. Kieperen ze toch allemaal in verbrandingsove.
Nice, maar lekker prijzig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:45 schreef Bleie het volgende:
Wij hebben deze https://www.binbang.nl/thuis/ in de keuken voor papier, plastic en rest. Voor glas een aparte bak in het gootsteenkastje. Gft wordt in onze gemeente niet apart ingezameld.
dat ziet er goed uit! Even uitzoeken dit!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:45 schreef Bleie het volgende:
Wij hebben deze https://www.binbang.nl/thuis/ in de keuken voor papier, plastic en rest. Voor glas een aparte bak in het gootsteenkastje. Gft wordt in onze gemeente niet apart ingezameld.
Super onhandig om zo laag je aardappels te schillenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 11:36 schreef kclemen het volgende:
Wij hebben een afvalscheider van de ikea in onze keuken. Bakje vol, dan in de grote zak buiten.
[ afbeelding ]
Er zijn er meerquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 11:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
dat ziet er goed uit! Even uitzoeken dit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |