SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ignorance is bliss, but knowledge is power.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:40 schreef LeSage het volgende:
Die eenkennige fase, waarbij je kind eigenlijk alleen maar aan je been loopt te jengelen en uit gezichtsveld gelijk staat aan een breakdown, die duurt heel kort hè? Toch?
Relatief gezien wel jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:40 schreef LeSage het volgende:
Die eenkennige fase, waarbij je kind eigenlijk alleen maar aan je been loopt te jengelen en uit gezichtsveld gelijk staat aan een breakdown, die duurt heel kort hè? Toch?
Hier net een halve week het ganse gezin plat dankzij acute buikgriep -> vele luiers vol lichtgele (bijna pastel!) poepsoep. Wazige kleur hè?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:25 schreef Nolita het volgende:
Dat is wel goed mogelijk idd, papa is ook niet helemaal fit en zei vanochtend dat ie ook lichte ontlasting had.
Afgelopen dagen had ze de nachtvoeding overgeslagen, nu weer twee nachten met een voeding. Ze drinkt ook ochtend en avond bij mij en overdag wat water, dat dronk ze opzich wel. Zal er vandaag nog wat beter op letten.
Nououou, hij wandelt langs alles met één hand los, zegt 'mama', 'papa', 'oma' en 'die!', wiegt op muziek en heeft acht tanden - heel erg babyësk kan ik 'm niet meer noemen. Met z'n maat 92quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:09 schreef Sylver_ het volgende:
Oef Mini, ik zag dat jij gepost had en dacht dat je kwam vertellen dat Günther een dreumes is 😅
Zo, Babysaurus! Mijn dreumes van 1,5 is net over naar maat 86quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Nououou, hij wandelt langs alles met één hand los, zegt 'mama', 'papa', 'oma' en 'die!', wiegt op muziek en heeft acht tanden - heel erg babyësk kan ik 'm niet meer noemen. Met z'n maat 92
Haha, de mijne ook. Voor de lengte dan voornamelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Zo, Babysaurus! Mijn dreumes van 1,5 is net over naar maat 86
Ja! Ik zag dat de onzes dezelfde stats hadden! 82 cm en 10.1/10.2 kgquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:18 schreef Cygne het volgende:
[..]
Haha, de mijne ook. Voor de lengte dan voornamelijk.
Wat grappig! Prullekes.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:23 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ja! Ik zag dat de onzes dezelfde stats hadden! 82 cm en 10.1/10.2 kg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |