(2 daagjes). Daarnaast leuke dingen doen en genieten van elkaar.
 (2 daagjes). Daarnaast leuke dingen doen en genieten van elkaar. N ligt net in bed (gaat nu weer prima, denk dat het eten verkeerd was gevallen net als laatst) en wij gaan er zo snel achteraan. Zal vandaag geen moeite hebben met in slaap vallen!
 N ligt net in bed (gaat nu weer prima, denk dat het eten verkeerd was gevallen net als laatst) en wij gaan er zo snel achteraan. Zal vandaag geen moeite hebben met in slaap vallen! Zou graag willen dat vriend ook wat huishouden zou doen, maar dat moet ik hem dan expliciet vragen...
 Zou graag willen dat vriend ook wat huishouden zou doen, maar dat moet ik hem dan expliciet vragen...  

de mijne slapen wel 2 tot 3 uur ‘s middags.
 de mijne slapen wel 2 tot 3 uur ‘s middags.  en dan liggen de kasten nog vol ook. Even kritisch gaan kijken wat gewoon in de kast kan en wat weg mag/in bakken bewaard kan blijven.
 en dan liggen de kasten nog vol ook. Even kritisch gaan kijken wat gewoon in de kast kan en wat weg mag/in bakken bewaard kan blijven.

je moet wel prioriteiten stellen hoor
 je moet wel prioriteiten stellen hoor  

Onze eettafel ligt standaard bezaaid met een hele lading zooi (oude post, boeken en spelletjes vooral, waar de meiden niet aan mogen zitten) en overal waar je loopt moet je uitkijken dat je niet op speelgoed stapt. Ik ben ook gestopt met het opruimen 's avonds, het eerste wat ze doen 's ochtends is toch alles weer opentrekken. En we gebruiken voor de meiden ook geen kledingkast maar dat ligt allemaal op een soort extra leuning achter de bank. En nu ze zelf regelmatig dingen eraf trekken zijn het ook geen nette stapeltjes meer. Als je je een keer heel rot voelt dat je niet gedaan krijgt wat je wil en het een rommeltje is moet je maar even om een foto vragen
 Onze eettafel ligt standaard bezaaid met een hele lading zooi (oude post, boeken en spelletjes vooral, waar de meiden niet aan mogen zitten) en overal waar je loopt moet je uitkijken dat je niet op speelgoed stapt. Ik ben ook gestopt met het opruimen 's avonds, het eerste wat ze doen 's ochtends is toch alles weer opentrekken. En we gebruiken voor de meiden ook geen kledingkast maar dat ligt allemaal op een soort extra leuning achter de bank. En nu ze zelf regelmatig dingen eraf trekken zijn het ook geen nette stapeltjes meer. Als je je een keer heel rot voelt dat je niet gedaan krijgt wat je wil en het een rommeltje is moet je maar even om een foto vragen 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ignorance is bliss, but knowledge is power.

.
 . 

quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:40 schreef LeSage het volgende:
Die eenkennige fase, waarbij je kind eigenlijk alleen maar aan je been loopt te jengelen en uit gezichtsveld gelijk staat aan een breakdown, die duurt heel kort hè? Toch?
 paar dagen, hooguit.
 paar dagen, hooguit.

Relatief gezien wel jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:40 schreef LeSage het volgende:
Die eenkennige fase, waarbij je kind eigenlijk alleen maar aan je been loopt te jengelen en uit gezichtsveld gelijk staat aan een breakdown, die duurt heel kort hè? Toch?

en begon toen in paniek onwijs te krijsen. Echt heel zielig!
 en begon toen in paniek onwijs te krijsen. Echt heel zielig! ik heb een groter huis nodig
 ik heb een groter huis nodig

) plots wel ontlasting en een goede plas. Ik vond de ontlasting heel vreemd van kleur, heel licht geel oid. Ben er niet helemaal gerust op, terwijl ze verder wel vrolijk en actief was. Iemand ervaring met die kleur ontlasting?
 ) plots wel ontlasting en een goede plas. Ik vond de ontlasting heel vreemd van kleur, heel licht geel oid. Ben er niet helemaal gerust op, terwijl ze verder wel vrolijk en actief was. Iemand ervaring met die kleur ontlasting?

Hier net een halve week het ganse gezin plat dankzij acute buikgriep -> vele luiers vol lichtgele (bijna pastel!) poepsoep. Wazige kleur hè?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:25 schreef Nolita het volgende:
Dat is wel goed mogelijk idd, papa is ook niet helemaal fit en zei vanochtend dat ie ook lichte ontlasting had.
Afgelopen dagen had ze de nachtvoeding overgeslagen, nu weer twee nachten met een voeding. Ze drinkt ook ochtend en avond bij mij en overdag wat water, dat dronk ze opzich wel. Zal er vandaag nog wat beter op letten.

Nououou, hij wandelt langs alles met één hand los, zegt 'mama', 'papa', 'oma' en 'die!', wiegt op muziek en heeft acht tanden - heel erg babyësk kan ik 'm niet meer noemen. Met z'n maat 92quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:09 schreef Sylver_ het volgende:
Oef Mini, ik zag dat jij gepost had en dacht dat je kwam vertellen dat Günther een dreumes is 😅

Zo, Babysaurus! Mijn dreumes van 1,5 is net over naar maat 86quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Nououou, hij wandelt langs alles met één hand los, zegt 'mama', 'papa', 'oma' en 'die!', wiegt op muziek en heeft acht tanden - heel erg babyësk kan ik 'm niet meer noemen. Met z'n maat 92

Haha, de mijne ook. Voor de lengte dan voornamelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Zo, Babysaurus! Mijn dreumes van 1,5 is net over naar maat 86

Ja! Ik zag dat de onzes dezelfde stats hadden! 82 cm en 10.1/10.2 kgquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:18 schreef Cygne het volgende:
[..]
Haha, de mijne ook. Voor de lengte dan voornamelijk.

Wat grappig! Prullekes.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:23 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ja! Ik zag dat de onzes dezelfde stats hadden! 82 cm en 10.1/10.2 kg

Wel bizar dat ze bij de vorige meet van 6 maanden eerder nog niet eens kon kruipen (toen tijgerde ze nog), dus ik heb alsnog het gevoel dat het heel snel gegaan is allemaal.
 Wel bizar dat ze bij de vorige meet van 6 maanden eerder nog niet eens kon kruipen (toen tijgerde ze nog), dus ik heb alsnog het gevoel dat het heel snel gegaan is allemaal.  

dan maar. Hebben we lekker veel aan onze dag
 dan maar. Hebben we lekker veel aan onze dag   

en
 en   voor ZZ met al haar woorden en lopen alsof ze nooit anders deed.
 voor ZZ met al haar woorden en lopen alsof ze nooit anders deed. 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |