Het is in sommige instellingen/inrichtingen wel heel triest inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Yeah right. Lekker hypocriet zogenaamd de isoleercel in..
Heb ooit een topic geopend over jeugdgevangenissen met beelden waarop te zien was hoe men openlijk drugs kon gebruiken en wapperen met een jihad-vlag.
Dus dit is geen nieuws. Laat staan dat er iets zal veranderen..
Sowieso...celstraffen in NL
Ze kunnen niet voorkomen dat er helemaal niks naar binnen wordt gesmokkeld. Dat gebeurt ook in veel beter beveiligde instellingen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Straf krijgen omdat justitie faalt haar gevangenissen te beveiligen?
Dan moet een feestje op zijn tijd ook wel kunnen vind ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:48 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Ze kunnen niet voorkomen dat er helemaal niks naar binnen wordt gesmokkeld. Dat gebeurt ook in veel beter beveiligde instellingen.
Dat hoeven ze ook niet te voorkomen, liever niet zelfs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:48 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Ze kunnen niet voorkomen dat er helemaal niks naar binnen wordt gesmokkeld. Dat gebeurt ook in veel beter beveiligde instellingen.
Nee tuurlijk niet. Iedereen weet dat je die shit daar niet mag hebben, dus ook al hebben ze het weten binnen te smokkelen, daar mag wel een straf tegenover staan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan moet een feestje op zijn tijd ook wel kunnen vind ik.
Oké je hebt gelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:51 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Iedereen weet dat je die shit daar niet mag hebben, dus ook al hebben ze het weten binnen te smokkelen, daar mag wel een straf tegenover staan.
Een eerste goede straf zou zijn om het gebruik van internet af te sluiten in het gevang en een verbod op mobieltjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:51 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Iedereen weet dat je die shit daar niet mag hebben, dus ook al hebben ze het weten binnen te smokkelen, daar mag wel een straf tegenover staan.
Hebben ze internet dan? Ook geen mobiele telefoon.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 20:03 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een eerste goede straf zou zijn om het gebruik van internet af te sluiten in het gevang en een verbod op mobieltjes.
Tweede goede straf is om gewoon die deur dicht te smijten na de verplichte gangbare zaken zoals douchen en ff luchten.
Ja, we hebben internet en ik heb ook een mobiel. Die is echter goed verstopt en nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 20:05 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Hebben ze internet dan? Ook geen mobiele telefoon.
Mobiel en dus ook internet is al verboden hoor hahaaquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 20:03 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een eerste goede straf zou zijn om het gebruik van internet af te sluiten in het gevang en een verbod op mobieltjes.
Tweede goede straf is om gewoon die deur dicht te smijten na de verplichte gangbare zaken zoals douchen en ff luchten.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:17 schreef NanKing het volgende:
Ik ga even ruimen, en kusje aan kim. Kom gewoon hiermee posten. NWS / [NWS-SC] Een busje vol met Polen in LTVDKs hol
"Ze kunnen niet voorkomen"? Lijkt me een onderzoekje waardig, een (bacterievrije) quarantaine kan toch ook gemaakt worden? Waarom zou je een afgesloten inrichting niet vrij van mobieltjes e.d. kunnen maken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:48 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
In theorie zou het kunnen. In de praktijk echter niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:23 schreef Toga het volgende:
[..]
"Ze kunnen niet voorkomen"? Lijkt me een onderzoekje waardig, een (bacterievrije) quarantaine kan toch ook gemaakt worden? Waarom zou je een afgesloten inrichting niet vrij van mobieltjes e.d. kunnen maken?
Alles en iedereen wat binnenkomt door een scanner en daarna 2 dagen apart, of even bij binnenkomst een stevig laxeermiddel. Haren ontluizen etc. etc.
Als er dan nòg spul binnenkomt moet ook het personeel maar eens flink doorgelicht worden.
Wat voor scanner?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:30 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
In theorie zou het kunnen. In de praktijk echter niet.
Ze hadden daar trouwens een scanner al twee jaar, maar die bleek niet te werken.
die bij schiphol laat toch de piemels niet zien?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:49 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zo’n zelfde als bij Schiphol, stond eerder in een nieuwsbericht.
Oké nouja zo lang het werkt is het mooi spul.. maar dan moet je het ergens neer zetten waar al het verkeer van de gevangenis langs gaat anders heb je er nog niks aan. Of je moet er meerdere hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:49 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zo’n zelfde als bij Schiphol, stond eerder in een nieuwsbericht.
Mobieltjes lijkt me ook niet moeilijk op te sporen.. Kleine hoeveelheden drugs lijkt me lastiger. Wellicht heeft het iets met de bezuinigingen te maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:23 schreef Toga het volgende:
[..]
"Ze kunnen niet voorkomen"? Lijkt me een onderzoekje waardig, een (bacterievrije) quarantaine kan toch ook gemaakt worden? Waarom zou je een afgesloten inrichting niet vrij van mobieltjes e.d. kunnen maken?
Alles en iedereen wat binnenkomt door een scanner en daarna 2 dagen apart, of even bij binnenkomst een stevig laxeermiddel. Haren ontluizen etc. etc.
Als er dan nòg spul binnenkomt moet ook het personeel maar eens flink doorgelicht worden.
Er is inderdaad al weer een filmpje opgedoken...waarschijnlijk hebben ze niet alle mobieltjes gevondenquote:Op maandag 15 oktober 2018 06:20 schreef SuperNeger het volgende:
Yeah rightVolgende week gaat het feestje gewoon weer verder.
Ja inderdaadquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:38 schreef Walterwhite64 het volgende:
Zijn dat die gasten die nu alweer op Dumpert staan met een botermesje?
Genoeg medewerkers en cipiers die zo een centje bijverdienen met de verkoop.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Straf krijgen omdat justitie faalt haar gevangenissen te beveiligen?
Je hebt ervaring ?quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Genoeg medewerkers en cipiers die zo een centje bijverdienen met de verkoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |