abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:27:49 #1
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_182477184
Vijf gedetineerden in isoleercel na drugsfeest Zaanse gevangenis

De vijf gedetineerden die te zien zijn op beelden van een feestje met drugs in de gevangenis in Zaanstad, zitten in de isoleercel. Daarmee is de kous nog niet af, laat minister Sander Dekker (Rechtsbescherming) weten.

“Er staan straffen op het in bezit hebben van dit soort dingen”, waarschuwt Dekker. “En die gaan ze ook krijgen. Je gaat naar de gevangenis voor straf en niet om een feestje te vieren.”

De afdelingen waar de beelden zijn geschoten, zijn donderdag binnenstebuiten gekeerd. Daarbij zijn mobiele telefoons met camera gevonden en drugs. “Dingen die we niet in een gevangenis willen hebben. Die vormen ook voor het personeel een gevaar. En veiligheid staat voorop.”

Oogje dichtgeknepen

Beelden van feestende gedetineerden, die door henzelf waarschijnlijk zijn gedeeld met familie en vrienden, vielen in handen van De Telegraaf. Dekker “kan echt niet zeggen” of gevangenbewaarders een oogje hebben dichtgeknepen of de gedetineerden zelfs hebben geholpen, maar “sluit helemaal niets uit”.

Dat gedetineerden de bloemetjes konden buitenzetten, heeft in principe niets te maken met de door cipiers gewraakte “overhaaste” overplaatsing van gevangenen en personeel naar Zaanstad, denkt Dekker. Maar “dat laat onverlet dat hier best iets fout gegaan kan zijn.” Dat wordt nu uitgezocht.

Gedrag moet meetellen

De Zaanse affaire is voor Dekker reden te meer om te regelen dat gunsten voor gedetineerden voortaan meer afhangen van hun gedrag achter de tralies. “Dat gedrag moet veel meer gaan meetellen bij privileges als verlof” en of een gevangene eerder vrijkomt.
pi_182477232
Opsluiten die bende. Tevens fipo.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182477240
Zwaar spacen in de isoleer :')

Tevens sepo

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2018 19:30:41 ]
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:32:58 #4
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182477286
Wat een mefkezen :')

Tevens thripo
#KICKOUTZP
pi_182477313
Yeah right. Lekker hypocriet zogenaamd de isoleercel in..

Heb ooit een topic geopend over jeugdgevangenissen met beelden waarop te zien was hoe men openlijk drugs kon gebruiken en wapperen met een jihad-vlag.
Dus dit is geen nieuws. Laat staan dat er iets zal veranderen..
Sowieso...celstraffen in NL :')
pi_182477335
Straf krijgen omdat justitie faalt haar gevangenissen te beveiligen? :N
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:36:26 #7
469863 RobjeGeus
pi_182477347
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Yeah right. Lekker hypocriet zogenaamd de isoleercel in..

Heb ooit een topic geopend over jeugdgevangenissen met beelden waarop te zien was hoe men openlijk drugs kon gebruiken en wapperen met een jihad-vlag.
Dus dit is geen nieuws. Laat staan dat er iets zal veranderen..
Sowieso...celstraffen in NL :')
Het is in sommige instellingen/inrichtingen wel heel triest inderdaad
pi_182477553
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Straf krijgen omdat justitie faalt haar gevangenissen te beveiligen? :N
Ze kunnen niet voorkomen dat er helemaal niks naar binnen wordt gesmokkeld. Dat gebeurt ook in veel beter beveiligde instellingen.
pi_182477600
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:48 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Ze kunnen niet voorkomen dat er helemaal niks naar binnen wordt gesmokkeld. Dat gebeurt ook in veel beter beveiligde instellingen.
Dan moet een feestje op zijn tijd ook wel kunnen vind ik.
pi_182477636
quote:

[..]

Dat hoeven ze ook niet te voorkomen, liever niet zelfs.
zie email 27 oktober
pi_182477657
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan moet een feestje op zijn tijd ook wel kunnen vind ik.
Nee tuurlijk niet. Iedereen weet dat je die shit daar niet mag hebben, dus ook al hebben ze het weten binnen te smokkelen, daar mag wel een straf tegenover staan.
pi_182477825
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:51 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet. Iedereen weet dat je die shit daar niet mag hebben, dus ook al hebben ze het weten binnen te smokkelen, daar mag wel een straf tegenover staan.
Oké je hebt gelijk
pi_182477849
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:51 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Een eerste goede straf zou zijn om het gebruik van internet af te sluiten in het gevang en een verbod op mobieltjes.

Tweede goede straf is om gewoon die deur dicht te smijten na de verplichte gangbare zaken zoals douchen en ff luchten.
:W
pi_182477890
Op zich niet heel slim om beelden te maken en te delen haha

Maar ze hebben over een paar jaar wel een mooi verhaal voor op verjaardagen en bruiloften.
pi_182477891
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:03 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Een eerste goede straf zou zijn om het gebruik van internet af te sluiten in het gevang en een verbod op mobieltjes.

Tweede goede straf is om gewoon die deur dicht te smijten na de verplichte gangbare zaken zoals douchen en ff luchten.
Hebben ze internet dan? Ook geen mobiele telefoon.
pi_182477913
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:05 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Hebben ze internet dan? Ook geen mobiele telefoon.
Ja, we hebben internet en ik heb ook een mobiel. Die is echter goed verstopt en nog niet gevonden.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 20:37:53 #17
469863 RobjeGeus
pi_182478540
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:03 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Mobiel en dus ook internet is al verboden hoor hahaa
pi_182482159
Ik ga even ruimen, en kusje aan kim :D. Kom gewoon hiermee posten. NWS / [NWS-SC] Een busje vol met Polen in LTVDKs hol
ijs_beer fan!
pi_182482498
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 23:17 schreef NanKing het volgende:
Ik ga even ruimen, en kusje aan kim :D. Kom gewoon hiermee posten. NWS / [NWS-SC] Een busje vol met Polen in LTVDKs hol
:*

Ja, was ff verdwaald. Excuse me. :+
Ik zag dat het alweer in snelle en goede banen is geleidt ^O^
pi_182487529
quote:

[..]

"Ze kunnen niet voorkomen"? Lijkt me een onderzoekje waardig, een (bacterievrije) quarantaine kan toch ook gemaakt worden? Waarom zou je een afgesloten inrichting niet vrij van mobieltjes e.d. kunnen maken?
Alles en iedereen wat binnenkomt door een scanner en daarna 2 dagen apart, of even bij binnenkomst een stevig laxeermiddel. Haren ontluizen etc. etc.
Als er dan nòg spul binnenkomt moet ook het personeel maar eens flink doorgelicht worden.
Racist
pi_182487636
Jeeeeeelbreak *O* *O*
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:37:39 #22
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_182487669
Constant bezuinigen en het dan vreemd vinden dat het niet loopt zoals het zou moeten. Typisch VVD beleid weer. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_182489293
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 10:23 schreef Toga het volgende:

[..]

"Ze kunnen niet voorkomen"? Lijkt me een onderzoekje waardig, een (bacterievrije) quarantaine kan toch ook gemaakt worden? Waarom zou je een afgesloten inrichting niet vrij van mobieltjes e.d. kunnen maken?
Alles en iedereen wat binnenkomt door een scanner en daarna 2 dagen apart, of even bij binnenkomst een stevig laxeermiddel. Haren ontluizen etc. etc.
Als er dan nòg spul binnenkomt moet ook het personeel maar eens flink doorgelicht worden.
In theorie zou het kunnen. In de praktijk echter niet.

Ze hadden daar trouwens een scanner al twee jaar, maar die bleek niet te werken.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:37:49 #24
469863 RobjeGeus
pi_182489452
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:30 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

In theorie zou het kunnen. In de praktijk echter niet.

Ze hadden daar trouwens een scanner al twee jaar, maar die bleek niet te werken.
Wat voor scanner?
pi_182489664
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:37 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Wat voor scanner?
lichaamsscanner die alles zou laten zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')