Compstomp is goed makker. Ik heb ZH ook geïnstalleerd nu. Dat wordt nog door verdomd veel mensen online gespeeld op de community serverquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haten op plakken kaas bij de spaghetti e.d.
Ik had trouwens krieltjes met broccoli en vis.
[..]
Compstomnp dan wel he, 1v1 ben ik te mietig voor.
Dit zeg je al een miljoen jaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In januari/februari eet ik er een keer 3 maat. I'll capture it on tape
YES!quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:16 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen in de slowchat
ik ben veilig thuis gekomen
mona vla trioquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
We willen weten wat voor een soort toetje.
Morgen pas???quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen de gym weer slopen maat. LEGDAY
Aight.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Compstomp is goed makker. Ik heb ZH ook geïnstalleerd nu. Dat wordt nog door verdomd veel mensen online gespeeld op de community server
Knoflook, opboeren en trein. Geen top combi.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Prima toch. Eentje kan geen kwaad op z’n tijd.
Terwijl op vrijdagavond de leuke studentes op weg naar pappa en mama in de trein zitten. Hele bad timing wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Knoflook, opboeren en trein. Geen top combim
Nja, ik tegenwoordig ook weer na 8 jaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Terwijl op vrijdagavond de leuke studentes op weg naar pappa en mama in de trein zitten. Hele bad timing wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |