Hier was ik dus al bang voor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wil meer dan enkel vriendschap.
Oh ik snap hem ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij laat duidelijk zien dat hij wél geklikt heeft.
Mag ik passen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier was ik dus al bang voor.
Elke keer als ik aardig doe tegen iemand gebeurt dit en verpest het onze hele vriendschap.
[..]
Oh ik snap hem ja.
Maar waarom op de post van Daan?
Ja, je hebt me al genoeg geholpen vandaag.quote:
Herkenbaar probleem. Zo hoorde ik vandaag nog van collega's dat een andere collega had gesteld dat ik eindelijk meeging in zijn gesprekken en het erg gezellig wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier was ik dus al bang voor.
Elke keer als ik aardig doe tegen iemand gebeurt dit en verpest het onze hele vriendschap.
René is niet echt scherp vandaag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij laat duidelijk zien dat hij wél geklikt heeft.
vandaag had ik voor 't eerst dat ik het een beetje zorgelijk begin te vindenquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:27 schreef napoleonfour het volgende:
zondag kermis, het is gewoon boven de 20 graden. Ik mag dat global warming gedoe wel.
Heb jij een mening over bokbier?quote:
niet nu al??quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:27 schreef napoleonfour het volgende:
zondag kermis, het is gewoon boven de 20 graden. Ik mag dat global warming gedoe wel.
Ik denk dat een gebrek aan mening genoeg zegtquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb jij een mening over bokbier?
Ja ik had dat ook wel toen ik mij begon te verdiepen in die urgenda zaak. Normaal moet je zondags thermo-ondergoed aan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
vandaag had ik voor 't eerst dat ik het een beetje zorgelijk begin te vinden
Is toch niet normaal dat het op 13 oktober 27 graden is
Nee joh, vrijdags is voor mensen onder de 20. Daar ik al voorzien ben van een vriendin hoef ik niet meer makkelijk te scoren.quote:
Die mening hoor ik graag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk dat een gebrek aan mening genoeg zegt
Heb wel een mening over wat het over de Nederlandse biercultuur zegt dat dát onze trots is.
Ik ben echt heel moe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
René is niet echt scherp vandaag.
wtf raarquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee joh, vrijdags is voor mensen onder de 20. Daar ik al voorzien ben van een vriendin hoef ik niet meer makkelijk te scoren.
Onlogisch ik ben niet blij wat dat spel met je doet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:31 schreef onlogisch het volgende:
Drizzt en ik neuken ze allemaal de moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |