zo danquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou dan mag jij ook wel een foto van je torso posten.
Jammer dat die niet synchroon loopt.quote:
goedequote:Op vrijdag 12 oktober 2018 22:54 schreef GGMM het volgende:
Al heeft Barney wel het synchroon van down.
Done.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 22:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit moet je even helemaal afluisteren
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done.
Erg chillEen hele andere muziek ervaring dan rap, wat ik normaliter luister. Dit is leuk om naar te luisteren, maar vraag me af of ik hier ooit zo van kan genieten als van muziek met tekst, dan hou je toch meer de aandacht erbij, ofzo.
Maar ik ben de laatste tijd toevallig steeds vaker aan het denken om eens aan een ander genre te beginnenZeker omdat er de laatste tijd weinig echt goede rapmuziek uitkomt.
Wellicht download ik binnenkort eens een album van deze band.
Hey Ren้quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:01 schreef GGMM het volgende:
Goeie reviewGeen wonder dat ik zo geliefd ben op musicmeter.nl
Ja, dat kost 34,95 per maand.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hey Ren้
kan ik mij(en eventueel ook andere users) ook aanmelden op een alert via DM elke keer wanneer jij ergens een review post?
ik gaf toen wel een goede redenquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat kost 34,95 per maand.
De vorige keer weigerde je om die reden.
Positief verrast door je reactie Ren้tje!quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done.
Erg chillEen hele andere muziek ervaring dan rap, wat ik normaliter luister. Dit is leuk om naar te luisteren, maar vraag me af of ik hier ooit zo van kan genieten als van muziek met tekst, dan hou je toch meer de aandacht erbij, ofzo.
Maar ik ben de laatste tijd toevallig steeds vaker aan het denken om eens aan een ander genre te beginnenZeker omdat er de laatste tijd weinig echt goede rapmuziek uitkomt.
Wellicht download ik binnenkort eens een album van deze band.
Je krijgt wel een mooi tshirt hequote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat kost 34,95 per maand.
De vorige keer weigerde je om die reden.
Danku. Ik zal binnenkort eens wat proberen. Hopelijk vind ik het wat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Positief verrast door je reactie Ren้tje!
Ik ben oprecht waanzinnig deadhead, ik luister bijna niets anders, echt waanzinnige muziek. Dit is wel een vrij abnormale dat het helemaal instrumenteel is, omdat het dus een soundcheck is, maar ik vind die jams echt de shit.
En normaal luister je geen albums van de Grateful Dead want die hebben ze niet eens echt, je luisters live opnames. Ze hebben 2314 concerten gespeeld tussen 1965 en 1995 die je vrijwel allemaal gratis in goede kwaliteit kunt luisteren. Gemiddeld 3 uur lang ofzo per concert
5/8/77, 8/27/72, 5/2/70, 10/31/80, 4/13/70 zijn goede starters
quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Danku. Ik zal binnenkort eens wat proberen. Hopelijk vind ik het wat.
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luister nu Samsara blues experiment en dat is best een prima persoonlijke ontdekking.
Dat jullie het weten
Ik zag daar posters van hangen in tilburgquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luister nu Samsara blues experiment en dat is best een prima persoonlijke ontdekking.
Dat jullie het weten
Treden binnenkort op in de Melkweg zodoende zocht ik ze op.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zag daar posters van hangen in tilburg
Wat is hier de bedoeling van?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |