Een bukkakequote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:18 schreef Already_in_use het volgende:
Geef het even tijd. En als het maar een select groepje blijft dan speel ik wel boterham
Ja en jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb je er zin in? Alles al gepakt?
Bangmakerij van de tandarts. Ben maar blij dat het allemaal goed was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor, vorige keer kwam ze met beginnende gaatjes hier en daar, deze keer zei ze dat het prima uit zat en dat ik op bepaalde plekken wel wat beter moet poetsen
En waarschijnlijk voor de helft waarvan het hier te koop isquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja en ja
Al zal ik morgen echt nog wel dingen bedenken die ik vergeten ben
Voordeel is wel dat alles daar ook gewoon te koop is
Vaak nog minder iddquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En waarschijnlijk voor de helft waarvan het hier te koop is
Beetje gezonde spanning? Of totaal niet?quote:
Ik zie vooral op tegen het hele gedoe met bagage, naar Schiphol, de vlucht etc. Als ik er eenmaal ben komt t vast allemaal wel goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Beetje gezonde spanning? Of totaal niet?
Een hele onderneming wat je gaat doen iig.
Hoelang is het vliegen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik zie vooral op tegen het hele gedoe met bagage, naar Schiphol, de vlucht etc. Als ik er eenmaal ben komt t vast allemaal wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |