limb biscuit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je speelt het spel met 6 mannen die in een kring staan rondom een boterham. Die gaan allemaal staan masturberen en de gene die als laatst komt (op de boterbam) moet hem opeten.
Ze helemaal de moeder bolken zodat ze geen punten halen en weer weg gaan. Dat probeerde ik altijd met nieuwelingen toen ik nog voor de ranglijst ging.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Altijd leuk, nieuwe deelnemers aan DTS
bolkquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze helemaal de moeder bolken zodat ze geen punten halen en weer weg gaan. Dat probeerde ik altijd met nieuwelingen toen ik nog voor de ranglijst ging.
bolk aloa!quote:
gaan we allemaal net doen of we niet weten dat dit homijn is ?quote:
Hup Homijn!quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gaan we allemaal net doen of we niet weten dat dit homijn is ?
ONZ / Witte boterham (koekiekwak)quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:15 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Yo ik ga rijden (mono dus!) Boodschappen doen. FRIET halen en dan zie ik jullie VNV wel weer
Tot later. En geniet van je FRIET.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:15 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Yo ik ga rijden (mono dus!) Boodschappen doen. FRIET halen en dan zie ik jullie VNV wel weer
Dat is Homijn niet joh.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zei je vanmiddag ook al.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |