quote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik werd getriggerd door die 1,6 op Pitchfork
Ik moest dit na een minuut afzetten. Wat een zelfingenomen douchebag.quote:
O, ik heb het niet eens bekeken. Kwam voorbij tijdens mijn zoektocht naar Greta.quote:Op donderdag 1 november 2018 12:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik moest dit na een minuut afzetten. Wat een zelfingenomen douchebag.
Zou er iemand op aarde zijn waarvoor dit niet geldt?quote:Op donderdag 1 november 2018 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik kende Peter Bjorn and John voornamelijk van Young Folks
Moest maandag plaatjes draaien in Arnhem bij een show van Bombino. Vond het best wel tof, veel beter ook dat ik had verwacht op basis van de 'verwesterde' albums.quote:Op donderdag 1 november 2018 23:04 schreef Felagund het volgende:
Net naar een concert van Bombino geweest. Was erg tof, moet het nieuwe album ook nog eens luisteren (ik ken vooral het album dat door de Black Keys is geproduceerd).
Die zag ik ooit bij de vierdaagse feesten in Nijmegen. Was heel goed. Was toen ook erg onder de indruk van de drummer. Was die weer goed nu?quote:Op donderdag 1 november 2018 23:04 schreef Felagund het volgende:
Net naar een concert van Bombino geweest. Was erg tof, moet het nieuwe album ook nog eens luisteren (ik ken vooral het album dat door de Black Keys is geproduceerd).
Destijds als afsluiter gezien op ITGWO, was zeker wel aardig. Wel wat eentonig maar lekker opzwependquote:Op donderdag 1 november 2018 23:04 schreef Felagund het volgende:
Vince Staples.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:39 schreef Norrage het volgende:
Ja welke releases hebben we vandaag? Buiten (WEER) een nieuwe Sun Kil Moon, zie ik niet zoveel dat de moeite waard is...
Een nieuwe Dan Mangan misschien
Volgens mij is hun laatste album ook minder westers dan vorige (bijv. Nomad die met hulp van de Black Keys is geproduceerd).quote:Op donderdag 1 november 2018 23:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Moest maandag plaatjes draaien in Arnhem bij een show van Bombino. Vond het best wel tof, veel beter ook dat ik had verwacht op basis van de 'verwesterde' albums.
Ja, die was weer goed, deed ook nog een solo. Ben wel benieuwd hoe hij in de band is gekomen.quote:Op donderdag 1 november 2018 23:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Die zag ik ooit bij de vierdaagse feesten in Nijmegen. Was heel goed. Was toen ook erg onder de indruk van de drummer. Was die weer goed nu?
Klopt, de liedjes lijken soms erg op elkaar. Wat dat betreft was 1,5 uur voldoende.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Destijds als afsluiter gezien op ITGWO, was zeker wel aardig. Wel wat eentonig maar lekker opzwepend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |