Beetje zoals met Heel Holland Bakt elk jaarquote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:49 schreef Greys het volgende:
Alle kijkers van De Luizenmoeder zijn vergeten te stemmen kennelijk.
Vond ik ook hoor. Gelukkig heeft Ilse wel gewonnen als beste actrice.quote:
Het leek wel of Ilse blij was dat ze niet wonnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:49 schreef Greys het volgende:
Alle kijkers van De Luizenmoeder zijn vergeten te stemmen kennelijk.
Ja echt vreemd dat die nog nooit überhaupt genomineerd zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beetje zoals met Heel Holland Bakt elk jaar
Daar ben ik ook blij om ja. Nu kijk ik dat programma nog steeds elke week wel met een half oog, maar zo'n 15 jaar geleden was dat programma op het hoogtepunt; nu is het een schim van wat het ooit was.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:51 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Gelukkig geen Expeditie in ieder geval
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:51 schreef Guanabana het volgende:
Nu kondigt Jan aan dat hij naar het ESF gaat en dan is de ellende compleet.
Ja, dat gevoel heb ik nu ook. Ik had zelfs nog nooit van dit programma gehoord tot vanavondquote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:52 schreef Greys het volgende:
Op Twitter is het één grote 'terechte winnaar' golf dus ik geloof dat ik een briljant programma gemist heb zo te lezen. Toch eens terugkijken dan. Ben nu wel benieuwd!
Het is voorbij, dus je kunt relaxenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:51 schreef Guanabana het volgende:
Nu kondigt Jan aan dat hij naar het ESF gaat en dan is de ellende compleet.
Ja zeker proberen! Ik heb wel een paar keer zitten janken en ook veel heftige momenten. Zeker niet erg dat hij gewonnen heeftquote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:52 schreef Greys het volgende:
Op Twitter is het één grote 'terechte winnaar' golf dus ik geloof dat ik een briljant programma gemist heb zo te lezen. Toch eens terugkijken dan. Ben nu wel benieuwd!
Zo te lezen was het heel heel heel goed en hij is mega kwetsbaar geweest erin enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel heb ik nu ook. Ik had zelfs nog nooit van dit programma gehoord tot vanavondIk wil toch wel weten wat ik dan gemist heb.
Dat klinkt zeker veelbelovend! Daar ga ik zeker iets van terugkijken dan. Gek dat dit programma volledig langs me heen is gegaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zeker proberen! Ik heb wel een paar keer zitten janken en ook veel heftige momenten. Zeker niet erg dat hij gewonnen heeft
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:58 schreef Em31 het volgende:
Deze gif in het Televizier topic![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:58 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Klassiekertjequote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:58 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:44 schreef Greys het volgende:
Het hondenveld gaat toch weer wel door
Wat een emoosieneeeeele rollercoaster jongassss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |