Hindoestanen zijn per definitie Surinaams. Het betekent namelijk niet 'hindoe' zoals veel mensen denken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee een hindoestaan. Kan dus evengoed een Surinamer zijn.
En in mijn ervaring verkoopt de gemiddelde keurslager hetzelfde als in de supermarkt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Verder zijn er goede Turkse slagers en hele slechte Turkse slagers. Je kunt geen oordeel vellen over de kwaliteit van *alle* Turkse slagers, wegens het grote verschil. Loop een slager in en probeer het vlees. Pas dan valt er wat over te zeggen. İn mijn ervaring ligt de kwaliteit van een gemiddelde Turkse slager boven die van een supermarkt, maar onder die van een keurslager.
Ik ken verschillende Hindoestanen maar die eten geen rund, komen wel allemaal uit Suriname.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee een hindoestaan. Kan dus evengoed een Surinamer zijn.
Niks mis met de kwaliteit van kiloknallers.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
vaak nog slechter dan de gemiddelde kiloknaller in de supermarkt.
Goed dat ik weet. Ik heb regelmatig eetgasten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:46 schreef T-D het volgende:
[..]
Ik ken verschillende Hindoestanen maar die eten geen rund, komen wel allemaal uit Suriname.
Niet alle Surinamers zijn hindoestaan he?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:05 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Goed dat ik weet. Ik heb regelmatig eetgasten.
wie is eigenlijk de andere Robin?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Niet alle Surinamers zijn hindoestaan he?
En niet alle Hindoestanen zijn hindoe, zo'n 25% van de Hindoestanen in Nederland is moslim.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Niet alle Surinamers zijn hindoestaan he?
Deze man snapt het.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:37 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Hindoestanen zijn per definitie Surinaams. Het betekent namelijk niet 'hindoe' zoals veel mensen denken.
Tips voor een goede Turkse slager in Rotterdam? Boven de Maas a.u.b.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Verder zijn er goede Turkse slagers en hele slechte Turkse slagers. Je kunt geen oordeel vellen over de kwaliteit van *alle* Turkse slagers, wegens het grote verschil. Loop een slager in en probeer het vlees. Pas dan valt er wat over te zeggen. İn mijn ervaring ligt de kwaliteit van een gemiddelde Turkse slager boven die van een supermarkt, maar onder die van een keurslager.
Islamnitkálkün op Urk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:00 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Tips voor een goede Turkse slager in Rotterdam? Boven de Maas a.u.b.
Stīkųmharäm in Rotterdam is erg goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:47 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Abi, ik zoek een adres in Rotterdam. Urk is me te ver.
Ik zal hem eens googlen. Thanks!quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:52 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Stīkųmharäm in Rotterdam is erg goed.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:37 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Hindoestanen zijn per definitie Surinaams. Het betekent namelijk niet 'hindoe' zoals veel mensen denken.
je hebt toch wel door dat hij onzin neerzet he?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:54 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik zal hem eens googlen. Thanks!
Ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je hebt toch wel door dat hij onzin neerzet he?
Ja die groentes zijn volgens mij allemaal b-keus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:05 schreef Adames het volgende:
Weinig ervaring met het vlees, behalve wat goedkope kip, maar ik haalde wel zeer regelmatig groente en verse kruiden daar. Idee kan je waarschijnlijk redelijk doortrekken naar hun vlees.
Het leek vooral goedkoper te zijn omdat
1) het bijzonder volgepropte en onaantrekkelijke winkels zijn, zoiets als een discounter ook doet.
2) De groentes niet altijd even mooi zijn, leek vaak de b-keus. Veel groentes hadden lelijkere vormen.
3) Er zat wel eens wat spul tussen dat niet goed was. Vooral bij de kruiden, maar ook de groentes. Ook bij de appie of de jumbo ligt er wel eens een oude courgette tussen, maar lang niet zo veel als bij de gemiddelde Turk.
Bij vlees zou je dus alleen bedacht moeten zijn op nummer 3. Vorm maakt meestal weinig uit, tenzij specifieke gerechten.
Als je geen kwaliteit gewend bent, het verdrinkt in kruiden/saus e.d. kan je jezelf voorhouden dat er niets mis mee is idd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:02 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Niks mis met de kwaliteit van kiloknallers.
En niet te vergeten: anti-biotica.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Als je geen kwaliteit gewend bent, het verdrinkt in kruiden/saus e.d. kan je jezelf voorhouden dat er niets mis mee is idd.
Maar echt kwaliteitsvlees (en daarmee doel ik niet op biologische e.d., maar echt op kwaliteit, losstaand van die keurmerkjes) kost niet voor niets meer. Dat is niet te produceren voor die prijs. Enkel door inferieure (kwaliteits) rassen te gebruiken, inferieur voedsel te geven aan de dieren, te beknibbelen op alles wat werkelijke kwaliteit levert kan je kiloknallers produceren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |