abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182449302




Na lang wachten is het bijna zover, release datum 26 oktober!
Red Dead Rdemption 2 komt naar de PS4 en Xbox One.
Over een PC versie is (nog) niks bekend.

[ Bericht 29% gewijzigd door lord_bono op 11-10-2018 12:22:26 ]
pi_182449308
Stom spel lijkt me niks aan, niets vernieuwends bah.
pi_182449359
komt ook veel te snel uit na het eerste deel lijkt me gewoon een simpele cash grab game voor rockstar
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_182449373
Dit gaat niks worden.
SOONY
pi_182449585
Open world games zijn zo 2015
  donderdag 11 oktober 2018 @ 12:27:07 #6
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182449626
Geen zin in is gewoon niks veranderd sinds gta 3 :r
pi_182449775
Maak aub ook geen vervolg topic meer, preorder gecancelled en weg ermee.
pi_182449777
Dit is niet de Red Dead Redemption Remaster.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
pi_182449800
Ok en vanaf nu weer serieus:
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hmm, je health vult niet vanzelf aan, dat is al iets waar je rekening mee moet houden.
De paard zal je ook te eten moeten geven, en wat jij of je paard eet, zelfs dat maakt verschil.
Eet jij een wortel bijv. zal het weinig verschil uitmaken, geef je het aan je paard dan krijgt het paard er weer wat weerstand bij.

Er zijn dus wel degelijk allerlei details in verwerkt die je niet zomaar kan negeren en ja actie vormt natuurlijk een belangrijk onderdeel van het spel.
Dat hele je moet eten en je moet voor je paard zorgen en meer van die shit weet ik niet of wel goed uit gaat pakken.

Bij Kingdom Come: Deliverance moest je ook eten, slapen, uitrusten, voor je wapens en kleding zorgen etc en daar werd ik op den duur wel een klein beetje heel erg kotsmisselijk van. Wilde je ergens heen, ow kut, eerst eten, slapen/uitrusten, naar the bathhouse om te wassen, wapens (laten) repareren etc en dan was je inmiddels alweer vergeten wat je ook alweer ging doen.

In het begin dacht je nog leuk, en realistisch ook, mooie feature. Maar zoals ik al zei ging dat mij in elk geval op den duur wel de keel uit hangen :@

Dus ik ben benieuwd op wat voor manier ze dat in deze game gemaakt hebben. :)


Niemand anders die daarvoor vreest? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182449827
Te hardcore, kiddies will hate it :9 >:)
SOONY
pi_182449857
quote:
3s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:39 schreef vosss het volgende:
Ok en vanaf nu weer serieus:

[..]

Dat hele je moet eten en je moet voor je paard zorgen en meer van die shit weet ik niet of wel goed uit gaat pakken.

Bij Kingdom Come: Deliverance moest je ook eten, slapen, uitrusten, voor je wapens en kleding zorgen etc en daar werd ik op den duur wel een klein beetje heel erg kotsmisselijk van. Wilde je ergens heen, ow kut, eerst eten, slapen/uitrusten, naar the bathhouse om te wassen, wapens (laten) repareren etc en dan was je inmiddels alweer vergeten wat je ook alweer ging doen.

In het begin dacht je nog leuk, en realistisch ook, mooie feature. Maar zoals ik al zei ging dat mij in elk geval op den duur wel de keel uit hangen :@

Dus ik ben benieuwd op wat voor manier ze dat in deze game gemaakt hebben. :)

Niemand anders die daarvoor vreest? :@
Nee.
pi_182449909
quote:
3s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:39 schreef vosss het volgende:
Ok en vanaf nu weer serieus:

[..]

Dat hele je moet eten en je moet voor je paard zorgen en meer van die shit weet ik niet of wel goed uit gaat pakken.

Bij Kingdom Come: Deliverance moest je ook eten, slapen, uitrusten, voor je wapens en kleding zorgen etc en daar werd ik op den duur wel een klein beetje heel erg kotsmisselijk van. Wilde je ergens heen, ow kut, eerst eten, slapen/uitrusten, naar the bathhouse om te wassen, wapens (laten) repareren etc en dan was je inmiddels alweer vergeten wat je ook alweer ging doen.

In het begin dacht je nog leuk, en realistisch ook, mooie feature. Maar zoals ik al zei ging dat mij in elk geval op den duur wel de keel uit hangen :@

Dus ik ben benieuwd op wat voor manier ze dat in deze game gemaakt hebben. :)


Niemand anders die daarvoor vreest? :@
Optioneel was misschien wel beter geweest (misschien zit het er wel in hoor).
SOONY
pi_182449940
quote:
3s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:39 schreef vosss het volgende:
Ok en vanaf nu weer serieus:

[..]

Dat hele je moet eten en je moet voor je paard zorgen en meer van die shit weet ik niet of wel goed uit gaat pakken.

Bij Kingdom Come: Deliverance moest je ook eten, slapen, uitrusten, voor je wapens en kleding zorgen etc en daar werd ik op den duur wel een klein beetje heel erg kotsmisselijk van. Wilde je ergens heen, ow kut, eerst eten, slapen/uitrusten, naar the bathhouse om te wassen, wapens (laten) repareren etc en dan was je inmiddels alweer vergeten wat je ook alweer ging doen.

In het begin dacht je nog leuk, en realistisch ook, mooie feature. Maar zoals ik al zei ging dat mij in elk geval op den duur wel de keel uit hangen :@

Dus ik ben benieuwd op wat voor manier ze dat in deze game gemaakt hebben. :)


Niemand anders die daarvoor vreest? :@
Ik vond dat dat wel leuk bleef bij kingdom come, ik probeerde daar ook echt omheen te plannen. Vond de UI alleen kut.
pi_182449945
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:46 schreef DKUp het volgende:

[..]

Optioneel was misschien wel beter geweest (misschien zit het er wel in hoor).
Geen idee of het opioneel is. Misschien is de manier waarop ook wat anders dan bij Kingdom Come. Daar dacht ik voor die game uit kwam ook dat ik het een hele toffe feature zou gaan vinden, maar in de praktijk vond ik het op den duur maar zinloos en vooral tijdrovend worden. Dankzij exact die ene feature heb ik Kingdom Come dan ook niet uitgespeeld. En dat is zonde, want verder was het een puike game.

Ik zou het erg jammer vinden als Rockstar hier ook de plank mee mis slaat :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182450026
quote:
3s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:39 schreef vosss het volgende:
Ok en vanaf nu weer serieus:

[..]

Dat hele je moet eten en je moet voor je paard zorgen en meer van die shit weet ik niet of wel goed uit gaat pakken.

Bij Kingdom Come: Deliverance moest je ook eten, slapen, uitrusten, voor je wapens en kleding zorgen etc en daar werd ik op den duur wel een klein beetje heel erg kotsmisselijk van. Wilde je ergens heen, ow kut, eerst eten, slapen/uitrusten, naar the bathhouse om te wassen, wapens (laten) repareren etc en dan was je inmiddels alweer vergeten wat je ook alweer ging doen.

In het begin dacht je nog leuk, en realistisch ook, mooie feature. Maar zoals ik al zei ging dat mij in elk geval op den duur wel de keel uit hangen :@

Dus ik ben benieuwd op wat voor manier ze dat in deze game gemaakt hebben. :)

Niemand anders die daarvoor vreest? :@
Ik gok dat ze vrij mild zijn als je je daar amper mee bezig wil houden. Was je je niet, dan merk je misschien na 1 dag al wat verschil, maar duurt het ook weken voordat NPC's je anders gaan behandelen. Eet je een hele dag niet, dan reageer je iets minder alert maar het zal weken duren voordat je echt in de problemen komt daardoor.

Rockstar zal spelers willen belonen die dit realisme tof vinden en zich er voortdurend mee bezig willen houden. Tegelijkertijd willen ze andere spelers die dit maar irritant vinden niet afschrikken door ze te zwaar te straffen.

Dat hebben ze in het verleden ook altijd gedaan met andere bijzaken in hun games.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182450067
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Was je je niet, dan merk je misschien na 1 dag al wat verschil, maar duurt het ook weken voordat NPC's je anders gaan behandelen. Eet je een hele dag niet, dan reageer je iets minder alert maar het zal weken duren voordat je echt in de problemen komt daardoor.Rockstar zal spelers willen belonen die dit realisme tof vinden en zich er voortdurend mee bezig willen houden. Tegelijkertijd willen ze andere spelers die dit maar irritant vinden niet afschrikken door ze te zwaar te straffen. Dat hebben ze in het verleden ook altijd gedaan met andere bijzaken in hun games.
Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Voor de rest is je verhaal louter een aanname, niet gestoeld op feiten.

Dus zolang ze daar niet over in detail treden vóór de release zullen we moeten wachten tot de release. Ik ga hem sowieso wel halen voor de One X :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182450200
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:54 schreef vosss het volgende:

[..]

Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Voor de rest is je verhaal louter een aanname, niet gestoeld op feiten.

Dus zolang ze daar niet over in detail treden vóór de release zullen we moeten wachten tot de release. Ik ga hem sowieso wel halen voor de One X :)
Nou, om te beginnen is het gestoeld op logica. Games als GTA en RDR zijn gemaakt voor het grote publiek en zo'n feature als realistische hygiëne en eten/drinken/verzorgen is een gimmick en niet iets waar een hele game omheen gebouwd is. Het zou heel gek zijn als uitgerekend Rockstar een hoop spelers weg zou jagen door spelers die zich niet met dit realisme bezig willen houden keihard af te straffen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182450319
We zullen zien. Hoe dan ook lijkt me dit wel by far de GOTY te worden :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182450566
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 13:07 schreef vosss het volgende:
We zullen zien. Hoe dan ook lijkt me dit wel by far de GOTY te worden :)
Even uit mijn hoofd wat voorbeelden uit het verleden.
In GTA heb je dat concept van conditie al een tijdje. In San Andreas sloeg je een vijand geloof ik iets sneller neer als je gespierd/getraind was. Als je veel sportte daar dan kon je net wat langer rennen. Ook bij GTA 5 werkt het zo. En als je bepaalde prestaties haalde met schieten dan kon je geloof ik wapens wat goedkoper kopen.

Toch kon je de spellen prima spelen zonder ooit met een triatlon mee te hebben gedaan of zonder ooit ook maar 1x een shooting range te bezoeken. Meestal was de beloning cosmetisch en nooit was er een groot voordeel in gameplay als je wel alles deed.

Er is geen enkele aanleiding om te denken dat ze spelers nu ineens wel zwaar gaan straffen als ze zich niet bezig willen houden met zulk soort dingen en het zou ook erg bizar zijn omdat ze weten dat je een hoop spelers ermee wegjaagt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182450640
quote:
3s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:39 schreef vosss het volgende:
Ok en vanaf nu weer serieus:

[..]

Dat hele je moet eten en je moet voor je paard zorgen en meer van die shit weet ik niet of wel goed uit gaat pakken.

Bij Kingdom Come: Deliverance moest je ook eten, slapen, uitrusten, voor je wapens en kleding zorgen etc en daar werd ik op den duur wel een klein beetje heel erg kotsmisselijk van. Wilde je ergens heen, ow kut, eerst eten, slapen/uitrusten, naar the bathhouse om te wassen, wapens (laten) repareren etc en dan was je inmiddels alweer vergeten wat je ook alweer ging doen.

In het begin dacht je nog leuk, en realistisch ook, mooie feature. Maar zoals ik al zei ging dat mij in elk geval op den duur wel de keel uit hangen :@

Dus ik ben benieuwd op wat voor manier ze dat in deze game gemaakt hebben. :)

Niemand anders die daarvoor vreest? :@
Nee eigenlijk niet, prima dat het tempo zo een stuk lager ligt dan een GTA V. Past ook stukken beter bij de setting imo.
pi_182450664
Ik ga er vooralsnog vanuit dat het (slapen, wassen, scheren, wapens onderhouden, paard verzorgen, eten) allemaal niet per sé hoeft, maar dat de game daardoor wel moeilijker zal worden.

Bij Spiderman hoef je ook niet alles te verzamelen als je dat niet wil, maar daardoor kun je bepaalde upgrades niet kopen waardoor het ook moeilijker is... Beetje hetzelfde.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182451293
Je zal er vast wel viesdik uit gaan zien als je standaard teveel eet en je paard het loopwerk laat doen. Als je dat niet interesseert of je vind het wel prettig omdat je je dan beter in kan leven in de rol van jouw digitale cowboyheld, dan hoef je je waarschijnlijk ook geen zorgen te maken dat je ineens met een hartaanval vanwege vetzucht neervalt. :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 11 oktober 2018 @ 14:55:25 #23
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_182452439
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:27 schreef RickoKun het volgende:
Geen zin in is gewoon niks veranderd sinds gta 3 :r
Begreep dat de openingszin van de eerste NPC zelfs 'Hiiiiiiii, I'm Misty' is :(
  donderdag 11 oktober 2018 @ 14:55:57 #24
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_182452450
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 13:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je zal er vast wel viesdik uit gaan zien als je standaard teveel eet en je paard het loopwerk laat doen. Als je dat niet interesseert of je vind het wel prettig omdat je je dan beter in kan leven in de rol van jouw digitale cowboyheld, dan hoef je je waarschijnlijk ook geen zorgen te maken dat je ineens met een hartaanval vanwege vetzucht neervalt. :P
#wildwestfastfood
pi_182452830
quote:
3s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:39 schreef vosss het volgende:
Ok en vanaf nu weer serieus:

[..]

Dat hele je moet eten en je moet voor je paard zorgen en meer van die shit weet ik niet of wel goed uit gaat pakken.

Bij Kingdom Come: Deliverance moest je ook eten, slapen, uitrusten, voor je wapens en kleding zorgen etc en daar werd ik op den duur wel een klein beetje heel erg kotsmisselijk van. Wilde je ergens heen, ow kut, eerst eten, slapen/uitrusten, naar the bathhouse om te wassen, wapens (laten) repareren etc en dan was je inmiddels alweer vergeten wat je ook alweer ging doen.

In het begin dacht je nog leuk, en realistisch ook, mooie feature. Maar zoals ik al zei ging dat mij in elk geval op den duur wel de keel uit hangen :@

Dus ik ben benieuwd op wat voor manier ze dat in deze game gemaakt hebben. :)


Niemand anders die daarvoor vreest? :@
Ligt eraan hoe frequent het is?

Wassen is een optie, een keus.
Net als baardgroei enzo, dus hmm.. mn paard moet zn vreten verdienen.
aint gonna feed it for sure partner.
pi_182453020
Wanneer kunnen we de reviews verwachten?
pi_182453033
Als er weer outfits zoals in RDR terugkomen die bonussen geven, dan zal er vast een outfit zijn die niet vies kan worden of zo.

Al vind ik het extra tintje van realisme wel mooi gedaan, vuil worden/baardgroei/in de sneeuw een jas aan doen etc.
pi_182453052
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:30 schreef Aurelius het volgende:
Wanneer kunnen we de reviews verwachten?
Denk volgende week op zn vroegst.

26 oktober hmm, meestal toch wel 1 week maximaal vna te voren?
pi_182453093
Reviews van Rockstar games zijn toch meestal een dag van tevoren?
SOONY
pi_182453416
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:35 schreef DKUp het volgende:
Reviews van Rockstar games zijn toch meestal een dag van tevoren?
Bij GTA V wel idd, gok nu ook de dag van te voren.
pi_182453868
Haha Red Dead gaat echt geen hardcore gameplay elementen zoals in Kingdom Deliverance krijgen hoor. Ze zijn niet gek. Gameplay is altijd rete basic.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 11 oktober 2018 @ 16:52:24 #32
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_182454513
Alsof de reviews er echt toe doen, de previews en gameplay video's hebben al zo veel hype gecreëerd. En terecht overigens.

Sowieso, wanneer heeft Rockstar nou een echt slechte game opgeleverd?
pi_182455265
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:52 schreef Black-Hole het volgende:
Alsof de reviews er echt toe doen, de previews en gameplay video's hebben al zo veel hype gecreëerd. En terecht overigens.

Sowieso, wanneer heeft Rockstar nou een echt slechte game opgeleverd?
Ik heb ooit bij een vriend een tafeltennis game van Rockstar gespeeld die ik maar matig vond. Maar dat kwam vooral omdat ik geen grote fan van tafeltennis ben :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 11 oktober 2018 @ 17:38:04 #34
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_182455360
Hyped *O*
You dont believe me ? Read this line again.
pi_182455937
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_182456069
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182457154
Wel opvallend, en dit is geen spoiler, dat er ook online trophies tussen zitten.
pi_182457743
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wel opvallend, en dit is geen spoiler, dat er ook online trophies tussen zitten.
Dat is bij wel meer games zo.
Daarom speel ik nooit voor platinum.
pi_182458334
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:21 schreef lord_bono het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij hebben die trophies nooit geboeid.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_182458735
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:11 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Mij hebben die trophies nooit geboeid.
Mij ook niet verder, hoop alleen niet te veel focus op online :+
pi_182458860
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:11 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Mij hebben die trophies nooit geboeid.
Het boeit mij in zoverre dat ik het mega irritant vind, al die popups elke keer.
pi_182458929
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Het boeit mij in zoverre dat ik het mega irritant vind, al die popups elke keer.
Aansteller
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182459027
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Aansteller
Beetje wel ja. Want ik heb nog nooit gekeken of je die meldingen uit kan zetten, dus zo erg vind ik het schijnbaar ook weer niet.

Domme post van mij!
pi_182462107
Trophies zien er prima uit, ook de online trophies imo. Heb GTAV nooit geplat, kijken of dat bij RDR2 wel gaat lukken.
pi_182467309
Het is meer dat ik de online trophies apart vind omdat ik de indruk had dat SP en MP eigenlijk soort van twee verschillende versies zijn waarvan de MP dacht ik pas later zou komen.

Ook wil dezelfde persoon beweren dat de install ongeveer 50gb in beslag zal nemen, terwijl dat na checken gewoonweg niet klopt.

Ook valt het me op dat de plat trophy zelfde heet als in RDR.. het begint nep te lijken in mijn mening.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:30:33 #46
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182467451
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Beetje wel ja. Want ik heb nog nooit gekeken of je die meldingen uit kan zetten, dus zo erg vind ik het schijnbaar ook weer niet.

Domme post van mij!
:') :D

Maar wel netjes dat je het zelf toegeeft, dat siert je wel!
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:32:24 #47
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182467468
quote:
Nou kijk ik niet maar de trophies.

Maar zit hier -net zoals bij rdr1- ook zo’n galloge kut trophy bij dat je een Rockstar medewerker moet hebben doodgeschoten tijdens een online match? Dat vond ik wel zo’n onzin achievement (toen was ik nog Xbox badboy).
pi_182468042
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 08:32 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nou kijk ik niet maar de trophies.

Maar zit hier -net zoals bij rdr1- ook zo’n galloge kut trophy bij dat je een Rockstar medewerker moet hebben doodgeschoten tijdens een online match? Dat vond ik wel zo’n onzin achievement (toen was ik nog Xbox badboy).
Heb t niet gezien in ieder geval.
Is meer gericht op activiteiten in het online gebeuren.
pi_182470416
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 08:30 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:') :D

Maar wel netjes dat je het zelf toegeeft, dat siert je wel!
Zit je me nou te versieren?
pi_182479330
Nieuwe toevoegingen op de rdr2 site voor wapens met mini filmpjes / animaties plus geluid.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')