abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182440177
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:50 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Uh nee. In de verwijderde reacties zelf gaf ik ook al aan dat het me niet zoveel uitmaakte. Het is dat die reacties verwijderd zijn wat me wel uitmaakte en waarom ik in het feedback topic ging reageren. Dat is klaar nu en ik wou een beetje een ludiek klb topic openen ook al is die op waarheid gebasseerd. Was niet de bedoeling om er nog echt extra aandacht op te richten, vandaar ook dat ik het in klb post en de link naar dat topic etc niet gaf in de OP en er wat luchtig over typte
Er zijn topics in R&P waar je wel de speciale sneeuwvlokje-behandeling krijgt hoor. :Y

Treur niet. Zoekt en gij zult vinden. :P
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:08:02 #27
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182440206
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:06 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Er zijn topics in R&P waar je wel de speciale sneeuwvlokje-behandeling krijgt hoor. :Y

Treur niet. Zoekt en gij zult vinden. :P
Jaja en nu gaat een mod deze post van jou verwijderen. Dan zou je dat ook raar vinden toch want je zegt eigenlijk niks ernstigs. Ook niet iets bijdragends maar oke. Dan zou je ook wel even raar opkijken als het om een x aantal reacties gaat waarin je gewoon normaal deed. Dus hou dit soort gepraat maar gewoon voor je
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182440357
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:08 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Jaja en nu gaat een mod deze post van jou verwijderen. Dan zou je dat ook raar vinden toch want je zegt eigenlijk niks ernstigs. Ook niet iets bijdragends maar oke. Dan zou je ook wel even raar opkijken als het om een x aantal reacties gaat waarin je gewoon normaal deed. Dus hou dit soort gepraat maar gewoon voor je
Wat wil je nou? Dat mensen tegen je communiceren? Of dat mensen praat voor zich houden?

Als je zo blijft draaikonten wordt het inderdaad niets bijdragends. :')
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:15:30 #29
479857 mercimarci
pi_182440379
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:14 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Wat wil je nou? Dat mensen tegen je communiceren? Of dat mensen praat voor zich houden?

Als je zo blijft draaikonten wordt het inderdaad niets bijdragends. :')
Hé?

Als je niks zinnigs meldt dan kan je het beter voor je houden is wat ik zeg. Ik zeg ook waarom.

En nee dan wordt het ook niks bijdragends omdat jij niks bijdraagt. Of heb je er een paar posts voor nodig om iets te gaan bijdragen hier?

Gast doe niet zo etterig, je weet zelf ook wel dat je post gewoon stom was
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182440507
Ik kan je een upgrade naar #ANONIEM adviseren. Nergens meer last van en lekker acclimatiseren.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:22:21 #31
479857 mercimarci
pi_182440537
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:21 schreef squatt3r het volgende:
Ik kan je een upgrade naar #ANONIEM adviseren. Nergens meer last van en lekker acclimatiseren.
Nou ja het eerste advies wat ik in weken heb gekregen, dus bedankt in ieder geval. Maar ik ben wie ik ben en ga niet vluchten vanwege een paar mensen die hier etteren
pi_182440579
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:22 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nou ja het eerste advies wat ik in weken heb gekregen, dus bedankt in ieder geval. Maar ik ben wie ik ben en ga niet vluchten vanwege een paar mensen die hier etteren
In dat geval heb ik nog een advies: gewoon negeren, blijven zeggen wat je wil zeggen en van mods geen verwachting hebben.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:26:23 #33
479857 mercimarci
pi_182440629
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:24 schreef squatt3r het volgende:

[..]

In dat geval heb ik nog een advies: gewoon negeren, blijven zeggen wat je wil zeggen en van mods geen verwachting hebben.
Nou ja zeggen wat ik wil zeggen kan tot op zekere hoogte, negeren lukt me af en toe, maar verwachtingen die ik heb kan ik niet in de hand hebben. Ik verwacht iets of ik verwacht iets niet. Net als dat ik huil als ik een ui snij. Sommige dingen kan ik gewoon niks aan doen, als ik verneukt wordt verwacht ik dat een mod adequaat optreedt. Dat gevoel kan ik niet uitschakelen van de ene op de andere dag
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:28:14 #34
479857 mercimarci
pi_182440663
Moet ook zeggen dat als mij een keer iets niet aanstaat het niet direct betekent dat de mod het niet goed doet in het algemeen. Alle keren dat een mod wel iemand aanpakt en waarvan ik het terecht vindt zie je mij geen klb topic openen. Dus ja dat loopt een beetje scheef
pi_182440690
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:26 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nou ja zeggen wat ik wil zeggen kan tot op zekere hoogte, negeren lukt me af en toe, maar verwachtingen die ik heb kan ik niet in de hand hebben. Ik verwacht iets of ik verwacht iets niet. Net als dat ik huil als ik een ui snij. Sommige dingen kan ik gewoon niks aan doen, als ik verneukt wordt verwacht ik dat een mod adequaat optreed. Dat gevoel kan ik niet uitschakelen van de ene op de andere dag
Daar kan je in oefenen. Je lijkt te suggereren dat die verwachting een gegeven is (zoals je het als gegeven ziet dat je fysieke reactie op ui schillen huilen is, nog een advies: je kan ze een half uur vooraf in de diepvries leggen, of eerst onder water doen of onder water schillen). Maar een verwachting is ook een cognitieve programmering, die kan je anders aanleren, bijvoorbeeld door het vaak genoeg te bedenken. Ik heb op een briefje staan, ik neem maar even een voorbeeld: "Mods zijn ook maar mensen, en dan nog wel hele bijzondere mensen. Mensen maken fouten, bijzondere mensen maken nog veel meer fouten. Ze doen maar wat". Daar kijk ik iedere dag op - zit in mijn portemonnee - en zo ben ik afgekomen van mijn verwachtingen over mods en zie ik ze als bijvoorbeeld een wat lompig en fatsig kind. Noodzakelijk om wat troep op te ruimen, maar je kan niet verwachten dat ze altijd troep van parels kunnen onderscheiden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2018 21:30:40 ]
pi_182440717
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:29 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Daar kan je in oefenen. Je lijkt te suggereren dat die verwachting een gegeven is (zoals je het als gegeven ziet dat je fysieke reactie op ui schillen huilen is, nog een advies: je kan ze een half uur vooraf in de diepvries leggen, of eerst onder water doen of onder water schillen). Maar een verwachting is ook een cognitieve programmering, die kan je anders aanleren, bijvoorbeeld door het vaak genoeg te bedenken. Ik heb op een briefje staan, ik neem maar even een voorbeeld: "Mods zijn ook maar mensen, en dan nog wel hele bijzondere mensen. Mensen maken fouten, bijzondere mensen maken nog veel meer fouten. Ze doen maar wat". Daar kijk ik iedere dag op - zit in mijn portemonnee - en zo ben ik afgekomen van mijn verwachtingen over mods en zie ik ze als bijvoorbeeld een wat lompig en fatsig kind. Noodzakelijk om wat troep op te ruimen, maar je kan niet verwachten dat ze altijd troep van parels kunnen onderscheiden.
jij hebt een briefje in je portemonnee over mods :') man man man, het is het internet _O-
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_182440730
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:31 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

jij hebt een briefje in je portemonnee over mods :') man man man, het is het internet _O-
Jij gelooft de dingen die je op internet leest? :)
pi_182441001
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:22 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Wie van je 7+ kloons ben je dan echt?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:48:26 #39
479857 mercimarci
pi_182441069
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:45 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wie van je 7+ kloons ben je dan echt?
Nou ja ik weet niet of je dit naar bedoelt of niet maar wel een leuke vraag.
Ben en was vooral jodelahity. Daarna werd ik online wat verzuurder en daarna juist weer wat joliger. Nu is het een mix. In het echt val ik best wel mee, jij zou me ook wel mogen denk ik, tenzij jij een erge zuurpruim bent in het echt
pi_182441076
topic opgeschoond

nu weer normaal doen svp
-nee-
pi_182441099
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:32 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Jij gelooft de dingen die je op internet leest? :)
nee, jij wel?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_182441239
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:40 schreef Plompzakker het volgende:
Niet gelezen
pi_182441283
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:21 schreef squatt3r het volgende:
bedankt Iwanius
pi_182441490
VIESMAD

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2018 22:09:36 ]
  woensdag 10 oktober 2018 @ 22:22:38 #45
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_182441759
Toch maar even een TR gezet op de OP. Dit topic kan wel wat opschoning gebruiken!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_182444580
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:06 schreef Mojo.jojo het volgende:
de speciale sneeuwvlokje-behandeling
Aaaaaachhhh!!! De sneeuwvlokjesbehandeling! O+ O+ O+

Een veelgehoorde term op FOK! Komt vooral van klootzakken die hun eigen problemen op anderen afreageren. :)
  donderdag 11 oktober 2018 @ 02:25:40 #47
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182444613
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:08 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Weil weil weil, immer weil.

Bijna al mijn posts die door een mod in R&P verwijdert zijn die niet per se tegen de policy ingaan zijn posts waarop ik reageer op een fucking randdebiel waarvan er ook posts verwijdert worden. Die posts van mij worden dan weggepoetst zodat er in het topic zelf geen spoor meer is naar het verstorende element of zijspoor, op die manier kan het topic verder zoals het bedoeld is.

Dat modden gebeurt ook naar inzicht van die mod zelf, en dat is ook gewoon een mens en niet iets onfeilbaars.
pi_182447773
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:41 schreef Pharkus het volgende:
Hoi FA hier. Of iemand een irritante kloon is vaak niet ontopic. Klonen mag en daar doen we als FA ook niet veel tegen. Tegen irritant zijn wel. Maar goed ik zal eens kijken.
Hoi VD hier. Kloons worden niet besproken :(

Bitterballen daarentegen O-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_182447788
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
VIESMAD
Kensermad!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 10:42:54 #50
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182447808
KAPPE!
And so is the past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')