abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:39:44 #1
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182439514
Een bekende kreet hier op fok van moderators in de info tag.

Ik heb het vaak gezien, nu vanavond aan den lijve ondervonden wat het betekent. Onrechtvaardigheid. Reacties worden verwijderd, er kan dan wel of niet melding worden gemaakt aan een FA van het voorval, maar daarover hoor je niks. Tot die tijd krijg jij als goede user alleen maar te horen dat je reacties zijn verwijderd. Reacties die juist aantoonden dat iemand anders een irritante kloon is.

Je reacties worden verwijderd en je wordt in het donker gehouden. Dat is wat mij is overkomen vanavond. Ik moest in het feedback topic reageren. Waarom? Om te vragen waarom de reacties zijn verwijderd. Heel verhaal daar. Die dame was best aardig trouwens en ze reageerde ook vrij professioneel, maar toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er niks mee wordt gedaan. Dat ik aan het lijntje wordt gehouden "je weet niet of een FA een melding krijgt of niet". Nee dat weet ik niet inderdaad, is dat een geruststelling voor mij? Moet dat mijn gemoedstoestand verbeteren?

"Kalm aan". Ja lekker gemakkelijk typen vanachter je toetsenbord. Jij krijgt geen hoofdpijn van reacties die verwijderd worden en helemaal oke waren ook nog. Geen melding erna dat je reacties oke waren maar wel verwijderd moesten worden, nee. Niks van dat alles. Alles zelf zelf zelf.

Zelf posten, zelf in het feedback topic navragen en gesprekken voeren met een best wel aardige vrouw. En aan het eind van de avond zit je gefrustreert achter je pc. Maar er is altijd hoop of niet?? Klacht lijkt me duidelijk
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  Moderator woensdag 10 oktober 2018 @ 20:40:25 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_182439532
Niet gelezen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:41:22 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_182439556
Heb je je al afgetrokken op het idee van 'meer' met die aardige vrouw?
  Forum Admin woensdag 10 oktober 2018 @ 20:41:45 #4
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_182439569
Hoi FA hier. Of iemand een irritante kloon is vaak niet ontopic. Klonen mag en daar doen we als FA ook niet veel tegen. Tegen irritant zijn wel. Maar goed ik zal eens kijken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator woensdag 10 oktober 2018 @ 20:42:55 #5
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_182439594
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:41 schreef Pharkus het volgende:
Hoi FA hier. Of iemand een irritante kloon is vaak niet ontopic. Klonen mag en daar doen we als FA ook niet veel tegen. Tegen irritant zijn wel. Maar goed ik zal eens kijken.
Kordaat optreden oude baas _O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:43:35 #6
479857 mercimarci
pi_182439609
quote:
Ja nou ja het wel een beetje lezen met een korreltje zout graag, geen reden om een paar reacties in een topic de spuigaten uit te laten lopen, ik wilde er uberhaupt geen problemen om maken

Ik wil restyler en die kloonmeid ook niet onnodig in de problemen brengen, zoals ik ook aangaf in de verwijderde reacties
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182439622
quote:
TVP voor het resultaat
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182439635
Alleen de avatar gelezen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182439738
Dus, je hebt een klacht, maar als er daadwerkelijk een FA langskomt in je topic in fucking klaagbaak verdwijnt je klacht als sneeuw voor de zon?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:50:47 #10
479857 mercimarci
pi_182439788
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, je hebt een klacht, maar als er daadwerkelijk een FA langskomt in je topic in fucking klaagbaak verdwijnt je klacht als sneeuw voor de zon?
Uh nee. In de verwijderde reacties zelf gaf ik ook al aan dat het me niet zoveel uitmaakte. Het is dat die reacties verwijderd zijn wat me wel uitmaakte en waarom ik in het feedback topic ging reageren. Dat is klaar nu en ik wou een beetje een ludiek klb topic openen ook al is die op waarheid gebasseerd. Was niet de bedoeling om er nog echt extra aandacht op te richten, vandaar ook dat ik het in klb post en de link naar dat topic etc niet gaf in de OP en er wat luchtig over typte
pi_182439815
sorry, ik zie het ludieke van je klacht niet in :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:52:34 #12
479857 mercimarci
pi_182439835
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
sorry, ik zie het ludieke van je klacht niet in :')
Hoef je geen sorry voor te zeggen toch. Mensen zeggen toch ook niet 'sorry dat ik lelijk ben' ofzo :')
pi_182439863
*topic opgeschoond*
pi_182439864
denk wel dat mensen zeggen 'sorry, ik vind je heel erg lelijk'
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:54:51 #15
479857 mercimarci
pi_182439883
quote:
11s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
denk wel dat mensen zeggen 'sorry, ik vind je heel erg lelijk'
Ja. Een voldoende voor je paper gekregen?
pi_182439902
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:54 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ja. Een voldoende voor je paper gekregen?
Zeker
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:56:08 #17
479857 mercimarci
pi_182439911
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:55 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Zeker
Geeft wat aan over het niveau van de opleiding
pi_182439923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:56 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Geeft wat aan van het niveau van de opleiding
over welk paper hebben we het overigens?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:57:25 #19
479857 mercimarci
pi_182439940
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:56 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

over welk paper hebben we het overigens?
vlees en negatieve ideaalbeelden van mannelijkheid enzo
  Forum Admin woensdag 10 oktober 2018 @ 20:58:45 #20
54263 crew  Pharkus
pi_182439967
Overigens kan ik je niet vertellen of het kloons van elkaar zijn of niet. Dat is privacy schending, dan sodemietert Danny mij er gewoon uit. En terecht.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:59:29 #21
479857 mercimarci
pi_182439981
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:58 schreef Pharkus het volgende:
Overigens kan ik je niet vertellen of het kloons van elkaar zijn of niet. Dat is privacy schending, dan sodemietert Danny mij er gewoon uit. En terecht.
Ja daar hoef ik ook geen antwoord op te krijgen. Vond het alleen nogal speciaal dat juist bepaalde posts verwijderd werden. Dat is ook het enige waarover ik jankte.
pi_182439988
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:57 schreef mercimarci het volgende:

[..]

vlees en negatieve ideaalbeelden van mannelijkheid enzo
dat topic was niet de tekst van mn paper uiteraard, als je daar daadwerkelijk naar benieuwd ben kan ik het DM'en ofzo
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:01:39 #23
479857 mercimarci
pi_182440032
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:59 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

dat topic was niet de tekst van mn paper uiteraard, als je daar daadwerkelijk naar benieuwd ben kan ik het DM'en ofzo
Nee dank je, je weet ook wel waarom, niet omdat ik je niet mag, ik mag je wel, maar in dat topic gaf ik ook al aan wat er naar mijn idee al niet klopte aan wat je stelde in je OP. Een hele paper zal niet beter zijn als de samengevatte kern dat al niet is
  Forum Admin woensdag 10 oktober 2018 @ 21:05:05 #24
54263 crew  Pharkus
pi_182440128
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:59 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ja daar hoef ik ook geen antwoord op te krijgen. Vond het alleen nogal speciaal dat juist bepaalde posts verwijderd werden. Dat is ook het enige waarover ik jankte.
Het is voor een moderator altijd schipperen, wat gooi ik weg en wat laat ik staan zodat het topic nog te volgen is.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:06:36 #25
479857 mercimarci
pi_182440171
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:05 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Het is voor een moderator altijd schipperen, wat gooi ik weg en wat laat ik staan zodat het topic nog te volgen is.
Ja begrijp ik. Heb met die specifieke moderator dat wel extra vaak maar oke. Was in r&p feedback uitgepraat vrij vlot en dit topic was niet bedoeld om juist extra druk erop te zetten ofzo, maar bedankt dat je ernaar wou kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')