Kordaat optreden oude baasquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:41 schreef Pharkus het volgende:
Hoi FA hier. Of iemand een irritante kloon is vaak niet ontopic. Klonen mag en daar doen we als FA ook niet veel tegen. Tegen irritant zijn wel. Maar goed ik zal eens kijken.
Ja nou ja het wel een beetje lezen met een korreltje zout graag, geen reden om een paar reacties in een topic de spuigaten uit te laten lopen, ik wilde er uberhaupt geen problemen om makenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:41 schreef Pharkus het volgende:
Hoi FA hier. Of iemand een irritante kloon is vaak niet ontopic. Klonen mag en daar doen we als FA ook niet veel tegen. Tegen irritant zijn wel. Maar goed ik zal eens kijken.
TVP voor het resultaatquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:41 schreef Pharkus het volgende:
Uh nee. In de verwijderde reacties zelf gaf ik ook al aan dat het me niet zoveel uitmaakte. Het is dat die reacties verwijderd zijn wat me wel uitmaakte en waarom ik in het feedback topic ging reageren. Dat is klaar nu en ik wou een beetje een ludiek klb topic openen ook al is die op waarheid gebasseerd. Was niet de bedoeling om er nog echt extra aandacht op te richten, vandaar ook dat ik het in klb post en de link naar dat topic etc niet gaf in de OP en er wat luchtig over typtequote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, je hebt een klacht, maar als er daadwerkelijk een FA langskomt in je topic in fucking klaagbaak verdwijnt je klacht als sneeuw voor de zon?
Hoef je geen sorry voor te zeggen toch. Mensen zeggen toch ook niet 'sorry dat ik lelijk ben' ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
sorry, ik zie het ludieke van je klacht niet in
Ja. Een voldoende voor je paper gekregen?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
denk wel dat mensen zeggen 'sorry, ik vind je heel erg lelijk'
Zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:54 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Ja. Een voldoende voor je paper gekregen?
Geeft wat aan over het niveau van de opleidingquote:
over welk paper hebben we het overigens?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:56 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Geeft wat aan van het niveau van de opleiding
vlees en negatieve ideaalbeelden van mannelijkheid enzoquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
over welk paper hebben we het overigens?
Ja daar hoef ik ook geen antwoord op te krijgen. Vond het alleen nogal speciaal dat juist bepaalde posts verwijderd werden. Dat is ook het enige waarover ik jankte.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:58 schreef Pharkus het volgende:
Overigens kan ik je niet vertellen of het kloons van elkaar zijn of niet. Dat is privacy schending, dan sodemietert Danny mij er gewoon uit. En terecht.
dat topic was niet de tekst van mn paper uiteraard, als je daar daadwerkelijk naar benieuwd ben kan ik het DM'en ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:57 schreef mercimarci het volgende:
[..]
vlees en negatieve ideaalbeelden van mannelijkheid enzo
Nee dank je, je weet ook wel waarom, niet omdat ik je niet mag, ik mag je wel, maar in dat topic gaf ik ook al aan wat er naar mijn idee al niet klopte aan wat je stelde in je OP. Een hele paper zal niet beter zijn als de samengevatte kern dat al niet isquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat topic was niet de tekst van mn paper uiteraard, als je daar daadwerkelijk naar benieuwd ben kan ik het DM'en ofzo
Het is voor een moderator altijd schipperen, wat gooi ik weg en wat laat ik staan zodat het topic nog te volgen is.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:59 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Ja daar hoef ik ook geen antwoord op te krijgen. Vond het alleen nogal speciaal dat juist bepaalde posts verwijderd werden. Dat is ook het enige waarover ik jankte.
Ja begrijp ik. Heb met die specifieke moderator dat wel extra vaak maar oke. Was in r&p feedback uitgepraat vrij vlot en dit topic was niet bedoeld om juist extra druk erop te zetten ofzo, maar bedankt dat je ernaar wou kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is voor een moderator altijd schipperen, wat gooi ik weg en wat laat ik staan zodat het topic nog te volgen is.
Er zijn topics in R&P waar je wel de speciale sneeuwvlokje-behandeling krijgt hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:50 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Uh nee. In de verwijderde reacties zelf gaf ik ook al aan dat het me niet zoveel uitmaakte. Het is dat die reacties verwijderd zijn wat me wel uitmaakte en waarom ik in het feedback topic ging reageren. Dat is klaar nu en ik wou een beetje een ludiek klb topic openen ook al is die op waarheid gebasseerd. Was niet de bedoeling om er nog echt extra aandacht op te richten, vandaar ook dat ik het in klb post en de link naar dat topic etc niet gaf in de OP en er wat luchtig over typte
Jaja en nu gaat een mod deze post van jou verwijderen. Dan zou je dat ook raar vinden toch want je zegt eigenlijk niks ernstigs. Ook niet iets bijdragends maar oke. Dan zou je ook wel even raar opkijken als het om een x aantal reacties gaat waarin je gewoon normaal deed. Dus hou dit soort gepraat maar gewoon voor jequote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:06 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Er zijn topics in R&P waar je wel de speciale sneeuwvlokje-behandeling krijgt hoor.![]()
Treur niet. Zoekt en gij zult vinden.
Wat wil je nou? Dat mensen tegen je communiceren? Of dat mensen praat voor zich houden?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:08 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Jaja en nu gaat een mod deze post van jou verwijderen. Dan zou je dat ook raar vinden toch want je zegt eigenlijk niks ernstigs. Ook niet iets bijdragends maar oke. Dan zou je ook wel even raar opkijken als het om een x aantal reacties gaat waarin je gewoon normaal deed. Dus hou dit soort gepraat maar gewoon voor je
Hé?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:14 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat mensen tegen je communiceren? Of dat mensen praat voor zich houden?
Als je zo blijft draaikonten wordt het inderdaad niets bijdragends.
Nou ja het eerste advies wat ik in weken heb gekregen, dus bedankt in ieder geval. Maar ik ben wie ik ben en ga niet vluchten vanwege een paar mensen die hier etterenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:21 schreef squatt3r het volgende:
Ik kan je een upgrade naar #ANONIEM adviseren. Nergens meer last van en lekker acclimatiseren.
In dat geval heb ik nog een advies: gewoon negeren, blijven zeggen wat je wil zeggen en van mods geen verwachting hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:22 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Nou ja het eerste advies wat ik in weken heb gekregen, dus bedankt in ieder geval. Maar ik ben wie ik ben en ga niet vluchten vanwege een paar mensen die hier etteren
Nou ja zeggen wat ik wil zeggen kan tot op zekere hoogte, negeren lukt me af en toe, maar verwachtingen die ik heb kan ik niet in de hand hebben. Ik verwacht iets of ik verwacht iets niet. Net als dat ik huil als ik een ui snij. Sommige dingen kan ik gewoon niks aan doen, als ik verneukt wordt verwacht ik dat een mod adequaat optreedt. Dat gevoel kan ik niet uitschakelen van de ene op de andere dagquote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:24 schreef squatt3r het volgende:
[..]
In dat geval heb ik nog een advies: gewoon negeren, blijven zeggen wat je wil zeggen en van mods geen verwachting hebben.
Daar kan je in oefenen. Je lijkt te suggereren dat die verwachting een gegeven is (zoals je het als gegeven ziet dat je fysieke reactie op ui schillen huilen is, nog een advies: je kan ze een half uur vooraf in de diepvries leggen, of eerst onder water doen of onder water schillen). Maar een verwachting is ook een cognitieve programmering, die kan je anders aanleren, bijvoorbeeld door het vaak genoeg te bedenken. Ik heb op een briefje staan, ik neem maar even een voorbeeld: "Mods zijn ook maar mensen, en dan nog wel hele bijzondere mensen. Mensen maken fouten, bijzondere mensen maken nog veel meer fouten. Ze doen maar wat". Daar kijk ik iedere dag op - zit in mijn portemonnee - en zo ben ik afgekomen van mijn verwachtingen over mods en zie ik ze als bijvoorbeeld een wat lompig en fatsig kind. Noodzakelijk om wat troep op te ruimen, maar je kan niet verwachten dat ze altijd troep van parels kunnen onderscheiden.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:26 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Nou ja zeggen wat ik wil zeggen kan tot op zekere hoogte, negeren lukt me af en toe, maar verwachtingen die ik heb kan ik niet in de hand hebben. Ik verwacht iets of ik verwacht iets niet. Net als dat ik huil als ik een ui snij. Sommige dingen kan ik gewoon niks aan doen, als ik verneukt wordt verwacht ik dat een mod adequaat optreed. Dat gevoel kan ik niet uitschakelen van de ene op de andere dag
jij hebt een briefje in je portemonnee over modsquote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:29 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Daar kan je in oefenen. Je lijkt te suggereren dat die verwachting een gegeven is (zoals je het als gegeven ziet dat je fysieke reactie op ui schillen huilen is, nog een advies: je kan ze een half uur vooraf in de diepvries leggen, of eerst onder water doen of onder water schillen). Maar een verwachting is ook een cognitieve programmering, die kan je anders aanleren, bijvoorbeeld door het vaak genoeg te bedenken. Ik heb op een briefje staan, ik neem maar even een voorbeeld: "Mods zijn ook maar mensen, en dan nog wel hele bijzondere mensen. Mensen maken fouten, bijzondere mensen maken nog veel meer fouten. Ze doen maar wat". Daar kijk ik iedere dag op - zit in mijn portemonnee - en zo ben ik afgekomen van mijn verwachtingen over mods en zie ik ze als bijvoorbeeld een wat lompig en fatsig kind. Noodzakelijk om wat troep op te ruimen, maar je kan niet verwachten dat ze altijd troep van parels kunnen onderscheiden.
Jij gelooft de dingen die je op internet leest?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij hebt een briefje in je portemonnee over modsman man man, het is het internet
Wie van je 7+ kloons ben je dan echt?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:22 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Nou ja het eerste advies wat ik in weken heb gekregen, dus bedankt in ieder geval. Maar ik ben wie ik ben en ga niet vluchten vanwege een paar mensen die hier etteren
Nou ja ik weet niet of je dit naar bedoelt of niet maar wel een leuke vraag.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wie van je 7+ kloons ben je dan echt?
nee, jij wel?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:32 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Jij gelooft de dingen die je op internet leest?
bedankt Iwaniusquote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:21 schreef squatt3r het volgende:
Ik kan je een upgrade naar #ANONIEM adviseren. Nergens meer last van en lekker acclimatiseren.
Aaaaaachhhh!!! De sneeuwvlokjesbehandeling!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:06 schreef Mojo.jojo het volgende:
de speciale sneeuwvlokje-behandeling
Weil weil weil, immer weil.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:08 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Jaja en nu gaat een mod deze post van jou verwijderen. Dan zou je dat ook raar vinden toch want je zegt eigenlijk niks ernstigs. Ook niet iets bijdragends maar oke. Dan zou je ook wel even raar opkijken als het om een x aantal reacties gaat waarin je gewoon normaal deed. Dus hou dit soort gepraat maar gewoon voor je
Hoi VD hier. Kloons worden niet besprokenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:41 schreef Pharkus het volgende:
Kensermad!quote:
Waarom zijn het klootzakken? Omdat ze niet in de vanzelfsprekendheid van sommige mensen trappen die eisen dat de hele wereld zich wel aan hun aanpast?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 02:15 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Aaaaaachhhh!!! De sneeuwvlokjesbehandeling!![]()
![]()
![]()
Een veelgehoorde term op FOK! Komt vooral van klootzakken die hun eigen problemen op anderen afreageren.
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:03 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Waarom zijn het klootzakken? Omdat ze niet in de vanzelfsprekendheid van sommige mensen trappen die eisen dat de hele wereld zich wel aan hun aanpast?
#kenjeplek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |