quote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:35 schreef douche-eendje het volgende:
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dit gaaf! Gefeliciteerd!!
Je bent een mooie regenbui gestartquote:Op donderdag 11 oktober 2018 08:03 schreef Bottoms_up het volgende:
Wat jammer June![]()
Yes mooie strepen d-e!
Datumtweeling
Nee joh, niks twijfelstreep. Mijn twijfelstreep ligt op mijn buik uit te buiken van een voeding. Dit is een prachtige streep. Goed zichtbaar. Het is gewoon echt zo! Je bent echt zwangerquote:Op donderdag 11 oktober 2018 08:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je bent een mooie regenbui gestart
Ik snap nu helemaal wat je bedoelde met twijfelstreep.
yay! yay! superSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hartstikke gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
awesome
Niet te missen gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I solemnly swear i'm up to no good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de partypooper
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |